Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 286 van de 482 [ 12036 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289 ... 482  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

 
Profiel   

Musli jij had de sloep variant van de 955 toch? Is mooi Iig :j

SV die tattoo is echt heel gaaf en ook erg mooi gezet.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 21:04 



 
Profiel   

Goed gedaan Suusje!

Ik heb inmiddels ook weer wat fijne loopjes achter de rug, na een dipje. Heb ook een trainingsschema gemaakt tot aan de Dam tot Dam en heb er echt in in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 21:34 



 
Profiel   

BeFunny schreef
Musli jij had de sloep variant van de 955 toch? Is mooi Iig :j

SV die tattoo is echt heel gaaf en ook erg mooi gezet.

De Solar versie inderdaad... :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 21:49 



 
Profiel   

Sloep variant _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 22:09 



 
Profiel   

Autocorrect, heerlijk. :))

Fijn dat je weer lekker kan lopen, Tiggs! Gaaf dat je de Dam tot Dam gaat lopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 22:23 



 
Profiel   

Musli, is de solar versie, dat je horloge oplaad via de zon, als je loopt, of wat moet ik me daarbij voorstellen?

SV, mooie tattoo! Gaaf ook dat je die hagedis tegen kwam, mooie foto!

Suusje, wow wat een kilometers hebben jullie gemaakt zeg! Echt mega knap gedaan, en flink het tempo er in!
Ja lijkt me ook dubbel wat je aangeeft over het emotionele, ik weet niet of ik het zou kunnen.
Mijn ouders hebben in ieder geval genoten in een roparun vakantie park in België, toen mijn vader zijn diagnose kreeg, en niet zo veel meer kon, mooi dat zoiets kan dankzij jullie lopers!

Vandaag mooi weer, heb wel weer zin een loopje!
Dinsdag was mijn zoontje meegefietst, en dan verdwaal ik natuurlijk, iets meer kilometers gemaakt dan de bedoeling was!
Maar hij heeft het netjes volgehouden, 19km door los en mul zand gereden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 07:56 



 
Profiel   

ieris schreef
Musli, is de solar versie, dat je horloge oplaad via de zon, als je loopt, of wat moet ik me daarbij voorstellen?

Het horloge kan inderdaad enige energie halen uit zonlicht. Je moet daarvoor wel het horloge de hele dag dragen en minimaal 3u per dag buiten zijn. Dus of je het er echt uit gaat halen, geen idee :') Maar dit was de enige versie die nog beschikbaar was voor een aanbiedingsprijs, dus ik heb het maar voor lief genomen. Haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 09:38 



 
Profiel   

Om die reden heb ik geen solar genomen. Ik red het niet om iedere dag zo lang buiten te zijn. Lang leve de kantoorbaan. :P

Wat een mooie afstand, Ieris. Stoer dat je zoontje het ook volgehouden heeft.

Hier bewolkt, en zo blijft het waarschijnlijk de rest van de dag ook. Aan het einde van de middag ga ik weer een ronde met m’n collega, en zaterdag iets van 15 km met de buuf.
Dan is het hopelijk wat beter weer. Ben wel toe aan een beetje zon en warmte. Die koude wind begint wat te vervelen. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 09:41 



 
Profiel   

Ik heb eens een piramide loopje gedaan.
2,4,6,8,6,4,2 met telkens 2 min herstel wandelen.


[ img ]

[ img ]


[ img ]


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

De hele workout kreeg ik niet in een knipseltje dus maar deel

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 12:23 



 
Profiel   

Mooie training! Je had er ook lekker weer bij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 22:25 



 
Profiel   

Nou ik vond het warm vanmorgen. Heel gek eigenlijk want vanmiddag had ik het koud. Ik vond de training ook wat zwaar daardoor. Maar ook omdat ik weer met de interval stukjes wat snelheid (voor mij snelheid _O- ) heb opgezocht en dan merk ik toch bij de laatste twee intervalletjes dat dat even wat zwaar wordt. Maargoed dan voel je wel weer dat je ergens aan werkt ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 23:02 



 
Profiel   

Na het werk een pittige intervaltraining gedaan.
12 x 2 minuten tempo, 1 minuut herstel, totaal 9km.
De laatste twee waren echt harken.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 20:07 



 
Profiel   

Heel netjes! En zwaar ook...
Goed begin van het weekend :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 21:03 



 
Profiel   

12x, pittig hoor! Zo te zien kon je het tempo wel goed vasthouden tijdens die 2 minuten. En ook die hartslag zo mooi op en neer.

Hier vandaag een half uurtje rustig rondje. Materiaal werkte niet mee, had een afzakbroek en ben m’n hartslagband kwijt. Gelukkig was ik niet lang onderweg.

Nog mooie loopplanken voor het weekend?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 21:33 



 
Profiel   

Geen loopplanken, wel een gezellige bokt trail met suusje, ieris, musli, gaucho, mijn vriend en ik.

Wie er nog zin heeft kan aansluiten. De route is 16km, 9.00 starten, bij Lage Vuursche.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 21:41 



 
Profiel   

:D klink leuk, veel plezier! Ik heb daar wel eens gemountainbiked, mooie omgeving.
Hier alleen zondag een loop gepland, maar moet dan alleen 9:00 thuis zijn. Dus blijf de buurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 21:47 



 
Profiel   

Mooi kammetje SV.

Afzakbroek, niks aan, Lieke. Harslagband alweer gevonden?

Alvast veel plezier morgen bij de Lage Vuursche!

Mijn loopplannen zijn dichterbij huis, morgenochtend 16 km met buuf lopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 22:03 



 
Profiel   

Is trouwens zondag, niet morgen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 22:11 



 
Profiel   

Ook goed. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 22:25 



 
Profiel   

Mooie omgeving bij Lage Vuursche!
Ik moet zondagochtend op de Bosbaan zijn, dus wil 's middags een stukje lopen in het A'damse Bos.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 22:26 



 
Profiel   

Het verjaardagsfeestje van nichtje is morgen en niet zondag. In theorie zou ik kunnen aansluiten. Maar reis dus met OV en had nu geplant om bij Ede te gaan lopen in mijn uppie en ben ook wel erg veel trager dan jullie en ben dan bang dat jullie teveel op mij moeten wachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 22:50 



 
Profiel   

Ik ben bij running and walking center geweest voor een nieuw paar trail schoenen omdat die met Gore Tex nu wel erg warm zijn.

En heb deze gekocht, de saucony ride 15. Die zou ik online nooit uitgekozen hebben :')
[ img ]


Ook met het oog op de vakantie toch voor een schoen voor alle terreinen gekozen en die na trails zijn altijd ook wel combinatie loopjes. Die andere staan nu in de kast voor van de winter. Zijn trouwens wel echt fijne die Hokas ook.


Laatst bijgewerkt door BeFunny op 03-06-23 16:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 16:33 



 
Profiel   

Stoere patta’s!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 16:45 



 
Profiel   

Saucony heeft fijne schoenen, veel mooie kilometers gewenst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 17:38 



 
Profiel   

Be funny, mooie foto's van je loopje, en je nieuwe schoenen zien er goed uit! Heel veel loop plezier ermee!

Puera, dank je, ik heb er zin in!
Succes met je 16 km morgen!

Lieke, jij ook veel plezier met je loopje morgen! He baalen een broek die afzakt, maar beter dan dat je broek afknelt moet je maar denken!

SV, dat is toevallig! Ik heb donderdag precies dezelfde training als jou gedaan! Ook 12 x 2 minuten, alleen bij mij is mijn harstlag nog niet zo mooi laag als bij jou, maar dat komt hoop ik nog wel goed! Vind het na de blessure ook best pittig om weer op snelheid te lopen!
Tot morgen, heb er zin in!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 20:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 286 van de 482 [ 12036 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289 ... 482  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen