Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 458 van de 499 [ 12462 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461 ... 499  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wielrenners/ mountainbikers hier?

 
Profiel   

Mijn wegfiets heeft een nieuwe wielset gekregen! Een verlaat verjaardagscadeau voor mijzelf *\%/* . En hij ziet er nu echt super gaaf uit! (Sorry, geen foto even want bokt is stuk ).

Ergens had ik van het weekend bedacht dat het een goed idee was om de fiets terug naar huis te rijden. Vanuit Nijmegen…. 105 kilometer, 2 rivieren, 4 provincies en een Utrechtse heuvelrug verder kan ik concluderen dat het fijne wielen zijn! :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 21:21 



 
Profiel   

Een mooi stukje gefietst @ Maaike *\o/*
Benieuwd naar de foto met nieuwe wielen :D
Hoe ben je naar Nijmegen gegaan dan ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 21:43 



 
Profiel   

De foto oplaadfunctie van bokt werk niet Y;( . Ik was heen gegaan met de trein. Dan moest ik mijn beslissing wel uitvoeren…

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 22:07 



 
Profiel   

maaikemuis schreef
De foto oplaadfunctie van bokt werk niet Y;( . Ik was heen gegaan met de trein. Dan moest ik mijn beslissing wel uitvoeren…


Dit heb ik inderdaad ook ooit gedaan met Dronten. Heen met de trein en wel terug moeten fietsen.

Maar knap stukje gefietst. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 22:14 



 
Profiel   

Daar willen we indd een foto van :D
Haha of wachten tot de spits voorbij is, dan mag je met de fiets reizen _O-
Maar wel gelijk goed om hem uit te proberen zo!

Hier staat fietsen beetje op een laag pitje. Minder zin in kou en donker. Dit weekend een kort rondje van 40km gemaakt. Dat was dan weer wel leuk. Vooral de mtb stukjes op de gravel :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 08:50 



 
Profiel   

[ img ]

De upload doet het weer! Daar issie dan, mijn fiets met zijn nieuwe set wielen. Is het geen snoepje zo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 11:41 



 
Profiel   

Prachtig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 13:48 



 
Profiel   

Het is zeker een nette fiets zo. Maar niet echt mijn kleur :+

Ik heb gisteren laatste keer voorlopig naar de fysio gefietst met mijn tweewieler midracer.
Dat midracer kwam met de terugweg wel naar voren in een sprint. 40km/u op een korte afstand dat wel.

Vandaag lekker naar het werk gefietst, maar met het hart in de keel.

Vanmorgen vanaf huis de eerste bocht was al raak. Ik toeter dat ik eraan kom en meneer rijd gewoon door met de auto.

Vervolgend bijna bij het werk een rotonde waar een auto vrolijk denkt door te schieten, dus allebei in de ankers. Net een tien cm van mijn fiets vandaan, ik kon gelukkig uitwijken de rotonde op.

Bijna meteen daarna is er een wegversmalling waar ik voorrang heb en denk een busje hem nog even snel ervoor te drukken, dus ik in de ankers met die auto van daarvoor recht achter mij.

En op de terugweg van huis rijd ik netjes op het fietspad en slaat er een tegemoetkomende auto van de weg af bijna voor mijn neus. Omdat ik toeterde stopte ze net op tijd midden op de weg en ik kon gelukkig doorrijden.

Tja dit gebeurt mij bijna dagelijks, maar vier keer op één dag is wel heel veel. En dan moet ik vanavond nog naar de paarden.

Iedereen nog veilige kilometers gewenst. En hopen dat het niet fout gaat bij mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 15:19 



 
Profiel   

Gaaf hoor Maaike , een paar mooie wielen maken het altijd af . :j

@ Gothico ; klinkt als schrikken geblazen :(:)

Ik heb zaterdag een bike fit met mijn racefiets gehad.
Daar was namelijk nog wel wat winst te behalen .
Heel tevreden mee , zit een heel stuk efficiënter en comfortabeler.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 19:49 



 
Profiel   

Fijn dat je een goede bikefit gehad hebt @T2T.

Gave wielen @Maaike <3 staat hem/haar heel erg goed.

Hier vandaag lekker het duin/bos in geweest met de mountainbike. Gisteravond heb ik flat pedals gemonteerd, die had ik al jaren liggen :') ik had nu zo lang niet op de mountainbike gezeten, dat het nu weinig uitmaakte of ik klikpedalen of flat pedals had. Van de week kwamen m'n flat pedal schoenen binnen. Aanbiedinkje. Leuk om het mee te proberen :D

Uiteindelijk deden we (met een fietsmaatje) 36km, waarvan 26km in het bos/duin. Beetje klimmen, beetje mul zand trotseren, véél bochtjes! Genoten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 20:41 



 
Profiel   

Ziet er strak uit Maaike!
T2T scheelt toch weer zo’n sessie.
Musli, bevallen flat pedals? Ik heb ze dus ook liggen voor als ik met mijn gravelbike ga mountainbiken. Mainly omdat ik bang ben te vallen en dat mijn fiets beschadigd hoewel ik wel steeds handiger word met snel uit moeten klikken. Ik heb er (nog) geen flat pedal schoenen bij. Deed jij dat dan met gewone sneakers of fietsschoenen?

Wij beginnen langzaam weer op stoom te komen na een kort winterdipje. Zag wel dat wij nodig wat aan onze positie moeten gaan doen. Grappig want ik had alles zo afgesteld dat ik wel weer goed zat maar inmiddels zit ik weer met mijn knietjes naar binnen en mijn vriend juist met zijn knieën naar buiten..

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 22:14 



 
Profiel   

Goedemorgen , :O

Ja zeer zeker heel erg blij met mijn bike fit .
Zaterdag zo,n 80 km buiten gefietst en ik merk echt heel positief een
verschil . :j
Mijn nieuwe zadel komt vandaag binnen , dan kan die erop .
Dan is alles weer pico bello .

Nog 7,5 week dan starten we het seizoen met de tijdrit Almere :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 07:11 



 
Profiel   

@Queelens ik had er nog niet eerder mee gefietst Dus ik heb het meteen met speciale schoenen gedaan, maar met een goede (sport)schoen met een harde zool moet je het zeker wel een keer kunnen testen :j

Wat mij betreft bevielen de pedalen wel. Het is natuurlijk even ontdekken wat wel en niet kan en hoe je ze het beste kunt gebruiken, maar so far geen klachten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 08:39 



 
Profiel   

Time2Tri schreef
Goedemorgen , :O

Ja zeer zeker heel erg blij met mijn bike fit .
Zaterdag zo,n 80 km buiten gefietst en ik merk echt heel positief een
verschil . :j
Mijn nieuwe zadel komt vandaag binnen , dan kan die erop .
Dan is alles weer pico bello .

Nog 7,5 week dan starten we het seizoen met de tijdrit Almere :D


Ik was eens aan het kijken op de site van de tijdrit almere, en echt super random maar ben jij dit op die foto bovenaan links?
https://start-2-finish.nl/tijdrit-almer ... ere-fotos/

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 10:13 



 
Profiel   

IMAY1990 schreef
Ik was eens aan het kijken op de site van de tijdrit almere, en echt super random maar ben jij dit op die foto bovenaan links?
https://start-2-finish.nl/tijdrit-almer ... ere-fotos/


Idd , dat ben ik :j *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 11:07 



 
Profiel   

Hoe gaat het hier? Is er nog gefietst de afgelopen tijd? ;)

Ik zoek een dun regenjasje dat ik in m’n achterzak kan steken zodra het weer droog is. Hebben jullie tips?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 08:53 



 
Profiel   

Gisteren nog , maar het was erg nat. Al was ik gisteren zo boos omtrent een privé situatie dat ik vol door de plassen ben geknald. Alleen niet de gehele route gereden ik was echt kapot op den duur dus het laatste gedeelte overgeslagen.

En ik had nog een lekke band maar een paar dagen eerder maar is super snel opgelost door de fietsenwinkel. Er bleek geen eens een binnenband voor in te zitten maar het leek wel vastgeplakt met een soort van lijm? Tubeless was het in ieder geval niet en zag er ook niet al te best uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 08:58 



 
Profiel   

Leeslampje, ik heb een castelli die heel dun van stof is. Die frommel je zo op in je achterzak

Wat gek zeg Zebrastreep, hoe komt iemand daar op haha..

Hier na een soort winterdipje (wel gefietst, maar veel half werk) nu weer een beetje beter aan het oppakken. Vorig weekend weer wat langer gefietst en vandaag voor de regen kort rondje gravel gedaan. Had gisteren met collega aan mijn fiets geklust. Nieuwe ketting, remblokken vervangen en het mooiste: nieuwe buitenbandjes en gelijk tubeless gemaakt! Merk al gelijk verschil dus tot nu toe heel blij mee :) en ik wilde zwarte wangen in plaats van beige, dus dat is ook geregeld :=
Ging ook best lekker vandaag met de benen. Of dat nu van de nieuwe banden komt of toch mijn benen voor mijn doen goed waren vandaag..

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 19:11 



 
Profiel   

@zebrastreep dan heb je waarschijnlijk tubular banden erop gehad. .

Ik fiets 3 X per week , waarvan veel binnen op de indoor trainer. Nu de klok vooruit gaat vandaag , word de kans groter na het werk buiten te kunnen fietsen .
Maar vorig weekend een ritje van 138 km buiten gedaan .
Het word iig tijd dat het eens voorjaar word . Ik ben dit weer zo zat !

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 21:39 



 
Profiel   

Ik fiets momenteel zo goed als niet. Van de week wel twee uur gespind voor het goede doel - Spin for Life. En de week ervoor een uurtje gespind om er weer even in te komen ;).

Komende week gaan we een midweekje naar Limburg met familie. De fietsen gaan mee, want mijn schoonouders hebben gezegd dat we "recht hebben" op een oppasdag :D wij kunnen dus lekker samen een rondje fietsen. Dat gebeurt niet zo vaak meer sinds onze zoon geboren is... We nemen het er dus mooi van! Gaan zo even zitten om de route te bepalen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 21:46 



 
Profiel   

Vorige week zaterdag was het heel mooi weer @T2T, was je toen op de fiets? Dan had je het goed voor elkaar {:}

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 21:46 



 
Profiel   

MuSLi schreef
Ik fiets momenteel zo goed als niet. Van de week wel twee uur gespind voor het goede doel - Spin for Life. En de week ervoor een uurtje gespind om er weer even in te komen ;).

Komende week gaan we een midweekje naar Limburg met familie. De fietsen gaan mee, want mijn schoonouders hebben gezegd dat we "recht hebben" op een oppasdag :D wij kunnen dus lekker samen een rondje fietsen. Dat gebeurt niet zo vaak meer sinds onze zoon geboren is... We nemen het er dus mooi van! Gaan zo even zitten om de route te bepalen :j


Spinnen voor een goed doel verdiend een pluim _/-\o_
En ik kan me goed voorstellen dat het met een kind samen fietsen lastig is .
Een oppas dag door opa/oma moet je dan ook goed benutten .

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 10:41 



 
Profiel   

MuSLi schreef
Vorige week zaterdag was het heel mooi weer @T2T, was je toen op de fiets? Dan had je het goed voor elkaar {:}


Idd vorige week zaterdag gefietst met iemand die hier in de buurt woont .
We zijn van van Harderwijk naar huis 122 km gefietst.
Haar man moest in Lelystad zijn en heeft ons in Harderwijk afgezet .
Hij had een mooie route gemaakt , door het bos en over de Veluwe .
Daar kwamen dan nog 16 km ( heen en terug ) bij omdat ik naar ons
afspreek punt moest .

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 10:45 



 
Profiel   

Ik heb nog niet op de racefiets gezeten. Wel op de oude, maar die gebruik ik als stadsfiets tegenwoordig :+

Ik kan niet fietsen in de winter omdat ik niet door heb hoe ver mij lichaam afkoelt en ik de 1e winter een aantal keer met onderkoelingsverschijnselen thuis gekomen ben. Niet ideaal als je ook nog eens alleen woont. Heb er wel zin in om weer te starten. Dit jaar staan 3 grote sportuitgaven op mijn spaarlijstje: Een nieuw horloge, een wetsuit en een indoor trainer. Dan kan ik volgende winter veilig fietsen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 21:00 



 
Profiel   

Wij zijn net terug van vakantie en daardoor even een stop gehad, we zijn inmiddels alweer op pad geweest. Vakantie goed getimed, wang het weer hier was echt prut op een paar dagen na.

Ik heb toevallig net een nieuwe sporthorloge gekocht, erg blij mee.

Dinsdag gaan de fietsen voor het eerst voor groot onderhoud naar de fietsenmaker, hopelijk kunnen we ze dezelfde dag weer ophalen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 21:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 458 van de 499 [ 12462 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461 ... 499  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen