Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 158 van de 281 [ 7016 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 281  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

 
Profiel   

Mriek laatste dag kraamzorg, is ook voorbij gevlogen he! Fijn dat het gewoon goed voelt met z'n drietjes ook! Wat een lief kaartje <3

Gnome wat sneu voor je hond. En mooie buik zo.

Melanie hier ook meer buik dan bij de 1e, schijnt normaal te zijn inderdaad.
Ik probeer echt weinig suiker te eten maar ik heb er echt wel veel zin in :+
Altijd al een zoetekauw geweest trouwens..

Sting ook mooi buikje.

Kiwi hm dat HBO twijfel ik dan over maar de opleiding bestaat nog wel degelijk. Het is in ieder geval internationaal gecertificeerd. https://nclo.nl/lactatiekundige-ibclc/

Kiwi ik heb ook zo'n lijst. Vooral verdrietig dat filet american hier niet bestaat :') 37 gaat al hard zeg!

Marlis gedoe zeg. Maar met half april pas een afspraak lijken ze niet echt haast te hebben. Apart zo.

Linda fijn toch kraamzorg!

Uitslag kweek, geen bacteriën gekweekt. Wel witte bloedcellen, eiwitten en suiker dus wat het dan was. 11 april nogmaals inleveren, volgende week zijn ze dicht. Heb nog steeds regelmatig lage buikpijn dus maar even in de gaten houden.

Gisteren was baby erg rustig maar had een drukke dag, gisteravond was ze weer lekker aanwezig gelukkig. Vandaag rustige dag, schoonmoeder en tantes man zijn in de stad en ze gaan een dagje naar Malmö in Zweden. Ik blijf lekker thuis, loop ook niet meer fijn zover.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 08:42 



 
Profiel   

mriek1990 schreef
Melanie het was echt zo fijn om hem zo te zien genieten. Lekker dobberen in het warme water. ♡
Ah jammer dat je niet kon kiezen wat je graag wilde. Zwanger zijn is niet altijd makkelijk helaas! :D Wat mis je echt qua eten?

Kiwipitje, gelukkig dat je de vermoeidheid niet als vervelend ervaart. :)
Wow dappere moeder heb je om één dag voor de geboorte nog te gaan hardlopen.

Marlis wat een pech met zo'n val, bah. Gelukkig niet op je buik, maar dat maakt het niet minder pijnlijk. Hoe gaat het vandaag? Nog erg last? Heb je wel nog je verjaardag een beetje kunnen vieren?
Oh een vruchtwaterpunctie, ik lees in je bericht dat ze daar een syndroom uit kunnen halen. Weet je ook welke? Ik vind het knap van je dat je er nog zo rustig onder bent, ten minste zo kom je op mij over hoe je schrijft. M'n duimen blijven wel voor je draaien dat het allemaal gewoon goed is met de kleine. Én dat de kleine nog draait. Spannend wachten tot de 14e!

Gnome het is ook echt zo'n lieverd. Al zegt iedereen dat waarschijnlijk van haar kleine straks haha. ;)
Is er nog een bod uit de staking gekomen?
Och arme hond, gaat niet beter dus. Succes morgen bij de dierenarts.

MissAnnemijn, vervelend vermoedelijk blaasontsteking! Hopelijk voel je je snel wat beter.
Volgend schooljaar ga ik 3 dagen werken en mijn vriend 4. Ik neem 1 dag ontslag en 1 dag verlof. Mijn vriend smeert zijn ouderschapsverlof uit over het schooljaar.

KSHancox heerlijk verlof! Geniet er van <3

Freekieee vervelende nacht gehad dus. Rot dat het nog niet veel beter is. Gelukkig krijg je hulp van de mensen om je heen. Heel veel beterschap nog. ♡

Nicje wat fijn dat het goed is! Opluchting.

Ballard drukke dag gehad gisteren, dan slaap je wel goed ja. :D Was alles goed bij de verloskundige? Je bent nog niet veel aangekomen, fijn! Maar je bent ook best wel actief nog toch?
Ik herstel heel erg goed. Ik moét rustig aan doen, maar vind dat best moeilijk soms omdat ik mij zo goed voel. Ben wel blij dat ik gewoon voor Hidde kan zorgen.

Azmay fijn dat je toch nog een echo hebt gekregen! Vervelend dat de kleine nog niet gedraaid is. Mocht je nog iets willen weten over mijn ervaring van de draaipoging let me know. :)

Hier gaat het nog steeds z'n gangetje. Morgen is de laatste dag van de kraamhulp, daarna moeten we het écht zelf gaan doen. Maar we hebben er alle vertrouwen in dat dat goed gaat komen. De kraamhulp was wel echt een topper, hele lieve vrouw met een bak ervaring.
Dit is trouwens de voorkant en binnenkant van ons geboorte kaartje. Tekeningen zijn gemaakt door mijn vader. Als tekst hadden we er in staan: "Vanaf het begin gek op elkaar, nu samen houden van jou." <3

[ [url=m/CXe62F.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vpXqNJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

En nog ééntje van mij met m'n lieve ventje. <3 O:)

[ [url=m/rbFW13.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi hoor <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 09:26 



 
Profiel   

linda2008 schreef
Nicje, fijn dat alles goed was :)

Mriek, schattig <3 lekker genieten!

Marlis, alsnog van harte gefeliciteerd, wat balen dat je zo’n rot dag had op je verjaardag :(:)

Vandaag precies 27 weken en gelijk mag ik voor de suikertest enzo, dus ik zit me gezellig stierlijk te vervelen :')
Gelukkig lijkt alles eindelijk een beetje de goede kant op te vallen… we zijn gister ook gebeld dat er alsnog 3u per dag kraamzorg is geregeld dus ik ben helemaal happy *\o/*
Ondertussen is ook mijn woning verkocht en krijgen we over 1,5 week de sleutel van ons nieuwe huis :D op naar alleen nog maar positieve dingen :j :D

Goed nieuws allemaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 09:28 



 
Profiel   

Gnome schreef
Ik ben helemaal gelukkig met mijn broek. Heb denk ik al een half jaar geen spijkerbroeken aan gehad. Voelde me gelijk weer mens haha. Ook maar even mooie foto's gemaakt. 34 weken alweer onderweg.

[ [url=m/QiDHX3.png]Afbeelding[/url] ]

Leuke foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 09:32 



 
Profiel   

Sting schreef
Grappig Gnome, wat een verschil een broek al niet kan maken! Flinke buik al, hier nog een stuk kleiner terwijl we dezelfde datum hebben *D .
[ [url=m/n2ywJy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel subtiel nog ja!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 09:33 



 
Profiel   

Gnome schreef
Melanie_D schreef
Hier nu 25 weken, maar echt al een behoorlijke buik. Heb het idee dat het een stuk sneller gegroeid is dan bij de eerste. Ben soms wel bezorgd waar het eindigt, maargoed.. Alles voor het goede doel, en we zien daarna wel weer verder.

Hoe gaat het met jullie cravings? Zelf heb ik zin in alles met veel suiker. Chocola, koekjes, winegums, noem maar op. Hartige dingen dan weer helemaal niet, ik vind het bijvoorbeeld erg lastig te verzinnen wat we moeten eten. Het is nog niet zo erg dat ik mijn man 's avonds laat op pad stuur om iets lekkers te halen, maar ik heb wel een pak Mars-ijsjes van de AH meegenomen, hmmmm... :D


Volgens mij is dat wel standaard inderdaad dat je buik veel sneller groeit als het je tweede of derde kindje is. Omdat je lichaam al weet wat het moet gaan doen ofzo.

Hier ook wel veel meer een zoetekauw geworden tijdens de zwangerschap. Snoepte hiervoor nooit maar het is niet dat ik zakken vol weg stouw haha. Heb wel eens in de zoveel tijd ineens heel veel zin in softijs ja.

Zijn vanmorgen met de hond naar de dierenarts geweest. Nagel is eruit getrokken. Ik stond met tranen in m'n ogen op de gang ;( kon dat even niet aanhoren.. Al hoorde ik dr alsnog door de deur gillen. Nu hopelijk snel van de pijn af en binnenkort weer een blije hond. Vooralsnog is ze nog zieliger dan gisteren maarja geef dr eens ongelijk.

Arme hond, maar beter voor dr zo

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 10:33 



 
Profiel   

Heeft een van jullie ook ervaring gehad met indalingspijn? Vannacht wakker geworden dat ik dacht.. Heb ik nu een wee? En nu net ook weer twee uur lang dat gevoel. Gaat niet af en aan dus lijken me geen weeën. Hele planning in de war geschopt :x

Gauw uit bed maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 11:33 



 
Profiel   

MissAnnemijn kennen ze geen Filet American in Denemarken? Wist ik niet :D Mis je trouwens ook eten of drinken uit Nederland?
Gelukkig dat je geen blaasontsteking hebt. Ben benieuwd wat het dan wel is. Lekker een dagje thuis, snap wel dat je geen zin meer hebt om door een stad te lopen. :)

Gnome heb geen ervaring met indalingspijn door de stuit. Maar het klinkt niet echt prettig.
Anders even aan de verloskundige vragen? Misschien hebben zij nog een tip om het wat aangenamer te maken.

Vandaag de eerste dag zonder kraamzorg, maar gaat hartstikke goed. Was ook wel lekker dat we vanochtend wat langer konden blijven liggen, Hidde lag nog zo lekker te slapen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 16:55 



 
Profiel   

Ja ging vandaag gelukkig overdag weer als een speer. Was helemaal klaar met de tuintegels.. Wonen hier nu 1,5 jaar en gleed steeds uit met regen in de tuin. Snap nu wel waarom...

Morgen nog weer verder maar met alle gevallen regen kon het water gewoon niet meer weg nu. Gaan morgen ook nog wat plantjes halen dus dan is alles mooi op tijd aan kant.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 17:21 



 
Profiel   

Netjes Gnome! En fijn dat het zo goed gaat Mriek!

Heeft iemand nog tips tegen vocht vasthouden? Mijn enkels en voeten zijn eind van de dag echt mega :') en m'n handen zijn ook vervelend

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 19:32 



 
Profiel   

Zelf geen ervaring mee nog maar online lees ik veel drinken, komkommer, muntthee etc dat dat vocht afdrijft. En je benen hoger leggen dat de rest.

Verder valt het vast gewoon onder nog ff uitzitten -O- je bent er al bijna toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 19:41 



 
Profiel   

Ik houd weinig vocht vast, zou er normaal kleefkruid thee voor maken denk ik maar is niet echt het seizoen er voor dus kan niet echt helpen daar.

Heb nu een gespannen buik, vind ik ook echt niet gek gezien ik gisteren een concert heb gehad ruim een uur van huis tot 2300 en vanmiddag een uurtje heb gewerkt.

Nemo vond de band waarvoor we zijn gegaan best leuk, er was max 100 man en weinig bas. Had een stoel gekregen. Heel fijn nog even een avondje eruit te zijn geweest maar ik verwacht dat het snel op houd nu. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 20:45 



 
Profiel   

Goede dag gehad dus Gnome, fijn! Goed bezig geweest met de tegels. Wel een klusje waar je snel resultaat ziet. :D

QueenE, geen ervaring mee. Maar wat Gnome ook al zegt, je benen omhoog doen zou moeten helpen. En beweging, maar die krijg jij nog genoeg geloof ik.

Azmay nog naar een concert geweest leuk! Welke band was je? Wel fijn dat je een stoel kreeg, lijkt mij voor jou net wat prettiger. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 21:32 



 
Profiel   

mriek1990 schreef
Goede dag gehad dus Gnome, fijn! Goed bezig geweest met de tegels. Wel een klusje waar je snel resultaat ziet. :D

QueenE, geen ervaring mee. Maar wat Gnome ook al zegt, je benen omhoog doen zou moeten helpen. En beweging, maar die krijg jij nog genoeg geloof ik.

Azmay nog naar een concert geweest leuk! Welke band was je? Wel fijn dat je een stoel kreeg, lijkt mij voor jou net wat prettiger. :)


De Trouble Notes, onbekend genre. Fiddle en handdrums min of meer :Y)
Mijn rug en heupen vonden het wel nodig om om het liedje even een lied uit te zitten zullen we maar zeggen. Maar het viel me eigenlijk nog reuze mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 21:45 



 
Profiel   

Azmay leuk een concert! En met stoel nog beter :Y)

Queen geen tips helaas..

Gnome druk grweest, lekker bezig!

Mriek nee helaas |( Ja mis best wat dingen eigenlijk. Nog een paar maandjes :Y)
Het is trouwens niet zo zeer geen zin, maar ik kan gewoon niet ver meer lopen :( Na een kwartiertje max gaat het echt pijn doen. Zo beperkend..

Heerlijk even blijven liggen! Ik lig nu ook nog, dochter is ook wakker maar die ligt even lekker bij me een filmpje te kijken op de tablet. Omdat het weekend is zegmaar :Y) Man is even heen en weer naar werk voor iets snels.

Gnome wel eens last gehad van echt steken daar beneden. Begon deze week ook weer een klein beetje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 07:56 



 
Profiel   

Melanie_D schreef
Kiwipitje, dat schiet echt op bij jou! Gekke periode lijkt me, het idee dat het ieder moment kan gebeuren, maar ook nog een maand kan duren.
Heeeeel gek :j Gisteren ook echt veel harde buiken dus dan denk je ‘zou het?’ maar nu weer rustig.

Melanie_D schreef
Hoe gaat het met jullie cravings? Zelf heb ik zin in alles met veel suiker. Chocola, koekjes, winegums, noem maar op. Hartige dingen dan weer helemaal niet, ik vind het bijvoorbeeld erg lastig te verzinnen wat we moeten eten. Het is nog niet zo erg dat ik mijn man 's avonds laat op pad stuur om iets lekkers te halen, maar ik heb wel een pak Mars-ijsjes van de AH meegenomen, hmmmm... :D
Chocolade spekken := Maar haal ze niet vaak in huis want dat gaat mis. Eet me er echt misselijk aan.

mriek1990 schreef
Had jij de vorige keer geen klik met je kraamzorg? Dat lijkt mij echt heel erg vervelend. :(
We hebben toen kraamzorg gehad in het Ronald McDonald huis dus wel een andere situatie. Één dag een topper en daarna iemand waar ik helemaal niks mee kon. Gelukkig waren we er niet veel. Ik moest alles voorkauwen. Ze ging zitten praten op het bed als ik wilde slapen en als ik helemaal klaar stond om naar de NICU te gaan zei ze ‘en de controles dan? Die moet ik ook nog doen’. Echt een doos -O- We konden nog een extra dag krijgen. Nee dank u. Wel van gekeerd hoor :j

mriek1990 schreef
Heb je de hele tijd harde buiken? Of vooral als je iets doet?
Echt random. Soms bij bewegingen maar ook regelmatig als ik niks doe en ook geen actieve of drukke dag gehad heb.

MissAnnemijn schreef
Kiwi ik heb ook zo'n lijst. Vooral verdrietig dat filet american hier niet bestaat :') 37 gaat al hard zeg!
Nogal! Is ook niet iets wat je opstuurt haha. Kun je het niet eenvoudig zelf maken?

Gnome schreef
Heeft een van jullie ook ervaring gehad met indalingspijn? Vannacht wakker geworden dat ik dacht.. Heb ik nu een wee? En nu net ook weer twee uur lang dat gevoel. Gaat niet af en aan dus lijken me geen weeën. Hele planning in de war geschopt :x
Ik heb af en toe echt flinke steken daar beneden maar dat heb ik al een paar weken en bij laatste controle was de beeb niet ingedaald dus wat het dan is? Schijnt wel normaal te zijn die steken maar bij twijfel gewoon even je VK bellen.

Gnome schreef
Ja ging vandaag gelukkig overdag weer als een speer. Was helemaal klaar met de tuintegels.. Wonen hier nu 1,5 jaar en gleed steeds uit met regen in de tuin. Snap nu wel waarom...
Als je tijd over hebt: wij hebben ook een prachtig groene stoep :=

QueenE schreef
Heeft iemand nog tips tegen vocht vasthouden? Mijn enkels en voeten zijn eind van de dag echt mega :') en m'n handen zijn ook vervelend
Geen tips maar het gevoel is inderdaad strontvervelend. Ik had het zelf door medicatie. Die dosering is aangepast en nu wel meer vocht dan normaal maar allang blij dat dat extreme weg is. Van die compressie kousen kunnen helpen voor je enkels en voeten.

Azmay schreef
Nemo vond de band waarvoor we zijn gegaan best leuk, er was max 100 man en weinig bas. Had een stoel gekregen. Heel fijn nog even een avondje eruit te zijn geweest maar ik verwacht dat het snel op houd nu. _O-
Gaaf hoor! Genieten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 08:35 



 
Profiel   

QueenE, ik ben “pas” 27 weken maar ook vreselijk last van vocht vasthouden. Veel water drinken en benen hoog leggen was hier het advies.

Herkent iemand een slapende/tintelende hand?
Ik heb jaren terug veel schouderklachten gehad en bleek wat vocht tussen mijn gewrichten te hebben. Ik ben bang dat dat nu dan ook de oorzaak zal zijn (vocht vasthouden en daardoor misschien minder goede doorbloeding ofzo :? ) maar mijn linkerhand slaapt heel snel. Ik sliep nog super goed maar door die hand is slapen ineens een drama :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 09:02 



 
Profiel   

Alles mee gelezen maar even te moe om te reageren op alles. Beetje klaar met de pijn en het stil zitten :+

Las iets over cravings en vooral zoet. Hier reageer ik dus sinds ik zwanger ben heel slecht op zoet. Klein stukje en dan is t genoeg. Wordt wel echt blij van augurken :D

Gnome was buiten lekker bezig zag ik! Wel vervelend die steken!

Annemijn ohh filet American zou ik echt missen dan. Maar zelf maken schijnt nog lekkerder te zijn. Misschien dat eens doen zodra het weer kan!

Queen vervelend dat vocht vasthouden. Hier geen last van gelukkig.

Linda dat herken ik ja. Had het ook ergens tussen de 22 weken en 28 weken. Heeeel vervelend en werd er echt wakker van. Nu geen last meer van gelukkig.

Hier nog steeds last/pijn. Gaat wel al iets beter. Maar kan nog echt niet te vaak trap lopen en te lang lopen. Zodra ik te lang loop of sta kan ik weer amper lopen.
Maandag de fysio even bellen en kijken wat die kunnen doen.

Vrijdag hadden mijn vriendinnen de babyshower gedaan. Ze hadden het zooo leukk versierd! Tafel leuk gedekt, slinger van kleding en stokjes opgehangen en lekker aan tafel gezeten, momosa’s _O- gedronken en lekkere hapjes.

Verwend met veel cadeautjes. Gezamenlijk hadden ze een mooie box kleed als cadeau. Van 1 een luiertas (zelf uitgezocht hihi) en ander badsetje. Mooi schapenvel, kleding dekentjes. Zo blij mee <3
Kon die avond alleen amper lopen van de pijn. Maar die middag was wel even fijne afleiding.

Nog een fijne zondag allemaal <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 09:22 



 
Profiel   

Ohhh wat een heerlijke dag heb je gehad! En goed verwend :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 09:45 



 
Profiel   

Hier nog even fototje van de luiertas

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 13:37 



 
Profiel   

MissAnnemijn kan me best voorstellen dat je dingen mist uit Nederland. Kijk je er naar uit om helemaal terug te gaan? Ook lekker lang in bed gelegen dus, heerlijk!

Kiwipitje chocoladespekken zijn zó lekker! Knap dat je ze niet in huis haalt als je er zo'n zin in hebt. :D De kraamzorg klinkt niet echt fijn. Hoop dat je deze keer wel een fijne ervaring krijgt.

Linda geen ervaring mee, maar een slapend gevoel in je hand kan ook te maken hebben met vocht vasthouden. https://babyopkomst.nl/carpaal-tunnel-s ... 0doorlopen.

Freekieee hoe lang moest jij nog? Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Vervelend dat het nog steeds niet goed gaat met je. Hoop dat de fysio wat kan doen voor je.
Super leuk een babyshower! Klinkt als een hele leuke middag. Had je het verwacht? Wat zit er in een momosa? :D Hele leuke tas ook!

Ben wel heel benieuwd wie van jullie als volgende een kleine mag gaan verwelkomen. <3
Afgelopen nacht was Hidde was zeurderig. Duurde 1,5uur voordat hij weer ging slapen, wilde ook iedere keer weer voeding. Daarna sliep hij gelukkig gewoon door. Besef mij heel goed dat dit echt niks voorsteld, maar voel het nu wel qua vermoeidheid. :)
Vandaag weer wat kraambezoek gehad. Ook dan blijft Hidde zo heerlijk slapen, is echt een makkelijk ventje.
Morgen mag ik eindelijk een stukje buiten lopen, echt zoveel zin in. We gaan maar een klein blokje om maar kijk er erg naar uit om even uit huis te gaan.
Hoe is het verder met iedereen? Beetje goed weekend gehad? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 20:42 



 
Profiel   

@freekie klinkt super geslaagd!! Hartstikke leuk.

@mriek klinkt inderdaad als een heerlijke baby! Er komen vast nog zwaardere momenten aan met die regeldagen enzo.

Hier heerlijk weekend gehad. Nieuwe plantjes in de tuin gezet. Hebben een eekhoorn in de tuin dus nu hebben we niet alleen voor de vogels maar ook voor de eekhoorn eten en een huisje opgehangen.

Beeb heeft ook een plant in z'n kamer nu en heb bij blokker een hele mooie wasmand en nog mandjes voor op de commode gevonden. Morgen gaan we de kinderwagen in elkaar zetten om met de honden te kunnen oefenen en de base gaat de auto in. Dan blijft er langzaamaan geen troep meer over in z'n kamertje.

Dinsdag weer een groeiecho. Hij is de laatste dagen weer heel druk aan het bewegen en slaap dramatisch. Goede voorbereiding in ieder geval :Y)


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 21:13 



 
Profiel   

Mriek, normaal mimosa is sinasappelsap en champagne volgens mij. Maar als grapje hadden ze dus mom osa gedaan.
Ben nu 31 weken. En moet nog 8 weken. Met 37 weken weet ik wanneer ik wordt ingeleid.

Oh wat heerlijk dat jullie morgen naar buiten kunnen! Hopelijk weer heerlijk het zonnetje !! Geniet ervan!

Gnome, staat zo gezellig die plant!! En indd wel handig met de honden oefenen met de kinderwagen, slim!

Oh dat bewegen Ken ik. Bijna dr hele dag door en ook echt hard. Wordt met de week erger volgens mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 21:32 



 
Profiel   

linda2008 schreef
QueenE, ik ben “pas” 27 weken maar ook vreselijk last van vocht vasthouden. Veel water drinken en benen hoog leggen was hier het advies.

Herkent iemand een slapende/tintelende hand?
Ik heb jaren terug veel schouderklachten gehad en bleek wat vocht tussen mijn gewrichten te hebben. Ik ben bang dat dat nu dan ook de oorzaak zal zijn (vocht vasthouden en daardoor misschien minder goede doorbloeding ofzo :? ) maar mijn linkerhand slaapt heel snel. Ik sliep nog super goed maar door die hand is slapen ineens een drama :(

Dat is carpaal tunnel syndroom door vocht in je pils gaat de zenuw klem.. hier dus ook last van! Slaap snachts met polsbraces om nu gaat het redelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-23 08:15 



 
Profiel   

Gnome schreef
Zelf geen ervaring mee nog maar online lees ik veel drinken, komkommer, muntthee etc dat dat vocht afdrijft. En je benen hoger leggen dat de rest.

Verder valt het vast gewoon onder nog ff uitzitten -O- je bent er al bijna toch?

Nog 10 weken, dat duurt dan nog best lang :P
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-23 08:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 158 van de 281 [ 7016 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 281  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen