Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 240 van de 279 [ 6975 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243 ... 279  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

 
Profiel   

Hier een meisje wat heel erg misselijk is en meerdere keren spuugt. Wil ook niet meer drinken.
Vaak is het met 24 uur over, max 48 dus daar gaan we voor.

Meisje slaapt nu lekker.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 22:13 



 
Profiel   

Ah da's zo sneu als ze zo misselijk zijn :( hier de eerste 2 dagen ook gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 22:47 



 
Profiel   

Hier inderdaad ook 48 uur misselijk geweest. Hopelijk voelt ze zich snel beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 22:52 



 
Profiel   

Sneu die misselijke kleintjes, hopen dat dat gauw overgaat
Ze zijn al bijna een dag oud! Tijd gaat snel..

Zijn er nog tips voor billendoekjes en wasmiddel?
Mijn vriendinnen die een baby hebben wassen de billen met water/hydrofiele doek maar ik vind een voorraad billendoekjes ook wel handig, ook voor vieze handjes enzo straks

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 06:22 



 
Profiel   

Marlis, ach sneu hopelijk snel beter :(:)

Lisette, aan mijn tips heb je niks want ik heb niks speciaals in huis gehaald. Was gaat gewoon met mijn eigen wasgoed mee, billendoeken van de action die ik ook voor de pony’s gebruik… en als blijkt dat baby er niet tegen kan, kan ik altijd nog iets anders halen :o

Ik ben nu 36+1 en nog steeds is niks klaar := wie kan mij het gevoel geven dat ik niet de enige ben? :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 06:43 



 
Profiel   

Zolang je de vluchtkoffer, het wiegje en een verschoningsmat met luiers maar hebt staan, heb je de basics Linda. Welke van de 3 items heb je al klaar? :') :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 07:18 



 
Profiel   

Ik kwam er gisteren ook achter dat ik de vluchttas nog klaar moest maken :') van de week maar even doen, 35+3 hier

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 07:38 



 
Profiel   

Vluchttas heb ik ook nog niet
Ik hou van aanbiedingen dus als ik weet welk spul ik moet hebben hou ik dat vast in de gaten ;)
Zo heb ik laatst al wat luiers gehaald wat mooi scheelde

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 08:05 



 
Profiel   

Lisette1987 schreef
Zijn er nog tips voor billendoekjes en wasmiddel?
Mijn vriendinnen die een baby hebben wassen de billen met water/hydrofiele doek maar ik vind een voorraad billendoekjes ook wel handig, ook voor vieze handjes enzo straks
Wij zijn heel tevreden over de aqua pure doekjes. Wasmiddel van Marcel’s Green Choice maar dat hadden we al.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 08:21 



 
Profiel   

Billendoekjes had ik een hele verzameling van gratis pakketten. Kan je ook kijken wat je fijn vind.

Voor in bad hebruik in vettende badolie. Ook uit pakketten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 08:23 



 
Profiel   

Vluchttas moet ik ook nog in orde maken. Gaan jullie bijvoorbeeld voor een tas of koffer? Ik wil sowieso alles in zakjes doen en labelen zodat het lekker overzichtelijk is. Die tip zag ik hier voorbij komen :)

Ik vind het wel grappig dat ik best veel spullen in huis heb en je heel makkelijk online iets kan bestellen mocht je iets missen. Toch voel ik me nog helemaal niet voorbereid :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 09:01 



 
Profiel   

[ img ]
Wij zijn alweer bijna thuis. Zitten in de auto.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 10:33 



 
Profiel   

Kiwipitje schreef
Lisette1987 schreef
Zijn er nog tips voor billendoekjes en wasmiddel?
Mijn vriendinnen die een baby hebben wassen de billen met water/hydrofiele doek maar ik vind een voorraad billendoekjes ook wel handig, ook voor vieze handjes enzo straks
Wij zijn heel tevreden over de aqua pure doekjes. Wasmiddel van Marcel’s Green Choice maar dat hadden we al.


Hier ook de aqua doekjes van pampers. En wij wassen met neutral.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 11:53 



 
Profiel   

Lisette1987 schreef
Sneu die misselijke kleintjes, hopen dat dat gauw overgaat
Ze zijn al bijna een dag oud! Tijd gaat snel..

Zijn er nog tips voor billendoekjes en wasmiddel?
Mijn vriendinnen die een baby hebben wassen de billen met water/hydrofiele doek maar ik vind een voorraad billendoekjes ook wel handig, ook voor vieze handjes enzo straks


Wij wassen de billen en z'n gezicht ook iedere dag met een hydrofiel doekje maar verder met verschonen gewoon die aqua doekjes. Maakten het dan niet droog maar gaan we nu wel doen want denk dat daardoor wat wondjes onstaan waren. Wassen het nu, maken het droog en dan van naïf de luier creme erop. Is na 2 dagen al veel beter. Denk dat het met nog 2 dagen weer weg is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 11:57 



 
Profiel   

Charlotte446 schreef
Vluchttas moet ik ook nog in orde maken. Gaan jullie bijvoorbeeld voor een tas of koffer? Ik wil sowieso alles in zakjes doen en labelen zodat het lekker overzichtelijk is. Die tip zag ik hier voorbij komen :)

Ik vind het wel grappig dat ik best veel spullen in huis heb en je heel makkelijk online iets kan bestellen mocht je iets missen. Toch voel ik me nog helemaal niet voorbereid :+


Ik had een kleine koffer die je in het vliegtuig mee kunt nemen en nog een luiertas. Had 4 setjes kleding mee en hadden ze ook wel nodig omdat we een nachtje moesten blijven. In die zakjes werkte erg fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 11:58 



 
Profiel   

Marlis schreef
[ [url=m/BOLYLx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij zijn alweer bijna thuis. Zitten in de auto.


Jullie zien er goed uit! Zal wel opluchten dat ze eruit is denk ik na zoveel ongemakkelijke momenten in je ribben. Wel thuis!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 12:05 



 
Profiel   

Ik heb alle kleding met Persil sensitive gewassen. Ik vond alle neutrale wasmiddels niet "lekker" ruiken.
https://www.bol.com/nl/nl/p/persil-sens ... swQAvD_BwE

Hier is alles klaar. Alleen nog de vluchtkoffer klaarmaken. Ik ben vandaag 38 weken, oeps.

Wat fijn Marlis, lekker naar huis! Je ziet er goed uit.

@Charlotte, dat gevoel herken ik. Heb ook alles en zeer waarschijnlijk teveel. Mag van mijzelf niet meer bijkopen. Ik wacht op de kraamzorg of zij nog iets vindt ontbreken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 12:06 



 
Profiel   

Nicje dat heb ik ook, dat nog even wachten op de kraamzorg wat zij ervan vindt :')

Wat een poppetje Marlis <3 En de keizersnede is neem ik aan zeer voorspoedig verlopen dat jullie alweer naar huis mochten?

Daar dacht ik ook aan Gnome! Een koffer (of tas) en de luiertas. Ik dacht stel we krijgen een lekke band oid vanuit het ziekenhuis naar huis dan is de luiertas mee wel fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 12:28 



 
Profiel   

UK_eef schreef
Zolang je de vluchtkoffer, het wiegje en een verschoningsmat met luiers maar hebt staan, heb je de basics Linda. Welke van de 3 items heb je al klaar? :') :')

Geen…….. :')

Charlotte, ik ben iets makkelijker ingesteld, ik heb een grote schoudertas (nu nog leeg :P ) en dat vind ik zat. Als ik langer moet blijven ofzo dan vraag ik wel of mijn moeder iets langsbrengt (of ik stuur vriendlief tussedoor even naar huis) :j

Marlis, jullie zien er kei goed en fit uit :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 13:28 



 
Profiel   

Ik had echt veelste veel mee in mn tas _O- en alleen spullen mee die op lijstje stond zeg maar.

Zoë was erg misselijk vannacht, en had vanaf 3:00 alleen maar op mij geslapen. Was ze het rustigs dus dan maar lekker zo.
Kraamhulp is heel fijn, hele lieve vrouw. Borstvoeding gaat niet gemakkelijk. Heb echt hele pijnlijke tepels. Vanuit ziekenhuis niet juiste uitleg gekregen. Kraamhulp helpt echt heel fijn, maar toch even een kolf gehuurd want zat er zo tegen op. Even rust, maar wil het nog wel blijven proberen. Net heeft ze dan ook even wat kv bij gekregen.
Verder gaat het goed, blijft af en toe nog wat spugen maar gaat beter.

Ik heb gigantische spierpijn in mn armen niet normaal. Hopelijk snel voorbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 16:13 



 
Profiel   

Bij mij heeft de pijnlijke tepels de discs heel goed geholpen. En daarna crème met lanoline smeren. Maar nu, na 17 dagen, zijn ze nog steeds in de eerste halve minuut erg pijnlijk. Schijnt met de toeschietreflex te maken te hebben. Heb de tip gekregen om de borst voor te verwarmen door een warme doek, maar dat nog niet geprobeerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 16:24 



 
Profiel   

Ballard_L schreef
Ik kwam er gisteren ook achter dat ik de vluchttas nog klaar moest maken :') van de week maar even doen, 35+3 hier

Die stond hier ook pas van de week klaar hoor :o 38wk :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 22:47 



 
Profiel   

QueenE schreef
Ballard_L schreef
Ik kwam er gisteren ook achter dat ik de vluchttas nog klaar moest maken :') van de week maar even doen, 35+3 hier

Die stond hier ook pas van de week klaar hoor :o 38wk :')


Oohhh dan heb ik nog 1,5 week :P
Jullie laten mij weer beter voelen thanks :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 07:47 



 
Profiel   

Freekieee schreef
Ik had echt veelste veel mee in mn tas _O- en alleen spullen mee die op lijstje stond zeg maar.

Zoë was erg misselijk vannacht, en had vanaf 3:00 alleen maar op mij geslapen. Was ze het rustigs dus dan maar lekker zo.
Kraamhulp is heel fijn, hele lieve vrouw. Borstvoeding gaat niet gemakkelijk. Heb echt hele pijnlijke tepels. Vanuit ziekenhuis niet juiste uitleg gekregen. Kraamhulp helpt echt heel fijn, maar toch even een kolf gehuurd want zat er zo tegen op. Even rust, maar wil het nog wel blijven proberen. Net heeft ze dan ook even wat kv bij gekregen.
Verder gaat het goed, blijft af en toe nog wat spugen maar gaat beter.

Ik heb gigantische spierpijn in mn armen niet normaal. Hopelijk snel voorbij.


Hoe is het vannacht gegaan met jullie? Van de armen herken ik wel. Had zelfs flinke blauwe plekken van waar ze me hadden ondersteund tijdens het persen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 08:06 



 
Profiel   

Hier hadden we ineens echt rot nachten en een hele zielige baby. Hij wilde niets, heel veel buikpijn en wakker schrikken om vervolgens echt bang te gillen. Heel rot om te zien. Dan slaapt ie maar een uurtje op ruim 12 uur.

Nu hebben we vannacht zijn enige kv fles vervangen door borstvoeding. Vonden kv in de nacht wel makkelijk omdat we dan niet naar beneden hoefden. Er is een wereld voor ons open gegaan weer.. Hij sliep om 10 uur tot 1, daarna van half 3 tot half 6 en daarna weer van kwart voor 7 tot 9. Werden bij de tweede ronde allebei heel raar wakker omdat we 'm om 4 uur hadden verwacht zoals de eerdere nachten dus we dachten even dat we er dwars doorheen waren geslapen :+

Verder ook nog wel iets gekreun maar hij loopt niet meer rood aan en het is nu maar een paar seconde. Zo blij mee. Zijn nu ook gewoon helemaal uitgerust na een nacht *\o/*

Hopelijk blijft dit zo. Morgen gaat volgens de app zijn eerste sprong beginnen.. Ben benieuwd.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 08:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 240 van de 279 [ 6975 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243 ... 279  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen