Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 276 van de 322 [ 8027 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279 ... 322  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[info] Tattoo's 14!

 
Profiel   

Ja daar kan ik me ook wel wat bij indenken, dat brengt natuurlijk ten eerste wat risicofactoren met zich mee maar het resultaat kan ook tegenvallen als het blijft bloeden.

Ik ben rustig aan weer op zoek naar een tattoo artist voor een idee wat ik in mijn hoofd heb. Ik heb pas geleden helaas mijn liefste poezen vriendinnetje moeten laten gaan... Ik liep in huis altijd rond met haar op mijn arm, dus ik wil haar nu graag op die arm laten tatoeëren zodat ik haar altijd kan blijven rond dragen.

Ik denk niet dat ik er een portret van wil laten maken vanwege het risico dat het misschien nèt niet gelijkend genoeg gaat zijn. En ik heb op mijn andere arm een aquarel tattoo, dus ik zou het ook wel passend vinden als het een beetje in dezelfde stijl is.

Het idee wat ik nu in mijn hoofd heb is een variatie op deze, maar dan in de kleurtjes van Lotje en met haar twee pootjes over elkaar heen gevouwen, in plaats van maar 1 pootje uitgestrekt.

[ img ]

Nu dus rustig aan rondkijken welke artiesten goed zijn met deze stijl.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 12:12 



 
Profiel   

Wat een mooie afbeelding Snadrem! Wordt vast een pracht herinnering aan je mooie vriendinnetje <3

Kimberley heel mooi symbool. Veel sterkte met alles komende tijd..

Barramundi, veel succes en plezier morgen!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 15:36 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

De tip om maar Geldrop te gaan was het helemaal waard!
Fijne sfeer en de artist heeft goed meegedacht. Alles viel 100% mee.

Ik ben erg blij met mijn broer zus tattoo. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 18:22 



 
Profiel   

Cute !!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 18:29 



 
Profiel   

Heel leuk, zeker zo samen met je broer!

Ik ben net bij Persephoni geweest :D Vind hem zo cute!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 18:41 



 
Profiel   

Jaaa superlief geworden!

En de blaadjes zijn ook schattig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 18:42 



 
Profiel   

Die luiaard <3
Hoe pijnlijk is die plek? Ik ga straks voor dezelfde plek.

Leuk samen met je broer miss Lizje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 22:28 



 
Profiel   

Ik ben niet zo'n goede graadmeter want ik vind het niet zo snel pijnlijk, maar deze voelde ik eigenlijk bijna helemaal niet, dus prima te doen! Dit waren natuurlijk wel alleen dunne lijntjes en ook niet echt shading, maar toch :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 23:38 



 
Profiel   

Ooooh wat een leuuuukerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 23:59 



 
Profiel   

Eulogy schreef
Ik ben niet zo'n goede graadmeter want ik vind het niet zo snel pijnlijk, maar deze voelde ik eigenlijk bijna helemaal niet, dus prima te doen! Dit waren natuurlijk wel alleen dunne lijntjes en ook niet echt shading, maar toch :)

Dat klinkt geruststellend. Schouder en dijbeen vond ik ook prima te doen. Bij de laatste ben ik zelfs bijna in slaap gevallen :')

Ontbijt op (pannenkoeken), zo omkleden en dan maar eens die kant op. Ben zo benieuwd naar het ontwerp!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 00:08 



 
Profiel   

Ik lees dat vaker "In slaap vallen"... Maar echt... HOE DAN?! :wow:
Sommige stukken zijn echt goed te doen, maar in slaap vallen? Never :evaw:

Succes barramundi, spannend !

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 00:12 



 
Profiel   

Had even niet door dat je in Australië zit, vond de timing al zo apart :') Spannend, succes!!

Haha ja ik viel de laatste keer bij m'n onderarm ook bijna in slaap, als je dan zo plat ligt en na een halfuurtje voel ik het ook niet echt meer :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 00:30 



 
Profiel   

Haha de vorige is savonds gezet. Na een lange dag (hele week eigenlijk) buiten, op het water en in de zon. Was toen al moe, lekker op zo’n bank liggen in de airco en dan schakel ik echt uit hoor. Geen diepe slaap, maar gewoon weg doezelen.

Het resultaat van vandaag: Australian Wood Duckling (Manengans) met een Golden Wattle (geen idee van NL naam).
In eerste instantie zat er ook nog een tulp bij, maar die vond ik er niet lekker bij passen. Ik vond hem zo al ‘af’.

Ik ben er super blij mee!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 04:42 



 
Profiel   

Barramundi schreef
Die luiaard <3
Hoe pijnlijk is die plek? Ik ga straks voor dezelfde plek.

Leuk samen met je broer miss Lizje!


Ik heb op mijn linker- en rechterarm een tattoo aan de binnenkant.

Mijn rechterarm deed bijna geen pijn, links was echt pijnlijk, daar moest ik echt op mijn tanden bijten.
Waren verschillende tattoo artiesten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 08:21 



 
Profiel   

Heel leuk Barramundi! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 10:25 



 
Profiel   

Mijn duo is compleet!
Heel erg blij mee.


[ img ]

[ img ]


Laatst bijgewerkt door Supervixen op 21-02-23 23:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-23 23:09 



 
Profiel   

Mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-23 23:10 



 
Profiel   

Mooi gezet!

Ik hoop binnenkort toch echt aan de beurt te zijn, wacht al jaren...


:+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-23 23:39 



 
Profiel   

Heel mooi!

Ik mag in juni en wachten duurt lang :')
Het word een cover-up en mensen gaan lachen als ik zeg dat het een walvis wordt. Maar goed dat moeten ze zelf weten. Week van te voren krijg ik het ontwerp te zien, dus ben benieuwd *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-23 23:55 



 
Profiel   

Een week van tevoren? Dat is lang!
Ik meestal pas de dag zelf, soms de avond ervoor.
Wat voor een walvis wordt het? Ik heb een bultrug op mijn linkerarm.
Ik heb gisteren meteen aangekaart dat ik mijn rechteronderarm vol wil hebben, maar ik weet nog niet met wat. Dit wordt waarschijnlijk eind juni ofzo. Eerst maar eens rondkijken wat ik wil.

Kaatje als jaren? Hoe dat zo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-23 07:43 



 
Profiel   

Supervixen, gesprek gehad en ontwerp globaal besproken, maar artieste durfde het na anderhalf jaar in de acht niet aan, dus dag van tevoren belde ze af, was er wel klaar mee, maar gevoel bij de shop is goed. Kan gebeuren. Toen kwam de corona die veel niet door liet gaan.... en uiteindelijk een leerling artiest gesproken en zij was direct enthousiast. Ze had een ontwerp globaal gemaakt maar voor mij te druk, dus nieuw simpeler ontwerp is in de maak. Lang leve pinterest :D
Omdat ik scheer in de wintermaanden leek het mij niet verstandig ivm genezing. Ondertussen weer contact gehad en ze is druk bezig met oefenen. Echt donders strak werk wat ze maakt. dus hopelijk ben ik in maart/ april aan de beurt. Is ook een grote van lies naar schouderblad :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-23 09:56 



 
Profiel   

Ahh ok. En wat moet het worden?
Knap dat je dat aandurft met een leerling.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-23 10:11 



 
Profiel   

Ben al fan van haar tekeningen sinds ik haar werk zag, bleek mijn achterbuurvoruw te zijn :+
Ze gaat hem onder begeleiding van de shopeigenaar zetten, dus daar ben ik niet bang voor. Werk wat ze nu maakt is echt top, alleen wil ik natuurlijk kleur _O-
https://www.instagram.com/renatepostma_tattoo/

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-23 12:36 



 
Profiel   

Niet mijn ding, maar ziet er wel netjes uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-23 15:33 



 
Profiel   

Ja, dat vind ik ook, vandaar wel het wachten waard :D Ik heb overigens een bericht gestuurd voor een afspraak eind maart/ april dus ben benieuwd of dat gaat lukken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-23 16:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 276 van de 322 [ 8027 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279 ... 322  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen