Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mriek1990

Berichten: 711
Geregistreerd: 31-10-10
Woonplaats: Emmen

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 11:59

Charlotte, €500 voor een knuffel...Zat er goud in ofzo? ;)
Leuk de meubels! Zijn ze er inmiddels al?

MissAnnemijn leuk creatief bezig geweest. :)

Sting wat leuk een babyshower! Wist je er van of was het onverwacht? Ik ben ook wel heel benieuwd wat een babygebaren cursus is. Leuk vandaag controle, prik is wat minder.
Hoe is deze dag ga invullen géén idee nog. :D Er komt straks nog iemand op de koffie en vanmiddag nog naar het ziekenhuis voor een controle. Verder vooral nóg een keer checken of alles ingepakt is denk ik haha.
Oh en beschuit met muisjes alvast halen.

Azmay jeetje wat vervelend. :( Eigenlijk kan je dus niet met en niet zonder slapen. Ik vind je echt geen prinses! Is alleen maar mega rot.
Kun je niks anders krijgen eventueel?

Marlis jij ook slecht geslapen, niet gek ook natuurlijk. Wat fijn dat je zo'n mooie herinnering hebt gekregen. Lijkt mij heel dierbaar. Ai ijzer te laag dus. Hopelijk helpt het je je wat meer energie te krijgen als je Floradix gaat gebruiken.

Ballard wat fijn dat je weer groen licht hebt gekregen voor paardrijden! Heerlijk. En natuurlijk dat alles er gewoon goed uitziet. :D
Top ook van de Specsavers. Leuk straks de nieuwe keuken.

Kiwipitje oew ja dat zijn JellyCat knuffels. Zijn mega schattig maar inderdaad niet de goedkoopste!

Freekieee

Berichten: 1758
Geregistreerd: 19-09-13
Woonplaats: Borculo

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 12:16

Zo jullie gaan snel haha. Straks even alles goed doorlezen.

Charlotte dankje voor de tip!

Net weer gebeld. Zit er tussen in en ze twijfelen. De HA wilt het zeker weten dus morgen opnieuw inleveren pfff. Schiet niet op zo

Kiwipitje

Berichten: 10537
Geregistreerd: 18-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 12:17

Spannend Marieke! Wij hebben morgen de laatste controle in het Radboud en heb ook al de neiging de hele beveltas nog een keer te checken en weer allerlei nieuwe geboortepakjes in te pakken als die ik nu uitgekozen heb :=

Freekieee schreef:
Net weer gebeld. Zit er tussen in en ze twijfelen. De HA wilt het zeker weten dus morgen opnieuw inleveren pfff. Schiet niet op zo
Bij zwangerschap is het blijkbaar lastiger aan te tonen. Wat zegt je VK ervan?

M'n leidinggevende heeft weer een berichtje gestuurd zonder hoi of hoe gaat het erin. Ik ga even m'n handen er allebei afhakken om te voorkomen dat ik iets onbeschofts terugstuur :7

Freekieee

Berichten: 1758
Geregistreerd: 19-09-13
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 12:27

Kiwipitje schreef:
Spannend Marieke! Wij hebben morgen de laatste controle in het Radboud en heb ook al de neiging de hele beveltas nog een keer te checken en weer allerlei nieuwe geboortepakjes in te pakken als die ik nu uitgekozen heb :=

Freekieee schreef:
Net weer gebeld. Zit er tussen in en ze twijfelen. De HA wilt het zeker weten dus morgen opnieuw inleveren pfff. Schiet niet op zo
Bij zwangerschap is het blijkbaar lastiger aan te tonen. Wat zegt je VK ervan?

M'n leidinggevende heeft weer een berichtje gestuurd zonder hoi of hoe gaat het erin. Ik ga even m'n handen er allebei afhakken om te voorkomen dat ik iets onbeschofts terugstuur :7



Die zegt nog even morgen afwachten wat de ha er van vind. Dus morgen even afwachten en dan weer de VK bellen.

Pff jeetje wat een fijne leidinggevende…. Beetje menselijk zijn kan toch wel.
Vind het knap dat je na de zoveelste x nog je mond kan houden

Kiwipitje

Berichten: 10537
Geregistreerd: 18-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 12:29

Freekieee schreef:
Pff jeetje wat een fijne leidinggevende…. Beetje menselijk zijn kan toch wel.
Vind het knap dat je na de zoveelste x nog je mond kan houden
Ken dit zo niet van haar.. dus weet ook niet wat er speelt verder. Krijg wel een beetje de neiging om terug te sturen 'Het gaat goed met mij en de baby, dank je wel.' :)) maar weet ook dat ik er niks mee opschiet om me zo op te stellen alleen frustratie bij mezelf.

Hopelijk hoor je snel iets van je urine zodat je in ieder geval weet waar je aan toe bent.

Freekieee

Berichten: 1758
Geregistreerd: 19-09-13
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 12:32

Kiwipitje schreef:
Freekieee schreef:
Pff jeetje wat een fijne leidinggevende…. Beetje menselijk zijn kan toch wel.
Vind het knap dat je na de zoveelste x nog je mond kan houden
Ken dit zo niet van haar.. dus weet ook niet wat er speelt verder. Krijg wel een beetje de neiging om terug te sturen 'Het gaat goed met mij en de baby, dank je wel.' :)) maar weet ook dat ik er niks mee opschiet om me zo op te stellen alleen frustratie bij mezelf.

Hopelijk hoor je snel iets van je urine zodat je in ieder geval weet waar je aan toe bent.



Mn dan is het indd nog lastiger. Maar ja je schiet er niks mee op om zo te reageren. Hopelijk kan je het een beetje van jr af laten glijden.


Ja ik heb er niet echt last van. Voelt wat ongemakkelijk daar beneden. Maar verder geen pijn met plassen of iets. Dus we wachten af.

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 13:00

Die plantenknuffels zag ik bij een vriendin, geweldig schattig maar nee voor dat geld niet :o

Hadden we eigenlijk nog ergens een lijstje paraat? Ik kan niet meer vinden hoe ver iedereen is :=

VivianHesen
Fotograaf

Berichten: 974
Geregistreerd: 22-02-13
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 13:06

@Kiwipitje Ik zou idd iets terugsturen in de trand van: Hoihoi. Met mij en de baby gaat het goed. Wat fijn dat je er naar vraagt.

@Mriek1990 Ik zou echt op zijn van de zenuwen := Kan me voorstellen dat je alles nog een extra keer wilt controleren.

@Marlis Sterkte met het verlies van jullie maatje.

@Freekieee Vervelend dat er nog geen duidelijkheid is. Hopelijk wordt er bij een nieuwe test of de kweek meer duidelijk.

Gisteravond heeft mijn vriend de kleine meid voor het eerst voelen schoppen. <3 Ze was behoorlijk actief toen ik naar bed ging.

Ballard_L

Berichten: 2492
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Kollumerzwaag

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 13:18

O die dure knuffel vind ik niet eens zo bijzonder eigenlijk, bizar dat mensen het daarvoor over hebben.

Oh wat leuk Vivian! Dan wordt het gelijk ook wat echter voor je vriend :)

Kiwipitje: wat raar dat ze zo doet? Ik zou daar ook echt voor op mijn handen moeten zitten hoor! Maarja je schiet er niets mee op…

Ik voel me weer helemaal happy :)
Afbeelding

Het grappige is dat als ik beweeg, zoals fietsen, lopen, paardrijden, dat ik me dan niet zwanger voel en me juist heel lekker actief voel :) Al moet ik wel sneller plassen :')

Charlotte446

Berichten: 640
Geregistreerd: 01-04-16
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 13:49

Zou dat het zijn Mriek :') Daar had ik nog niet aan gedacht.
De bezorgauto is stuk dus ze gaan het misschien niet redden om de meubels vandaag te bezorgen. Ik heb dat serieus altijd als ik ergens flink naar uitkijk _O- Ik heb nog ruim 4 maanden dus ik kan me er niet druk om maken :D

Het is wel een grappige (niet standaard) knuffel Kiwi, maar ik zou er geen €70 voor over hebben.
Ik vind het niet netjes van je leidinggevende en kan begrijpen dat je je moet inhouden :=
Zoals Freekie al zegt, hopelijk kan je het van je af laten glijden. Gewoon de hele tijd baby, baby, baby denken als je aan haar moet denken :D

Hoop voor je dat het meevalt Freekie. Wel bijzonder dat ze het nu ineens afwachten terwijl je zelf altijd gelijk aan de bel moet trekken.

Dat lijkt me zo'n bijzonder moment Vivian <3 Hoe ver ben je nu?

Lekker plaatje Ballard <3 Ik moest het net lopend met de hond doen. Ook lekker, maar ik kan even geen lekker tempo vinden en aanhouden. Mijn normale tempo doordenderen werkt even niet meer :+

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-23 14:15

@kiwi sowieso irritant dat ze je blijft appen terwijl je met verlof bent. Zou er zelf denk ik gewoon niet meer op in gaan. Zo kom je nooit los van je werk.

@ballard heerlijk uitzicht zeg. Fijn dat het weer kan!!

@marlis wat rot van je pijn en nachten. Was het kindje van je zus ook wat klein destijds? Hopelijk helpen de pillen snel. Heb er niet eerder van gehoord.. Wat heeft het voor effect als het te laag is?

Hier was het gisteren echt weer dikke drama. Hele dag heerlijk gewerkt, nergens last van gehad en einde middag kon ik ineens niet meer overeind komen. Zo'n vreselijke pijn links onder in m'n buik. Kon het amper aanraken zelf. Zelfs als ik plat lag deed ademhalen al pijn.

Als klap op de vuurpijl voelde ik dat de kleine daar ook lag en die reageerde ineens helemaal niet meer op beweging. Kunt je voorstellen dat dit met de huidige hoeveelheid hormonen resulteerde in een paniek huilbui. Mijn man heeft toen even zijn ijskoude hand erin geduwd en toen kwam er gelukkig heel voorzichtig weer wat beweging in.

Hele avond, nacht en deel van deze ochtend nog die pijn gehad. Nu net gelukkig wel weer 15 minuutjes buiten kunnen wandelen maar nog niet geheel pijn vrij. Kleine is wel weer goed aanwezig gelukkig. Waarschijnlijk m'n darmen die klem zaten ofzo. Maar wat een stress. Kan niet wachten tot de zwangerschap erop zit :') :evaw:

@mriek laatste dag!! Heel gek idee. Ben heel benieuwd naar de kleine Ted en zijn echte naam.

MissAnnemijn

Berichten: 2376
Geregistreerd: 16-11-08
Woonplaats: København

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 14:30

Gnome wat rot weer, en ook dat baby even zo stil was. Gelukkig nu weer aanwezig.

Charlotte oh wat een pech weer! Maar gelukkig nog alle tijd inderdaad.

Ballard heerlijk!

Vivian, bijzonder moment dat <3

Kiwi wat irritant van je leidinggevende. >;) Zal vast niet zo bedoeld zijn maar leuk is anders. En wel fijn zo'n massage!

Mriek heel gek zo die laatste dag! Het is nu echt aftellen!

Marlis, vervelend van je ijzer maar hopelijk gaat het snel de goede kant op met tabletten!

Ik moest vanmorgen even langs de dermatoloog voor controle, lekker in de drukke metro de stad in. Niet zo heel fijn -O- Net nog een rondje met de honden gelopen maar krijg echt snel last van mijn buik, niet leuk. Vervelende is dat het voor de jongste hond echt niet genoeg is zo, die moet echt meer energie kwijt. Echt loslaten in de buurt is ook lastig hier. Gelukkig kunnen ze morgen trainen met mijn man. En even kijken of die wat vaker met hem wil fietsen/ hardlopen tussendoor. Blij als ik alles zelf weer kan.

Kiwipitje

Berichten: 10537
Geregistreerd: 18-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 14:30

Gnome schreef:
@kiwi sowieso irritant dat ze je blijft appen terwijl je met verlof bent. Zou er zelf denk ik gewoon niet meer op in gaan. Zo kom je nooit los van je werk.
Het gaat niet inhoudelijk over werk maar over een collega die maandag op kantoor komt met z’n kindje.

Ik reageer straks weer even uitgebreider. Hebben vanmiddag fotoshoot maar moet even m’n kleren in etappes strijken omdat ik dus niet stil kan staan. Duurt dus een eeuw zo.

Charlotte446

Berichten: 640
Geregistreerd: 01-04-16
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 14:35

Heftig Gnome. Ik zou ook gek worden als ik de baby ineens niet meer zou voelen := Heb je contact gehad met de verloskundige?

De meubels zijn hier net geheel onverwachts bezorgd :D Elk pakket weegt rond de 25kg dus dat ga ik niet zelf omhoog sjouwen. Zo de gordijnen bestellen en dan op wat verfwerk na (plinten en nieuwe deur) is de babykamer straks al klaar.

Nicje87

Berichten: 9849
Geregistreerd: 26-06-06

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 15:23

Zojuist thuis van de 3D echo. Ze schijnt al best veel haar te hebben.
Enige is dat we er bij toeval achter zijn gekomen dat ze wat achter loopt in groeicurve en worden we dus doorverwezen naar het ziekenhuis.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 15:39

@azmay; bij mij scheelt het behoorlijk als het hoofdeind van het bed wat hoger is. Wij hebben er een dikke deken onder gelegd. Nu had ik niet zoveel last als dat jij hebt, maar het valt te proberen? Wel vervelend dat je zoveel last hebt en wakker ligt. Kan je overdag een beetje uitrusten of gaat alles door?

@marlis: fijn dat je een mooie herinnering hebt aan je overleden hond. Wel balen dat je zoveel last hebt van strakke buiken -O- .

@ballard; deze hebben wij gekregen; https://www.moedersingroningen.nl/babyg ... ns-af-aan/. Dus eigenlijk ‘praten’ met elkaar terwijl kindje daar nog te jong voor is. Ik heb zelf een cursus Nederlands ondersteund met gebaren gedaan en werk ook wel met gehandicapten die niet kunnen praten en zodoende weet ik dat het fijn is om gehoord te worden :j .
Fijn dat ze bij de opticien je montuur nog hadden liggen en dat je jukbeen goedgekeurd is voor paardrijden. Veel plezier!

Net m’n prik gehaald, zo naar de verloskundige. Dit keer niet vergeten, haha!

Succes met in elkaar zetten van de meubels Charlotte!

@kiwi: niet echt een bijzondere knuffel naar mijn idee. Niet 1 die 70 euro moet kosten in ieder geval.
Op de buik massage krijgen lijkt me nu ook wel prettig ja!

Cabelona

Berichten: 1698
Geregistreerd: 29-10-08
Woonplaats: Vroomshoop

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 16:05

Hier hebben we afgelopen dinsdag weer een groei echo gehad (33+1). Baby heeft veel haar, groeit goed (loopt 2 weken voor) en heeft ruim voldoende vruchtwater. Dat de baby voor loopt is fijn, omdat hij/zij eerder gehaald wordt.
Dit was de laatste check bij de verloskundige en wordt nu overgedragen aan de gynaecoloog. Verwacht over een week of 2 weer de volgende echo te hebben.

Nog 2 weken werken tot verlof. Begin er nu wel naar toe te leven :)

Sinds een week ook steeds meer last van maagzuur. Heb standaard rennies bij, die werken tot nu toe aardig goed gelukkig. Ook heeft het type eten en drinken invloed.

@Nicje87, mooie foto's. Hoe ver loopt de baby achter? In elk geval goed dat ze je nu extra in de gaten houden.

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-23 16:35

Nicje87 schreef:
Zojuist thuis van de 3D echo. Ze schijnt al best veel haar te hebben.
Enige is dat we er bij toeval achter zijn gekomen dat ze wat achter loopt in groeicurve en worden we dus doorverwezen naar het ziekenhuis.

[ [url=m/J3LoQf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2Io5m5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RaTERd.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hele mooie plaatjes!! Herkennen jullie er wat in van jezelf?

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 17:48

Zo, er is goed gekletst. :) Ik onthoud het allemaal niet, maar voor degene met de geplande keizersnede van morgen: heeeeeeeeeeeeeeel veel succes!!!! *\o/* *\o/* *\o/*

KSHancox
Berichten: 1251
Geregistreerd: 02-06-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 19:06

Morgen al je baby vast kunnen houden... <3
Succes!

MissAnnemijn

Berichten: 2376
Geregistreerd: 16-11-08
Woonplaats: København

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 19:13

Cabelona fijn dat echo goed was! Moet je door naar de gyn vanwege de verwachting van grote baby?

Sting interessant dat babygebaren! Had er ook naar gekeken maar vorige keer niks mee gedaan. En prik gehad, goed dat je het niet vergeten was nu :Y)

Nicje wat leuk! Hopelijk gewoon een kleintje en niks geks.

Charlotte leuk dat ze er alsnog zijn!

Vandaag 2 pakjes afgemaakt, helemaal leuk <3 Maatje newborn en de ander is 62. Eens denken wat hierna, wil ook nog veel lente/ zomerkleding voor de oudste maken <3

Afbeelding

mriek1990

Berichten: 711
Geregistreerd: 31-10-10
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 19:31

Freekieee wat vervelend dat er geen duidelijke uitslag is. Hopelijk komt er morgen wel gewoon iets duidelijks uit! Gelukkig heb je er niet zoveel last van.

Kiwipitje ook spannend morgen de laatste controle! Haha stom hé dat je alles dubbel wil checken? Ik stond net in de Kruidvat alweer met een speen in mijn handen, terwijl ik er al een stuk of 5 heb haha.
Jeetje je leidinggevende, wat vervelend! Kan me wel voorstellen dat je zin hebt om iets sarcastisch terug te sturen.
Leuk een fotoshoot! Laat je hier ook wat resultaten zien?

Azmay er is wel ergens een lijstje in het topic haha. Heel wat pagina's terug ergens.

VivianHesen wat leuk dat je vriend haar heeft voelen schoppen! Mooi moment altijd.

Ballard heerlijke foto! <3 Was je paard een beetje braaf? Haha je blaas heeft het zwaar te voorduren tijdens het sporten, extra druk van boven. ;)

Charlotte wat lekker dat de meubels tóch gekomen zijn. 25 kilo is niet te doen inderdaad. Fijn dat de babykamer bijna klaar is. :D

Gnome, jeetje wat weer een vervelende ervaring. :( Snap heel goed dat je daar even flink van schrikt! Zou je niet even naar de verloskundige willen voor de zekerheid? Knuffel in elk geval voor je!

MissAnnemijn vervelend dat je zo'n last van je buik hebt met lopen. Is fietsen misschien een optie? Dat je dan wat minder last hebt misschien?
Wat een geweldige pakjes! Knap dat je dat zo kan.

Nicje wauw wat een mooie duidelijke foto's! Op de tweede lijkt de kleine wel te lachen. ♡
Wanneer moet je naar het ziekenhuis toe?

Sting wat goed dat je het deze keer niet vergeten bent. :D

Cabelona einde werktijd ook in zicht dus, heerlijk! Fijn dat alles goed was met de kleine. Jammer dat je niet meer naar de verloskundige gaat?
Pff maagzuur is echt niet prettig. Lang leve de Rennies!

UK_eef haha dank je wel, dat ben ik. ;) <3

Jeetje de spanning hier loopt lekker op. Had vanmiddag nog laatste controle en Ted ligt nog in stuit. Ga er niet vanuit dat hij vanavond nog besluit te draaien, dus zien we hem morgen gewoon! Besef komt echt steeds meer door...
We zijn morgen als eerste aan de beurt, gynaecoloog zei dat we al om 8uur naar de OK gaan. Vind ik wel fijn, anders heb je morgen weer zo'n stres dag haha.
Ben benieuwd of ik kan slapen vanavond, waarschijnlijk niet. M'n vader zei al, ben je zo zenuwachtig, kan je niet eens een borrel nemen haha.
Vandaag wel nog een lieve foto gemaakt met één van de ratjes op mijn dikke buik. Wilde die toch nog even delen. O:)

Afbeelding

Bedankt voor alle sterkte en succes wensen <3

Freekieee

Berichten: 1758
Geregistreerd: 19-09-13
Woonplaats: Borculo

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 19:32

Heel veel succes! Nog eventjes <3 wel heel fijn dat je als eerste bent. Scheelt indd nog een hoop spanning hihi

QueenE

Berichten: 5056
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Burgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 19:38

Sting schreef:
Hier gisteren verrast met een babyshower, erg gezellig gehad en daarna kapot op de bank +:)+ . Als gezamenlijk kado een cursus babygebaren gekregen, heel benieuwd om daarmee bezig te gaan als de kleine er straks is *\o/* .
Vanmiddag weer controle bij de verloskundige, maar voel Dino veel schoppen, dus zal vast goedkomen. Vanmiddag ook mijn 22 weken prik halen, nadat ik hem vorige week straal vergeten ben %) .

@marlis: wat verdrietig…. :(:)

Die dure knuffels begin ik ook niet aan. Evt, als hij heel mooi is, zou ik een hitje op marktplaats/Vinted zetten :)* .

@charlotte; hier de shampoo etc uit de gratis pakketten van de Etos/Kruidvat en maar eens kijken of dat fijn werkt. Begreep hier eerder in het topic dat Zwitsal ook niet alles is, qua ingrediënten.

@mriek; bijna d-day! Aan de ene kant heel fijn als je een datum hebt, maar daar wordt het ook weer heel definitief van en dan ga je er echt naartoe leven, heel bizar lijkt me! Leuke foto, hopelijk kunnen jullie vandaag nog 1 buiten/met beter licht maken. Hoe vul je nou zo’n laatste dag in?

Wat leuk!

QueenE

Berichten: 5056
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Burgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 19:38

Azmay schreef:
Ik slaap niet zo best meer moet ik zeggen. Door de omeprazol staat mijn maag onder spanning van het gas als ik even lig maar zonder lig ik wakker van maagzuur. Vannacht 4 keer naar de wc geweest maar vooral om van de boeren af te komen >;)
En dan is er de kwestie dat ik me omdraai om geen rugpijn oid te krijgen en dan ineens "op" mijn kind lig. Voel me een beetje de prinses op de erwt hiero :=

Super vervelend..