Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 320 van de 335 [ 8370 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323 ... 335  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] Piercings, deel 18!

 
Profiel   

Mij werd de balance ervoor aangeraden
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 06:53 



 
Profiel   

Je moet idd een blok zeep van unicura hebben, als je de piercing met zeep wilt schoonmaken.
Ikzelf gebruik alleen water en, in case of ontsteking, gebruik ik neusspray voor baby's. Dat is namelijk gewoon een zoutoplossing zoals je die zelf ook kan maken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 11:24 



 
Profiel   

Word dit een ontsteking?
[ img ]

En vinden jullie de piercing er te strak uitzien? Want zo voelt en vind ik het er namelijk niet uitzien, maar toch voor de zekerheid!


[ img ]

En heel erg bedankt voor de reacties

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 18:14 



 
Profiel   

Als hij pas gezet is zou ik het niet erg vinden als er iets meer ruimte in zit. Mijn piercing zit er al ruim 10 jaar en die heeft zelfs iets meer ruimte...
Verder vind ik het er niet super verontrustend uitzien, ik zou het met rust laten...

Heb je er last van ???

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 20:18 



 
Profiel   

xMyrth schreef
Als hij pas gezet is zou ik het niet erg vinden als er iets meer ruimte in zit. Mijn piercing zit er al ruim 10 jaar en die heeft zelfs iets meer ruimte...
Verder vind ik het er niet super verontrustend uitzien, ik zou het met rust laten...

Heb je er last van ???


Nee niks, ik voel geen pijn, geen jeuk, het voelt eigenlijk alsof er helemaal geen piercing zit.

De vraag kwam alleen vanuit dat de ene piercer tegen mij zegt dat die te strak lijkt vanuit een foto, maar andere piercers zeggen dat hij er prima uitziet :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 20:26 



 
Profiel   

Zolang je nergens last van hebt is het goed.
Vooral vanaf blijven zoals eerder gezegd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 22:41 



 
Profiel   

Photograph schreef
Word dit een ontsteking?
[ [url=m/LW9lK9.jpg]Afbeelding[/url] ]

En vinden jullie de piercing er te strak uitzien? Want zo voelt en vind ik het er namelijk niet uitzien, maar toch voor de zekerheid!


[ [url=m/hWwqHL.jpg]Afbeelding[/url] ]

En heel erg bedankt voor de reacties


Veel te weinig ruimte! Ik zou even naar een goede piercer gaan en er een andere barbell in laten zetten. Als ie een paar mm meer ruimte heeft zul je zien dat hij gelijk rustiger wordt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 08:41 



 
Profiel   

Volgende week controle afspraak bij de piercer om te kijken of die idd niet te strak is

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 00:10 



 
Profiel   

Heel slim!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 07:53 



 
Profiel   

[ img ]

Ik heb zojuist een flat laten piercen, erg blij mee! Vond het erg leuk ook dat er gelijk een wat 'mooier' sieraad in kon (deze is gesteriliseerd en daardoor een juiste vervanger voor de 'standaard' sieraden waarmee ze piercen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 17:22 



 
Profiel   

Heel mooi! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 20:28 



 
Profiel   

Die is gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 21:01 



 
Profiel   

Nieuweling meldt zich… ik overweeg al een tijdje om een helix te laten zetten. Volgens mij niet zo spannend, maar ik lees veel nare dingen over lange hersteltijd (9 maanden?!). Wat moet ik me bij die hersteltijd voorstellen aan klachten en wat kan/mag je niet? Wat voor ervaringen hebben jullie met deze piercing?

Uiteraard dingen die ik een piercer ook zou vragen. Maar aangezien ik die stap nog niet heb gezet, informeer ik eerst maar hier :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 01:10 



 
Profiel   

Staat volgens mij inderdaad 6 tot 9 maanden voor de genezing van oor kraakbeen piercings. Kan korter, maar ook langer. Ik mocht niet zwemmen, niet in de sauna, er niet op slapen, niet aan zitten en geen koptelefoon op. Maar dit zijn zeker vragen die je goed aan je piercer kan stellen! :D

Echt klachten niet gehad, maar wel een boos oor met ontsteking en zwelling. Maar dat is heel persoonlijk en geen enkele genezing kan je echt vergelijken denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 01:34 



 
Profiel   

Die flat is ook mooi zeg! Viel het zetten mee of tegen?

Die hersteltijd is lang ja maar dat hoeft niet te betekenen dat je er 6-9 mnd elke dag last van hoeft te hebben hoor, gewoon rekening mee houden

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 10:59 



 
Profiel   

Als je geen ontstekingen o.I.d krijgt zal je er vrij weinig van voelen. Zolang het niet zeer doet, doe ik er alles mee. zal wat zijn als je van water houd en je mag 9 maanden niet zwemmen.

Die 9 maanden staan voor volledige genezing, maar dat betekent inderdaad niet dat je tot die tijd met een open wond loopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 11:10 



 
Profiel   

Helix heeft bij mij 3 jaar geduurd (ook deels eigen schuld door te vroeg wisselen). Nu nooit meer last van, zit er nu bijna 10 jaar. Het zetten was niet heel spannend inderdaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 11:53 



 
Profiel   

lletam schreef
Die flat is ook mooi zeg! Viel het zetten mee of tegen?

Die hersteltijd is lang ja maar dat hoeft niet te betekenen dat je er 6-9 mnd elke dag last van hoeft te hebben hoor, gewoon rekening mee houden


Viel heel erg mee! Vond eigenlijk de klem die ze erop had gezet pijnlijker dan het piercen zelf haha. Heb er daarna ook nog geen last van gehad, vannacht ook gewoon normaal geslapen. Hij ziet eruit alsof ie er al jaren in zit. Hopelijk blijft het zo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 15:07 



 
Profiel   

Thx voor jullie ervaringen, dat stelt al gerust! Een hele tijd niet aan zitten en een tijdje dingen laten is natuurlijk logisch. En verder maar afwachten hoe mijn oor erop reageert.

Binnenkort maar een afspraak maken <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 17:54 



 
Profiel   

prugelpiet schreef
Als je geen ontstekingen o.I.d krijgt zal je er vrij weinig van voelen. Zolang het niet zeer doet, doe ik er alles mee. zal wat zijn als je van water houd en je mag 9 maanden niet zwemmen.

Die 9 maanden staan voor volledige genezing, maar dat betekent inderdaad niet dat je tot die tijd met een open wond loopt.

9 maanden niet zwemmen?
Dat lijkt me een foutje

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 18:32 



 
Profiel   

xx_Irisje schreef
prugelpiet schreef
Als je geen ontstekingen o.I.d krijgt zal je er vrij weinig van voelen. Zolang het niet zeer doet, doe ik er alles mee. zal wat zijn als je van water houd en je mag 9 maanden niet zwemmen.

Die 9 maanden staan voor volledige genezing, maar dat betekent inderdaad niet dat je tot die tijd met een open wond loopt.

9 maanden niet zwemmen?
Dat lijkt me een foutje


Het is het beste voor de piercing om niet te gaan zwemmen totdat hij volledig genezen is, omdat er viezigheid in het water zit wat in de wond kan komen en het kan irriteren. Maar om wat meer realistisch te zijn zou ik er gewoon voor zorgen dat je in ieder geval de eerste paar weken je hoofd lekker boven water houdt in het zwembad. Mocht je hoofd wel onder water gaan dan gewoon achteraf goed schoonmaken en afdrogen zodat de meeste viezigheid weg is.


leeslampje schreef
Nieuweling meldt zich… ik overweeg al een tijdje om een helix te laten zetten. Volgens mij niet zo spannend, maar ik lees veel nare dingen over lange hersteltijd (9 maanden?!). Wat moet ik me bij die hersteltijd voorstellen aan klachten en wat kan/mag je niet? Wat voor ervaringen hebben jullie met deze piercing?


9 maanden lijkt misschien heel lang, maar je hebt niet al die tijd last van je piercing mits je er goed mee omgaat. Het enige probleem dat ik met de helixen in mijn linkeroor heb gehad was irritatiebultjes. Ik heb sinds 31 december ook een helix in mijn rechteroor. Hij doet pijn als er wat langs komt (zoals haren die ik er wat te hard langs trek), maar had bijvoorbeeld vannacht nog dat in m'n slaap het sieraad wat bewogen had. Ik heb hem slaapdronken zonder pijn gewoon weer goed kunnen duwen. Verder zoals Goldwynn zegt niet op slapen, niet aan zitten (LITHA) en geen koptelefoon. Wél 1 á 2 keer per dag zoutspray op doen en vervolgens droogmaken met een gaasje (geen wattenstaafje, die haartjes kunnen loslaten).

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 00:04 



 
Profiel   

Kent iemand nog een goede studio in Den Haag? In 2013 naar volle tevredenheid gepierced bij Bodycult op de Venestraat, maar die is weg. Ik wil twee extra gaatjes in elk oor (dus in totaal 4 gaatjes) laten piercen. Leiden zou ook kunnen, of bijvoorbeeld Haarlem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 02:51 



 
Profiel   

Ik wil mijn helix ook in Den Haag laten zetten en las in dit topic goede ervaringen met Wicked Crow. Maar die ervaringen zijn alweer van een paar jaar terug, dus of ze nog steeds zo goed zijn? Zelf ben ik er (nog) niet geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 02:57 



 
Profiel   

Ik ben vrijdag bij The tattoo garden geweest, in Den Haag :). Mijn andere piercings zijn daar ook gezet. Aanrader!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 09:00 



 
Profiel   

Op jouw aanraden DewiRox een afspraak gemaakt bij Tattoo Garden. Ook fijn dat ik via de website kon reserveren en dus precies kon zien wanneer er plek was.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 12:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 320 van de 335 [ 8370 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323 ... 335  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen