Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 289 van de 322 [ 8027 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292 ... 322  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[info] Tattoo's 14!

 
Profiel   

welmoed__ schreef
Nog 1,5 week dan mag ik weer in de stoel, zin in.

Wat ga je laten zetten?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 11:50 



 
Profiel   

Bloemen op mijn onderarm, daarin word ook een klaproos verwerkt voor mijn overleden merrie. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 12:41 



 
Profiel   

Ik wil al heel erg lang een Parkway Drive tattoo. Ze hebben in een nummer de quote "One life, one shot, give it all you got" en ik heb lang gezocht naar een mooie manier om dat te vertalen naar beeld. Helaas zonder succes :') Ik vind tekst tattoos gewoon niet zo heel erg tof :o

Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik 2 opties heb :=
1. Toch een tekst, maar dan wel op een gave manier gezet (hoe dan?).
2. Iets totaal anders van PWD. Ik ben altijd dol geweest op dit shirt, dus misschien moet ik gewoon voor dat schip gaan :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 20:30 



 
Profiel   

Ah die bij is leuk!
Die van Amesfoort ziet er gaaf uit, zal wel pijnlijk zijn geweest op voet en tenen? Hopelijk blijft ie zo mooi als ie nu is!

Ik heb gisteren nr 6 laten zetten. Nou ja, eigenlijk is't nr 7, maar deze covert een oudere, dus je ziet er maar 6 haha. Achterkant nek :)
Ik vond het moeilijk om iets te vinden dat enerzijds over de oude past, en die ik anderzijds echt leuk vind. Een vlinder of bloem had wel gepast, maar daar heb ik helemaal niets mee.. Even met het idee gespeeld de tribal van mijn pa te jatten, tot ik me herinnerde dat die.. nou ja.. niet zo mooi is :') Is ook een cover, en bij hem is die best cool, maar voor mij veel te bruut, te groot, te zwart. Hoewel ik wel fan ben van zwart hoor, maar voor mij toch net echt too much haha.

Ik heb hem natuurlijk niet op het beste moment laten zetten, nu de zon er eindelijk is en ik vandaag mijn zwembad wil opzetten, maar ik ben 2 weken geleden nog op reis geweest en wilde dus graag wachten tot daarna. Ik voel hem best trekken, is ook de grootste die ik tot nu heb, was een 3-tal uur afzien. Tattooeur was blij met me, ik heb geen kick gegeven hoewel het soms echt flink pijn deed :j Het eerste kwartier dacht ik echt "dit ga ik niet volhouden", ik heb de stoel nogal fijngeknepen, maar daarna werd het gelukkig wel beter. Op het einde begon het hier en daar opnieuw flink pijn te doen, maar ik ben blij dat ik niet heb opgegeven :D

Uiteindelijk kwam ik op hét idee: een cupcake! Origineel wilde ik zwart/wit, maar ter plekke beslist om toch maar voor kleur te gaan. Zou ook de eerdere tattoo beter coveren. Is mijn eerste in kleur, ik ben er heel blij mee!

Foto is van gisteren, meteen na het zetten :)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 11:42 



 
Profiel   

Ik ben zo aan de beurt, stencil zit erop geplakt.
Een flinke adder met bramen en eikels eromheen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 12:46 



 
Profiel   

Heeft er iemand tips? :')

Tattoo geneest heel mooi, maar ik sukkel met kledij. Alles wat er over komt, schuurt, jeukt, is irritant. Ik draag binnenshuis truitjes met de rug bloot - maar de zon schijnt te fel om dit te buiten ook te doen :')

In de tuin draag ik een pet achterstevoren met een zakdoek daar op gespeld, maar zo wil ik niet buiten komen haha. Zondag Beekse Bergen, dus ik heb echt jullie hulp nodig :j

Supervixen, succes! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 12:51 



 
Profiel   

Als het allemaal jeukt en kriebelt zou ik er denk ik gewoon vershoudfolie overheen plakken en dan een shirt er over aan. Evt een hempje nog :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 13:17 



 
Profiel   

@LWDaisy: zoek eens op “uv-werende pet”, die zijn er vaak ook met een doek dat je hals beschermd

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 14:26 



 
Profiel   

Hi!

Misschien dat iemand hier het antwoord weet :) vanaf wanneer mag er zonnebrand over een nieuwe tatoeage heen? Vanaf 6 weken is het redelijk genezen maar met het lekkere weer wil ik de boel goed beschermen. Nu dek ik de tatoeage af met een afgeknipte sok als ik naar buiten ga maar ideaal is het niet.

Gewoon om te showen het plaatje waar het omgaat (dit was vers gezet, inmiddels een week oud).
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 15:35 



 
Profiel   

Ik zou gewoon baby zonnebrand factor 50 halen. Daar zit niks schadelijks aan toegevoegd. Dat deed ik ook altijd en mooi genezen

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 15:42 



 
Profiel   

Ik heb tattoo balm met sunblock.
https://balmtattoobenelux.nl/products/b ... lock-30-gr
(ergens anders besteld omdat het hier uitverkocht is maar kan even niet zo snel vinden war het was :D )
Werkt top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 15:57 



 
Profiel   

xMyrth schreef
Als het allemaal jeukt en kriebelt zou ik er denk ik gewoon vershoudfolie overheen plakken en dan een shirt er over aan. Evt een hempje nog :)


Mag je nog folie plakken? Ik dacht dat dat alleen de eerste 2-4u na het zetten mocht?
Ik voel me wel een beetje idioot hahaha, ik kan me totaal niet meer herinneren hoe ik dit met mijn andere tattoo's aanpakte :')

Ik zoek zometeen de pet eens op!
Ik start net mijn laptop op, dit is mijn achtergrondafbeelding.. Dat zou ook nog werken, als ik hem zo schuin draag zoals hier komt de hoed laag genoeg :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 16:03 



 
Profiel   

6 weken om te genezen? Die van mij zijn na 1 week meestal helemaal genezen en dan gaan ze de zon in met zonnebrand.

Mijne is ook klaar, bijna vier en half uur gezeten. Een adder met bramen en eikels.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 19:10 



 
Profiel   

Cool, waar was je Supervixen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 19:50 



 
Profiel   

Ooh netjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 20:28 



 
Profiel   

Nice

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 20:32 



 
Profiel   

Tof zeg! Die met rozen is ook mooi.

Mensen, ik baal zo ontzettend. Ik zou morgen mijn tattoo laten zetten maar die heb ik moeten cancelen. Mijn vriend was vorige week al ziek en ik was al bang dat hij me aan zou steken. En ja hoor, gisteren werd ik ziek/niet fit. Contact gehad met de artiest en die adviseerde dan niet te gaan tatoeëren omdat het natuurlijk best wat vraagt van je lichaam. Vanmorgen was ik nog steeds niet fit genoeg en heb ik dus moeten af zeggen. Nieuwe afspraak staat op 25-10. Ik kan echt wel janken, keek er zo naar uit al maanden. ;(
Ik heb nog de hoop dat ze een uitvaller krijgt voor die tijd en dat ik dus nog eerder kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 21:48 



 
Profiel   

batje schreef
Cool, waar was je Supervixen?


Bij trance tattoo in Utrecht, inmiddels mijn 7e tattoo van haar.

Balen Welmoed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 21:49 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 07:58 



 
Profiel   

LWDaisy, je hoeft hem ook niet helemaal dicht te plakken denk ik toch? Maar als het zo blijft kriebelen heb ik liever eventjes een folie erop dan een kriebelend shirt :=

Renee & Supervixen, eeeeeerg gaaf allebei!!

Weet iemand of "dit" een naam heeft?
Op 27 mei heb ik mijn dilemma geplaatst: toch een tekst (ben geen tekstentattoomens) of toch een afbeelding... Nu kwam ik op het idee om misschien de tekst in een "afbeelding" te gieten. Ik probeer voorbeelden te Googlen maar het lukt me niet. Ik bedoel eigenlijk dat de tekst dus niet "strak" recht is, maar dat de woorden samen een afbeelding "schaduw" vormen?
Meer zoiets ....
[ img ]

Mocht iemand een artiest weten in Limburg / Brabant / Gelderland die zoiets creatief kan maken, dan hoor ik het graag...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 13:26 



 
Profiel   

xMyrth, ja, da's ook wel waar, ik zou de folie bovenaan kunnen open laten zodat er nog lucht bij kan..
Ik heb eerder deze week geprobeerd of het zou helpen om mijn shirt achterstevoren te dragen haha, dan komt de kraag iets lager, maar nog steeds niet laag genoeg :') En ivm de zon zou dat natuurlijk ook geen bescherming bieden.

Ondertussen nog druk aan het googlen - iemand ervaring met de second skin tattoo pleisters? Zou dat een optie zijn voor een aantal uur? Link Bol

Ondertussen vergà ik gewoon echt van de jeuk haha, ik krijg visioenen hoe ik over een paar weken eens flink in mijn nek mag krabben :') De tattoo is al flink aan het vervellen, vooral het bovenste deel. Helaas gaat dat dus gepaard met ontzettend veel jeuk, ik word er gestoord van :') Ik draag mijn haar als een ananas bovenop mijn hoofd, en de "froezel" in mijn nek probeer ik omhoog te houden dmv van speldjes of een haarband, want die froezel-haartjes blijven anders in de zalf plakken en dat maakt de jeukt nog erger :')

Afgelopen nacht voor het eerst weer op mijn rug geslapen, ik kon het niet meer uithouden van de pijn in mijn heupen van op mijn zij te slapen. En als ik te lang op mijn buik lig, doen mijn knieschijven zeer :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 17:01 



 
Profiel   

Geen second skin plakken als er al korstjes op zitten!
Second skin kan echt alleen meteen na het zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 17:17 



 
Profiel   

Needje schreef
Geen second skin plakken als er al korstjes op zitten!
Second skin kan echt alleen meteen na het zetten.


Oh oké! Gewone wondpleister mag ook niet dan denk ik? :') Ik word echt gek van de jeuk haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 17:23 



 
Profiel   

Ik zou het niet doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 17:38 



 
Profiel   

Wondpleister kan wel als de plakstukken niet aan je tattoo komen..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 18:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 289 van de 322 [ 8027 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292 ... 322  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen