Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 149 van de 280 [ 6996 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152 ... 280  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

 
Profiel   

Marlis schreef
Leuk sting baby shower.

Hier echt slecht geslapen. Lag op mn rechter zij en werd na twee uur wekker met mega pijn aan mn zij.

En continu strakke gespannen buiken die pijn doen. Baby is vervelend daar binnen denk.

Gister kwam er.een pakketje binnen. Hele mooie prachtige foto van ons knappe honden kind op canvas. Zodat ze altijd bij ons is. Van mn ouders en broertje gehad.

Wat een lief kado
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 19:38 



 
Profiel   

Ballard_L schreef
Wat ontzettend verdrietig van je hond Marlis, zo jong…sterkte! Wel heel mooi dat je een blijvende herinnering hebt gekregen :)

Tjonge, ik houd van knuffels, maar honderden euro’s uitgeven?! Wie zou dat doen?

Mriek: zo spannend, morgen is dé dag! Geniet nog even van deze laatste dag samen :)

Sting: wat leuk een babyshower! Nog nooit gehoord van babygebaren, wat moet ik me daarbij voorstellen?

Fijn, een goede echo Sting! Altijd weer even spannend :)

Wij zijn gisteren weer thuis gekomen en moesten gelijk voor controle naar het ziekenhuis. Niet voor de baby gelukkig, maar voor mijn jukbeen. Alles ziet er goed uit en ik mag in principe alles doen, behalve contactsporten. En toen was natuurlijk de vraag: is paardrijden een contactsport :') ? Als ik voorzichtig ben mag het, dus wat ga ik vanmiddag doen…juist ja :D
Daarna nog naar de specsavers geweest voor een nieuw montuur. Toen ik aangaf dat mijn bril stuk was, zeiden ze dat ze misschien nog het oude montuur hadden liggen. Ze toverden die uit de voorraad, zette de glazen erin en ik mocht hem zo gratis meenemen! Dat noem ik service :) na de bevalling ga ik wel weer mijn ogen laten meten en een nieuw montuur uitzoeken, maar voor nu kan ik er dus weer even mee vooruit!

Verder gaan we lekker de keuken afmaken de komende dagen :) zin om er in te koken!

Oh wat super zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 19:39 



 
Profiel   

Kiwipitje schreef
Freekieee schreef
Pff jeetje wat een fijne leidinggevende…. Beetje menselijk zijn kan toch wel.
Vind het knap dat je na de zoveelste x nog je mond kan houden
Ken dit zo niet van haar.. dus weet ook niet wat er speelt verder. Krijg wel een beetje de neiging om terug te sturen 'Het gaat goed met mij en de baby, dank je wel.' :)) maar weet ook dat ik er niks mee opschiet om me zo op te stellen alleen frustratie bij mezelf.

Hopelijk hoor je snel iets van je urine zodat je in ieder geval weet waar je aan toe bent.

Dan zal het vast wel niet zo bedoeld zijn, ga daar maar van uit hoef je er ook niet mee te zitten :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 19:43 



 
Profiel   

Ballard_L schreef
O die dure knuffel vind ik niet eens zo bijzonder eigenlijk, bizar dat mensen het daarvoor over hebben.

Oh wat leuk Vivian! Dan wordt het gelijk ook wat echter voor je vriend :)

Kiwipitje: wat raar dat ze zo doet? Ik zou daar ook echt voor op mijn handen moeten zitten hoor! Maarja je schiet er niets mee op…

Ik voel me weer helemaal happy :)
[ [url=m/h5qTjL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het grappige is dat als ik beweeg, zoals fietsen, lopen, paardrijden, dat ik me dan niet zwanger voel en me juist heel lekker actief voel :) Al moet ik wel sneller plassen :')

Lekker hoor en ook nog lekker buiten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 19:44 



 
Profiel   

Mriek1990 - 24 maart 2023 - jongen
Kiwipitje - 23 april 2023 - jongen
Carika - 27 april 2023 - geslacht nog onbekend
Cabelona - 8 mei 2023 - geslacht blijft onbekend
Azmay - 9 mei 2023 - meisje
KSHancox - 10 mei 2023 - jongen
Gnome - 15 mei 2023 - jongen
Sting - 17 mei 2023 - geslacht blijft onbekend
jenkins - 21 mei 2023 - jongen
Peeltje - 22 mei 2023 - geslacht nog onbekend
Freetorun - 29 mei 2023 - jongen
Freekiee - 4 juni 2023 - meisje
_Marjon_ - 4 juni 2023 - meisje
Marlis - 7 juni 2023 - meisje
Lisewiesje - 9 juni 2023 - meisje
Flowery - 10 juni 2023 - geslacht nog onbekend
QueenE - 12 juni 2023 - meisje
DonDon - 17 juni 2023 - geslacht nog onbekend
Nicje87 - 17 juni 2023 - meisje
Smee__ - 21 juni 2023 - geslacht nog onbekend
Linda2008 - 30 juni 2023 - jongen
Ballard_L - 5 juli 2023 - geslacht blijft onbekend
Vivianhesen - 8 juli 2023 - meisje
HappyBuddha - 12 juli 2023 - jongen
Melanie_D - 13 juli 2023 - meisje

Dit was het laatste lijstje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 19:45 



 
Profiel   

Gnome schreef
@kiwi sowieso irritant dat ze je blijft appen terwijl je met verlof bent. Zou er zelf denk ik gewoon niet meer op in gaan. Zo kom je nooit los van je werk.

@ballard heerlijk uitzicht zeg. Fijn dat het weer kan!!

@marlis wat rot van je pijn en nachten. Was het kindje van je zus ook wat klein destijds? Hopelijk helpen de pillen snel. Heb er niet eerder van gehoord.. Wat heeft het voor effect als het te laag is?

Hier was het gisteren echt weer dikke drama. Hele dag heerlijk gewerkt, nergens last van gehad en einde middag kon ik ineens niet meer overeind komen. Zo'n vreselijke pijn links onder in m'n buik. Kon het amper aanraken zelf. Zelfs als ik plat lag deed ademhalen al pijn.

Als klap op de vuurpijl voelde ik dat de kleine daar ook lag en die reageerde ineens helemaal niet meer op beweging. Kunt je voorstellen dat dit met de huidige hoeveelheid hormonen resulteerde in een paniek huilbui. Mijn man heeft toen even zijn ijskoude hand erin geduwd en toen kwam er gelukkig heel voorzichtig weer wat beweging in.

Hele avond, nacht en deel van deze ochtend nog die pijn gehad. Nu net gelukkig wel weer 15 minuutjes buiten kunnen wandelen maar nog niet geheel pijn vrij. Kleine is wel weer goed aanwezig gelukkig. Waarschijnlijk m'n darmen die klem zaten ofzo. Maar wat een stress. Kan niet wachten tot de zwangerschap erop zit :') :evaw:

@mriek laatste dag!! Heel gek idee. Ben heel benieuwd naar de kleine Ted en zijn echte naam.

Schrikken, hopelijk trekt het snel weer weg

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 19:45 



 
Profiel   

Nicje87 schreef
Zojuist thuis van de 3D echo. Ze schijnt al best veel haar te hebben.
Enige is dat we er bij toeval achter zijn gekomen dat ze wat achter loopt in groeicurve en worden we dus doorverwezen naar het ziekenhuis.

[ [url=m/J3LoQf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2Io5m5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RaTERd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk hoor! Maar jammer dat ze wat achter loopt

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 19:47 



 
Profiel   

MissAnnemijn schreef
Cabelona fijn dat echo goed was! Moet je door naar de gyn vanwege de verwachting van grote baby?

Sting interessant dat babygebaren! Had er ook naar gekeken maar vorige keer niks mee gedaan. En prik gehad, goed dat je het niet vergeten was nu :Y)

Nicje wat leuk! Hopelijk gewoon een kleintje en niks geks.

Charlotte leuk dat ze er alsnog zijn!

Vandaag 2 pakjes afgemaakt, helemaal leuk <3 Maatje newborn en de ander is 62. Eens denken wat hierna, wil ook nog veel lente/ zomerkleding voor de oudste maken <3

[ [url=m/XskbuP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Knap hoor dat je dat kan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 19:49 



 
Profiel   

mriek1990 schreef
Freekieee wat vervelend dat er geen duidelijke uitslag is. Hopelijk komt er morgen wel gewoon iets duidelijks uit! Gelukkig heb je er niet zoveel last van.

Kiwipitje ook spannend morgen de laatste controle! Haha stom hé dat je alles dubbel wil checken? Ik stond net in de Kruidvat alweer met een speen in mijn handen, terwijl ik er al een stuk of 5 heb haha.
Jeetje je leidinggevende, wat vervelend! Kan me wel voorstellen dat je zin hebt om iets sarcastisch terug te sturen.
Leuk een fotoshoot! Laat je hier ook wat resultaten zien?

Azmay er is wel ergens een lijstje in het topic haha. Heel wat pagina's terug ergens.

VivianHesen wat leuk dat je vriend haar heeft voelen schoppen! Mooi moment altijd.

Ballard heerlijke foto! <3 Was je paard een beetje braaf? Haha je blaas heeft het zwaar te voorduren tijdens het sporten, extra druk van boven. ;)

Charlotte wat lekker dat de meubels tóch gekomen zijn. 25 kilo is niet te doen inderdaad. Fijn dat de babykamer bijna klaar is. :D

Gnome, jeetje wat weer een vervelende ervaring. :( Snap heel goed dat je daar even flink van schrikt! Zou je niet even naar de verloskundige willen voor de zekerheid? Knuffel in elk geval voor je!

MissAnnemijn vervelend dat je zo'n last van je buik hebt met lopen. Is fietsen misschien een optie? Dat je dan wat minder last hebt misschien?
Wat een geweldige pakjes! Knap dat je dat zo kan.

Nicje wauw wat een mooie duidelijke foto's! Op de tweede lijkt de kleine wel te lachen. ♡
Wanneer moet je naar het ziekenhuis toe?

Sting wat goed dat je het deze keer niet vergeten bent. :D

Cabelona einde werktijd ook in zicht dus, heerlijk! Fijn dat alles goed was met de kleine. Jammer dat je niet meer naar de verloskundige gaat?
Pff maagzuur is echt niet prettig. Lang leve de Rennies!

UK_eef haha dank je wel, dat ben ik. ;) <3

Jeetje de spanning hier loopt lekker op. Had vanmiddag nog laatste controle en Ted ligt nog in stuit. Ga er niet vanuit dat hij vanavond nog besluit te draaien, dus zien we hem morgen gewoon! Besef komt echt steeds meer door...
We zijn morgen als eerste aan de beurt, gynaecoloog zei dat we al om 8uur naar de OK gaan. Vind ik wel fijn, anders heb je morgen weer zo'n stres dag haha.
Ben benieuwd of ik kan slapen vanavond, waarschijnlijk niet. M'n vader zei al, ben je zo zenuwachtig, kan je niet eens een borrel nemen haha.
Vandaag wel nog een lieve foto gemaakt met één van de ratjes op mijn dikke buik. Wilde die toch nog even delen. O:)

[ [url=m/p1MD5r.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bedankt voor alle sterkte en succes wensen <3

Haha, ik denk dat ik in jou situatie ook wel een borrel kon gebruiken!! Geniet er van morgen!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 19:50 



 
Profiel   

Leuk weer even het lijstje, de volgende van kiwi duurt dan nog weer eventjes :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 19:52 



 
Profiel   

Vandaag ook weer een grappig kadootje gekregen
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 19:52 



 
Profiel   

Mriek1990; hopelijk nog een beetje slaap vannacht. En heerlijk morgen je baby Knuffelen.

En een baby achter met groei, vervelend.

Pff hier iemand op mn Facebook die vind dat ik mijn hond in overleg met fokker had moeten herplaatsen ipv inslapen. Tranen in overvloed gelijk weer. Ivy was echt mijn alles, mn beste maatje en als we andere opties hadden gezien hadden we die zeker gemaakt. Maar een hond die alleen van haar vaste mensen houdt die zij vanaf pup af aan kent herplaatsen zou niet eerlijk zijn voor de hond. Ze was echt een gezinshond daar heel trouw aan maar er was echt wss iets mis in haar koppie want wat ze nu deed en hoe ze zich gedroeg was niet ivy zelf. En het moet geen gevaar worden. Maar dan heb je al zoveel verdriet en ook hormonen en dna dit bah

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 20:20 



 
Profiel   

Marlis schreef
Mriek1990; hopelijk nog een beetje slaap vannacht. En heerlijk morgen je baby Knuffelen.

En een baby achter met groei, vervelend.

Pff hier iemand op mn Facebook die vind dat ik mijn hond in overleg met fokker had moeten herplaatsen ipv inslapen. Tranen in overvloed gelijk weer. Ivy was echt mijn alles, mn beste maatje en als we andere opties hadden gezien hadden we die zeker gemaakt. Maar een hond die alleen van haar vaste mensen houdt die zij vanaf pup af aan kent herplaatsen zou niet eerlijk zijn voor de hond. Ze was echt een gezinshond daar heel trouw aan maar er was echt wss iets mis in haar koppie want wat ze nu deed en hoe ze zich gedroeg was niet ivy zelf. En het moet geen gevaar worden. Maar dan heb je al zoveel verdriet en ook hormonen en dna dit bah


Je hebt gedaan wat het beste was. Echt walgelijk dat mensen het nodig vinden om zulke berichten nog te sturen in dit soort situaties. Laat je niet gek maken. Het is al vreselijk genoeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 20:22 



 
Profiel   

Vooral niet op reageren Marlis, sommige mensen weten het altijd beter hoewel ze de hele situatie niet eens kennen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 20:23 



 
Profiel   

Gnome schreef
Mriek1990 - 24 maart 2023 - jongen
Kiwipitje - 23 april 2023 - jongen
Carika - 27 april 2023 - geslacht nog onbekend
Cabelona - 8 mei 2023 - geslacht blijft onbekend
Azmay - 9 mei 2023 - meisje
KSHancox - 10 mei 2023 - jongen
Gnome - 15 mei 2023 - jongen
Sting - 17 mei 2023 - geslacht blijft onbekend
jenkins - 21 mei 2023 - jongen
Peeltje - 22 mei 2023 - geslacht nog onbekend
Freetorun - 29 mei 2023 - jongen
Freekiee - 4 juni 2023 - meisje
_Marjon_ - 4 juni 2023 - meisje
Marlis - 7 juni 2023 - meisje
Lisewiesje - 9 juni 2023 - meisje
Flowery - 10 juni 2023 - geslacht nog onbekend
QueenE - 12 juni 2023 - meisje
DonDon - 17 juni 2023 - geslacht nog onbekend
Nicje87 - 17 juni 2023 - meisje
Smee__ - 21 juni 2023 - geslacht nog onbekend
Linda2008 - 30 juni 2023 - jongen
Ballard_L - 5 juli 2023 - geslacht blijft onbekend
Vivianhesen - 8 juli 2023 - meisje
HappyBuddha - 12 juli 2023 - jongen
Melanie_D - 13 juli 2023 - meisje

Dit was het laatste lijstje.

Daar is hij dan :')

Succes met de controle Nicje87, ze meten er toch vrij vaak naast dus hopen dat het allemaal wel mee valt.

Jeetje dat lijkt me vervelend Gnome, ik zou toch echt minder gaan werken met zulke heftige klachten :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 21:30 



 
Profiel   

Freekieee dank je. <3

QueenE ook bedankt. <3 Wat een heerlijk rompertje. :D De manege eigenaar bij mij zei ook al dat hij al een shetlander heeft gereserveerd voor Ted haha.

Marlis ik hoop het ook.
Wat een vreselijke onzin van die persoon zeg! Trek je er niks van aan hoor, zijn altijd mensen die het beter denken te weten en dan zo'n vervelend bericht met je deelt. Bah, kan ik echt niet tegen.
Dikke knuffel ♡

Ik ga zo proberen te slapen. Ik zal jullie op de hoogte brengen over Ted en ons ziekenhuis avontuur. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 22:21 



 
Profiel   

Heel veel succes en geniet van elkaar morgen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 22:32 



 
Profiel   

Ja heel veel succes Mriek! Ik hoop dat je nog wat kunt slapen vannacht :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 22:58 



 
Profiel   

Mriek, over een paar uurtjes hebben komt jullie kleine man ter wereld. Ik hoop dat je nu lekker ligt te slapen. Heel veel succes. Mijn duimen draaien dat alles voorspoedig mag verlopen!


@Marlis, trek je niks aan van dat rot bericht hoor! Mensen hebben geen idee!


@Gnome haha leuk rompertje!

@sting wat leuk en lief een babyshower! Origineel cadeau ook!

@Annemijn, wat een leuke pakjes. Ik ben helaas niet zo creatief.

Sorry, verder kan ik niet teruglezen op mijn telefoon.

Dank jullie wel voor jullie berichten.
Ik weet niet precies hoever ze achter loopt. Onder P10 wordt je doorverwezen. Ze is P9,8. Woensdag moeten we naar het ziekenhuis. Stiekem maak ik mij druk, maar ik hoop op een verkeerde meting. Ik geloof dat dat ook eerder zo was bij iemand anders uit dit topic.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 01:39 



 
Profiel   

Mriek,bijna is het zo ver. succes

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 07:46 



 
Profiel   

Succes mriek!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 08:14 



 
Profiel   

Succes Mriek! Dat alles maar voorspoedig mag verlopen en jullie lekker op een roze wolk mogen zitten vandaag.

Hier waardeloos geslapen door maagzuur. Op een gegeven moment maar een rennie genomen. Dat hielp na een tijdje gelukkig wel. Zo weer naar het ziekenhuis voor controle.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 08:15 



 
Profiel   

Succes Mriek!

Gek om te bedenken dat de eerste baby’s hier al geboren worden, voelt voor mij nog zo ver weg :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 09:09 



 
Profiel   

Succes Mriek en man!!

@charlotte wat rot van het maagzuur. Is dat in fases of heb je het nu al lang? Succes in het ziekenhuis vandaag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 09:13 



 
Profiel   

Ik moet nog een maand langer dan jou Buddha :+

Gnome ik heb dat onder de 10 weken een paar keer ‘s nachts gehad, en nu dan gisteravond weer. Ik kon proeven dat het kopje thee van gisteravond de boosdoener was, dus dat doe ik even niet meer :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 09:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 149 van de 280 [ 6996 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152 ... 280  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen