Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 79 van de 87 [ 2174 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 87  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Korfballende bokkers

 
Profiel   

@Dide: fijn dat je groen licht hebt!! Succes alvast voor morgen!
@Arja: klinkt idd beetje overbelast! Even rustig aan.

Ik speel morgen niet mee! We vieren morgen de verjaardag van mijn dochter. Ze wordt maandag 2 *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-23 23:15 



 
Profiel   

Flying_Angel schreef
@Dide: fijn dat je groen licht hebt!! Succes alvast voor morgen!
@Arja: klinkt idd beetje overbelast! Even rustig aan.

Ik speel morgen niet mee! We vieren morgen de verjaardag van mijn dochter. Ze wordt maandag 2 *\o/*


Wow, 2 alweer? Voelt als de dag van gister dat je zwanger was! Gefeliciteerd en veel plezier! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 09:29 



 
Profiel   

Hoe ging de wedstrijd Dide?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-23 10:02 



 
Profiel   

Was geen leuke wedstrijd :n Vanaf minuut 1 alleen maar getrek en geduw. Was een scheids van hen die nergens voor floot en alleen maar tegen ons aan het praten was, ook als we niets zeiden. Verloren dus ook -O-

Spelen ook elke wedstrijd in een compleet andere samenstelling, zijn nog steeds 2 van de 4 geblesseerd bij de dames. Eerst dus 3 van de 4 met mij erbij :+ Dat helpt ook niet mee als je met mensen van de midweek speelt waar je niet mee hebt getraind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-23 10:07 



 
Profiel   

Ah balen zeg!
Een minder goede scheids is helaas ook weleenbeetje gerelateerd aan een lager niveau spelen. Jullie spelen wel wedstrijdkorfbal, toch?
Hebben jullie nog wel een 3e?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-23 20:40 



 
Profiel   

arjaaaaa schreef
Ah balen zeg!
Een minder goede scheids is helaas ook weleenbeetje gerelateerd aan een lager niveau spelen. Jullie spelen wel wedstrijdkorfbal, toch?
Hebben jullie nog wel een 3e?


Ja dat is inderdaad een beetje balen. Ik ben gewend dat ze nog wel ogen hebben die ze gebruiken :')

Ja spelen idd wedstrijdkorfbal en hebben ook een derde :j
Edit: derde speelt uitwedstrijden bijna altijd tegelijkertijd en die hebben ook geen dames over, dus die kunnen we helaas niet vragen

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-23 21:16 



 
Profiel   

Zuur. Zou zaterdag meedoen, maar gister is m’n verstandskies verwijderd. Ik wilde tegen beter weten in toch meedoen, maar lijkt me totaal onverstandig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-23 19:56 



 
Profiel   

Flying_Angel schreef
Zuur. Zou zaterdag meedoen, maar gister is m’n verstandskies verwijderd. Ik wilde tegen beter weten in toch meedoen, maar lijkt me totaal onverstandig.


Oei... gaat niet zo lekker dus?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-23 21:41 



 
Profiel   

Op zich ‘valt het mee’, maar het bonkt en zeurt enorm. En ik las dus dat je ook niet mag sporten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-23 22:40 



 
Profiel   

Ik zou ook rustig aan doen als je verstandskies is getrokken. Gaat nog extra bonken als je moet bukken enz.
Maar wel balen dat je dan niet kan spelen zaterdag.

Wij gaan zaterdag waarschijnlijk weer kansloos ten onder. Maar toch weet je het nooit, wij een hele goede dag en zij een slechte en het kan zo maar meevallen. Ik start in ieder geval in de basis. Daar ben ik wel heel blij mee.

Dide jij nog een wedstrijd zaterdag? Hoe gaat het met je vinger?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-23 23:56 



 
Profiel   

Flying_Angel schreef
Op zich ‘valt het mee’, maar het bonkt en zeurt enorm. En ik las dus dat je ook niet mag sporten :+


Ik hoor ook van veel mensen dat het na een paar dagen vaak nog erger wordt, hoop dat dat meevalt voor je!
Beterschap!

Hoeveelste staan jullie nu Arja? Wel nog wat leuke wedstrijdjes gehad? Of alles niet leuk?
Wel fijn dat je in de basis mag starten! Ik ga voor jullie duimen dat zij een slechte dag hebben en jullie een goede!

Wij spelen zaterdag weer met 2 mensen van de midweek, dus ik verwacht er niet al te veel van :+ Ik zet mijn vinger steeds helemaal vast, maar merk dat ik nog steeds niet zo zuiver ben als eerst helaas. Ik schiet nu meer met mijn middelvinger op die hand en op mijn andere hand met mijn wijsvinger, dus dat zorgt er soms net voor dat het wat minder precies is. En blokken of ballen er tussenuit tikken met die hand vind ik eng :+ Moet beetje bij beetje weer wat vertrouwen in komen denk ik..

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-23 07:49 



 
Profiel   

Poe, afgelopen zaterdag was geen leuke wedstrijd. Zij waren heel fysiek, en beschuldigden ons daar vervolgens van. Scheids liet het veel te ver gaan. Wij lieten ons uit ons spel brengen.

Morgen hopelijk beter!

Jullie een wedstrijd morgen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 21:00 



 
Profiel   

Succes vandaag Dide! Hoe is het met je vinger?

Dat zijn geen leuke potjes, Arja! Hopelijk vandaag een leukere wedstrijd! Succes!

Ik speel vandaag niet, ga dagje weg met een vriendin!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 10:59 



 
Profiel   

arjaaaaa schreef
Poe, afgelopen zaterdag was geen leuke wedstrijd. Zij waren heel fysiek, en beschuldigden ons daar vervolgens van. Scheids liet het veel te ver gaan. Wij lieten ons uit ons spel brengen.

Morgen hopelijk beter!

Jullie een wedstrijd morgen?


Dat zijn van die vieze wedstrijden waar je geen lol aan beleeft nee! Hopelijk vandaag leukere tegenstander, succes! Zijn er kansen?

Vee plezier met het dagje uit Angel!

Moet nog steeds om de week naar het ziekenhuis voor handtherapie. Als we oefenen op strekken gaat het buigen achteruit en andersom, dus dat is nog wel een beetje naar. Hopelijk komt er snel een moment dat beide beter gaan!
2e heeft geen wedstrijd vandaag, 1e wel en een belangrijke, dus ga daar nog even mee naartoe als reserve.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 11:28 



 
Profiel   

Laatste 4 minuutjes nog even meegespeeld, buit was na minuut of 10 al binnen doordat er meteen een gat werd getrokken.

Dit was de eerste aanval, dame vond het niet zo leuk :')

https://youtube.com/shorts/QGXcvQ9qZY8?feature=share

Jullie nog gewonnen Arja? Of in ieder geval een fijnere wedstrijd gespeeld dan vorige week?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 22:37 



 
Profiel   

Nee, helaas niet. Gelukkig was de tegenstander minder vervelend dan vorige week. Maar nu baalde ik vooral heel erg voor mezelf. Ik werd (weer) na 20 minuten gewisseld. Op zich kan dat natuurlijk. Maar er kwam kwalitatief niet echt een verbetering in de wedstrijd. Vervolgens kon ik de rest van de wedstrijd aan de kant blijven zitten. Terwijl er ook andere dames waren die een slechte wedstrijd speelden. Hij had mij er prima nog in kunnen wisselen. Ik word er onzeker van en daar ben ik eigenlijk wel klaar mee. Als ik niet goed genoeg ben, zeg me dat dan gewoon, dan kan ik op basis daarvan beslissen of ik dit nog op deze manier wil. Maar hoe het nu gaat, nee, dat wil ik niet. Ik heb nu zoiets van, ik kijk het nog een wedstrijd aan, maar als hij me weer wisselt, dan ga ik gewoon direct naar huis.

Lekkere bewegingen Dide! Dame het bos in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 01:22 



 
Profiel   

arjaaaaa schreef
Nee, helaas niet. Gelukkig was de tegenstander minder vervelend dan vorige week. Maar nu baalde ik vooral heel erg voor mezelf. Ik werd (weer) na 20 minuten gewisseld. Op zich kan dat natuurlijk. Maar er kwam kwalitatief niet echt een verbetering in de wedstrijd. Vervolgens kon ik de rest van de wedstrijd aan de kant blijven zitten. Terwijl er ook andere dames waren die een slechte wedstrijd speelden. Hij had mij er prima nog in kunnen wisselen. Ik word er onzeker van en daar ben ik eigenlijk wel klaar mee. Als ik niet goed genoeg ben, zeg me dat dan gewoon, dan kan ik op basis daarvan beslissen of ik dit nog op deze manier wil. Maar hoe het nu gaat, nee, dat wil ik niet. Ik heb nu zoiets van, ik kijk het nog een wedstrijd aan, maar als hij me weer wisselt, dan ga ik gewoon direct naar huis.

Lekkere bewegingen Dide! Dame het bos in!


Oh wat balen Arja! Zegt ie dan ook waarom hij wisselt? Misschien een gesprekje aanvragen voor of na een training deze week? Recht op uitleg en het uitspreken van je gevoel heb je sowieso!
Mocht hij je weer wisselen, ga je dan terug naar 2e of nog niet beslist?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 08:32 



 
Profiel   

Ik heb m'n coach een appje gestuurd. Ik kreeg wel een fijn antwoord terug. Komt erop neer dat ik gewoon een beetje pech heb gehad met de wedstrijden, maar dat hij veel vertrouwen in me heeft. En dat ik mezelf te veel druk op leg.
En dat klopt misschien ook wel, dus ik ga proberen het wat meer los te laten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 18:16 



 
Profiel   

arjaaaaa schreef
Ik heb m'n coach een appje gestuurd. Ik kreeg wel een fijn antwoord terug. Komt erop neer dat ik gewoon een beetje pech heb gehad met de wedstrijden, maar dat hij veel vertrouwen in me heeft. En dat ik mezelf te veel druk op leg.
En dat klopt misschien ook wel, dus ik ga proberen het wat meer los te laten.


Fijn! Ook nog face to face gesprekje afgesproken? Of weer beetje gerustgesteld nu?

Heb je het er ook over gehad met teamgenoten of niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 18:34 



 
Profiel   

Ja, was een uit wedstrijd, dus op de terugweg wel met teamgenoten over gehad, of ik nou echt zo slecht was. Zij vonden van niet en vonden dat ik makkelijk terug gewisseld had kunnen worden, voor een tweetal dames die een slechte wedstrijd speelden.
Op zich wel gerustgesteld.. ik wilbhet ook erg graag goed doen, waardoor het wellicht wat geforceerd wordt. Terwijlnik veel beter speel als ik wat meer ontspannen ben. Met training gaat het eigenlijk altijd goed.
We gaan het zaterdag zien, spelen thuis tegen de ongeslagen nummer 1, dus winst zal er niet inzitten. Gewoon lekker spelen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 20:30 



 
Profiel   

arjaaaaa schreef
Ja, was een uit wedstrijd, dus op de terugweg wel met teamgenoten over gehad, of ik nou echt zo slecht was. Zij vonden van niet en vonden dat ik makkelijk terug gewisseld had kunnen worden, voor een tweetal dames die een slechte wedstrijd speelden.
Op zich wel gerustgesteld.. ik wilbhet ook erg graag goed doen, waardoor het wellicht wat geforceerd wordt. Terwijlnik veel beter speel als ik wat meer ontspannen ben. Met training gaat het eigenlijk altijd goed.
We gaan het zaterdag zien, spelen thuis tegen de ongeslagen nummer 1, dus winst zal er niet inzitten. Gewoon lekker spelen..


Veel mensen hebben dat hoor, dat het minder gaat als ze het te graag willen. Zijn er genoeg bij ons vereniging die onder die druk bezwijken. Gewoon lekker gaan spelen en weer gaan genieten, als ik je verhalen hier zo hoorde speel je dan altijd goede wedstrijden! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 21:04 



 
Profiel   

Hoop dat je vandaag het plezier weer een beetje terugvindt Arja!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 12:45 



 
Profiel   

Jaa!
We speelden tegen de ongeslagen nr 1, wisten van tevoren dat we zouden verliezen. Maar we hebben wel hun spel kunnen ontregelen door consequent achter te verdedigen. En overal te vertragen. Heb heerlijk gespeeld, zat door het vertragen lekker in mn element. Wel 12-22 verloren, wat niet echt een beeld geeft van de wedstrijd. Maar ze zijn wel echt gewoon beter dan wij. Heb wel 2x gescoord, een afstandschot en een strafworp.

Jij nog gespeeld?
En angel, hoe gaat het met je mond?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 22:47 



 
Profiel   

arjaaaaa schreef
Jaa!
We speelden tegen de ongeslagen nr 1, wisten van tevoren dat we zouden verliezen. Maar we hebben wel hun spel kunnen ontregelen door consequent achter te verdedigen. En overal te vertragen. Heb heerlijk gespeeld, zat door het vertragen lekker in mn element. Wel 12-22 verloren, wat niet echt een beeld geeft van de wedstrijd. Maar ze zijn wel echt gewoon beter dan wij. Heb wel 2x gescoord, een afstandschot en een strafworp.

Jij nog gespeeld?
En angel, hoe gaat het met je mond?


Fijn dat je weer lekker hebt gespeeld! :D
Wel jammer van de uitslag, maar was zo te horen te verwachten, dat maakt het wat minder erg :)

Hebben jullie volgende week meer kansen?

We hadden door ziekte en blessures eigenlijk niet voldoende mensen, maar de tegenstander wilde niet meewerken met verzetten. Uiteindelijk dus zonder reserves en met een dame van de midweek en eentje van het 3e die al een wedstrijd in de benen had vertrokken. Daarnaast 2 mensen van onszelf die niet fit waren. Liep dus voor geen meter. 22-13 verloren.
2e helft waren de niet fitte mensen echt op en stonden die aanvallend gewoon stil.

Scheids hadden we ook niet mee. Hij was op gegeven moment elke doorloopbal van hen op de stip aan het leggen, ongeacht wat er gebeurde. Denk dat ze zo 10 stippen hebben gehad. Ik had daadwerkelijk een aantal stippen moeten krijgen, maar die kreeg ik niet.
Was een ploeg waar ik met het 1e op het veld nog tegen gespeeld had, dus zag al voor de wedstrijd dat de coaches mij herkenden. Stonden volgens mij nog te checken of ik wel op het wedstrijdformulier stond c.q. wel legitiem speelde :')
Daarna coachde ze de dame die naast mijn dame was dat ze volledig op mij mee moest kijken omdat het om mij zou gaan draaien. 2e helft gingen ze ook steeds een AR van het eerste erin zetten om mij te verdedigen en dan kwam aanvallend mn eerste dame weer terug. Op gegeven moment kwam ze helemaal niet meer terug _O-
Achja toch nog wat doelpuntjes meegepikt, maar overall was het niveau wat we haalde drama. Wel balen, want de vorige wedstrijd speelden we gelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 09:42 



 
Profiel   

Volgende week zeker kansen! Thuis hebben we van hen gewonnen en op het veld ook. Maar we moeten ze zeker niet onderschatten. Zij zien ons waarschijnlijk als de enige ploeg waartegen ze punten kunnen pakken.

Das balen zeg! En dan ook nog zo'n scheids. Terwijl jij juist weer kan spelen met je vinger. Zit niet mee
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 19:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 79 van de 87 [ 2174 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 87  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen