Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 69 van de 123 [ 3053 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 123  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Bijna 34 en baarmoederhalskanker

 
Profiel   

Je doet het super!
Kei sterke dappere dame dat vind ik jou!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 12:24 



 
Profiel   

Mooi mens, van binnen en van buiten, met of zonder mutsje <3 . Je tekst is hartverscheurend en het is inderdaad zoals het is nu. :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 16:27 



 
Profiel   

Vandaag bij nr 2 gaan kijken, hij had meer kwaliteit en was ook heel braaf! Van uitzicht paste ik ook beter op dit paardje als de vorige…

Kwa karakter ook heel lief en braaf maar ook terug houdend… weer stof tot nadenken

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 20:07 



 
Profiel   

Ik had in het andere topic al gereageerd… Terughoudend bedoel je dan qua karakter? Heb je op deze ook gereden? Wat vond je instructrice?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 22:07 



 
Profiel   

;) ... welke van de twee zou het beste zijn?

Dat is toch heerlijk om over na te denken! :) :) :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 22:09 



 
Profiel   

Kiezen is vaak lastig, maar ik hoop dat je je hart kunt laten spreken, (tenzij er een fikse 'no-go' is).

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 22:20 



 
Profiel   

Diegene van vandaag klikte beter maar nog niet zoals ik zou willen… maar ik kan zelf ook nog jitter weinig, ik heb hem wel gereden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 22:22 



 
Profiel   

Meis wat heerlijk om weer in het zadel te zitten...!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 23:02 



 
Profiel   

Dat is al heel mooi, dat je weer kan rijden! Hopelijk vind je een leuk paardje. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 00:23 



 
Profiel   

Heerlijk weer een luxe probleem van een paard kiezen. Komt goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 09:32 



 
Profiel   

En vandaag ben ik een wrak :n

Misschien toch nog wat re vroeg voor een vriendje, dit doet me weer twijfelen …

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 11:24 



 
Profiel   

Pff lastig, als je de zorg uit handen kan geven en alleen op 'goede' dagen mag maar niet moet, zou je het natuurlijk kunnen doen. Maar als je iemand bent die dan elke dag van jezelf er heen 'moet' en bv 'moet' rijsen/longeren/grondwerken, dan is het idd misschien nog wel te vroeg.

Als ik jouw berichtje zo lees over de beide paardjes, is het leuk maar nog niet optimaal wat je zoekt. Neem de tijd voor die zoektocht, hopelijk krijgt je lichamelijk in die tijd ook wat meer energie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 11:29 



 
Profiel   

Ik ben het met Marlies eens: als je twijfels hebt, niet doen. Je wil hem ook niet na een half jaar weer moeten verkopen omdat je geen klik hebt.

En een slechte dag... Is er iemand in de buurt om je wat te verwennen? Genieten van de kleine dingetjes en veel rusten. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 13:32 



 
Profiel   

Ook ik ben het eens met MarliesV.

Ik gun jou zo je paardje. Maar in de eerste plaats gun ik jou je gezondheid en gewoon het leven :(:)

Is het een idee om bijv eerst 1 x in de week weer paard te gaan rijden en zodra het gaat wat verzorgingstaken op je te nemen? Dan kom je in het ritme en als dat goed gaat kun je uitbreiden naar meer. En dan voel je vanzelf wel wanneer jij genoeg in staat bent om je eigen pony/paard te kunnen gaan houden met alles wat erbij komt kijken <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 14:15 



 
Profiel   

Bij twijfel niet doen, al gun ik jou zo om een paardje te hebben.
Is er niet een bokker in jouw omgeving waar je op de goede momenten vitamine P mag opdoen op de momenten dat je je daar goed voor voelt zonder dat er een verplichting bijkomt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 17:52 



 
Profiel   

Ik heb wel veel plaatsjes waar ik terecht kan maar ik wil graag op de momenten dat het mij lukt, naar de paarden gaan en met een eigenaar moet je vaak rekening houden… of heb je toch bang om iets verkeerd te doen… al denk ik dat ik misschien inderdaad terug 1/week ga proberen met de pony die ik eerst reed… heel lief baasje ook <3

Deze week effe concentreren op men behandeling… die is donderdag, morgen moet ik ook nog naar de tandarts…

Alles zal wel op zen plaats vallen als de moment daar is…

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 20:13 



 
Profiel   

Ik ga zaterdag naar een paard dat ik al ken, met de eigenaar kan ik misschien iets overeenkomen in de vorm van leasen. Dat zou een goed oplossing zijn, kopen is ook een optie dus zaterdag ga ik al wat knuffelen en poetsen… enige nadeel van het paard is dat hij groter is als ik zocht… maar hij is zo lief <3

Ik heb gisteren en vandaag wel rust genomen want men lichaam is wel moe van de afgelopen dagen en morgen de behandeling.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 16:19 



 
Profiel   

Sterkte morgen met de behandeling en wat een leuk idee lease met mogelijkheid tot koop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 17:33 



 
Profiel   

Oh, leasen met de mogelijkheid tot kopen is imo wel een redelijk optimale situatie. Dan heb je alle tijd om het dier uitvoerig te leren kennen met alle voor- en nadelen. Veel plezier met hem, en veel sterkte met de behandeling vandaag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 09:14 



 
Profiel   

De behandeling op zich is meegevallen maar ik ben heel moe nu…

Ik dacht dat dit de voorlaatste ging zijn maar helaas zou dat enkel in het geval van de chemo maar de immunotherapie loopt dus gewoon door dus ik moet nog elke 3 weken naar het ziekenhuis.

Ik hoop alleen maar dat ik me beter ga voelen en niet altijd zo moe ben na ik iets heb gedaan…

Ik zou graag een weekendje of vakantie plannen maar door die vermoeide dagen is dat nog moeilijk.

Maar hé ik heb ook hele goede dagen eh! En met de ‘revalidatie’ met de paardjes kan het enkel de goede kant uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 19:01 



 
Profiel   

Zou fijn zijn idd als de chemo stopt, dat ook de energie wat meer terug komt.

Weekendje weg naar een fijn rustig plekje geen optie? Gewoon even niets hoeven behalve samen zijn?
Ook al is het maar 1 of 2 nachtjes. Voelt vaak toch als een hele break van de dagelijkse dingen.

Positief mens dat je bent, natuurlijk heb je goed dagen! En vitamine P heb je gewoon nodig, dat kost energie lichamelijk maar geeft mentale energie, die heb je ook nodig.

Wens je een fijn weekend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 18:11 



 
Profiel   

Helaas is zaterdag niet door gegaan maar ik was zelf ook niet 100%

Nog steeds niet, mijn keel doet een beetje pijn dus waarschijnlijk een verkoudheid…

We zijn wel nog een mooie hoekkast gaan kopen, die hadden we al eerder gezien en nu stond ze in de promotie *\o/* ook onze bestelde tuinstoelen waren binnen, dus laat het goede weer maar komen!

Doordat ik geen eindpunt van de behandeling heb voel ik me wel wat neerslachtiger… ik wil niet heel mijn leven nog zo moe zijn… maar dat kan natuurlijk ook nog van de chemo komen…

Ik probeer te genieten van de kleine dingen maar dat is niet altijd makkelijk omdat ik zo veel meer wil doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 21:37 



 
Profiel   

Je hoofd is al 1000 stappen verder dan je lijf. En dat is heel logisch, daar wordt je neerslachtig/verdrietig/boos of wat dan ook van. Knuff. Zo normaal qua reactie maar zo lastig voor jezelf.

De chemo is nu klaar, de immunotherapie blijft? De uitslagen waren nu erg goed, maar wat houdt dat voor je toekomst perspectief in? Hebben ze daar iets over gezegd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 08:28 



 
Profiel   

De immuno blijft inderdaad? 27/4 heb ik opnieuw een scan, ik denk dat ze niet echt iets kunnen zeggen over toekomstperspectief…

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 08:47 



 
Profiel   

Kan me heel goed voorstellen dat dat allemaal niet helpt voor je gemoedsrust en je psyche.

En hoe lief iedereen ook voor je is, jij bent degene die het ervaart en voelt. :(:)

Ik hoop voor je dat die vermoeidheid minder wordt nu de laatste chemo er in zit. Je hoeft niet gelijk nachten door te halen in de kroeg, maar voor de dagelijkse dingen wat meer energie hebben zou wel ontzettend fijn zijn.

Qua weer gaan we gelukkig de langer licht en zon periode in, dat helpt misschien ook een beetje.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 08:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 69 van de 123 [ 3053 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 123  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen