Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 475 van de 515 [ 12851 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478 ... 515  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Veel moeten afvallen...

 
Profiel   

You go girl! @Rose _/-\o_

Hier een gelukje vandaag. Twee bakken Oppo ijs die in de afprijs waren bij AH. €2 per stuk. Cookies and cream & Chocolate Chip Cookie dough :Y) <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-23 17:23 



 
Profiel   

Lekker bezig Rose!

Oeh lekker mazzeltje musli !

Hier gaat het wel lekker.. weer 3/4x per week in de sportschool en sowieso elke dag 10.000 stappen.
Operatie datum door gekregen dus voor die tijd lekker knallen. Goede conditie is ook sneller opknappen toch? Haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-23 17:55 



 
Profiel   

MuSLi schreef
You go girl! @Rose _/-\o_

Hier een gelukje vandaag. Twee bakken Oppo ijs die in de afprijs waren bij AH. €2 per stuk. Cookies and cream & Chocolate Chip Cookie dough :Y) <3

Oooh nice!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-23 18:24 



 
Profiel   

Nice MuSLi! Geniet ervan.

Haha, Rose goed bezig!

MoniekJ: je heb helemaal gelijk, zal zeker helpen met het herstel.

Linoleum: vind het knap dat je het sporten al weer zo goed kan inplannen. Wel lastig met de verschillende dieet wensen.

Hier sinds woensdag ook weer in mijn comfortabele range, precies in het midden ook _O- . Maar voelt wel fijn. Komt voor mij wel een drukke tijd met veel verandering aan als alles doorgaat. Dus maar goed blijven focussen op gezond eten :j .

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-23 23:44 



 
Profiel   

Okay ik leef nog :=

Geniet van je ijs MuSLi!

MoniekJ, des te beter je conditie voor de operatie, des te sneller je herstel er na. Dus inderdaad heel verstandig alvast te beginnen en niet te wachten.

Linoleum, wat lastig met de verschillende dieetwensen. Ik heb al moeite genoeg met gewoon iets vinden wat we allebei graag willen :=

Wat fijn Sharani dat je al weer in de comfortabele range zit. Goed gedaan!

En alle beetjes helpen kosseh. Wel vervelend dat je nog steeds niet zo veel kunt. Ik was na 2 weken van niks kunnen en nog iets van 4 weken bijna niks kunnen er al helemaal klaar mee :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 19:46 



 
Profiel   

Goed bezig sharani!

Rose_sonny, lekker bezig geweest! :D

Ik ben bij de arts geweest en moet idd verder onderzoek en mijn schildklier werkt niet goed. T3 is specifiek niet goed, dit is het hormoon wat je stofwisseling regelt.. dus alle kilo's zijn te verklaren en het maakt dus geen klap uit wat ik eet of hoeveel ik sport. Alles word fout omgezet. Uiteraard kan je nu niet denken joe laat alles gaan maar het verklaard wel mijn strijd die ik constant verlies. Daarnaast gaf insuline ook nog aan dat ik insulineresistentie heb. Ik hoop dat ik nu ook goed geholpen word bij verder onderzoek, wie weet kan ik dan dit jaar toch wat kilo's kwijt raken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 20:00 



 
Profiel   

Wel fijn dat er een verklaring is Tirza, hopelijk kunnen ze je er ook mee helpen.

‐-------------
Ik had dus het plan om vandaag 'niks' te doen. Even bijkomen van een drukke week, en energie tanken voor een nog drukkere week die voor me ligt.

Dus ik wilde uitslapen, 5 uur was ik klaarwakker. Uiteindelijk om 7 uur maar uit bed gegaan, want het was vrij duidelijk dat ik niet meer ging slapen.

Om 8 uur naar de paarden, voeren, buiten alles klaarmaken (water en hooi etc). Toen heb ik ze buiten gezet. Op de weg naar binnen zag ik de mestkar staan, die was overvol en vandaag was de laatste droge dag voorlopig, dus ik dacht ja die moet ik eigenlijk wel even weg brengen.
Dus trekkertje gestart, kar er achter en hoppa, op naar de mestbult.

Toen kwam ik terug, dacht ik, eventjes gauw de mest uit de stallen halen en weer op de nu lege kar. Eenmaal bezig dacht ik, hmm ook maar even de natte plekken nu meenemen. Flash forward, 3,5 uur later. 3 stallen bijna volledig uitgemest in mijn eentje, nog weer een volle kar weggebracht. 12.000 stappen verder :').

Toen dacht ik, de kar is nu halfvol, die kan wel eventjes nog staan tot die weer vol is, breng ik die later weg. Nu heb ik die kar te leen van een vriendin, omdat mijn eigen karretje nog niet half zo groot is. Zij had haar kar niet nodig dus mocht ik m zo lang gebruiken. Appt ze, kan ik binnenkort de kar ophalen, want ik heb hem nu weer nodig. Natuurlijk baal ik, maar het is haar kar, dus ja zeker. Laat maar weten wanneer. Zegt ze, morgenmiddag? Was wel heel binnenkort dus :'). Dus ik had mijn karretje die ook nog vol stond, de inhoud overgeschept in deze kar en dan toch maar voor de derde keer op en neer naar de mestbult.

Oftewel mijn dagje niks doen, is totaal mislukt :=. Zo nog de paarden weer op stal en voeren, wellicht kan ik daarna nog was rust pakken :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 20:21 



 
Profiel   

Klinkt als een intensief dagje en hard werken @Rose... Niet echt lekker een dagje relaxen :') maar, wel lekker dat het allemaal achter de rug is!

@thirza "fijn" dat je een verklaring hebt voor waarom het allemaal zo moeizaam gaat. Hopelijk krijg je nu de juiste medicatie/begeleiding en informatie om het op de goede manier aan te pakken en resultaten te bereiken... :(:)

Hier gaat het nog steeds best wel goed.. soms even een momentje dat het lekkere eten me iets teveel lonkt :P Maar ook nog steeds bezig met mijn challenge. Vandaag een rondje van 8,88km :') hardgelopen als workout. Gisteren heb ik een lesje spinning meegepakt. Onderweg naar spinning werd ik ongesteld, altijd fijn >;) maar al met al ging het best ok...

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 20:36 



 
Profiel   

Ik had ook nog wel een mooie win van het weekend. Ik had zaterdag bij de supermarkt wat lekker meegenomen. Een verpakking met 4 stukken Chocolade, caramel, shortbread. Zaterdag daar dus een stukje van genomen. Maar eigenlijk vond ik het helemaal niet zo lekker als ik dacht dat het zou zijn :\

Nu ken ik mezelf en weet ik dat ik het gewoon op zou eten als ik het zou laten liggen, ondanks dat ik het eigenlijk niet zo heel erg lekker vond. En het daarmee dus eigenlijk de calorieën niet waard vond. Maar ik kreeg gistermiddag visite. Dus ik heb gauw de overige stukken uitgedeeld aan mijn bezoek en zelf nam ik een jodekoek (scheelt ook gewoon ruim 150kcal) :Y) Helemaal top.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 09:55 



 
Profiel   

Wat goed @MuSLi! Dat is toch een bewuste keuze die je hebt gemaakt!

Ik heb ook weer een overwinning. Nu echt tot het gaatje en aan het eind van een zware sessie in de sportschool (zonder begeleiding) mijn squat PR nog weer verhoogd! 8× 55 kilo! Maar dat was echt de max , die laatste 2× was echt op het randje. Maar mijn fysio zegt dat je dan het goede gewicht hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 11:15 



 
Profiel   

Wauw, dat is een heel mooi gewicht hoor om mee te squatten.
Nu dit eventjes volhouden en zorgen dat dit "makkelijker" wordt en dan weer wat ophogen.
Superlekker bezig @Rose :j hopelijk kun je gauw ook weer andere dingen doen die je wil doen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 11:19 



 
Profiel   

Rose_Sonny schreef
Wat goed @MuSLi! Dat is toch een bewuste keuze die je hebt gemaakt!

Ik heb ook weer een overwinning. Nu echt tot het gaatje en aan het eind van een zware sessie in de sportschool (zonder begeleiding) mijn squat PR nog weer verhoogd! 8× 55 kilo! Maar dat was echt de max , die laatste 2× was echt op het randje. Maar mijn fysio zegt dat je dan het goede gewicht hebt.


wat goed zeg! Heel knap die laatste twee keer!!

Ik heb vandaag ook wat zwaarder proberen te trainen, met squatten bleef ik al zo lang hangen op 35kg, maar denk dat ik bang was voor het ophogen. Dus heb nu gedaan: 12x35kg, 10x37,5kg en uiteindelijk 8x40kg! Dus ik denk dat ik de volgende keer meteen bij 40kg begin en dan kijk hoeveel reps eruit kunnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 12:09 



 
Profiel   

Dankjewel MuSLi en Aight! :)
Ik ben ook echt heel blij hiermee.

Dat niet verder durven is wel herkenbaar Aight. Ik heb zelf ook te weinig vertrouwen in mezelf om hoger te gaan :=. Maar als je het dan wel op een gegeven moment doet, dan voelt dat zo fijn! Ik ben dus heel lang op 35 gebleven, en toen heel lang op 40. Maar ik voel nu pas dat ik echt tot het gaatje ben gegaan en dat is volgens mij het gevoel wat ik moet hebben :=

Ik weet nog dat ik op de Legpress 25 kilo deed (ik doe de legpress met 1 been ipv 2), en dat mijn fysio er toen bij kwam staan en die dag zijn we van 25 naar 55 kilo gegaan omdat ik gewoon veel meer kon dan ik zelf dacht :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 13:50 



 
Profiel   

Het is ook gewoon veel makkelijker als iemand naast je staat en je motiveert/pusht en ondersteunt waar dat nodig is :j zeker als dat iemand is met een beetje kennis en verstand van zaken. Dan durf je toch vaak verder te gaan dan je zelf zou doen. Je wil ook niks stuk maken of verkeerd doen, dus houden we het vaak maar veilig...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 14:01 



 
Profiel   

Ja inderdaad, vooral dat laatste is echt waar. Wat dat betreft was mijn ongeluk juist heel goed voor mij, zodat ik bij mijn fysio terecht ben gekomen. Ik snap nu veel meer hoe oefeningen werken, wat de bedoeling is en begin het daardoor ook leuker te vinden :j

Jammer dat het voor mij dus wel 4 dagen per week legday is haha, maar dat moet ik maar accepteren

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 14:11 



 
Profiel   

@Roosch; waar ben je gebleven en waar is Foxy?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 14:17 



 
Profiel   

Het is rustig hier, iedereen druk met sporten en bewegen nu het weer langer licht is :D ?

Voor mij werkt dat wel motiverend :j , heb afgelopen week ook een leuk nieuw speeltje op marktplaats gekocht. Voornamelijk voor de vakanties, maar om fijn te fietsen tijdens de vakantie is een beetje trainen van te voren wel fijn.
[ img ]

Gisteren begonnen met een bescheiden 20 km, en dat was super leuk. Had mijn Garmin een koers laten maken en dat werkt erg goed. Zeker van plan om een keer of 3 per week een rondje te gaan fietsen, is een leuke afwisseling voor het wandelen.

Verder begin ik per 1 mei bij een nieuwe werkgever die sportief zijn hoog in het vaandel heeft staan, dus dat zal zeker ook helpen om actief te blijven. Positieve ontwikkelingen dus hier :) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 09:04 



 
Profiel   

Wat een fijn bericht Sharani! Alleen maar leuke dingen staan erin.
Altijd leuk zo'n nieuw speeltje. Hopelijk komt dan binnenkort ook het goede weer, dan kan je er ook echt flink gebruik van maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 20:04 



 
Profiel   

Wat leuk @Sharani. Hopelijk heb je er veel plezier van en kun je lekker wat kilometers maken van de zomer met de langere dagen :j

Hier deze week een midweekje op een vakantiepark met de familie. Op het avondeten na, wat vaak dan natuurlijk iets calorierijker is dan normaal, heb ik me heel erg netjes gehouden aan wat ik normaal eet. Ben benieuwd wat de weegschaal zegt als ik terugkom. Ik denk hetzelfde, of misschien zelfs wel minder... Heb wel elke dag goed bewogen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 20:44 



 
Profiel   

Mooie fiets sharani!
Dit weekend nog km gepland staan?

Stilte hier zonder Roosch idd :(

MuSl, lekker zo een weekje weg. Zag de hardlooprondjes in het hardloop topic voorbij komen. Zou het echt knap vinden als je met een vakantie ook een min kan zien op de weegschaal!

Hier gaat het wel oké. Ga heel langzaam maar beneden. Tussen de 0 en 0,5 per week, maar dat is prima.
Half mei ga ik op vakantie en zou daar graag willen paardrijden. Daar moet ik wel nog 4kg voor kwijt, om onder het limiet te komen. Wel echt een goede motivatie, hoop dat hat het lukt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 06:58 



 
Profiel   

Ja,zonder @Roosch en @Gaucho is het wel wat stiller hier... Ladies, hoe gaat het met jullie? Lukt het qua eten aanpassen aan de intoleranties een beetje @Gaucho?

Wat een mooi doel heb je @Kosseh. Dat zou natuurlijk wel een kers op de taart zijn als beloning. Dat je lekker kunt paardrijden daar...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 09:31 



 
Profiel   

Sorry dames ik lees half mee maar moet mezelf weer bij elkaar rapen en kom binnenkort weer aansluiten!

Even focus op andere dingen in het leven en het blijkt maar weer dat ik voor geen ene meter kan multitasken met grote dingen zoals dit.

Keep up the good work!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 10:08 



 
Profiel   

Sorry hier ook beetje stil, gaat een beetje op en af en ook super druk maar ga proberen om weer wat actiever mee te praten :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 18:10 



 
Profiel   

Op en af gaat het bij de meesten @Libera. Dat is ook gewoon hoe het leven is natuurlijk... Wees welkom om mee te praten :)

Vandaag doe ik voor het eerst in 32 dagen eens even helemaal niks. Geen workout, niet hardlopen, niet fietsen. Niks. En ik geniet er volledig van _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 18:23 



 
Profiel   

MuSli wat ga jij lekker!!

Ik ben niet lekker van de nieuwe medicijnen en heb vooral veel hoofdpijn.
Nieuwe pony geeft mij wel erg veel beweging! In het begin vooral kopzorgen. Arme dier had een gat in zijn tong van een scheef gegroeide melkkies, gelukkig is hij weer helemaal hersteld. Nu loopt hij graag naast de fiets, wat we graag doen. :) mijn andere pony vind het ook mega leuk maar heeft hele slechte voeten en raakt snel bevangen van op de harde ondergrond lopen, helaas kan het met hem niet meer. Mijn jonkie haalt het bloed onder mijn nagels vandaan :+ Ik ben misschien ook gewoon niet helemaal mijn zelf dus probeer vooral te lessen met haar :)
Verder nog steeds geen kg er af maar ook niks er aan :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 18:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 475 van de 515 [ 12851 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478 ... 515  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen