Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 287 van de 461 [ 11503 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290 ... 461  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

 
Profiel   

Hier gisteren een heel stuk gewandeld en 2 keer 300m hardgelopen. Ja, dat is nog steeds niets, maar ik voelde mijn pezen op dit stukje niet verzuren (ik heb er nog wel elke stap pijn aan, ook met wandelen). Dus ik was echt heel blij. LAnger durfde ik niet, want ik mag van de fysio weer proberen te gaan hardlopen, maar het is heel voorzichtig aftasten. Ik mag een dag later van hem op een schaal van 10 een 3 of 4 aan pijn hebben. Eh, dat heb ik al bijna een jaar altijd. En met hardlopen is het dan een 8 tot een 10, bij een 10 kreupel ik echt. Maar gisteren had ik een 7. Dus was er heeeeel blij mee. En vandaag niet meer last. Bij mij is het geen blessure, want dan had je ook een oplossing. Stomme bijwerkingen van antibiotica. ;( Dus het blijft wat uitproberen. Maar het lijkt nu ongeveer 2 weken iets beter te worden.

Dus ik ben best wel jaloers als iemand 16km kan hardlopen, haha. Conditioneel zou ik dat ook niet kunnen denk ik, maar 5km kan ik wel als die pijn er niet was.

Hebben jullie ook wel eens dagen dat je echt geen zin hebt? Of valt dat wel mee?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 20:04 



 
Profiel   

Ik heb niet altijd even veel motivatie voor de training met de loopgroep. Maar wel altijd veel zin in de andere duurlopen. Sta er speciaal vroeg voor op in m’n vrije weekend. :=

Vanochtend met buuf gelopen. Die had zich alleen vergist in de route dus we hebben 18 km afgeklokt in plaats van 16. :+

Ninus, veel plezier morgen in Sneek! Bereid je maar voor op een warme loop, in de stad is het snel warm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 20:17 



 
Profiel   

Nou, die laatste 2 km waren vast zwaar, haha. Maar wel een enorme afstand zeg. Dat wandel ik wel, maar hardlopen?

Hier geen loopgroepen o.i.d. Moet het puur alleen doen. Komt ook een beetje door de momenten waarop ik kan. Maar soms heb ik opeens zin, maar kan niet en soms heb ik gewoon totaal geen zin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 04:03 



 
Profiel   

Ik heb altijd zin om te lopen, ik moet mezelf vaak inhouden. Als ik niet zou werken, zou ik vrijwel elke dag gaan.

Pezen kunnen trouwens niet verzuren, alleen spieren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 05:48 



 
Profiel   

Ik heb eigenlijk ook altijd zin. Op dinsdag avond met de loopgroep moet ik me er wat meer toe zetten maar dat is vanwege de tijd het groepje is gezellig en daarom weer ik me daar toch ook steeds toe aan te zetten. Mijn conditie is ook niet top maar dat komt wel weer Iig ga ik wel en loop ik in mijn eigen tempo.
Conditie moet ook opgebouwd en dat gaat toch sneller als je blijft gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 05:55 



 
Profiel   

Ik krijg steeds meer zin! We/ik ben begonnen met hardlopen vanwege een soort weddenschap en nu ik lekker in de flow zit begin ik het steeds leuker te vinden :j

Vandaag “wedstrijddag”! 22 km trailrun *\o/*
Gezonde kriebeltjes.. slaat eigenlijk nergens op maar stiekem toch wel beetje spannend!

Veel plezier aan de bokt-renners vandaag en Ninus succes in Sneek!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 06:13 



 
Profiel   

Iedereen vandaag veel plezier en succes :j Namiro, die spanning vind ik niet zo gek. Maar jij gaat het gewoon super goed doen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 06:33 



 
Profiel   

Oh ik zit nu in de trein en ben mijn Shokz vergeten. Dus geen muziek vandaag _O- _O- gelukkig is het mooi in Ede zullen we maar zeggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 06:38 



 
Profiel   

Oh dat is balen BF! Mooie nieuwe schoenen heb je :)) veel plezier!

Succes en veel plezier Namiro, mooie afstand! *\o/*

Suusje je bent een reuzekeutel, war een gave prestatie! *\o/*

Veel plezier vandaag met de bokt trail, jullie hebben er prachtig weer bij. :#

Ook een mooie ronde Puera! En bedankt, komt vast goed straks, is gelukkig niet zo ver.

Ik heb ook bijna altijd zin, een enkele keer niet maar dat komt dan vaak omdat ik het te druk heb en daardoor een onmogelijke planning. Ik zou net als SV nog meer en vaker lopen als ik niet of minder zou werken :D

Heb wel steeds meegelezen maar niet alles onthouden, dus als ik een prestatie over het hoofd heb gezien, het is niet persoonlijk en goed gedaan :))

Hier de nodig km's gemaakt met mijn zusje. Gisteren een hm (niet georganiseerd), mijn man was ook mee. Was perfect weer, de benen voelden goed maar mijn darmen lagen dwars, de laatste 7km waren echt afzien |( wat een ellende. Straks op naar Sneek, zin in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 06:46 



 
Profiel   

@Namiro, succes en veel plezier vandaag!

Veel plezier met het bokt loopje vandaag!

@Befunny, de vogels kwetteren hard genoeg om dat als muziek te beschouwen :D

@Ninus, ai balen dat je darmen zo dwars lagen!

Hier regelmatig wel last van het geen zin hebben in lopen. Heeft ook alles te maken met planning maar ook vermoeidheid (jonge kinderen die veel energie vergen).
Ik dacht ook meer tijd te hebben nu ik gestopt ben met werken maar de tijd vult zich zo bizar snel.
En als ik onder schooltijd beide paarden rij en grote boodschappen doe (naast de standaard klusjes zoals dieren voeren, wei en stal uitmesten, stofzuigen etc) is de tijd al om als het ware.
Ik kan 's avonds moeilijk lopen omdat ik dan last van mn darmen krijg.

Ik moet eigenlijk mn planning eens op de schop nemen. Nu met het warmere weer moet ik ook opletten dat ik niet precies op het heetste moment ga lopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 06:55 



 
Profiel   

Viel mee, Germie, het was heerlijk weer en een mooie route. Heb wel meer kilometers in de benen dus 18 km was prima te doen.

Heel veel plezier, Namiro!! Geniet ervan.

Lekker gelopen zonder muziek, BeFunny?

Balen dat je het laatste stuk zo’n last van je darmen had, Ninus. Kun je het ook linken aan een bepaald soort eten?

Karindeb, een jong gezin en twee paarden is ook niet niks. Dan wil te tijd wel omvliegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 08:38 



 
Profiel   

Succes Namiro en veel plezier op de Lage Vuursche voor de anderen.

Hier lekker op tijd 15 erop zitten. Was m’n laatste pittige training voordat ik een poging wil gaan doen voor de halve marathon onder 2 uur. Deze training gaf me wel vertrouwen dat het haalbaar is, maar dat ik wel flink diep zal moeten gaan.

Germie, ook al zijn de stapjes klein. Klinkt wel als een klein beetje vooruitgang. Maar lopen met pijn is gewoon vervelend.

Meestal heb ik wel zin, maar in de winter als het donker is en koud en nat zeker niet altijd. Of als het heel warm is. Ik neem me altijd voor dat ik iig m’n warming up moet doen en als ik dan nog geen zin heb ik mag omdraaien. Meestal heb ik dan wel zin.
Vorige week had ik halverwege geen zin meer, maar dan moet je toch wel terug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 09:15 



 
Profiel   

Mooi doel, Lieke! Moet vast lukken.

Dat hoop ik ook ooit nog eens te doen. Eerst m’n andere doelen, we gaan gewoon lekker door. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 09:51 



 
Profiel   

Goed bezig Lieke! Gaat je vast lukken!

En Karin, ik las grote boodschappen in een iets andere context gezien mijn ervaring van gisteren :+ , maar herkenbaar. Ik zou ook niet weten hoe ik het zou moeten combineren met kinderen (naast paarden aan huis, hond, man, fulltime ( + := ) baan etc.) Dus respect dat het je toch lukt :j
Plannen helpt bij mij enorm, geeft ontzettend veel rust en ik koppel daar voor mezelf ook doelen aan. Je moet dat wel kunnen zonder dat het 'moeten' wordt, maar voor mij helpt het.

Geen idee Puera, ik loop nuchter en kan me niet voorstellen dat het iets was van vrijdag. Had wel een vreselijk drukke week, drie keer naar kantoor, heb meer paardgereden dan anders, krachttraining en ook nog getennist. Misschien was het gewoon wat teveel. Heb ook een dutje gedaan gistermiddag, dat is zeldzaam, maar heerlijk :z :Z

Ik ga mijn spullen pakken, het is inderdaad warm := Goede training :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 10:09 



 
Profiel   

Veel plezier!

Voor wie nog iets van Fusion met leuke korting wil scoren. Triathlonworld stopt met dit merk, de voorraad gaat er met 30% korting uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 10:39 



 
Profiel   

Thanx voor de tip Puera! Bestelling is onderweg :j

Hier de 22km gefinisht! Het was wel pittig want warm!! 2.37 uur gelopen. We hadden gehoopt onder de 2.30 uur te blijven.

Wel erg wennen om in een groep te starten.. je eigen tempo te blijven rennen terwijl er voor en achter je mensen rennen.. allemaal nieuwe ervaringen.

De trail was supergoed georganiseerd.. fijne verzorgingsposten en duidelijke bewegwijzering. Nu lekker relaxen in het zonnetje. 8-)

@Karin, dat herken ik wel. Hier af en toe ook teveel met kind, paarden, honden, 4 dagen werken en een partner die ook veel sport.. dan zitten er te weinig uren in een dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 13:16 



 
Profiel   

Puera schreef
Viel mee, Germie, het was heerlijk weer en een mooie route. Heb wel meer kilometers in de benen dus 18 km was prima te doen.

Heel veel plezier, Namiro!! Geniet ervan.

Lekker gelopen zonder muziek, BeFunny?

Balen dat je het laatste stuk zo’n last van je darmen had, Ninus. Kun je het ook linken aan een bepaald soort eten?

Karindeb, een jong gezin en twee paarden is ook niet niks. Dan wil te tijd wel omvliegen.



Ik miste mijn muziek wel.
En ik vond het ook best pittig ik had veel over mul ruiterpad
Dus ik heb er een hike en run van gemaakt na 10 km. Wel een mooie route :j


Zijn jullie nog bij de lage Vuursche wezen lopen Sv,Ieris en anderen?


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 13:29 



 
Profiel   

Goed bezig @BeFunny, mooie foto's ook. Het was inderdaad warm. En als je dan mul zand hebt, dan is het echt wel afzien...

Wij hebben inderdaad vanochtend gelopen bij Lage Vuursche. Was echt heel erg fijn weer, lekker door het bos, dus niet al te veel last van de warmte. Suusje, Dennis (partner van SV) en ik liepen de lus van 16km (bijna 17 door een afgesloten pad). SV en Ieris liepen de lus van 12km er nog achteraan :j was een gezellig loopje weer :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 14:01 



 
Profiel   

Gave foto’s, BeFunny! Mulle ruiterpaden zijn pittig, groot gelijk dat je tussendoor hebt gewandeld.

Klinkt als een geslaagd loopje, Musli!

Stoer Namiro! Waar was de trail?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 14:27 



 
Profiel   

Ja was gezellig vanmorgen! Leuk om de andere te ontmoeten, heb heerlijk gelopen! Bijna 30km in de benen, de 2e lus werd het wel een stuk warmer, en begon ik aan het eind de benen ook wel te voelen. Ben nu lekker aan het relaxen!

Namiro, wow goed zeg, wat knap dat je de trailwedstrijd hebt uitgelopen! En dat je er van geniet is ook het belangrijkste!
Fijn dat het zo goed georganiseerd was, dat is dus voor herhaling vatbaar?

Ninus, hahaha geweldig jou opmerking :D
Ik zie het al helemaal voor me Karin B met de grote boodschappen bij de paarden! Waarschijnlijk produceren die ook flink wat grote boodschappen ;)
Baalen van je maag, hopelijk blijft het bij deze ene keer.

Be funny, mooie foto's, gave route! En mooi weer 17km in de benen, goed bezig!

Puera bedankt voor de tip, ik zal is kijken daar!
Jij ook mooi wat extra kilometers meegenomen, top!

Lieke, mooi doel! Gaat vast goedkomen, je traint er hard voor!
Mooi weer 15 km in de benen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 15:04 



 
Profiel   

Jaaa was gezellig in Lage Vuursche.
Ieris en ik hebben 29km gelopen, Suusje met haar hond Elmo, Musli en mijn vriend 16km. Mijn vriend is na 10km gaan wandelen omdat hij al een tijdje last heeft van zijn knie/been.
Het was een supergezellige ochtend!

BeFunny lekker gelopen en mooie foto's.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 15:07 



 
Profiel   

Nou zo te zien hebben jullie het gezellig gehad en die hond heeft ook genoten <3

En bijna 30km dat vind ik zeker met dit weer echt een afstand hoor.
Knap :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 15:23 



 
Profiel   

Leuke foto’s! Gaaf dat Elmo ook mee was!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 15:33 



 
Profiel   

Leuke foto's SV en BeFunny!
Ik heb een heerlijk rondje Amsterdamse Bos gelopen. Ik heb het gevoel nu eindelijk in een soort flow te komen waarin ik wat langer door kan lopen, dus dat geeft wel goede moed :)

Ik heb eigenlijk ook altijd wel zin om te trainen. Een enkele keer echt niet, maar dan blijk ik vaak ook echt moe te zijn en skip ik de training weleens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 15:53 



 
Profiel   

Lekker Tiggs!

Goed gedaan BF, prachtige foto's ook weer :j

En ik ben jaloers op de Elmo-meeting <3
Mooie prestatie en leuke foto's!

Ook goed geslaagd Namiro, ik vond mijn eerste georganiseerde loop ook erg leerzaam. Mooie afstand ook!

Hier ging het prima, voor ons doen rustig aan en de vriend van mijn nichtje (is daar een naam voor?) liep een PR, dus ook geslaagd!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 16:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 287 van de 461 [ 11503 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290 ... 461  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen