Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 233 van de 279 [ 6975 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236 ... 279  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

 
Profiel   

Hier waren mn voeten en benen al dik maar vandaag echt extreem. Dikke olifant poten. Bloeddruk is gewoon goed, thuis apparaatje.

En de ene kant van mn buik is nogsteeds leeg


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Hier is het kamertje klaar. Zal zo is foto maken. Alleen wachten op de roze schommelstoel
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 19:53 



 
Profiel   

Jeetje wat heftig dat vocht joh!


Gnome, hopelijk gaat het vannacht goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 20:02 



 
Profiel   

Poehhh dat ziet er echt super oncomfortabel uit Marlis!! Doet het zeer?

Ik zit nu te voeden. Hij heeft net 2 uurtjes heerlijk geslapen dus ik heb goede hoop. Nu wachten tot ie genoeg heeft gehad..weer lekker aan het clusteren nu haha en dan gaat ie mee naar boven.

Heel benieuwd naar het kamertje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 20:12 



 
Profiel   

Het rare is dat het op de dag wel vervelend is maar pijn nee, niet comfortabel wel. Maar in de nacht is het wel pijnlijk met lopen en moet er vaak uit om te plassen haha.

Hier het kamertje.
[ img ]
[ img ]

En deze schommelstoel komt er nog maar nog niet binnen.
https://www.furndaily.com/product/schom ... nke-poten/

Witte doek bij commode is om naam af te schermen

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 20:21 



 
Profiel   

Pfff Marlis wat heftig zeg! Gelukkig dat het geen pijn doet! En wat een leuke kamer hebben jullie zeg! Ben benieuwd als de stoel staat.

Gnome hopelijk slaapt ie lekker door vannacht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 20:36 



 
Profiel   

Mooi kamertje Marlis! En wat naar dat je zoveel vocht vasthoudt, ziet er pijnlijk uit!

Ik blijf ook maar aanmodderen met alles… bloeddruk is nog steeds te hoog maar ze willen niet teveel met de medicatie gaan proberen omdat ik al een vrij hoge dosering heb, en daarnaast zijn ze al blij dat de hoogste pieken eruit zijn.
Heb nu alleen sinds een paar dagen dat ik echt ontzettend kortademig ben en heel veel pijn in m’n bovenrug heb. Gisteren nog weer extra controles gehad om pre eclampsie uit te sluiten, dat is het gelukkig niet. Vandaag toch maar voor de zekerheid de huisartsenpost gebeld, m’n saturatie is goed dus die zagen geen noodzaak om verder onderzoek te doen. Aan de ene kant fijn natuurlijk maar ik ben er zo langzamerhand echt wel een beetje klaar mee… kan momenteel echt bijna niks met die benauwdheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 20:38 



 
Profiel   

HappyBuddha schreef
Mooi kamertje Marlis! En wat naar dat je zoveel vocht vasthoudt, ziet er pijnlijk uit!

Ik blijf ook maar aanmodderen met alles… bloeddruk is nog steeds te hoog maar ze willen niet teveel met de medicatie gaan proberen omdat ik al een vrij hoge dosering heb, en daarnaast zijn ze al blij dat de hoogste pieken eruit zijn.
Heb nu alleen sinds een paar dagen dat ik echt ontzettend kortademig ben en heel veel pijn in m’n bovenrug heb. Gisteren nog weer extra controles gehad om pre eclampsie uit te sluiten, dat is het gelukkig niet. Vandaag toch maar voor de zekerheid de huisartsenpost gebeld, m’n saturatie is goed dus die zagen geen noodzaak om verder onderzoek te doen. Aan de ene kant fijn natuurlijk maar ik ben er zo langzamerhand echt wel een beetje klaar mee… kan momenteel echt bijna niks met die benauwdheid.

Jeetje wat vervelend. Hoe ver ben je nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 20:41 



 
Profiel   

Heel mooi Marlis. Lekker ruim ook!!


@happy wat een narigheid ja. Benauwdheid is zo'n rot gevoel. Hoe lang moet je nog?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 20:51 



 
Profiel   

Ik ben nu 33+4. Dus ik moet helaas nog even, al word ik wel eerder ingeleid vanwege de hoge bloeddruk. Ik heb nog de hoop dat meneer binnenkort indaalt en m’n longen dan hopelijk weer wat meer ruimte hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 21:32 



 
Profiel   

HappyBuddha schreef
Ik ben nu 33+4. Dus ik moet helaas nog even, al word ik wel eerder ingeleid vanwege de hoge bloeddruk. Ik heb nog de hoop dat meneer binnenkort indaalt en m’n longen dan hopelijk weer wat meer ruimte hebben.

Oei je moet nog effe volhouden dan idd

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 21:34 



 
Profiel   

Is inderdaad nog een tijd als je je zo voelt. Ligt ie wel al goed met z'n hoofd?

Hier is de stand vooralsnog 1-0 voor Boris helaas. Nu weer een fles erin.. Zo poging 2.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 21:57 



 
Profiel   

Is inderdaad nog een tijd als je je zo voelt. Ligt ie wel al goed met z'n hoofd?

Hier is de stand vooralsnog 1-0 voor Boris helaas. Nu weer een fles erin.. Zo poging 2.

Edit: 1-1. Welterusten

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 23:13 



 
Profiel   

Goede nacht gehad Gnome?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 08:22 



 
Profiel   

Hier een interessante nacht, na de voeding om 1 uur kreeg mijn vriend haar absoluut niet getroost. Uiteindelijk maar bij mij geslapen, nouja ze heeft nog zeker een uur paniekerig gezocht naar mijn tepel elke keer als ze hem los liet |o

HappyBuddha schreef
Ik ben nu 33+4. Dus ik moet helaas nog even, al word ik wel eerder ingeleid vanwege de hoge bloeddruk. Ik heb nog de hoop dat meneer binnenkort indaalt en m’n longen dan hopelijk weer wat meer ruimte hebben.


Benauwd zijn was bij mij een teken van de pre eclampsie, maar als je bloeddruk goed is hoop ik voor je dat het gewoon het zwanger zijn is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 08:31 



 
Profiel   

Marlis schreef
Goede nacht gehad Gnome?


Uiteindelijk wel! Heeft vanaf 12 uur steeds 3 uur ruim geslapen en lag met een uurtje weer lekker te slapen. Denk dat we over een weekje kijken of het ledikant naar z'n eigen kamer kan dan maar gaan het maar even stap voor stap doen deze keer. Voor nu heel tevreden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:25 



 
Profiel   

Azmay schreef
Hier een interessante nacht, na de voeding om 1 uur kreeg mijn vriend haar absoluut niet getroost. Uiteindelijk maar bij mij geslapen, nouja ze heeft nog zeker een uur paniekerig gezocht naar mijn tepel elke keer als ze hem los liet |o

HappyBuddha schreef
Ik ben nu 33+4. Dus ik moet helaas nog even, al word ik wel eerder ingeleid vanwege de hoge bloeddruk. Ik heb nog de hoop dat meneer binnenkort indaalt en m’n longen dan hopelijk weer wat meer ruimte hebben.


Benauwd zijn was bij mij een teken van de pre eclampsie, maar als je bloeddruk goed is hoop ik voor je dat het gewoon het zwanger zijn is.


Heftig nachtje dan! Zit ze toevallig in een sprong?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:26 



 
Profiel   

Happybuddha vervelend zeg! Je bent een weekje verder dan mij, wij moeten idd nog even. Die van mij zit ook nog hoog, maar wel al met koppie naar beneden

Gnome nog goed kunnen slapen?

Hier al een paar nachten wakker geworden van actieve baby in m’n buik, en dan slaap ik weer lekker en gaat de wekker om m’n medicijn in te nemen
Die moet nuchter op een vaste tijd, maar ik bedenk net, ik kan voor werk nu ook een uur later opstaan, dan kan dat pilletje ook wel later :)*

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:30 



 
Profiel   

Hij ligt inderdaad al wel met zijn koppie naar beneden. Heb de laatste dagen ook af en toe wat menstruatie achtige krampen dus hoop dat dat betekent dat hij zo langzamerhand wel aan het indalen is.

Azmay schreef
HappyBuddha schreef
Ik ben nu 33+4. Dus ik moet helaas nog even, al word ik wel eerder ingeleid vanwege de hoge bloeddruk. Ik heb nog de hoop dat meneer binnenkort indaalt en m’n longen dan hopelijk weer wat meer ruimte hebben.


Benauwd zijn was bij mij een teken van de pre eclampsie, maar als je bloeddruk goed is hoop ik voor je dat het gewoon het zwanger zijn is.

M’n bloeddruk is helaas ook niet goed, slik ik al medicatie voor maar hij blijft te hoog. Onderdruk blijft schommelen tussen de 90/100, dat vinden ze net een grensgeval. Omdat ik al een vrij hoge dosering medicatie heb willen ze daar niet te snel wat aan veranderen.
Heb ook al weken hoofdpijn en nu dus sinds een paar dagen echt veel pijn tussen m’n schouderbladen. Daar heb ik gisteren weer voor gebeld, had helaas niet zo’n leuk persoon aan de telefoon die mij wist te vertellen (zonder dat ze m’n dossier heeft geopend) dat ik rustig aan moest doen.
Van de week is wel nog m’n bloed en urine nagekeken, die waren schoon gelukkig. Heb woensdag weer een afspraak bij de gynaecoloog, dan horen we wel weer wat hij ervan zegt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 10:45 



 
Profiel   

HappyBuddha schreef
M’n bloeddruk is helaas ook niet goed, slik ik al medicatie voor maar hij blijft te hoog. Onderdruk blijft schommelen tussen de 90/100, dat vinden ze net een grensgeval. Omdat ik al een vrij hoge dosering medicatie heb willen ze daar niet te snel wat aan veranderen.
Heb ook al weken hoofdpijn en nu dus sinds een paar dagen echt veel pijn tussen m’n schouderbladen. Daar heb ik gisteren weer voor gebeld, had helaas niet zo’n leuk persoon aan de telefoon die mij wist te vertellen (zonder dat ze m’n dossier heeft geopend) dat ik rustig aan moest doen.
Van de week is wel nog m’n bloed en urine nagekeken, die waren schoon gelukkig. Heb woensdag weer een afspraak bij de gynaecoloog, dan horen we wel weer wat hij ervan zegt.


Eisen dat ze je nakijken in het ziekenhuis dan, dat zijn echt symptomen die ze niet mogen negeren. Mijn urine ging ook binnen 2 dagen van ok naar ruim fout, en die avond moest ik ingeleid worden. Als ik later naar het ziekenhuis was gegaan had ik nu geen baby op schoot.

Zou hier echt geen risico mee nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 10:53 



 
Profiel   

Wat vervelend HappyBuddha, blijft aanrommelen zo!

Gnome fijn een goede nacht!

Azmay juist een pittig nachtje!

Lisette dat uurtje extra is wel lekker!

Marlis leuk kamertje <3

Hier vandaag alweer 40+6, ik ben zo moe :z 2 dagen op rij om 4 uur wakker omdat ik geen houding meer kan vinden die geen pijn doet. Gelukkig door de dag nog wel wat kunnen slapen maar het duurt voor mijn gevoel echt eindeloos momenteel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 12:24 



 
Profiel   

Wel mee gelezen, maar even niet de puf om op alles te reageren.

Annemijn, was jij al gebeld of nog niks gehoord? Wel vervelend dat je zo slecht slaapt… snap dat het indd lang duurt zo. Hopelijk gebeurd er snel iets!

Afgelopen 2 nachten redelijk goed geslapen. Sinds net best wel veel krampen weer. Verder wat hoofdpijn en vanmorgen alles eruit gespuugd nog…
Maar we doen rustig aan ons dingetje. Meer kan ik toch niet doen.
Vooral veel knuffelen met de hond maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 12:38 



 
Profiel   

Freekieee schreef
Wel mee gelezen, maar even niet de puf om op alles te reageren.

Annemijn, was jij al gebeld of nog niks gehoord? Wel vervelend dat je zo slecht slaapt… snap dat het indd lang duurt zo. Hopelijk gebeurd er snel iets!

Afgelopen 2 nachten redelijk goed geslapen. Sinds net best wel veel krampen weer. Verder wat hoofdpijn en vanmorgen alles eruit gespuugd nog…
Maar we doen rustig aan ons dingetje. Meer kan ik toch niet doen.
Vooral veel knuffelen met de hond maar.


Wel een update gekregen maar helaas is het nog steeds erg druk..

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 12:59 



 
Profiel   

Balen dat het zo druk is Annemijn!
Freekie, rustig aan doen idd, hopelijk voel je je snel weer beter

Ik lig lekker in de tuin, mooi weer vandaag, niet zo warm dus goed te doen zo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 13:17 



 
Profiel   

Hoe was jullie dag dames?

Hier prima dagje gehad. Zijn even op bezoek gegaan bij de oma van mijn man. Wat was ze trots. Heb die vrouw voor het eerst in jaren echt zien lachen, zo lief en mooi dat het kan. Mijn grootouders zijn al zo'n 15 jaar overleden. Nu wel moe. Probeer Boris al weer uren op bed te krijgen maar hij is lekker aan het clusteren. Hopelijk valt ie zo alsnog lekker in slaap in z'n eigen bedje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 20:33 



 
Profiel   

Jullie ook zo'n drama nacht? Meneer is klaarwakker.. Heeft 2 uur geslapen sinds 6 uur. Snap er echt niks van.. Lijkt ook niet oververmoeid te zijn. In tegenstelling tot ons inmiddels -O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 02:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 233 van de 279 [ 6975 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236 ... 279  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen