Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 290 van de 319 [ 7955 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293 ... 319  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[info] Tattoo's 14!

 
Profiel   

xMyrth schreef
LWDaisy, je hoeft hem ook niet helemaal dicht te plakken denk ik toch? Maar als het zo blijft kriebelen heb ik liever eventjes een folie erop dan een kriebelend shirt :=

Renee & Supervixen, eeeeeerg gaaf allebei!!

Weet iemand of "dit" een naam heeft?
Op 27 mei heb ik mijn dilemma geplaatst: toch een tekst (ben geen tekstentattoomens) of toch een afbeelding... Nu kwam ik op het idee om misschien de tekst in een "afbeelding" te gieten. Ik probeer voorbeelden te Googlen maar het lukt me niet. Ik bedoel eigenlijk dat de tekst dus niet "strak" recht is, maar dat de woorden samen een afbeelding "schaduw" vormen?
Meer zoiets ....
[ Afbeelding ]

Mocht iemand een artiest weten in Limburg / Brabant / Gelderland die zoiets creatief kan maken, dan hoor ik het graag...

Misschien kun je googelen op 'word cloud'? :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 21:24 



 
Profiel   

Danielleeee_ schreef
xMyrth schreef
LWDaisy, je hoeft hem ook niet helemaal dicht te plakken denk ik toch? Maar als het zo blijft kriebelen heb ik liever eventjes een folie erop dan een kriebelend shirt :=

Renee & Supervixen, eeeeeerg gaaf allebei!!

Weet iemand of "dit" een naam heeft?
Op 27 mei heb ik mijn dilemma geplaatst: toch een tekst (ben geen tekstentattoomens) of toch een afbeelding... Nu kwam ik op het idee om misschien de tekst in een "afbeelding" te gieten. Ik probeer voorbeelden te Googlen maar het lukt me niet. Ik bedoel eigenlijk dat de tekst dus niet "strak" recht is, maar dat de woorden samen een afbeelding "schaduw" vormen?
Meer zoiets ....
[ Afbeelding ]

Mocht iemand een artiest weten in Limburg / Brabant / Gelderland die zoiets creatief kan maken, dan hoor ik het graag...

Misschien kun je googelen op 'word cloud'? :)


Wow thanks!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 22:52 



 
Profiel   

Hi allen!
Na 1,5 jaar begint het weer te kriebelen om een tattoo te laten zetten. Met een hoofd bom vol ideeën kan ik helaas niet de tattoo shop vinden die me hierin kan helpen met het realiseren én zetten.

Het gaat om de concept style tattoo.

Weten jullie een ontwerper en/of tattooshop voor deze stijl?

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 08:03 



 
Profiel   

Amado schreef
Hi allen!
Na 1,5 jaar begint het weer te kriebelen om een tattoo te laten zetten. Met een hoofd bom vol ideeën kan ik helaas niet de tattoo shop vinden die me hierin kan helpen met het realiseren én zetten.

Het gaat om de concept style tattoo.

Weten jullie een ontwerper en/of tattooshop voor deze stijl?

[ [url=m/URHzqk.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Ypt8de.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/xuckW7.jpg]Afbeelding[/url] ]


Misschien pols_tattoo op insta?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 08:16 



 
Profiel   

Berber.ink?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 08:19 



 
Profiel   

Yep, Kevin van Blackbear ink.
@broke.kek

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 08:45 



 
Profiel   

Ik dacht ook meteen aan Berker of Kevin :j
https://www.instagram.com/berker.ink/


Berker is trouwens superlief, ik had hem een berichtje gestuurd via Instagram en hij maakte daar al een heel ontwerp :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 09:05 



 
Profiel   

Ik heb mijn inspiratie effe snel uitgetekend, puur voor het idee. Als het idee blijft plakken, op zoek naar een artiest die er echt iets gaafs van kan maken. Ben momenteel nog een beetje bang dat de tattoo te hard / te mannelijk wordt :=

De tekst in een fakkel :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 10:26 



 
Profiel   

Amado schreef
Hi allen!
Na 1,5 jaar begint het weer te kriebelen om een tattoo te laten zetten. Met een hoofd bom vol ideeën kan ik helaas niet de tattoo shop vinden die me hierin kan helpen met het realiseren én zetten.

Het gaat om de concept style tattoo.

Weten jullie een ontwerper en/of tattooshop voor deze stijl?

[img]m/URHzqk.jpg/img]

[img]m/Ypt8de.jpg/img]

[img]m/xuckW7.jpg/img]


https://instagram.com/thimo.derks?igshi ... BiNWFlZA==

Thimo derks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 21:31 



 
Profiel   

Meelezer met korte vraag:
Hele kleine fineline tattoo laten zetten, er is geen folie op gegaan. Ik weet precies wat ik moet gebruiken voor het wassen van de tattoo en waar ik het mee moet insmeren. Alleen: vanaf wanneer moet ik daar mee beginnen? Hij zit erop sinds 20:30 vanavond en ben het compleet vergeten te vragen bij de shop. _O- Mijn laatste tattoos zijn in 2016 en 2017 gezet en kan het me echt niet meer herinneren. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 21:52 



 
Profiel   

Ik mocht folie max 4 uur laten zitten geloof ik.. En mocht daarna gelijk wassen en smeren :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 22:16 



 
Profiel   

Ik haal de folie er altijd af als ik thuiskom. Dan heel voorzichtig wassen met lauw water, afdrogen (deppen) en insmeren. Gaat altijd goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 05:52 



 
Profiel   

Thanks voor de snelle reacties! Gister meteen met unicura gewassen en met bepanthen ingesmeerd. Dinsdag mag ik voor nummer 4! :D Werkt toch wel erg verslavend dit he?

En euh, afdekken bij de paarden? Ik heb ze in eigen beheer. Dacht in dit topic te lezen dat opnieuw afdekken met huishoudfolie echt een no go is. Maar misschien beeld ik het me in. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 08:01 



 
Profiel   

Ik zou een verse tattoo wel afdekken met vershoudfolie, maar niet met second skin ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 08:25 



 
Profiel   

Als hij pas 1 of 2 dagen geleden gezet is, zou ik het wel even afdekken ivm de bacterieën. Daarna zou ik het zelf niet meer doen, maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 08:26 



 
Profiel   

Gisteren gesprek gehad en wederom een nieuw ontwerp gezien. Dit is wat ik wil. :+:
Was ook al ruim een jaar ideeën aan het vastleggen op pinterest ....

Wel huge, toen ze op mijn rug alles uitgetekend had. Ze vermoed wel 3 dagsessies :')

2 september hebben we de eerste sessie staan, na de vakantie :):)

Eindelijk na 4 jaar zekerheid

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 09:08 



 
Profiel   

En wat wordt het?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 11:54 



 
Profiel   

Supervixen schreef
En wat wordt het?


Vanuit de lies naar de schouder wilde bloemen met een bij die symbool staat voor mijn overleden vader en 2 vlinders die symbool staan voor onze 2 overleden kinderen

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 13:30 



 
Profiel   

Ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 13:52 



 
Profiel   

Klinkt heel mooi kaatje77! Wat voor stijl wordt het? Erg benieuwd hoe het wordt en succes alvast met de 3 dagsessies!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 16:08 



 
Profiel   

Realistisch :D

Een van haar eerste grote projecten in kleur
Ze heeft zulke mooie tattoos in zw gezet :+:

https://sailorsandcrooks.nl/nl/artiest/Renate-Postma

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 19:26 



 
Profiel   

Hagel schreef
Thanks voor de snelle reacties! Gister meteen met unicura gewassen en met bepanthen ingesmeerd. Dinsdag mag ik voor nummer 4! :D Werkt toch wel erg verslavend dit he?

En euh, afdekken bij de paarden? Ik heb ze in eigen beheer. Dacht in dit topic te lezen dat opnieuw afdekken met huishoudfolie echt een no go is. Maar misschien beeld ik het me in. :+


Mij werd ook gezegd: absoluut niet zelf meer afdekken met folie. Niet nodig als je goed wast en smeert. Maar zo te lezen zijn de meningen daarover verdeeld :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 21:57 



 
Profiel   

Ik heb vanmiddag deze laten zetten op mijn kuit en ben helemaal verliefd <3

[ img ]

Ik had foto's gestuurd van bloemen die ik in en om de bossen zie waar ik veel wandel en ze heeft ze superleuk verwerkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 17:25 



 
Profiel   

Die is leuk geworden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 17:31 



 
Profiel   

Mooi en sierlijk!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 17:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 290 van de 319 [ 7955 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293 ... 319  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen