Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 284 van de 461 [ 11505 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287 ... 461  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

 
Profiel   

Nou wat een tijd.
Jij goed gedaan :j
Ik heb eigenlijk op mijn dooie gemakkie echt heeeerlijk gelopen.
Maar ik vind jou snelheid echt een prestatie.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 12:16 



 
Profiel   

Be funny, wat leuk dat je zo heerlijk gelopen hebt! Ziet er ook uit als een prachtige omgeving, leuke foto's ook!
Ik heb nu ook een ns kaart gekocht, dat ik in het weekend en dal uren 40% korting krijg, leuk idee die train trails!

SV, wow dat hebben jullie echt top gedaan!
Wat leuk dat het zo goed ging, en je bent echt flink snel inderdaad!
Mooie foto leuk dat jullie een medaille gekregen hebben!
Ik denk dat je door jou mega sterke benen van het heuvels trainen ook sneller word op de vlakke weg.

Puera, zo jij maakt ook flinke afstanden! Goed bezig samen met de buurvrouw, leuk!
Ja was echt genieten hé met dit weer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 13:20 



 
Profiel   

Ik heb een weekend vrij abbo. Zeker de moeite om die ook te bekijken Ieris. Daarmee kun je van vrijdag avond na de spits tot maandag ochtend voor de spits gratis (en op feestdagen) met de trein en ik heb dan eerste klAs. Dat was een paar euro duurder. Ik maak bijna elk weekend een ns wandeling.

Die daluren korting neem ik er mogelijk binnenkort ook weer naast voor trein ritjes wat dichterbij want met 40 procent korting op een lange rit tikt ook nog best aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 13:31 



 
Profiel   

Dank je wel, het trailen maakt je sterk. In de coronatijd liep ik de 10km nog wel wat sneller.

Over twee weken ga ik denk ik nog aan een 5 km meedoen hier in de buurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 13:48 



 
Profiel   

Mooie tijd SV! +:)+

Hier staat morgenvroeg weer een run op de planning.. met de nadruk op vroeg.. 7 uur starten :Z :O

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 13:49 



 
Profiel   

Supervixen schreef
Dank je wel, het trailen maakt je sterk. In de coronatijd liep ik de 10km nog wel wat sneller.

Over twee weken ga ik denk ik nog aan een 5 km meedoen hier in de buurt.


Wij hebben hier enkel polder dus dat trailen gaat mij vooral traag af. Maar dat maakt niet uit want dan zie je wel een hoop.

Maar ik vind het wel echt gaaf heerlijk in de natuur dus ga het echt vaker doen.

En Namiro.
Met deze temperaturen is de ochtend juist lekker om te lopen. Het is wel vroeg voor zondag. Succes morgen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 14:01 



 
Profiel   

Goed gedaan SV! Mooie tijd *\o/* Ben benieuwd wat je op de 5K gaat doen.

En mooie afstand Puera, dat het zwaarder werd hoort ook bij de training, je hebt het toch maar mooi gedaan!

Ieris ook een mooie ronde gemaakt, maar dat had ik al gespot :j

Echt leuk om het zo te combineren BF! Ik zit doordeweeks al veel in de trein, ik merk dat ik mijn vrije tijd toch liever voor de auto kies, maar het is ook wel een goed idee voor de vakantie. En fijn dat je rugzak bevalt.

Lekker vroeg Namiro! Heerlijk, ik ben echt een ochtend mens geworden, nadeel is dat na 23 uur naar bed geen goed idee meer is :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 14:14 



 
Profiel   

@IMAY, hoe is je sprint triathlon gegaan vandaag? Heb je een beetje kunnen doen wat je wilde doen qua tijden? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 19:51 



 
Profiel   

MuSLi schreef
@IMAY, hoe is je sprint triathlon gegaan vandaag? Heb je een beetje kunnen doen wat je wilde doen qua tijden? :)


Zwemmen en fietsen wel, al vermoed ik dat get zwemmen korter was dan de afstand die het had moeten zijn dus dat maakt de tijd ook weer niet heel goed. Hardlopen was ik echt trader dan ik graag had willen zijn en dat ligt deels aan mijn gebrek aan tempo loop training en deals aan de schoenen diebik gekozen had. Ik was voor de Saucony Endorpin Speed 2 gegaan, en hoewel ik die super leuk vind om snel in te lopen is de midsole zo zacht dat ik er wheeling oo ben over langere afstanden. Ze zijn fantastisch voor interval training omdat mijn houding en techniek dan anders is dan op langere steady pace lopen maar voor een half uur achter elkaar zijn ze gewoon niet ideaal voor me. Ik wist dat vooraf maar wilde het er toch op proberen omdat ze zo lekker bouncy zijn en ik er zo lekker hard mee loop. Volgende keer gaan toch mijn Asics Noosa Tri 14s mee. Die zijn wat minder bouncy en ik ben er net iets minder snel op maar ze zijn stabile en ik loop er graag steady op, en alles van easy pace tot tempo lopen dus eigenlijk de ideale schoen voor de gelegenheid.

Maar het belangrijkste is natuurlijk dat er veel geld is opgehaald voor KiKa weer

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 22:18 



 
Profiel   

Super, IMAY! +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 22:41 



 
Profiel   

Goed hoor IMAY.
Je bericht is wel wat moeilijk leesbaar door alle autocorrect fouten.
Wat is dan het verschil in houding en techniek waar je het over hebt? Bij intervallen is de tempowisseling toch alleen het verschil?
Bij een wedstrijd wil je toch knallen en is het toch alleen maar fijn dat die schoenen veel energie terug geven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 06:28 



 
Profiel   

Als je het niet probeert dan weet je het niet IMAY, dus toch wel goed dat je het nu getest hebt qua schoenen.
Ik ben niet zo technisch onderlegd dus ik snap het verschil niet zo goed, maar vind de reactie van SV ook wel logisch.. dus ben benieuwd naar jou redenatie.

Hier al 12 km erop zitten. Toen de wekker om 6 uur ging vond ik het minder maar eenmaal in het bos was het heerlijk.
De eerste kilometers vond ik wel erg zwaar, maar daarna lekker gelopen.
Er zit toch wel veel verschil in hartslag die nu door Garmin gemeten wordt dan eerst door mijn Apple Watch.. niet ten goede overigens.. heb volledig in zone 4 gelopen..

dinsdag nog een rustige 5 km op de planning en dan zondag onze eerste wedstrijd :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 08:01 



 
Profiel   

Aankomende zondag, 4 juni, lopen we met een paar mensen een trail bij Lage Vuursche, 16 kilometer.

Wie zin heeft om aan te sluiten is welkom! Starttijd zal in de ochtend zijn.

Daarna loop ik er nog een lus van 12km aan, wie dan nog puf heeft mag mee.

Tempo is niet belangrijk, genieten en gezelligheid wel!

Je kunt dan ook tailwind (poeder wat je met water mixt, supersportdrank) uitproberen, ik zal wat samples meenemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 08:06 



 
Profiel   

Ik heb dat poeder toevallig van Decathlon. Vind het niet echt lekker haha.

4 juni helaas een verjaardag. Van een klein nichtje. Maar ik ben toch nog niet zo gevorderd als jullie. Wel leuk zo'n trail met een groepje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 08:50 



 
Profiel   

Supervixen schreef
Goed hoor IMAY.
Je bericht is wel wat moeilijk leesbaar door alle autocorrect fouten.
Wat is dan het verschil in houding en techniek waar je het over hebt? Bij intervallen is de tempowisseling toch alleen het verschil?
Bij een wedstrijd wil je toch knallen en is het toch alleen maar fijn dat die schoenen veel energie terug geven?


Oeps, ik was een beetje moe toen ik het typte En mijn toetsenbord instelling is engels. Meestal vis ik ze er wel uit maar gisteravond zo te lezen veel over het hoofd gezien.
Ik loop beter op de voorkant van mijn voeten op hogere snelheid, maar ik kan die hogere snelheid niet volhouden over langere afstanden. Het is een work in progress, en het gaat steeds beter maar ik ben er nog niet. De Sauconys hebben een zachtere zool waardoor ik als ik niet goed op de voorkant van mijn voet land maar meer achterop wat minder stabiel ben. Doordat mijn onderbenen dan meer bezig zijn met stabiliseren dan opnieuw afzetten ben ik er uiteindelijk meer energie mee kwijt dan dat het me oplevert.

Maar je hebt gelijk dat ze in theorie de betere keuze zouden moeten zijn, en er gaat een moment komen dat dat ook in de praktijk zo is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 09:19 



 
Profiel   

BeFunny schreef
Ik heb dat poeder toevallig van Decathlon. Vind het niet echt lekker haha.

4 juni helaas een verjaardag. Van een klein nichtje. Maar ik ben toch nog niet zo gevorderd als jullie. Wel leuk zo'n trail met een groepje.


Dit is niet vergelijkbaar met poeder van de decathlon hoor.
Gevorderd of niet maakt niet uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 09:23 



 
Profiel   

Ooh is dat heel anders? Het is isotonic poeder dacht dat tailwind dat ook was.
.het smaakt naar bruispoeder paracetamol :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 09:45 



 
Profiel   

Sv, leuk dat je binnenkort 5km gaat doen in je buurt, lijkt me wel pittig hoor!
Zondag 4 juni kan ik wel, dan sluit ik graag bij jullie aan!
Is er een mogelijkheid om de plek waar jullie starten per trein te bereiken?
Ik heb ook interesse in de tailwind!

Imay, goed gedaan hoor! Ik vind het echt wel knap een triatlon!
Jammer dat je schoenen niet helemaal lekker liepen, volgende keer beter!

Be funny, zo dat weekend vrij reizen is wel erg duur, zo vaak reis ik niet om dat er uit te halen!

Namiro, lekker bezig, zo vroeg opgestaan al! Fijn dat je lekker gelopen hebt!
Leuk zondag een wedstrijd! Een trail wedstrijd?

Gister samen met mijn moeder gelopen, omdat ze hartritme stoornissen heeft, en voor een nieuwe hartklep operatie gaat, wilde ze rustig aan doen, de N70 route zat er even niet in, maar wel een mooie fijne ronde door het Groesbeekse bos gedaan.
Ben flink afgepijgerd door mijn moeder!
Het tempo lag natuurlijk wat lager, wat ik niet zo erg vond, zo bleef ik lekker fit.
Maar mijn moeder zij, loop jij daarlijk maar eens 1km op tempo, is goed voor je snelheids gevoel.
Dus ik bij 12km op een recht pad, zo snel als ik kon er van door, hijgend als een paard, alles voelde zwaar, dacht nu ben ik er bijna, keek ik op mijn horloge zat ik nog maar op 0.47 km.
Aan die km leek geen eind te komen, zat er helemaal doorheen op het einde.
4.13 was mijn tijd, loop ik weer terug naar mijn moeder, geef ik de tijd door, en dat ik dit echt niet meer ga doen.
Zegt ze jawel doe er nog maar een, maar dan begin je rustiger, maak je in het midden wat krachtigere passen, en geef je op het eind wat meer tempo.

Precies zoals ik het niet gedaan had, ze had goed door dat ik veel te snel vertrokken was, en in een tempo liep dat niet vol te houden was.
Oke 2e keer de snelle km op haar manier gedaan, ik begon rustiger, kon nog vrij normaal adem halen, en waar ik dacht dat het midden was zat ik al op 0.67km!
Krachtigere passen gemaakt, en had nog wat over op het eind!
Zo wat een verschil, dit liep zo veel beter!
Tijd was nu 4.30, en mijn moeder zegt, op deze tijd loop je er volgende week 4x een km.
Was wel een goede les om het snelle km gevoel te krijgen!
Verder rustig naar huis gegaan, en mooi 17km gemaakt samen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:14 



 
Profiel   

Wat leuk dat jullie samen hebben getraind. Klinkt pittig, die intervallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:21 



 
Profiel   

Ieris wat leuk dat je wilt aansluiten! Ik wil je wel ergens oppikken hoor.
We kijken wel even, ik heb je telefoonnummer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 13:07 



 
Profiel   

Goed gedaan IMAY!

Haha die moeder van jou Ieris :') Echt bijzonder dat jullie zo samen lopen :j

Leuk initiatief SV! Ik kan helaas niet aansluiten, mijn zusje komt morgenavond naar Nederland en blijft tot zondagochtend, we lopen zaterdag samen en zondag loop ik met de vriend van mijn nichtje de 4 mijl van Sneek. Was wel aandoenlijk, ik vroeg wat zijn doel was, zijn antwoord: onder de 30 minuten. Toen dacht ik, oliebol, dan moet ik ook echt aan de bak := Hij loopt nog niet zo lang, maar goed, sommige mensen zijn van nature snel. Maar een doorvragen leerde dat hij eigenlijk geen idee had hoe snel dat eigenlijk was. We koersen nu op 35 minuten, dat is voor hem ook al snel, maar tijdens een evenement wel haalbaar denk ik.

Een volgende keer sluit ik graag aan! Ik heb overigens nog een bijna volle zak tailwind (naturel), ik kan er maar niet aan wennen, in welke samenstelling ook. Mag weg tegen verzendkosten, ik heb niet meer naar de datum gekeken, maar volgens mij gaat dat niet zo snel?

Eind van de ochtend vertrokken voor een duurloopje, mijn man is nog steeds niet fit, dus dan maar alleen. Aan de andere kant van het water zag ik de Elfstedenfietsers gaan en terug had ik hetzelfde met de motorrijders. Toch nog 22km gemaakt, viel me niks tegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 13:13 



 
Profiel   

Ik heb je een PB gestuurd Ninus. Wil de tailwind graag overnemen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 13:28 



 
Profiel   

Vanmorgen een rustige halve trailmarathon gelopen over de Ginkelse hei en Planken Wambuis.
Onderweg een ree met kalfje gezien, twee edelherten en een mooie levendbarende hagedis.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 14:09 



 
Profiel   

Wat leuk dat je dat samen met je moeder kunt doen en dat ze dan ook nog een goede coach blijkt te zijn! :j

Ik kan volgende week zondag niet mee want dan heb ik de trailrun ‘wedstrijd’. Heel benieuwd hoe dat gaat zijn. Zag vandaag dat we om 9.20 uur starten. Dat is wel prettig als het nog warmer wordt.

Wat gaaf SV! Ik wist helemaal niet dat er zulke grote hagedissen in Nederland voorkomen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 19:11 



 
Profiel   

Hij was niet zo groot hoor, denk 15 cm.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 19:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 284 van de 461 [ 11505 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287 ... 461  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen