Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 233 van de 461 [ 11518 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236 ... 461  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

 
Profiel   

En de dodelijke spinnen en slangenfoto's :P

Eens kijken of ik zo nog een rustig loopje kan doen. Kort nachtje gehad door een concert in AFAS gisteravond. Daarna maar even een dutje doen op de bank :O.

En bovendien morgen trailen met suusje en ieris, dus sowieso niet te gek doen. Zin in!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 12:59 



 
Profiel   

Leuk SV, van wie was er een concert?

Net terug van een route met de buurvrouw, 25 km vandaag. Voelde de intervallen van donderdag nog wel. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 13:07 



 
Profiel   

Was het Epica?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 13:11 



 
Profiel   

Wat een droomreis IMAY, ben ook heel benieuwd naar je verhalen en je foto's!

Lekkere afstand Puera! * spierbal * Heb je al een marathon uitgezocht nu Sneek van de baan is?

De woensdagavond-trainingen zijn niet zo ingewikkeld hoor Suusje, gewoon de vrij standaard oefeningen vooral gericht op het bovenlichaam en balans. De lat ligt echter hoog en ik heb moeite met doseren :+
Net lekker gereden met een vriendin, puppy is nu 4 en kan iets meer aan het werk, ook wel weer fijn om wat gerichter te trainen. Als het wat droger is dan ga ik hem lekker verkeersmak maken, want buitenritten is wat ik het liefste doe :j

Straks theedrinken met een vriendin, ik ga op de fiets, lekker voor mijn benen. Morgen een rondje rennen met mijn man, is altijd spannend of we hetzelfde doel hebben :D

Nu nog even poetsen en wat werk voorbereiden, ben geselecteerd voor een management development traject, blij mee *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 14:51 



 
Profiel   

IMAY1990 schreef
Was het Epica?


Klopt Epica en Apocalyptica.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 15:09 



 
Profiel   

Wauw imay wat een gave reis! Maak ons maar lekker jaloers met mooie fotos!

Ninus gefeliciteerd, gaaf dat je zo'n management development traject mag gaan doen!

Sherivey mooie pr, knap hoor! Je bent goed bezig met zowel afstand als snelheid!

Verder zie ik mooie loopjes en een gaaf concert voorbij komen.

Ik ben vanmiddag voor een heerlijk rondje in de zon gegaan. Het was zo mooi weer en fijn een stukje bos meegenomen. Nog wel even mijn stabilisatoren getest :') :)) oftewel ik ging bijna op mijn bakkes over een boomwortel. Ik bleef overeind en was meteen weer goed wakker :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 20:54 



 
Profiel   

Mooi dat je stabilisatoren nog goed werken, Kylan. :))

Fijn dat je jonge paard zo goed gaat, Ninus. Wat gaaf dat je geselecteerd bent voor dat traject!

Qua marathon twijfel ik nog een beetje. Hier in het noorden zijn er niet zoveel. Ik had de Hondsrug Marathon in Drenthe gevonden. Die heeft een andere benadering: je loopt vrijwel de hele route in een groepje die ongeveer hetzelfde tempo heeft en na 38 km mag je ervoor kiezen om te versnellen. De winnaar van ieder groepje krijgt een prijsje.
Maar als het dit jaar niet lukt, jammer dan. Hopelijk dan volgend jaar de Slachte. Die wil ik ooit nog een keer lopen als ik fysiek in staat ben een hele marathon te lopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 11:07 



 
Profiel   

Oeps Kylan := Gelukkig op de been gebleven :)) Zo had mijn man vorige week ruzie met een struik, zijn hele jasje aan gort :oo :D

Ja er is hier weinig, wij lopen in mei deze https://www.viabelgica.nl/, maar goed, dan ben je een lang weekend onder de pannen, we overnachten de zaterdag en de zondag in Maastricht, dus dat loopt ook weer aardig in de papieren :))

Ik ga de hond zo even een rondje door het ‘bos’ slingeren en dan kijken wat het rondje gaat worden, het miezert wat, maar je kan niet alles hebben denk ik dan maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 11:20 



 
Profiel   

Prachtige omgeving daar! Wel leuk om er een weekend van te maken inderdaad. Dan ben je er ook echt even tussenuit en hoef je niet moe naar huis te rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 11:33 



 
Profiel   

Puera je zou een trailmarathon kunnen overwegen, van runforestrun is er ook wat in Drenthe.


Vanmorgen 22km trail gelopen met mijn vriend, suusje en ieris.
Was erg gezellig en voor herhaling vatbaar! Suusje liep gewoon even haar langste afstand.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 12:34 



 
Profiel   

Genieten! Leuke foto’s!
Even een PR voor Suusje, toppie!!

Trailmarathon zou kunnen… maar die is wel een stukje zwaarder dan over de weg, dacht ik.
Heb al wel overwogen om de langere trailafstanden (30+) te gaan lopen als ik geen marathon kan vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 13:09 



 
Profiel   

Ja dat is wel een stuk zwaarder dan op de weg, maar ook relaxter omdat het tempo minder belangrijk is. En mooier natuurlijk :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 13:27 



 
Profiel   

Dat wel. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 13:29 



 
Profiel   

Oh wat superleuk dat jullie samen hebben gelopen! En Suusje jij bikkel!

Je kan wel mee met de steamtrail Puera, voor jou is er altijd plek in de auto :j

Wij lopen waarschijnlijk ook eind van het jaar de wintermarathon, die is qua omgeving niet zo ingewikkeld voor ons, dat lopen we dagelijks :+ Maar dat duurt nog even :))

Hier is het vreselijk weer, miezer vind ik niet zo erg, maar een snijdende, koude wind vind ik stom ^)
Hebben samen een rustig rondje 9km gelopen. Nu lekker warm binnen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 13:57 



 
Profiel   

Superlief, Ninus. +:)+ Ik hou ‘m in gedachten!

Een snijdende wind is inderdaad geen pretje om in te lopen. Bikkels!

Ik meende gelezen te hebben dat de routes van de wintermarathon gewijzigd zijn. Je loopt van A naar B.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 14:11 



 
Profiel   

Ziet er heerlijk uit SV!
Lekker opwarmen nu weer dan ninus :)
Ik heb gelukkig al heel januari geen last gehad van mijn heup/spierscheur, dus dat is fijn. Nu fanatiek aan het trainen weer! Momenteel staat alles wel even stil, mijn paard heeft al sinds vrijdag koliek en staat in de kliniek helaas

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 15:35 



 
Profiel   

Ah Montana, wat balen van je paard, ik duim dat hij snel opknapt :knuffel:

Wel fijn dat je zelf geen klachten hebt gehad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 16:01 



 
Profiel   

Fijn dat je lekker trainen kan, Montana.
Sterkte met je paard, koliek is zo naar! :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 16:07 



 
Profiel   

Ben heel benieuwd naar je verhalen straks IMAY.

Was heerlijk hardloopweer gisteren Puera, scheen de zon bij jullie ook zo lekker? {:} Mooie afstand hoor! Klinkt wel leuk die marathon waarbij je in groepjes start.

Herkenbaar Ninus; doseren moet ik ook nog steeds leren. Maar wel leuke uitdaging dus! En gefeliciteerd met je selectie voor dat traject. Was de hond ook tevreden met zijn slingerronde door het bos? Toch nog 9 km, was je man het daar ook mee eens?

Haha, Kylan, stabilisatoren testen. Gelukkig bleef je overeind. Je kan lelijk vallen in het bos.

Ah beterschap voor je paard Montana. Fijn dat jij wel lekker kan trainen nu.

Ah, leuk de foto's staan er al SV. Het was zeker gezellig en voor herhaling vatbaar. Zo fijn dat jullie ons op weg hebben geholpen met lopen op GPX. Ik vond de route erg leuk, meestal loop ik rechttoe rechtaan op de bredere paden en nu hadden we veel afwisseling. Maar het kan nog mooier heb ik begrepen dus ik sluit graag nog een keer aan. Jammer dat ik na 15 km de run had opgeslagen want na een korte stop gingen we nog een ronde van 7 lopen. Die afstand was nieuw voor mij, maar voelde heel goed. Mijn vriend was gisteren ergens zijn jas vergeten en was deze gaan ophalen met de kinderen waardoor ik zomaar een middag voor mijzelf had. Mijn vader vroeg of ik nog zin had om een stukje te wandelen, dus uiteindelijk als CD nog 10 km gewandeld. Dus ik zit nu op de bank en kom er alleen af om naar bed te gaan, ik heb mijn beweging weer gehad :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 16:29 



 
Profiel   

Top dat je zo fijn gelopen hebt, Suusje! Lekker zitten, welverdiend!

Wij hadden gisteren heerlijk weer erbij inderdaad, grotendeels met het zonnetje erbij gelopen. Super weer om te lopen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 16:35 



 
Profiel   

Fijn dat jullie samen zo'n leuke loop hebben gehad dames :) nu moeten jullie de 18e ook maar mee dan :P @Iris @Suusje.

Ik had deze week al twee keer gelopen, dus ik pakte vandaag voor het eerst dit jaar de racefiets. Ondanks de miezerregen en vieze gure wind toch 30km gedaan...

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 18:20 



 
Profiel   

Wow Musli dat is een blitse fiets!
Zo 30km netjes hoor!
Ja lijkt me heel gezellig de 18e, ga kijken of dat gaat lukken.

Puera ja was gister echt geweldig weer hé, fijn dat je nog lekker gelopen hebt!!
Hier gister ook een klein stukje met mijn zoontje gelopen ging goed.

Suusje wat een luxe, heerlijk de middag voor jezelf, zo dan heb je er wel veel stappen op zitten vandaag!
Je ging echt als een speer vandaag, ik vond de route ook heel leuk en afwisselend.
Moeten we zeker vaker doen!

Montana, baalen voor je paard, ik hoop dat het goed komt, wat een pech zeg.
Gelukkig gaat het met jou weer beter.

Ninus, knap dat je nog 9km hebt gemaakt in de kou vandaag.
En fijn dat je gisteren ook zo genoten hebt van het weer.
Leuk dat je nu met je jonge paardje aan de slag kan!

Kylan, fijn dat je ook genoten hebt van het mooie weer, het was echt fijn met de zon!
Goed dat je op de been bleef.

Ik vond het vandaag echt super leuk om met Tessa, Suusje en Dennis mee te lopen.
Heel fijn dat SV zo veel ervaring heeft met de techniek van een sporthorloge, heb functies ondekt waar ik het bestaan niet van wist.
De route was ook top, lekker gevarieerd met genoeg hoogtemeters, en het was ook nog mooi rusrig.
Ik had niet verwacht dat ik en Suusje het optionele rondje van 7km er nog achteraan zouden doen, maar toch nog gelukt!
Suusje had het tempo er mooi inzitten, leek de stoomtrein wel!
Voel me nu wel echt moe, maar heel voldaan, was een goede billen,en benen training!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 19:16 



 
Profiel   

Wat leuk dat jullie samen hebben gelopen! Suusje gewoon een PR qua afstand *\o/*

Musli, dapper! Mooie fiets heb je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 19:43 



 
Profiel   

Lekker gelopen allemaal, leuke foto's ook.

Ik kan nog steeds niet lopen ivm die zenuw in mijn nek. Ik word gek van niet bewegen, dus ik ben vandaag ook op de racefiets gesprongen. Weliswaar niet buiten, maar binnen op de tacx. Heb 40 minuten gefietst, ruim 21 km. Zo heb ik in ieder geval ook even bewogen.
Hoop snel weer te mogen en kunnen lopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 19:49 



 
Profiel   

Jeetje wat vervelend goof, heb je dat al eens eerder gehad?
In 40 minuten 21km, dat is een aardig tempo!

Zou leuk zijn als je mee ging ieris!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 21:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 233 van de 461 [ 11518 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236 ... 461  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen