Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 13 [ 310 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Oogleden liften, hoe/wat/waar? Ervaringen?

 
Profiel   

Lepeltje23 schreef
Al geruime tijd zit ik er ook tegen aan te hikken. Ik zit voornamelijk met mijn lenzen. Ik heb harde zuurstof doorlatende lenzen en hele slechte ogen en geen bril en lees overal dat je een week geen lenzen mag dragen tot de hechtingen eruit zijn. Een week lang voor mol spelen en thuisblijven, daar zie ik best tegenop. Iemand ervaring hier ook mee? Waterland Kliniek, is iemand hier daar geweest voor een ooglidcorrectie?

Ik heb mijn lenzen na 3 dagen weer voorzichtig in gedaan toen de zwelling een beetje afgenomen was.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 21:37 



 
Profiel   

Bedankt Jan voor je ervaring hiermee! Drie dagen klinkt al veel fijner dan een week;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 21:45 



 
Profiel   

Lepeltje23 schreef
Ik heb nog nooit een bril gehad, vind dat vreselijk en ik heb een hoge - afwijking plus cilinder. Nee, ik zou dan een week zonder lenzen moeten doorkomen. Dit betekent dus dan thuisblijven maar goed dat is uiteindelijk wel te regelen maar niet fijn.


Trust me, je wil de eerste week echt de deur niet uit hoor! Plakkers op je ogen, zwelling enzovoorts. Ik heb na dag 2 via teams vergadert, met de camera uit hahaha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 22:57 



 
Profiel   

[ img ]
Dit was dag 2 bij mij. Vanaf dag 4 zag je het gelukkig met de dag bijtrekken. Je wilt echt geen boodschappen doen zo hahaha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 23:00 



 
Profiel   

Mag ook niet, want je mag dan nog niks tillen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 23:31 



 
Profiel   

Jessix schreef
MoniqueT schreef
Weet je, waar een wil is, is een weg, klinkt vreselijk cliché. Maar als je vanavond iets ernstigs gebeurt, zal het ook opgevangen moeten worden. Dit is te plannen en dus vooraf te regelen. Maat het is en blijft je eigen keus natuurlijk.

Laat ik het anders formuleren, dat is het voor mij niet waard. Ik zou dan iemand in moeten huren. Ik wist niet dat er zulke herstelregels aan vast zaten, vandaar ook mijn vraag. Blij dat ik die hier heb kunnen stellen ipv op een intake.


Begrijp je volkomen. Ik wil het graag laten doen...............ooit, maar niet de dieren verzorgen gaat hier echt wel een probleem worden.
En echt niet alles is altijd te regelen of op te vangen. Mijn man kan dat deels, maar niet onbeperkt of heel lang. En ik ken mezelf, als ik niks mag, afhankelijk ben en moet toe kijken, ga ik echt van alles doen.

Dan kan ik inderdaad beter iets ernstigs hebben en het allemaal niet weten of ik moet echt een week platgespoten worden :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 23:50 



 
Profiel   

c_alsemgeest schreef
Mag ook niet, want je mag dan nog niks tillen :P


Haha nee dat is waar, maar je gaat echt niet voor je plezier de deur uit zo :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 06:25 



 
Profiel   

superpony schreef
Begrijp je volkomen. Ik wil het graag laten doen...............ooit, maar niet de dieren verzorgen gaat hier echt wel een probleem worden.
En echt niet alles is altijd te regelen of op te vangen. Mijn man kan dat deels, maar niet onbeperkt of heel lang. En ik ken mezelf, als ik niks mag, afhankelijk ben en moet toe kijken, ga ik echt van alles doen.

Dan kan ik inderdaad beter iets ernstigs hebben en het allemaal niet weten of ik moet echt een week platgespoten worden :+


Herkenbaar. Ik ben alleenstaand. Heb hooguit ouders die een plak hooi over het hek kunnen gooien. Ik zou echt afhankelijk zijn van inhuur en dan zou ik er zelf nog lopen voor de ochtend en late avond ronde. Ik ken mezelf ook wel ondertussen. ;)

Natuurlijk als je echt wil of moet kan van alles, maar dan wil ik het blijkbaar niet graag genoeg. Ik was me ook echt niet bewust van de herstelregels. Had me daar ook verder niet op ingelezen anders had ik hier niet eens gereageerd.

Ik vind de resultaten wel super om te zien. Kan me voorstellen dat mensen er blij mee zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 08:08 



 
Profiel   

Ik snap je wel hoor. Ooit had ik een melkveebedrijf, gewoon altijd zorgen voor de hele veestapel. Dat vang je niet zomaar even op. Met paarden precies zo. De reden dat we ze ook op pensioenpension hebben gezet toen het qua gezondheid niet meer lukte om het zelf te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 09:19 



 
Profiel   

Ik mocht een week geen lenzen en wilde dit ook echt niet.
En ik heb ook een week lang weinig gedaan, stallen door iemand anders laten doen, pas na 5 dagen kinderen weggebracht naar school enz.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 18:05 



 
Profiel   

Ik was ook blij dat ik weinig in de planning had hoor, eerlijk is eerlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 18:28 



 
Profiel   

Ik heb het ook laten doen afgelopen Sept.
Blij dat ik het gedaan heb maar ben ondanks de arnica druppels wel bont en blauw geweest :')

Ik had laatst een controle bij de pc en zei dat hij het heel netjes vond geworden maar dat ik nog steeds mn wenkbrauwen optrek en dat klopt wel.
Ben benieuwd of mn hoofdpijn klachten minder zijn van de zomer.
Ik twijfelde enorm omdat iedereen zei dat het onzin is dat ik het wilde doen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 18:51 



 
Profiel   

Jouw wimpers _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 18:57 



 
Profiel   

Ik heb een beetje hetzelfde ooglid als jij had.. Twijfelde inderdaad ook wel of niet de hele wenkbrauw omhoog moest. Hoop voor je dat je van je hoofdpijn af bent. Het ziet er wel alvast mooi uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 18:59 



 
Profiel   

Ja klopt ik heb lange wimpers maar daardoor viel het mensen denk ik ook minder op.
Bleef er gewoon op hangen :')

Jessix wat jij zegt gaf mijn pc ook aan maar ik heb ook botox geprobeerd en vind het niet mooi als je van die typische botox wenkbrauwen krijg en dat krijg je ook dmv een wenkbrauwlift.
Iedereen moet daarin natuurlijk helemaal zelf een keus maken tis absoluut geen oordeel over mensen die die wel doen maar bij mezelf vind ik het niet mooi dus daarom niet gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 19:43 



 
Profiel   

Ik heb enkel in mijn eigen spiegel gekeken maar vind dat er weinig van m’n voorhoofd overbleef als ik mijn wenkbrauw omhoog trek. Niet echt een graadmeter.. gewoon wat hardop aan het denken. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 21:31 



 
Profiel   

Jessix schreef
Ik heb enkel in mijn eigen spiegel gekeken maar vind dat er weinig van m’n voorhoofd overbleef als ik mijn wenkbrauw omhoog trek. Niet echt een graadmeter.. gewoon wat hardop aan het denken. :')


Snap wat je bedoelt :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 21:46 



 
Profiel   

Ik had jaren terug een grote operatie (reconstructie) aan mijn gezicht en de chirurg is zo vrij geweest om gelijk mijn voorhoofd wat omhoog te trekken _O-
Miet zeggen dat dat best een verschil maakt :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 08:53 



 
Profiel   

Ik ben heel benieuwd op welke leeftijd jullie deze ingreep hebben gedaan? Of wanneer je er last van kreeg. Ik ben nu 30 en je ziet eigenlijk gewoon mijn hele oogleden niet meer. Op sommige dagen is het beter dan andere.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 14:07 



 
Profiel   

Ik 39

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 14:19 



 
Profiel   

Abby_Snow schreef
Ik ben heel benieuwd op welke leeftijd jullie deze ingreep hebben gedaan? Of wanneer je er last van kreeg. Ik ben nu 30 en je ziet eigenlijk gewoon mijn hele oogleden niet meer. Op sommige dagen is het beter dan andere.


Mijn man 65, ik 57 :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 15:46 



 
Profiel   

51

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 16:24 



 
Profiel   

44

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 16:44 



 
Profiel   

Als je twijfelt of het goedkoper wil ... Deze zijn erg fijn en makkelijk in gebruikhttps://www.bol.com/nl/nl/p/1056 ... JkQAvD_BwE

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 17:27 



 
Profiel   

Abby_Snow schreef
Ik ben heel benieuwd op welke leeftijd jullie deze ingreep hebben gedaan? Of wanneer je er last van kreeg. Ik ben nu 30 en je ziet eigenlijk gewoon mijn hele oogleden niet meer. Op sommige dagen is het beter dan andere.


27.

En ik had niemand die de paarden voor me deed dus ik heb gewoon gemest en de paarden buiten gezet en gevoerd enzo. Was geen probleem.
Kijk, je moet wel beetje uitkijken maar zolang je planned dat je geen voerzakken of hooibalen hoeft te sjouwen valt het best wel mee. Heb er echt amper last van gehad.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 17:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 13 [ 310 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen