Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 74 van de 92 [ 2280 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 92  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ritualsverslaafden deel 2!

 
Profiel   

Ik ga helaas mijn laatste deel van rituals moeten verkopen :( Ik weet niet of dat hier mag maar zijn er mensen die nog van bepaalde geuren iets zoeken? Excuses als ik dit niet mag plaatsen. Ik kan wel niet verzenden dus zou alleen opgehaald kunnen worden in midden-limburg (nl)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 14:37 



 
Profiel   

xPareltje schreef
Ik ga helaas mijn laatste deel van rituals moeten verkopen :( Ik weet niet of dat hier mag maar zijn er mensen die nog van bepaalde geuren iets zoeken? Excuses als ik dit niet mag plaatsen. Ik kan wel niet verzenden dus zou alleen opgehaald kunnen worden in midden-limburg (nl)

Wat jammer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 14:58 



 
Profiel   

Wat heb je pareltje? Ik hou van mehr, karma, de serenity… gebruik alleen geen body butters enzo. Ik zou wel kunnen ophalen, zit ietsje zuidelijker maar ik zit veel op de weg. Mag ook via pb

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 17:03 



 
Profiel   

Als verzenden geen probleem is (even per PB) dan heb ik ook wel interesse Pareltje. Misschien wil je dan ook wat zeepjes bij jou laten aankomen om te versturen? Kijk maar ;).
Die zeepjes lijken me leuk maar ook niet meer dan dat hoor. Ik merk dat ik eerder naar zeep grijp dan naar douche gel over het algemeen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 23:33 



 
Profiel   

Wat jammer dat je het weg moet doen Pareltje, kun je er niet meer tegen?
Ik woon niet in de omgeving anders had ik wel wat over willen kopen maar ik denk dat je genoeg aanbod krijgt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 08:03 



 
Profiel   

Vind het ook erg jammer maar ik gebruik het bijna niet meer en vind het zonde om het maar te laten staan, dus maak ik er liever andere blij mee. :o Misschien zijn er mensen die het kunnen ophalen en kunnen versturen eventueel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 13:16 



 
Profiel   

Wanneer krijgen jullie altijd de verjaardags mail?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 09:43 



 
Profiel   

mini bodymisten ayurveda 2x, mehr 1x, sakura 1x, holi sugar love 1x en holi spring love 1x, Karma sun protection body oil, Jing doucheolie, Mini kitchen setje van savage garden, Karma hygiënische handgel 3 stuks, Keratine haarmasker 20ml, 2 scrub handschoenen, Sakura zeepje, Ayurveda douchefoam 3 stuks, Jing douchefoam, Love douchefoam 2 stuks, Love cadeaupakket, Magic touch bodycream, Karma summer duo setje, Jing handbalm, Ayurveda handbalm, Yalda bodycream tube 2 stuks, Banyu bodycream tube, Jing sleep bodymist, Jing huisparfum 250ml, tiny beach bag 2 stuks, Happy buddha deodorant, Happy buddha navulling zeep 3 stuks,Happy buddha handzeep (?) Deze even onder voorbehoud.

Dit is nog alles wat ik heb op het moment. Mochten er mensen interesse hebben hoor ik het graag kan dus wel enkel opgehaald worden :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 14:11 



 
Profiel   

De Happy buddha deodorant, is dat een roller of spray?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 14:28 



 
Profiel   

Roosch schreef
De Happy buddha deodorant, is dat een roller of spray?


De spray variant, vergeten erbij te zetten. Oeps :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 14:43 



 
Profiel   

xPareltje schreef
mini bodymisten ayurveda 2x, mehr 1x, sakura 1x, holi sugar love 1x en holi spring love 1x, Karma sun protection body oil, Jing doucheolie, Mini kitchen setje van savage garden, Karma hygiënische handgel 3 stuks, Keratine haarmasker 20ml, 2 scrub handschoenen, Sakura zeepje, Ayurveda douchefoam 3 stuks, Jing douchefoam, Love douchefoam 2 stuks, Love cadeaupakket, Magic touch bodycream, Karma summer duo setje, Jing handbalm, Ayurveda handbalm, Yalda bodycream tube 2 stuks, Banyu bodycream tube, Jing sleep bodymist, Jing huisparfum 250ml, tiny beach bag 2 stuks, Happy buddha deodorant, Happy buddha navulling zeep 3 stuks,Happy buddha handzeep (?) Deze even onder voorbehoud.



Dit is nog alles wat ik heb op het moment. Mochten er mensen interesse hebben hoor ik het graag kan dus wel enkel opgehaald worden :(


Intresse zalleen ligt er aan waar op te halen is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 12:12 



 
Profiel   

Banyu schreef
xPareltje schreef
mini bodymisten ayurveda 2x, mehr 1x, sakura 1x, holi sugar love 1x en holi spring love 1x, Karma sun protection body oil, Jing doucheolie, Mini kitchen setje van savage garden, Karma hygiënische handgel 3 stuks, Keratine haarmasker 20ml, 2 scrub handschoenen, Sakura zeepje, Ayurveda douchefoam 3 stuks, Jing douchefoam, Love douchefoam 2 stuks, Love cadeaupakket, Magic touch bodycream, Karma summer duo setje, Jing handbalm, Ayurveda handbalm, Yalda bodycream tube 2 stuks, Banyu bodycream tube, Jing sleep bodymist, Jing huisparfum 250ml, tiny beach bag 2 stuks, Happy buddha deodorant, Happy buddha navulling zeep 3 stuks,Happy buddha handzeep (?) Deze even onder voorbehoud.



Dit is nog alles wat ik heb op het moment. Mochten er mensen interesse hebben hoor ik het graag kan dus wel enkel opgehaald worden :(


Intresse zalleen ligt er aan waar op te halen is?


Midden-Limburg zei ze in een eerdere post.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 12:17 



 
Profiel   

Oh overheen gelezen waarschijnlijk. Dat is uit de route helaas :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 12:55 



 
Profiel   

Ik wil best nog wat afgeven bij een pakket punt als iemand graag iets wil maar niet kan ophalen, maar ik ga pas volgende week vrijdag ophalen bij pareltje… duurt dus wel nog even dan. Kan wel die vrijdag meteen opsturen want er zit een pakket punt bij mij in de straat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 14:48 



 
Profiel   

Dus mochten er nog mensen interesse hebben ontherun komt inderdaad volgende week vrijdag spulletjes ophalen, die wil zoals hierboven best nog wat afhalen en versturen voor mensen die niet in de buurt wonen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 23:00 



 
Profiel   

Oh, daar heb ik wel interesse in dan. Ik stuur wel even een PB :).

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-23 14:45 



 
Profiel   

Voor de kalenders-fans: beide 3D versies van afgelopen seizoen zijn nu in de outlet met 50% korting.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-23 09:17 



 
Profiel   

Ja, ik zag het!

Ik zit er aan te denken om mijn Mehr/HappyBuddha en Karma weg te doen. Hij valt bij mij niet lekker meer. Ik had al wat op Vinted gezet, maar nu geven ze aan dat ik een commerciele verkoper ben en niet meer mag adverteren. Heb netjes een bericht gestuurd (met daarbij ook nog foto van mijn 'particuliere collectie') maar dat werkte volgens mij alleen maar averechts en nu heb ik een ban. Lekker dan :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-23 10:46 



 
Profiel   

Oscar schreef
Ja, ik zag het!

Ik zit er aan te denken om mijn Mehr/HappyBuddha en Karma weg te doen. Hij valt bij mij niet lekker meer. Ik had al wat op Vinted gezet, maar nu geven ze aan dat ik een commerciele verkoper ben en niet meer mag adverteren. Heb netjes een bericht gestuurd (met daarbij ook nog foto van mijn 'particuliere collectie') maar dat werkte volgens mij alleen maar averechts en nu heb ik een ban. Lekker dan :D



Vinted :roll: fijn medium, totdat er iets is..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-23 10:48 



 
Profiel   

Oscar schreef
Ja, ik zag het!

Ik zit er aan te denken om mijn Mehr/HappyBuddha en Karma weg te doen. Hij valt bij mij niet lekker meer. Ik had al wat op Vinted gezet, maar nu geven ze aan dat ik een commerciele verkoper ben en niet meer mag adverteren. Heb netjes een bericht gestuurd (met daarbij ook nog foto van mijn 'particuliere collectie') maar dat werkte volgens mij alleen maar averechts en nu heb ik een ban. Lekker dan :D



Neejoh wat een malloten, alsof er geld aan te verdienen valt in plaats van dat het ons alleen maar geld kost wat jammer dat die lijnen niet meer goed gaan Mo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-23 11:53 



 
Profiel   

Oscar schreef
Ja, ik zag het!

Ik zit er aan te denken om mijn Mehr/HappyBuddha en Karma weg te doen. Hij valt bij mij niet lekker meer. Ik had al wat op Vinted gezet, maar nu geven ze aan dat ik een commerciele verkoper ben en niet meer mag adverteren. Heb netjes een bericht gestuurd (met daarbij ook nog foto van mijn 'particuliere collectie') maar dat werkte volgens mij alleen maar averechts en nu heb ik een ban. Lekker dan :D

Bizar dat vinted dit heeft gedaan. Kom genoeg echte commerciële verkopers tegen op vinted die zich particulier voordoen wat kennelijk wel mag.

Nieuw account aanmaken en per deel erop zetten een optie? Of een pakket? Misschien FB of marktplaats anders idee?

Balen dat deze geuren niet meer lekker vallen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-23 13:28 



 
Profiel   

Oscar schreef
Ja, ik zag het!

Ik zit er aan te denken om mijn Mehr/HappyBuddha en Karma weg te doen. Hij valt bij mij niet lekker meer. Ik had al wat op Vinted gezet, maar nu geven ze aan dat ik een commerciele verkoper ben en niet meer mag adverteren. Heb netjes een bericht gestuurd (met daarbij ook nog foto van mijn 'particuliere collectie') maar dat werkte volgens mij alleen maar averechts en nu heb ik een ban. Lekker dan :D


Mocht je nog iets van happy buddah willen verkopen heb ik wellicht interesse. Het is de favo geur van mijn zus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-23 21:07 



 
Profiel   

6 maart komt de nieuwe limited uit

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-23 22:35 



 
Profiel   

Benieuwd welke geur dat zal zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-23 22:37 



 
Profiel   

C_arola schreef
Benieuwd welke geur dat zal zijn.


M'gouna heet ie. Een geur gericht op dames. Krijgt ook alleen een vrouwen parfum en geen heren versie.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-23 22:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 74 van de 92 [ 2280 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 92  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen