Borstverkleining 3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lagonda

Berichten: 1735
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 22:41

Kleine update!

Uiteindelijk was mijn operatie van donderdag naar vanmiddag verzet. Alles is goed gegaan en ik ben echt verassend helder en voel me goed :D wel extra morfine met wakker worden door de pijn maar dat is goed te behappen.

Ze hebben totaal zo een 750gr weg gehaald en ik merk echt direct al verschil! Net even naar de wc gewandeld en had het gevoel dat ik al meteen stuk rechter kon lopen zonder moeite.

Nog even een nachtje hier slapen en morgenochtend lekker naar huis en rustig bijkomen. Komende dagen zal pijn doen en daarna hoort het af te nemen. We doen rustig aan :)

Bullebeest
Berichten: 3241
Geregistreerd: 08-09-10

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 22:47

Fijn dat je al zo’n verschil merkt. Hopelijk is de pijn gauw gezakt en morgen weer naar huis.

Bij mij speelt het idee om voor een 2e keer te gaan voor een borstverkleining. Ging ooit van 75E naar 75C. Nu weer 75F met vergelijkbaar lichaamsgewicht. Wel 3 kids en 2x lang borstvoeding geven verder.
Met paardrijden ook geen pretje zonder een bh die je een rib uit t lijf kost en veel nek/schouderklachten.

Firegirl
Berichten: 949
Geregistreerd: 06-09-09
Woonplaats: Flevoland

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 23:06

Wat fijn dat het achter de rug is Lagonda! Hopelijk verloopt het herstel voorspoedig.

Lagonda

Berichten: 1735
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 23:11

Jaa ik zat op 76G inderdaad, echt geen pretje en een beetje passende bh was duur zeg.

Nog even afwachten wat mijn maar gaat worden, we gingen voor grote D of kleine E, past ook beter bij mijn bouw en lichaam.

Ik had mijn Harry Potter pyama mee genomen, wel beetje in stijl verblijven _O-
Afbeelding

Enige drama nu is 2 weken op de rug slapen, ik ben een echte buikslaper :+ lig pas een half uur en word nu al gek

Lagonda

Berichten: 1735
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 12:20

We zijn nu een dikke week verder en het gaat eigenlijk heel goed! Weinig pijn, vooral wat ongemak en nog redelijk snel moe qua energie en concentratie maar dat gaat elke dag een stukje beter.

Beduidend minder last van nek en schouders en rechtop lopen en staan is een stuk makkelijker :D vandaag een semi strak truitje aan en dat staat al zo veel beter!

Slapen is nog een dingetje maar dat gaag langzaam ook steeds beter. Maandag weer controle bij het ziekenhuis.

Dus als er mensen mee lezen en nog twijfelen: ik kan het zeker aan raden!

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-23 01:02

Wat fijn zeg! Datum voor mijn operatie staat ook. 12 juli. Een verkleining door middel van tumescente liposuctie. Arts gaf aan dat mijn borsten en wensen hier geschikt voor zijn. Dus dat scheelt een hoop snijwerk :)

Bullebeest
Berichten: 3241
Geregistreerd: 08-09-10

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-23 23:29

Wordt het trouwens nog regelmatig vergoed door de verzekering?

Lagonda

Berichten: 1735
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 07:33

Met goedkeuring van huisarts en chirurg is het bij mij volledig vergoed! Ging best soepel.

En fijn Snorlex, nog even geduld :o

fokfanaat

Berichten: 20212
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 10:18

Bij mij ook volledig vergoed

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 22:40

Ik moet het zelf betalen omdat het niet de ‘standaard’ methode is. Wordt ook gedaan door een privé kliniek. Mijn moeder is geopereerd in het ziekenhuis. Dat is volledig vergoed.