Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 80 van de 87 [ 2174 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 87  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Korfballende bokkers

 
Profiel   

arjaaaaa schreef
Volgende week zeker kansen! Thuis hebben we van hen gewonnen en op het veld ook. Maar we moeten ze zeker niet onderschatten. Zij zien ons waarschijnlijk als de enige ploeg waartegen ze punten kunnen pakken.

Das balen zeg! En dan ook nog zo'n scheids. Terwijl jij juist weer kan spelen met je vinger. Zit niet mee


Ah fijn dat er een wedstrijd is dat jullie even het goede geval terug zouden kunnen halen, ga voor jullie duimen dat jullie de punten meenemen!

Ja… het team wat er staat is niet het team wat gepland stond… valt me ook wel een beetje heel hard tegen eerlijk gezegd. Trainingsopkomst is ook dramatisch (2 a 3 mensen per training). Had echt heel veel zin in dit zaalseizoen, maar het is een beetje van de koude kermis thuiskomen..

Jullie team wel een beetje volledig? Jullie hadden aan het begin ook blessures in het team toch?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 19:34 



 
Profiel   

Wij zijn wel vaak compleet. Spelen met 4 heren en 5 dames en we hebben 1 vaste reserve dame en 2 heren die vrijwel altijd reserve zijn. Dus dat is wel fijn.
Spijt dat je uit het 1e bent gegaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 20:24 



 
Profiel   

arjaaaaa schreef
Wij zijn wel vaak compleet. Spelen met 4 heren en 5 dames en we hebben 1 vaste reserve dame en 2 heren die vrijwel altijd reserve zijn. Dus dat is wel fijn.
Spijt dat je uit het 1e bent gegaan?


Oh dat klinkt wel als een stabiele basis! Dat is wel fijn :)

Mwah dat ook niet echt. Eerste vind ik nu ook niet echt een fijn team. Vandaag toevallig contact gehad met de andere club hier in de stad, ga daar binnenkort waarschijnlijk een keerje meetrainen. Ik was altijd de jongste van mijn lichting en merk nu ook wel dat die nu steeds meer ermee kappen omdat ze bijv. aan kinderen beginnen. Begin dus ook een beetje de binding met de mensen te verliezen helaas. Ouder worden is stom :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 21:05 



 
Profiel   

Ja, dat snap ik wel. Is dat Noviomagum?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 21:18 



 
Profiel   

arjaaaaa schreef
Ja, dat snap ik wel. Is dat Noviomagum?


Ja klopt ja, zijn wat mensen die eerst bij ons speelden die nu daar spelen in de selectie, dus ken wel wat mensen daar :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 21:20 



 
Profiel   

Ben benieuwd! Wel leuk dat je dan weer een stapje hoger gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 22:04 



 
Profiel   

arjaaaaa schreef
Ben benieuwd! Wel leuk dat je dan weer een stapje hoger gaat.


Ja dat ook, zou dan alleen wel voor het tweede gaan denk ik. Verplichtingen van 1e red ik niet meer met werk. Maar die spelen alsnog reserve 1e klasse, dus alsnog wel stapje omhoog :)
Maar eerst maar eens kijken of er een klik is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 07:07 



 
Profiel   

Jullie nog gespeeld gisteren!

Wij speelden tegen de nummer laatst, wij zijn een na laatste. En we hebben voor de 2e x van ze gewonnen!
Ik denk dat we de hele wedstrijd de betere partij waren, maar dat we te weinig scoorden om te beslissen, daardoor bleef het spannend. We hadden heel veel kansen. Ik heb lekker gespeeld, maar doordat ik eind 1e helft keihard op mn hoofd viel, ging het daarna minder, maar nog zeker niet slecht. Halverwege 2e helft werd ik gewisseld, maar dat was voor mij oké. Nu is de kans klein dat we nog een wedstrijd gaan winnen, voordeelmia dat we vrijuit kunnen spelen, we hebben niets meer te verliezen en kunnen alleen nog maar verrassen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 11:09 



 
Profiel   

arjaaaaa schreef
Jullie nog gespeeld gisteren!

Wij speelden tegen de nummer laatst, wij zijn een na laatste. En we hebben voor de 2e x van ze gewonnen!
Ik denk dat we de hele wedstrijd de betere partij waren, maar dat we te weinig scoorden om te beslissen, daardoor bleef het spannend. We hadden heel veel kansen. Ik heb lekker gespeeld, maar doordat ik eind 1e helft keihard op mn hoofd viel, ging het daarna minder, maar nog zeker niet slecht. Halverwege 2e helft werd ik gewisseld, maar dat was voor mij oké. Nu is de kans klein dat we nog een wedstrijd gaan winnen, voordeelmia dat we vrijuit kunnen spelen, we hebben niets meer te verliezen en kunnen alleen nog maar verrassen!


Lekker bezig! Weer eens winnen is dan toch wel fijn! Waren zij de enige andere 4e klasser in de poule of nog meer?

Wel vervelend van je hoofd! Nu geen last meer van?

Wij hadden echt een dramawedstrijd. Was zo gefrustreerd. Als ik de bal had gebeurde er niets in het vak want dan stond iedereen stil -O-
Ik ben een stuk of 15x naar binnen geroust en daarmee allebei de dames meegetrokken en de dame naast mij vrijgespeeld, maar ze maakte ze niet helaas...
Heb de wedstrijd van 1 ook niet meer gekeken, was er klaar mee. Ben gaan douchen en naar huis gegaan. Van de week gevraagd of we als team even samen kunnen zitten, want dit moet echt anders -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 16:03 



 
Profiel   

Ja, zij waren de enige andere 4e klasser. Verder hoge 3e klassers en degradant uit de 2e klasse.
Heb nu nog last van m'n hoofd, mn nek, mn elleboog en mn heup. Trekt hopelijk snel weg.

Balen zeg! Hopelijk helpt een goed gesprek

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 17:45 



 
Profiel   

arjaaaaa schreef
Ja, zij waren de enige andere 4e klasser. Verder hoge 3e klassers en degradant uit de 2e klasse.
Heb nu nog last van m'n hoofd, mn nek, mn elleboog en mn heup. Trekt hopelijk snel weg.

Balen zeg! Hopelijk helpt een goed gesprek


Oef! Dan heb je wel echt een flinke klapper gemaakt dan. Wat gebeurde er? Botsing?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 21:27 



 
Profiel   

Mn tegenstander stond op mn voet, terwijl ik weg wilde stappen, dus ik viel op mn rechterheup, elleboog en klapte ook op mn hoofd. Ben niet meer zo jong en flexibel, dus als ik ga, dan ga ik ook hard, haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 22:03 



 
Profiel   

Heb je nog net je team kunnen spreken deze week dide?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-23 09:46 



 
Profiel   

Vergeten te reageren op jouw post zie ik: klinkt als een nare val! Inmiddels nergens meer last van?

Nope, was weer een classic week met vrij weinig opkomst op de trainingen. Komende maandag is er geen training door carnaval en woensdag ben ik zelf er een keer niets doordat ik dan bij die andere club een keer mee ga trainen.
Heb er dus een beetje een hard hoofd in dat er iets gaat veranderen…

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-23 10:16 



 
Profiel   

Balen dide! Wel leuk dat je volgende week bij novio mee traint. Ik ben benieuwd.

Wij hebben vandaag verloren. Maar.. we hadden wel kansen, totdat een heer van ons uit viel. Hij is net terug van een rug blessure en blesseerde weer zijn rug. Echt balen!
Ik zelf had ook weer pech. Ik speelde een prima wedstrijd, maar kreeg vandaag keihard een bal tegen mn achterhoofd. Terwijl mn hoofd net weer een beetje rustig was na vorige week. Heb me gelijk laten wisselen, maar wel erg jammer, want ik zat er echt lekker in..

Jullie nog gespeeld?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-23 16:31 



 
Profiel   

Veel plezier vanavond Dide! Hopelijk heb je het naar je zin!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-23 18:33 



 
Profiel   

Lief dat je eraan dacht! Gisteravond inderdaad meegetraind. 2u vrij intensieve training op een iéts ander niveau dan normaal. Mijn lichaam denkt nu: uhm... hallo? _O-

Ook best wel lang 1 tegen 1 gedaan. Met partijen met een vak meegedraaid wat grotendeels 1 was. Op het begin wel ff wat verkeerde ballen gegooid omdat ik bewegingen anders inschatte :+ Zij ook op mij gelukkig. Ging daarna wel beter en toen ben ik ook gewoon lekker mee gaan scoren :) Kon de dame naast me ook wel direct vinden met voorverdedigen onder de korf, dus dat was ook fijn.

Dames van 1 zeiden na de training ook dat ik gewoon lekker mee kwam in de selectie en vroegen wanneer ik weer kwam :P
Erg intensief maar wel een lekkere training voor het eerst in lange tijd!

Hoe gaat het inmiddels met jouw hoofd? Weer een beetje hersteld?
Jullie nu ook even geen wedstrijd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-23 07:12 



 
Profiel   

Klinkt goed! Ik kan me voorstellen dat je lijf daar even aan moet wennen. Hoe nu verder?

Wij hebben 11 maart pas weer wedstrijd. Mn hoofd gaat wel weer, maar gisteren niet lekker getraind. Bijna iedereen geen zin, was echt niet leuk. Na de training heb ik ze aangesproken, dat pakten ze op dat moment wel goed op, maar afwachten wat dat echt voor effect heeft..
Eerst lekker op vakantie, een weekje naar de ardennen en daarna 8 maart gaan we ipv trainen glow in the dark korfbal doen. Lijkt me super leuk om een x te doen. Daarom heb ik het georganiseerd, eigenbelang haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-23 16:52 



 
Profiel   

Ah fijn dat je hoofd wel weer beter is! En lekker genieten van de Ardennen! Huisje daar? Ga je daar nog wat activiteiten doen?
Wel balen dat ze ongemotiveerd zijn... Hoop voor je dat ze er wat mee doen. Misschien ook doordat er geen wedstrijd is? Of speelt dit al langer?
Glow in the dark korfbal klinkt tof! Stuur je tegen die tijd een foto? :D

Ze gaven aan dat er nog vaker open trainingen zijn en anders mocht ik ook gewoon bij normale trainingen aansluiten i.p.v. een open training. Al was ik de enige die aansloot gister bij de selectie :=
Trainingsavonden zijn wel dezelfde als bij KK, dus als we wedstrijd hebben vind ik dat wel banketstaaf om ergens anders te gaan trainen. Ze gaven aan dat ik 3x gewoon mee mocht komen doen om het te ervaren. Die open trainingen zijn meestal weken dat er geen wedstrijden zijn, dus denk misschien dan nog een keertje aansluiten. Gevoel gister was wel goed :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-23 18:23 



 
Profiel   

Net bij DVO-DOS geweest, ging er hard op :')

Gaan jullie wel eens naar league wedstrijden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-23 22:04 



 
Profiel   

Lang niet gesproken! Hoe is het met jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 12:25 



 
Profiel   

Poeh, idd lang geleden!

Vorige week ook gespeeld, tegen de ongeslagen nummer 1. Kwamen heel snel 0-2 achter. Toen in de aanval, eerste bal knalde ik erin. Mijn dame werd al snel gewisseld. Helaas toch verloren, maar 9-13 is voor hen een magere score.

Gister niet gespeeld. Misschien zaterdag weer.

Hoe is het met jou? Nog getraind?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 13:40 



 
Profiel   

Flying_Angel schreef
Poeh, idd lang geleden!

Vorige week ook gespeeld, tegen de ongeslagen nummer 1. Kwamen heel snel 0-2 achter. Toen in de aanval, eerste bal knalde ik erin. Mijn dame werd al snel gewisseld. Helaas toch verloren, maar 9-13 is voor hen een magere score.

Gister niet gespeeld. Misschien zaterdag weer.

Hoe is het met jou? Nog getraind?


Dan heb je het goed gedaan als je dame zo snel gewisseld werd! :D en dan qua score ook netjes tegen de ongeslagen nr 1 :j
Heb je nu een vast team waarbij je speelt/invalt of een beetje manusje van alles?

Gister wedstrijd gespeeld. Speelde tegen nr 2 en met aan onze kant weer vreemdelingenlegioen. Helaas dus verloren, maar was wel verantwoordelijk voor bijna 50% van de doelpunten :D Heren van de tegenstander kwamen allemaal nog na de wedstrijd zeggen dat het mooie doelpuntjes waren, dat was wel aardig!

Eerste moest daarna tegen de nr 1 op de ranglijst als 2e zijnde. Bij winst van 2 of meer doelpunten zouden ze 1e plek overnemen. Tweede helft nog ingevallen om meer aanvallende kracht te brengen. Ging de hele wedstrijd al van gelijk naar - 1 of 2 voor. Gooide de boel in het slot door de 3e binnen te gooien *\o/* Boel ontplofte in de zaal, zat behoorlijk wat publiek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 16:24 



 
Profiel   

Lekker Dide! toch weer promotie naard e 2e klasse met jullie 1e? heb je nog een keer meegetraind mij Noviomagum?

Lekker Angel, de eerste bal gelijk scoren!

Afgelopen zaterdag hadden we geen wedstrijd. De week ervoor hebben we een slechte eerste, maar goede 2e helft gespeeld. Wel verloren, maar dat was geen verrassing. Ik heb een hele wedstrijd gespeeld en kreeg wel 3 verschillende dames tegen me! het gaat bij mij gelukkig weer beter dan voor en net na kerst, toen werd ik zo vaak gewisseld..
Helaas bij de heren een aantal blessures, dus het is iedere week een verrassing of er een reserve heer mee gaat.
Zaterdag een wedstrijd tegen de nummer 3, dat wordt vast weer verliezen. Het doel is om ons spel te blijven spelen en wat meer te scoren. Daar laten we het te veel op liggen, dat scoren. We creëren genoeg kansen, maar gooien ze er niet in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 17:21 



 
Profiel   

arjaaaaa schreef
Lekker Dide! toch weer promotie naard e 2e klasse met jullie 1e? heb je nog een keer meegetraind mij Noviomagum?

Lekker Angel, de eerste bal gelijk scoren!

Afgelopen zaterdag hadden we geen wedstrijd. De week ervoor hebben we een slechte eerste, maar goede 2e helft gespeeld. Wel verloren, maar dat was geen verrassing. Ik heb een hele wedstrijd gespeeld en kreeg wel 3 verschillende dames tegen me! het gaat bij mij gelukkig weer beter dan voor en net na kerst, toen werd ik zo vaak gewisseld..
Helaas bij de heren een aantal blessures, dus het is iedere week een verrassing of er een reserve heer mee gaat.
Zaterdag een wedstrijd tegen de nummer 3, dat wordt vast weer verliezen. Het doel is om ons spel te blijven spelen en wat meer te scoren. Daar laten we het te veel op liggen, dat scoren. We creëren genoeg kansen, maar gooien ze er niet in.


Klopt ja! Hopelijk houden ze de koppositie nu vast en doen ze geen gekke dingen :') Ze hebben al vaker ineens een gekke uitwedstrijd ineens gelijk gespeeld of zelfs verloren.

Nog niet nog een keer meegetraind, kwam niet uit qua trainingsdagen (we hebben dezelfde trainingsdagen). Komt einde zaal of begin veld nog wel :)

Wat zonde van die eerste helft! Wel fijn dat je persoonlijk weer wat lekkerder speelt. Denk dan inderdaad juiste instelling om dat soort doelstellingen neer te zetten ipv te willen winnen, al helemaal als je niet compleet bent. Ik ga voor jullie duimen dat het lukt!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 21:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 80 van de 87 [ 2174 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 87  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen