Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 76 [ 1891 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 76  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Zwanger uitgerekend najaar/winter 2023

 
Profiel   

Welkom sylvie! Ook mijn duimen draaien voor een plakkertje :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 07:25 



 
Profiel   

Dit is mijn negenmaanden invulboek :)
Hij is van Leukigheidjes en ik denk dat ik hem via bol.com heb besteld toen
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 08:11 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Sylvie en Senna!

Ik doe niks met boeken, vorige keer ook niet gedaan.

Wij zitten middenin een verhuizing. We hebben binnenin ook zo verbouwd dat we 2 slaapkamers hadden dus nu moet vriend zijn kantoor inleveren :') Een beetje erg groot voor een babykamer maar we hebben geen zin weer een muur te laten bouwen. Vriend wil ze het liefst na de babyperiode op één kamer laten slapen. Dat vond hij zo gezellig vroeger. Ik ben wel benieuwd hoor, twee kinderen. En een beetje angstig :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 08:53 



 
Profiel   

Lau schreef
JustOneBite schreef
Gefeliciteerd met de positieve testen dames! *\o/*

Ik haak even aan voor een 9 maanden boeken tip, ik heb een hele toffe gekregen van Bobby Eden, echt anders dan de meest voorkomende, maar zo tof! Dus zeker het overwegen waard :D


Heb je een linkje?



Ik ga kijken of dit lukt op m’n telefoon, ik ben zo lekker onhandig met zulke dingen maar hier komt dit haha.

https://www.bol.com/nl/nl/p/hoera-baby-onderweg/9300000129807239/

Heb hem gekregen dus moest even zoeken. Ik vind het een heel tof boek, je kunt er vanalles inplakken en ervaringen/tips lezen.



Gefeliciteerd Sylvie! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 09:00 



 
Profiel   

Citaat
- Saskia89 - 14 september - nog onbekend
- Justonebite - 23 september - nog onbekend
- Bloem24 - 25 september - nog onbekend
- Rebel_Jits - 6 oktober - nog onbekend
- haasje20 - 7 oktober - nog onbekend
- Primavera - 13 november - nog onbekend


Ook het lijstje even geprobeerd aan te vullen, 1 april geslachtsbepaling, heel benieuwd of dat gaat lukken op precies 15 weken :o en vooral, of mijn gevoel goed zit of niet. Alles is welkom, maar heb echt een heel sterk voor gevoel voor een meisje :o namen, kleertjes etc. Trekken me veel meer, ik droom erover? Heel bijzonder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 09:03 



 
Profiel   

Proficiat aan alle nieuw-zwangeren *\o/* Heel begrijpelijk dat sommigen nog wat angstig zijn ivm vorige ervaringen, ik duim dubbeldik voor jullie.

Ik heb gekeken naar die invulboeken, maar twijfel nog.Er is zoveel keuze %)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 09:10 



 
Profiel   

Heb het meest recente lijstje even aangevuld :) voor alle nieuwe voel je vrij toe te voegen <3

- Saskia89 - 14 september - nog onbekend
- x_Rebecca - 23 september - nog onbekend
- JustOneBite - 23 september - nog onbekend
- Bloem24 - 25 september - nog onbekend
- Rebel_Jits - 6 oktober - nog onbekend
- haasje20 - 7 oktober - nog onbekend
- Primavera - 13 november - nog onbekend
- Melewel94 - 25 november - nog onbekend
- Larisske - 25 november - nog onbekend
- linn1502 - 27 november - nog onbekend
- Lienepien95 - nog onbekend - nog onbekend

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 09:34 



 
Profiel   

Spannend JustOneBite! Ben heel benieuwd of je gelijk gaat hebben :D Spannend he dat je zo'n gevoel kunt hebben :) 1 april is al bijna!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 09:36 



 
Profiel   

Ik heb vorige keer geen invulboek gedaan tijdens mijn zwangerschap, wel een boek van het eerste jaar. Dat wil ik wel weer gaan doen.

Gefeliciteerd Sylvie! Ik duim voor je mee.

Ik wacht even met het lijstje aanvullen tot de termijnecho volgende week. Mijn uitgerekende datum was tot nu toe elke echo anders :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 09:38 



 
Profiel   

- Saskia89 - 14 september - nog onbekend
- x_Rebecca - 23 september - nog onbekend
- JustOneBite - 23 september - nog onbekend
- Bloem24 - 25 september - nog onbekend
- Rebel_Jits - 6 oktober - nog onbekend
- haasje20 - 7 oktober - nog onbekend
- Primavera - 13 november - nog onbekend
- Melewel94 - 25 november - nog onbekend
- Larisske - 25 november - nog onbekend
- linn1502 - 27 november - nog onbekend
- Lienepien95 - nog onbekend - nog onbekend
- Lisitano - 8 november - nog onbekend

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 09:48 



 
Profiel   

Welkom Senna & Sylvie, en vooral proficiat! *\o/*

Ik duim voor ons allen voor een goed verloop!

Voor de boeken, ik ben niet zo'n schrijver, dus vraag me af of dit iets voor mij zou zijn :Y). Van het eerste jaar lijkt me dan wel leuk.

Zijn er hier mensen die het al vroeg aan hum werkgever verteld hebben? Ik werk in een honden en kattenopvang, dus soms vrij fysiek en met de katten moet ik erg opletten nu uiteraard. Verder heel toffe baas, die makkelijk is in last minute thuisblijven en dergelijke, maar mijn vriend vindt dat ik het toch al beter meldt aan hem. In mijn hoofd is dit gewoon extra spannend, zeker moest er toch iets misgaan :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 10:37 



 
Profiel   

Ik heb het al vroeg verteld omdat ik zo moe en beroerd ben en het niet hele dagen volhield. Ik werk veel thuis, heb veel vrijheid en zit toevallig op een rustig punt in een project (ik ben projectleider) dus er is ook wel ruimte om wat meer rust te nemen maar het voelde toch fijner als mijn werkgever het wist.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 10:44 



 
Profiel   

Ik heb het ook vroeg verteld aan mijn leidinggevende. Ik werk in een magazijn en redelijk fysiek werk waardoor ik nu niet meer zwaar wil tillen. Dit begrijpen ze gelukkig heel goed, wil gwn geen enkel risico nemen wat niet nodig is :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 10:57 



 
Profiel   

Dankjewel allemaal :D
Bij mij vallen de symptomen nog redelijk mee. Ik ben vooral moe, af en toe misselijk en een opgeblazen gevoel. Maar vooral uitslag/ puistjes in mijn gezicht :') lang leve de hormonen.

Mijn naaste collega's weten het al, voor de rest hebben wij het nog niemand verteld. Op 21 april hebben we de eerste echo, als we dan een kloppend hartje zien, gaan we het wel al aan onze ouders vertellen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 11:12 



 
Profiel   

- Saskia89 - 14 september - nog onbekend
- x_Rebecca - 23 september - nog onbekend
- JustOneBite - 23 september - nog onbekend
- Bloem24 - 25 september - nog onbekend
- Rebel_Jits - 6 oktober - nog onbekend
- haasje20 - 7 oktober - nog onbekend
- Primavera - 13 november - nog onbekend
- Melewel94 - 25 november - nog onbekend
- Larisske - 25 november - nog onbekend
- linn1502 - 27 november - nog onbekend
- Lienepien95 - nog onbekend - nog onbekend
- Lisitano - 8 november - nog onbekend
- Lau - nog onbekend - nog onbekend


Ik heb eigenlijk weinig symptomen, af en toe een steek en moet vaak plassen als ik wat gedronken heb. Maar tot nu toe weinig last.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 11:27 



 
Profiel   

Hier moest ik het direct vertellen (daags na positieve test). Ik werk in een ziekenhuis en moet nu bepaalde ziektes en medicijnen vermijden. Bijgevolg weten m'n collega's het allemaal en mijn familie nog niet :+ Maar deze week gaan we overal langs om het te vertellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 12:21 



 
Profiel   

Hier weet alleen mijn close cirkel het echt de mensen die ik bijna dagelijks wel spreek. Na dinsdag vertel ik het op het werk want die mensen hebben zo meegeleefd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 12:59 



 
Profiel   

Hebben jullie al een idee hoe jullie het nieuws gaan aankondigen bij de toekomstige grootouders? :)
Ik ben nog op zoek naar een origineel idee :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 13:42 



 
Profiel   

sylviej schreef
Hebben jullie al een idee hoe jullie het nieuws gaan aankondigen bij de toekomstige grootouders? :)
Ik ben nog op zoek naar een origineel idee :j


Wij hebben donderdag fotoshoot in Parijs, daar gaan we een foto maken met mijn vriend in een shirt met daddy to be en een positieve test. Deze laten we uitprinten en pakken we dan in voor iedereen. Maar we hebben ook shirtjes voor het neefje en nichtje met grote neef en grote nicht erop. Dit gaan we 9 april doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 13:50 



 
Profiel   

Wij hebben de dag voor mijn verjaardag een gebaksdoosje ingepakt met onderstaand rompertje erin en cupcakes met de mededeling dat ze vast het taartje mogen aansnijden :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 13:52 



 
Profiel   

Wij hebben het gister aan m’n ouders verteld en hadden onze dochter een shirt met ‘big sister’ aangetrokken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 14:36 



 
Profiel   

Voor mijn vader een fles bubbels met persoonlijke sticker op: papa 1990, opa 2023 (en een wiegje erbij).
Voor mijn mama ook een fles bubbels met sticker: er komt er eentje bij (met een badeendje).
Voor mijn broer en zusje heb ik macarons besteld met afbeeldingen op: https://www.zeg-het-met-een-macaron.be/product-page/macaron-geboorte-1
Daar kan je zelf kiezen welke smaak en welke afbeelding. Normaal komt dat morgen binnen.
Voor mijn schoonbroer heb ik een klein pakketje met een broekje, shirtje en mutsje in newborn maatje gekocht. Mijn man heeft wat kleding enzo gekocht voor hem in Turkije, dan steken we dat doosje ertussen :=
Alleen nog iets voor de schoonmoeder..

Daarstraks m'n echo gehad. Helemaal perfect in orde *\%/* Hartje klopt goed, hersenen intact, twee handjes, twee voetjes. Ze heeft zelfs nekplooi gemeten, die was normaal. Ik kan niet stoppen met glimlachen :o :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 15:39 



 
Profiel   

Fijn rebel! Goed nieuws dus <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 16:06 



 
Profiel   

Goed nieuws rebel, super!

Leuk die macrons. Ik zit nog hard te bedenken hoe we dit gaan vertellen, mijn familie woont een stuk verder weg dus is sws een beetje verspreiden, dat is soms wel jammer

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 17:00 



 
Profiel   

Wat fijn dat alles goed is gegaan Rebel!
Hier was de 13-wekenecho ook helemaal goed. Baby was al zo'n 12 cm van hoofdje tot aan de voetjes. Alles er op en er aan en zelfs de niertjes waren al goed te zien. Tot zo ver dus geslaagd voor alle testen *\o/*

Over de bekendmaking: wij hebben bij opa/ opa en oma / tantes en op de opvang een truitje aan gedaan bij ons dochtertje met 'ik word grote zus!' Voor familie die wat verder weg staat/vrienden en collega's de foto die ik hier in het topic ook wel gedeeld heb.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 17:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 76 [ 1891 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 76  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen