Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 147 van de 279 [ 6975 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 279  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

 
Profiel   

Ik heb vanmorgen een zwangerschapsmassage gehad (echt heerlijk) en daarna even binnen gekeken bij zo'n baby concept store. Na het zien van een leuke knuffel die €70 bleek te kosten was ik er wel weer klaar mee := Vanmiddag nog even een koffietje drinken met een vriendin en vanavond bij m'n schoonouders eten maar doe verder echt weinig. Beetje pauzeren, beetje zitten, misschien wat enveloppen schrijven alvast.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 12:10 



 
Profiel   

Heel veel sterkte Marlis. De harde buiken komen vast van de stress en verdriet maar snap dat je daar nu gewoon niets aan kunt doen. Heel veel sterkte met de verwerking hiervan.

@kiwi ja vraag me dan ook echt af wie een knuffel koopt voor dat geld... Iemand hier? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 12:33 



 
Profiel   

Ik ging de Action binnen op woensdag middag terwijl ik al moe was :=
Klaar mee.. ik doe niks meer vandaag haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 16:12 



 
Profiel   

Wat fijn dat de zwangerschapsmassage beviel. €70 euro voor een knuffel is wel veel ja. Maar als hij perfect is....

Ik ga aan de muur deze muursticker plakken.


[ img ]

En toevallig kwamen we deze knuffel bij de benzinepomp tegen. Ik dacht voor €20. En dus meegenomen.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 16:18 



 
Profiel   

Allebei super schattig!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 16:27 



 
Profiel   

Wat een leuke knuffel en muursticker Nic :+:

Kiwi 70 euro is inderdaad wel prijzig. Zou ik ook niet zo snel doen.. Niet voor een knuffel dan :o
Wij zijn trouwens ook wel getrouwd en toch gaan we voor de dubbele achternaam straks. Ik heb mijn eigen naam gehouden :)

Marlis wat enorm rot, heel erg veel sterkte :( Verdrietig en al helemaal zo jong..

Mriek kan me voorstellen dat je steeds meer spanning gaat opbouwen! Lekker vanavond nog wat dingen regelen ook.

Freekie had je nog uitslag gehad?

Hier was ik zo'n 5 kg aangekomen tot week 25. Daarna mezelf op suikerdieet gezet en bijna 3 afgevallen met 29. Zou me weer eens moeten wegen, sowieso moet ik altijd bij de huisarts (volgende week weer).
Hier ook vernoemen, eerste dochter is vernoemd naar mijn moeder in de tweede naam. Baby zal ook vernoemd worden.

Queen leuk dat jullie samen naar de echo konden!

Hier lekker dagje gehad, wasjes gedraaid , twee nieuwe patronen in elkaar geplakt, even achter naaimachine gezeten, middagdutje gedaan :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 19:14 



 
Profiel   

Klinkt heel goed Kiwi! Wat is er eigenlijk anders aan een zwangerschapsmassage dan een normale massage? Ik ga volgende week vrijdag voor een normale. Een duo met mijn moeder, die had ze nog tegoed.

Ik wilde bij een meisje een behangetje met een giraffe. Ik had een giraffe knuffel bij Babypark gezien voor €209 en bij de H&M (30cm kleiner) voor €29,99. Kon me ook niet voorstellen dat iemand zo'n bedrag aan een knuffel uitgeeft.

Dat lijkt echt perfect bij elkaar te matchen Nicje. Hele lieve sticker en knuffel.

Wat een verdrietig nieuws Marlis, heel veel sterkte :(:)

Vervelend maar ik kan wel begrijpen dat je minder goed hebt geslapen Mriek :P Het is niet niks wat er morgen gaat gebeuren :D Alvast heel veel sterkte/succes en hopelijk kan je er enorm van genieten op je roze wolk!

Hier vandaag de 20 weken echo gehad en alles was weer goed :D De kleine werkte weer voor geen meter mee dus het duurde ruim een uur. Wel een filmpje mee gekregen wat ik echt fantastisch vind :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 19:18 



 
Profiel   

Wat een verdrietig nieuws Marlis. Heel veel sterkte met het verliezen van jullie maat…

Uitslag urine test, was wel wat troebel in te zien maar niet 100% blaasontsteking ook omdat met zwangerschap klachten toch anders kunnen zijn. Dus ze hebben het voor de zekerheid op kweek gezet. Dus morgen even opnieuw bellen.

Charlotte, fijn nieuws dat de echo goed was!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 21:07 



 
Profiel   

Nogmaals knuffel Marlis. ♡ Hoop dat je wel een beetje kan slapen vanavond.

Kiwipitje groot gelijk om eerst even te ontzwangeren en alles op de rit te krijgen. Gaan wij ook doen. ;) Zo'n massage klinkt heerlijk zeg. Duurde die lang?
€70 voor een knúffel? Nooit een keer!

Nicje wat schattig die sticker en knuffel! Knuffel zier er ook zo fluffy en zacht uit. Olifanten zijn mijn lievelingsdieren dus vind dit helemaal leuk, haha!

MissAnnemijn druk dagje gehad. :D Al bezig geweest met de kleren dus?

Charlotte een knuffel gezien voor €209?! Nee joh hoe dan... 8)7 Zou zoiets echt verkopen denk ik dan... Fijn dat alles weer goed was met de kleine. En wat leuk dat je een filmpje hebt meegekregen! Beetje duidelijk beeld?
Tedje komt vrijdag :D Lief je sterkte wensen. <3

Freekieee nog even spannend dus of het wel of niet een ontsteking is... Hopelijk niet!

Hebben hier een nog wat foto's gemaakt van ons twee met de bolle buik. Dachten, nu kan het nog haha. Helaas was het licht niet zo goed, was al donker. Morgen misschien weer even proberen als het nog licht is. :)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 21:15 



 
Profiel   

Hopelijk morgen een goede uitslag Freekie. Evt als tip, bij mij werken de grote roter vitamine c kauwtabletten met frambozensmaak binnen een paar uur als ik richting een blaasontsteking ga.

O haha Mriek, ik wist dat het de 24e was, maar zat in mijn hoofd dat het vandaag de 23e was :+

Ik heb het nog beschaafd gehouden met de knuffel van €209, hij heeft nog een grote broer van €499 :=

Leuk jullie buiken zo samen op de foto :D

Ik heb nog naar iemands tip over het wasmiddel van Neutral geluisterd. De Jumbo heeft net een aantal flessen bezorgd :D Ook online bij de Kruidvat wat spullen van Zwitsal besteld met een 1+1 actie. Ik vind Zwitsal altijd lekker ruiken vandaar de keuze daarvoor. Hebben jullie nog andere (goedkopere) tips?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 22:10 



 
Profiel   

Charlotte geen goedkope tips. Ik had veel van Naïf en wasmiddel Persil Sensitive. Fijn dat de echo goed is!

Mriek, leuke foto, morgen in daglicht ook een goed idee. Ja was bezig met een pakje, nog even afmaken alleen <3

Freekie fijn dat het voor de zekerheid op kweek is gezet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 07:08 



 
Profiel   

Marlis schreef
Hier helaas onze liefste en knapste Ivy (hond) moeten laten inslapen op een veel te jonge leeftijd van net 2 jaar.

Sem onze oude hond begon lelijk te doen tegen haar, dachten dan zal hij aan einde van zijn Latijn zijn maar kort erna begon Ivy uit het niets aan te vallen naar haar beste vriendjes (onze andere honden) te terwijl ze daar zoveel respect altijd voor had.

Wouden haar volledig laten onderzoeken maar waar de dierenarts een paar weken geleden alles nog kon(bloedafname voor titeren, enten, anaalklieren legen, talg bultje aanprikken om te kijken wat het was) was ze nu niet meer te onderzoeken echt zo onwijs willen aanvallen zo hebben we haar nog nooit gekend.

Voor ons was ze nog lief maar de enige keuze die we konden maken was haar haar volledige rust te geven en nu haar te laten gaan.

Voelt zo oneerlijk en vraag je continu af heb ik het juiste gedaan. Maar een kennel hond was het niet, zou ze niet gewild hebben want ze hield van binnen zijn bij baasjes. En verder onderzoeken.en mega stress ook geen doen.

Zeer waarschijnlijk een tumor. Maar God wat vreselijk. Mn zwager zei later, Sem onse oude hond had dit gedrag ook naar een labrador waar we altijd mee hardliepen die toen ook snel ingeslapen is ivm veel tumoren achteraf.

Hier onze opvolger dus niet meer bij ons en de oudjes wel.

Vanaf maandag middag na inslapen al harde buiken (zwanger) van verdriet. Ons liefste meisje.


Mag waarschijnlijk verloskundige blijven lopen. Groei onderaan curve maar binnen lijntjes nog, ligt nog steeds zelfde in stuit, niet mega bewegelijk maar geen zorgen. Wordt 28e gebeld.
Wel dag en nacht harde buiken althans vind gyneacoloog maar heb er geen last van en zit geen enkel verschil tussen rust en drukke dag.

Heel veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 07:43 



 
Profiel   

Kiwipitje schreef
Ik heb vanmorgen een zwangerschapsmassage gehad (echt heerlijk) en daarna even binnen gekeken bij zo'n baby concept store. Na het zien van een leuke knuffel die €70 bleek te kosten was ik er wel weer klaar mee := Vanmiddag nog even een koffietje drinken met een vriendin en vanavond bij m'n schoonouders eten maar doe verder echt weinig. Beetje pauzeren, beetje zitten, misschien wat enveloppen schrijven alvast.

70 voor een knuffel :')
Rustig aan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 07:46 



 
Profiel   

Charlotte446 schreef
Klinkt heel goed Kiwi! Wat is er eigenlijk anders aan een zwangerschapsmassage dan een normale massage? Ik ga volgende week vrijdag voor een normale. Een duo met mijn moeder, die had ze nog tegoed.

Ik wilde bij een meisje een behangetje met een giraffe. Ik had een giraffe knuffel bij Babypark gezien voor €209 en bij de H&M (30cm kleiner) voor €29,99. Kon me ook niet voorstellen dat iemand zo'n bedrag aan een knuffel uitgeeft.

Dat lijkt echt perfect bij elkaar te matchen Nicje. Hele lieve sticker en knuffel.

Wat een verdrietig nieuws Marlis, heel veel sterkte :(:)

Vervelend maar ik kan wel begrijpen dat je minder goed hebt geslapen Mriek :P Het is niet niks wat er morgen gaat gebeuren :D Alvast heel veel sterkte/succes en hopelijk kan je er enorm van genieten op je roze wolk!

Hier vandaag de 20 weken echo gehad en alles was weer goed :D De kleine werkte weer voor geen meter mee dus het duurde ruim een uur. Wel een filmpje mee gekregen wat ik echt fantastisch vind :D

Fijn van de goede echo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 07:48 



 
Profiel   

Zo spannend Mriek! Nog 1 nachtje :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 07:50 



 
Profiel   

Hier gisteren verrast met een babyshower, erg gezellig gehad en daarna kapot op de bank +:)+ . Als gezamenlijk kado een cursus babygebaren gekregen, heel benieuwd om daarmee bezig te gaan als de kleine er straks is *\o/* .
Vanmiddag weer controle bij de verloskundige, maar voel Dino veel schoppen, dus zal vast goedkomen. Vanmiddag ook mijn 22 weken prik halen, nadat ik hem vorige week straal vergeten ben %) .

@marlis: wat verdrietig…. :(:)

Die dure knuffels begin ik ook niet aan. Evt, als hij heel mooi is, zou ik een hitje op marktplaats/Vinted zetten :)* .

@charlotte; hier de shampoo etc uit de gratis pakketten van de Etos/Kruidvat en maar eens kijken of dat fijn werkt. Begreep hier eerder in het topic dat Zwitsal ook niet alles is, qua ingrediënten.

@mriek; bijna d-day! Aan de ene kant heel fijn als je een datum hebt, maar daar wordt het ook weer heel definitief van en dan ga je er echt naartoe leven, heel bizar lijkt me! Leuke foto, hopelijk kunnen jullie vandaag nog 1 buiten/met beter licht maken. Hoe vul je nou zo’n laatste dag in?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 07:55 



 
Profiel   

Ik slaap niet zo best meer moet ik zeggen. Door de omeprazol staat mijn maag onder spanning van het gas als ik even lig maar zonder lig ik wakker van maagzuur. Vannacht 4 keer naar de wc geweest maar vooral om van de boeren af te komen >;)
En dan is er de kwestie dat ik me omdraai om geen rugpijn oid te krijgen en dan ineens "op" mijn kind lig. Voel me een beetje de prinses op de erwt hiero :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 07:56 



 
Profiel   

Azmay schreef
Ik slaap niet zo best meer moet ik zeggen. Door de omeprazol staat mijn maag onder spanning van het gas als ik even lig maar zonder lig ik wakker van maagzuur. Vannacht 4 keer naar de wc geweest maar vooral om van de boeren af te komen >;)
En dan is er de kwestie dat ik me omdraai om geen rugpijn oid te krijgen en dan ineens "op" mijn kind lig. Voel me een beetje de prinses op de erwt hiero :=

Vervelend zeg. Lijkt me niet prettig

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 08:38 



 
Profiel   

Leuk sting baby shower.

Hier echt slecht geslapen. Lag op mn rechter zij en werd na twee uur wekker met mega pijn aan mn zij.

En continu strakke gespannen buiken die pijn doen. Baby is vervelend daar binnen denk.

Gister kwam er.een pakketje binnen. Hele mooie prachtige foto van ons knappe honden kind op canvas. Zodat ze altijd bij ons is. Van mn ouders en broertje gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 08:42 



 
Profiel   

Wat ontzettend verdrietig van je hond Marlis, zo jong…sterkte! Wel heel mooi dat je een blijvende herinnering hebt gekregen :)

Tjonge, ik houd van knuffels, maar honderden euro’s uitgeven?! Wie zou dat doen?

Mriek: zo spannend, morgen is dé dag! Geniet nog even van deze laatste dag samen :)

Sting: wat leuk een babyshower! Nog nooit gehoord van babygebaren, wat moet ik me daarbij voorstellen?

Fijn, een goede echo Sting! Altijd weer even spannend :)

Wij zijn gisteren weer thuis gekomen en moesten gelijk voor controle naar het ziekenhuis. Niet voor de baby gelukkig, maar voor mijn jukbeen. Alles ziet er goed uit en ik mag in principe alles doen, behalve contactsporten. En toen was natuurlijk de vraag: is paardrijden een contactsport :') ? Als ik voorzichtig ben mag het, dus wat ga ik vanmiddag doen…juist ja :D
Daarna nog naar de specsavers geweest voor een nieuw montuur. Toen ik aangaf dat mijn bril stuk was, zeiden ze dat ze misschien nog het oude montuur hadden liggen. Ze toverden die uit de voorraad, zette de glazen erin en ik mocht hem zo gratis meenemen! Dat noem ik service :) na de bevalling ga ik wel weer mijn ogen laten meten en een nieuw montuur uitzoeken, maar voor nu kan ik er dus weer even mee vooruit!

Verder gaan we lekker de keuken afmaken de komende dagen :) zin om er in te koken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 09:06 



 
Profiel   

Ook een beetje last van een zwangerschapsbrein Sting? :D

Slecht slapen is echt enorm rot Azmay. Misschien kan het helpen om iets hoger met je hoofd te liggen? Dan komt het maagzuur als het goed is wat minder makkelijk omhoog.

Jij ook al slecht geslapen Marlis :(:) Wel fijn dat je een mooie foto van je hond hebt.

Mooi dat je jukbeen goed geneest Ballard! En bij de paarden voorzichtig zijn. Misschien op de een of andere manier proberen de linkerkant van je gezicht een beetje weg te draaien van je paard. Mocht je paard iets onverwachts doen. Dat is zeker service van de specsavers!

Hier aan het wachten op de meubeltjes. Hopelijk zijn ze er aan het begin van het tijdvak, dan kan ik voor de buien nog even met de hond naar het losloopgebied. Dan hopen dat het (deels) lichte pakketjes van de meubels zijn zodat ik die vast naar boven kan brengen en misschien in elkaar zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 09:49 



 
Profiel   

Ballard_L schreef
Wat ontzettend verdrietig van je hond Marlis, zo jong…sterkte! Wel heel mooi dat je een blijvende herinnering hebt gekregen :)

Tjonge, ik houd van knuffels, maar honderden euro’s uitgeven?! Wie zou dat doen?

Mriek: zo spannend, morgen is dé dag! Geniet nog even van deze laatste dag samen :)

Sting: wat leuk een babyshower! Nog nooit gehoord van babygebaren, wat moet ik me daarbij voorstellen?

Fijn, een goede echo Sting! Altijd weer even spannend :)

Wij zijn gisteren weer thuis gekomen en moesten gelijk voor controle naar het ziekenhuis. Niet voor de baby gelukkig, maar voor mijn jukbeen. Alles ziet er goed uit en ik mag in principe alles doen, behalve contactsporten. En toen was natuurlijk de vraag: is paardrijden een contactsport :') ? Als ik voorzichtig ben mag het, dus wat ga ik vanmiddag doen…juist ja :D
Daarna nog naar de specsavers geweest voor een nieuw montuur. Toen ik aangaf dat mijn bril stuk was, zeiden ze dat ze misschien nog het oude montuur hadden liggen. Ze toverden die uit de voorraad, zette de glazen erin en ik mocht hem zo gratis meenemen! Dat noem ik service :) na de bevalling ga ik wel weer mijn ogen laten meten en een nieuw montuur uitzoeken, maar voor nu kan ik er dus weer even mee vooruit!

Verder gaan we lekker de keuken afmaken de komende dagen :) zin om er in te koken!

Ja echt zo verdrietig en zwaar. Vriend heeft haar net opgehaald en mooie urn uitgekozen. Ik werken en als ik klaar ben hij werken. Dus is onze lieve gekke meid met haar 40 kilo, denkend een kat te zijn voor altijd thuis.

Wat super dat alles goed was en je weer mag paardrijden ook. En wat een super service van de opticien. Weer een goede bril dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 09:51 



 
Profiel   

Hier belde de verloskundige net aan de hand van bloeduitslag. Mijn ferritine is te laag dus moet nu floradix gaan gebruiken. Vd week even kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 10:18 



 
Profiel   

Nicje87 schreef
Wat fijn dat de zwangerschapsmassage beviel. €70 euro voor een knuffel is wel veel ja. Maar als hij perfect is....
Wel leuk, maar niet wauw. De knuffel in kwestie:
[ img ]

Leuke aankopen heb je gedaan!

Charlotte446 schreef
Klinkt heel goed Kiwi! Wat is er eigenlijk anders aan een zwangerschapsmassage dan een normale massage? Ik ga volgende week vrijdag voor een normale. Een duo met mijn moeder, die had ze nog tegoed.
Deze salon had een speciale tafel waar je op je buik in kan. Dat vond ik heel fijn om op mijn buik te liggen. Verder weet ik niet precies wat de verschillen zijn. Ik ga normaal gesproken maandelijks naar de sportmasseur maar die masseert in principe niet in de zwangerschap. Volgens mij zijn er wel bepaalde gebieden die niet goed zijn om te masseren in de zwangerschap of op een andere manier moeten.

Charlotte446 schreef
Ik wilde bij een meisje een behangetje met een giraffe. Ik had een giraffe knuffel bij Babypark gezien voor €209 en bij de H&M (30cm kleiner) voor €29,99. Kon me ook niet voorstellen dat iemand zo'n bedrag aan een knuffel uitgeeft.
Niet normaal toch die prijzen soms :=

Sting schreef
Hier gisteren verrast met een babyshower, erg gezellig gehad en daarna kapot op de bank +:)+ . Als gezamenlijk kado een cursus babygebaren gekregen, heel benieuwd om daarmee bezig te gaan als de kleine er straks is *\o/* .
Leuk! Mooi cadeau ook om samen een cursus te kunnen gaan doen.

Azmay schreef
Ik slaap niet zo best meer moet ik zeggen. Door de omeprazol staat mijn maag onder spanning van het gas als ik even lig maar zonder lig ik wakker van maagzuur. Vannacht 4 keer naar de wc geweest maar vooral om van de boeren af te komen >;)
En dan is er de kwestie dat ik me omdraai om geen rugpijn oid te krijgen en dan ineens "op" mijn kind lig. Voel me een beetje de prinses op de erwt hiero :=
Vervelend dat je zo veel last hebt van maagzuur. Hopelijk wordt dat wat minder als de kleine wat gaat indalen te zijner tijd.

Ballard_L schreef
Wij zijn gisteren weer thuis gekomen en moesten gelijk voor controle naar het ziekenhuis. Niet voor de baby gelukkig, maar voor mijn jukbeen. Alles ziet er goed uit en ik mag in principe alles doen, behalve contactsporten. En toen was natuurlijk de vraag: is paardrijden een contactsport :') ? Als ik voorzichtig ben mag het, dus wat ga ik vanmiddag doen…juist ja :D
Fijn dat het er allemaal weer goed uit zag. Opgelucht?

Ballard_L schreef
Daarna nog naar de specsavers geweest voor een nieuw montuur. Toen ik aangaf dat mijn bril stuk was, zeiden ze dat ze misschien nog het oude montuur hadden liggen. Ze toverden die uit de voorraad, zette de glazen erin en ik mocht hem zo gratis meenemen! Dat noem ik service :) na de bevalling ga ik wel weer mijn ogen laten meten en een nieuw montuur uitzoeken, maar voor nu kan ik er dus weer even mee vooruit!
Wat een fijne service! Ik heb ook zo veel zin om ergens online een nieuwe bril te bestellen. Ik weet niet waarom haha.. ik denk straks ook handig om niet elke dag lenzen in te hebben (maar ik heb gewoon een paar brillen hoor) alleen dan wil ik wel een leuke bril die bij mij nu past.

Marlis schreef
Hier belde de verloskundige net aan de hand van bloeduitslag. Mijn ferritine is te laag dus moet nu floradix gaan gebruiken. Vd week even kopen.
Tipje: die van Kruidvat merk is qua sterkte en ingrediënten precies hetzelfde maar kost €6 ipv €17. Zit er zelfs nog 20% meer in het potje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 10:36 



 
Profiel   

Kiwipitje schreef
Nicje87 schreef
Wat fijn dat de zwangerschapsmassage beviel. €70 euro voor een knuffel is wel veel ja. Maar als hij perfect is....
Wel leuk, maar niet wauw. De knuffel in kwestie:
[ [url=m/jvIvOI.gif]Afbeelding[/url] ]

Leuke aankopen heb je gedaan!

Charlotte446 schreef
Klinkt heel goed Kiwi! Wat is er eigenlijk anders aan een zwangerschapsmassage dan een normale massage? Ik ga volgende week vrijdag voor een normale. Een duo met mijn moeder, die had ze nog tegoed.
Deze salon had een speciale tafel waar je op je buik in kan. Dat vond ik heel fijn om op mijn buik te liggen. Verder weet ik niet precies wat de verschillen zijn. Ik ga normaal gesproken maandelijks naar de sportmasseur maar die masseert in principe niet in de zwangerschap. Volgens mij zijn er wel bepaalde gebieden die niet goed zijn om te masseren in de zwangerschap of op een andere manier moeten.

Charlotte446 schreef
Ik wilde bij een meisje een behangetje met een giraffe. Ik had een giraffe knuffel bij Babypark gezien voor €209 en bij de H&M (30cm kleiner) voor €29,99. Kon me ook niet voorstellen dat iemand zo'n bedrag aan een knuffel uitgeeft.
Niet normaal toch die prijzen soms :=

Sting schreef
Hier gisteren verrast met een babyshower, erg gezellig gehad en daarna kapot op de bank +:)+ . Als gezamenlijk kado een cursus babygebaren gekregen, heel benieuwd om daarmee bezig te gaan als de kleine er straks is *\o/* .
Leuk! Mooi cadeau ook om samen een cursus te kunnen gaan doen.

Azmay schreef
Ik slaap niet zo best meer moet ik zeggen. Door de omeprazol staat mijn maag onder spanning van het gas als ik even lig maar zonder lig ik wakker van maagzuur. Vannacht 4 keer naar de wc geweest maar vooral om van de boeren af te komen >;)
En dan is er de kwestie dat ik me omdraai om geen rugpijn oid te krijgen en dan ineens "op" mijn kind lig. Voel me een beetje de prinses op de erwt hiero :=
Vervelend dat je zo veel last hebt van maagzuur. Hopelijk wordt dat wat minder als de kleine wat gaat indalen te zijner tijd.

Ballard_L schreef
Wij zijn gisteren weer thuis gekomen en moesten gelijk voor controle naar het ziekenhuis. Niet voor de baby gelukkig, maar voor mijn jukbeen. Alles ziet er goed uit en ik mag in principe alles doen, behalve contactsporten. En toen was natuurlijk de vraag: is paardrijden een contactsport :') ? Als ik voorzichtig ben mag het, dus wat ga ik vanmiddag doen…juist ja :D
Fijn dat het er allemaal weer goed uit zag. Opgelucht?

Ballard_L schreef
Daarna nog naar de specsavers geweest voor een nieuw montuur. Toen ik aangaf dat mijn bril stuk was, zeiden ze dat ze misschien nog het oude montuur hadden liggen. Ze toverden die uit de voorraad, zette de glazen erin en ik mocht hem zo gratis meenemen! Dat noem ik service :) na de bevalling ga ik wel weer mijn ogen laten meten en een nieuw montuur uitzoeken, maar voor nu kan ik er dus weer even mee vooruit!
Wat een fijne service! Ik heb ook zo veel zin om ergens online een nieuwe bril te bestellen. Ik weet niet waarom haha.. ik denk straks ook handig om niet elke dag lenzen in te hebben (maar ik heb gewoon een paar brillen hoor) alleen dan wil ik wel een leuke bril die bij mij nu past.

Marlis schreef
Hier belde de verloskundige net aan de hand van bloeduitslag. Mijn ferritine is te laag dus moet nu floradix gaan gebruiken. Vd week even kopen.
Tipje: die van Kruidvat merk is qua sterkte en ingrediënten precies hetzelfde maar kost €6 ipv €17. Zit er zelfs nog 20% meer in het potje.

Hmm. Ja ik moet even bij Da kijken, is enige wat in dorp verderop zit aan drogist. Is volgens mij dat.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 10:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 147 van de 279 [ 6975 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 279  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen