Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 241 van de 279 [ 6975 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244 ... 279  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

 
Profiel   

Hopelijk gaat het nu beter Gnome, en valt de sprong mee
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 09:12 



 
Profiel   

Hoop voor jullie dat het nu beter gaat Gnome.


Vandaag uitgerekend *\o/*. Niet dat er iets gaat gebeuren ofzo.
Vertelde aan mijn schoonmoeder dat ik wel wat krampen had en harde buiken. Die was er heilig van overtuigd dat ze vandaag komt ook omdat het vanochtend volle maan was.
Ik zei al "nee hoor gaat niks gebeuren". Gisteravond was ze hier nog even en toen krabbelde ze al terug. "je zit er nog te ontspannen bij". Uh ok...
Ach nog max 2 weken, dat is toch een leuk vooruitzicht :P.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 09:54 



 
Profiel   

_Marjon_ schreef
Hoop voor jullie dat het nu beter gaat Gnome.


Vandaag uitgerekend *\o/*. Niet dat er iets gaat gebeuren ofzo.
Vertelde aan mijn schoonmoeder dat ik wel wat krampen had en harde buiken. Die was er heilig van overtuigd dat ze vandaag komt ook omdat het vanochtend volle maan was.
Ik zei al "nee hoor gaat niks gebeuren". Gisteravond was ze hier nog even en toen krabbelde ze al terug. "je zit er nog te ontspannen bij". Uh ok...
Ach nog max 2 weken, dat is toch een leuk vooruitzicht :P.


Een van de weinige die de 40 weken heeft gehaald tot nu toe geloof ik! Spannend hoor wanneer het komt! Maar het kan zomaar ineens beginnen. Hopelijk ist dan niet te warm met bevallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 10:47 



 
Profiel   

Marjon, Owh spannend! Zelf een idee of gewoon lekker afwachten? Wel grappig dat je schoonmoeder erop terug kwam haha!

Gnome, rot zulke nachten! Klinkt ook zo zielig dan! Wel fijn dat ie uiteindelijk toch heerlijk wat uurtjes geslapen heeft!

Hier ging vannacht beter. Van 22:30 tot half 2 geslapen. Daarna had ze erg veel dorst; maar nog niet genoeg met kolven dus met klein spuitje kunstvoeding. Maar ze bleef echt huilen en vragen om meer. Dus meer gegeven. In bedje terug werd hem niet. Bij m’n man was ze stil, uiteindelijk wilde ik haar overnemen, maar dat was geen goed idee. Voelde mij eerst heel schuldig want kon der ook niet aanleggen. Maar kraamhulp zei dat komt omdat ze bij jou de borstvoeding ruikt en dan gaat zoeken.
Uiteindelijk dus van 3 tot 7 bij m’n man op zijn borst heerlijk rustig geslapen.

Hele nacht tijdens haar voedingen was ik aan het kolven, wel echt op z’n zachtste stand bijna. Vanmorgen opnieuw met hulp aan de borst en nog niet helemaal pijn vrij, maar kon gewoon rustig ontspannen zitten en ging goed! Zo blij dat de dag zo begon. Nu even kijken hoe t gaat. Afwisselen of kolven als ik denk dat het hem even niet wordt.

En straks lekker sushi eten *\o/*

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 11:52 



 
Profiel   

Nimue heb ik net voor het eerst op haar buik in de box gelegd. Rolt ze zich 3 keer achter elkaar zo van haar buik op haar rug :=
Dat is een mijlpaal voor maand 4, ze is vandaag 7 weken _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 12:17 



 
Profiel   

Azmay schreef
Nimue heb ik net voor het eerst op haar buik in de box gelegd. Rolt ze zich 3 keer achter elkaar zo van haar buik op haar rug :=
Dat is een mijlpaal voor maand 4, ze is vandaag 7 weken _O-


Owhh haha kijk nou. Ze gaat lekker snel haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 14:21 



 
Profiel   

Heerlijk die babyboom! <3 Zo schattig al die kleine baby's, kun je toch naar blijven kijken.

Lisette ik gebruik de billendoekjes van Etos sensitive. Ben ik erg tevreden over. Qua wasmiddel gaat het spul van Hidde gewoon mee met onze was. Ik was meestal met Robijn klein & krachtig.

Linda haha je bent vast en zeker niet de enige. ;) Al is een vluchttas/koffer wel heel handig, je weet nooit hoe snel het gaat als je begint. Maar je hebt ook wel gelijk dat er nog dingen gehaald of gekocht kunnen worden. :D

Ballard jouw eind is ook al in zicht, spannend! Beetje zin er in?

Charlotte wij hadden zo'n handbaggage koffertje. Maar we wisten ook dat we 2 nachten moesten blijven. Dat van die zakjes is echt heel handig, ook voor de verpleegkundigen.

Gnome sneu van de luieruitslag! Hoop dat Boris er snel vanaf is. Weer een rotnacht gehad dus, maar zo te lezen heb je een oplossing gevonden! Wat fijn! Hopelijk valt het sprongetje mee.

Nicje spannend dat het bijna zo ver is. :D

Freekieee vervelend dat ze zo misselijk was. Ook slecht van het ziekenhuis de verkeerde voorlichting. Spierpijn komt van de bevalling denk ik? Je zal wel flink kracht gezet hebben.
Geniet van de sushi vanavond. ♡

Sting vervelend dat het bij jou ook zo'n zeer doet. Gelukkig heeft de creme en de discs wat geholpen.

QueenE jij schiet ook al lekker op! Zin in?

Marjon woei de uitgerekende datum gehaald! Wat goed. :D Haha, je schoonmoeder toch aan het terug krabbelen. Ben wel benieuwd wanneer jullie kleine komt.

Azmay wow wat goed! Mooie ontwikkeling zeg. Stond je niet even heel gek te kijken? :D

Hier gaat alles goed. Hidde heeft vandaag van 23:45 tot 07:00 geslapen. Ik kon de klok eigenlijk niet geloven toen ik wakker werd haha. Daarna heeft hij nog van 08:00 tot 10:00 tussen ons in geslapen. Was echt heerlijk.
Iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer? <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 15:03 



 
Profiel   

Azmay schreef
Nimue heb ik net voor het eerst op haar buik in de box gelegd. Rolt ze zich 3 keer achter elkaar zo van haar buik op haar rug :=
Dat is een mijlpaal voor maand 4, ze is vandaag 7 weken _O-


Wat goed!! Sterke meid al.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 16:36 



 
Profiel   

@freekie hoe was de sushi?

@mriek ohhh zo jaloers op die tijden haha. Kijk er naar uit.

Vandaag echt een goede dag dus heb het idee dat we de boosdoener gevonden hebben. Hele dag lekker slapen en vlot z'n flesje op zonder daarna krampen te krijgen. Blije beeb. Hebben de hele middag in de tuin kunnen zitten met de visite. Boris lekker in de kinderwagen in de schaduw te slapen. Wel m'n lip verbrand, oeps :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 16:38 



 
Profiel   

Gnome, aah heerlijk zeg! Als ik zo kijk is het ook echt heerlijk weer. Fijn dat ie lekker mee buiten kon zijn!

Sushi was heeeeerlijk. Even beneden gezeten maar was ook meer dan genoeg haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 16:40 



 
Profiel   

Freekieee schreef
Gnome, aah heerlijk zeg! Als ik zo kijk is het ook echt heerlijk weer. Fijn dat ie lekker mee buiten kon zijn!

Sushi was heeeeerlijk. Even beneden gezeten maar was ook meer dan genoeg haha.


Ja pak lekker je rust hoor tussendoor. Zat middagdutjes gedaan in die eerste week haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 16:42 



 
Profiel   

Gnome schreef
Freekieee schreef
Gnome, aah heerlijk zeg! Als ik zo kijk is het ook echt heerlijk weer. Fijn dat ie lekker mee buiten kon zijn!

Sushi was heeeeerlijk. Even beneden gezeten maar was ook meer dan genoeg haha.


Ja pak lekker je rust hoor tussendoor. Zat middagdutjes gedaan in die eerste week haha.
Ik doe nog steeds bijna elke dag een middagdutje :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 17:11 



 
Profiel   

Gnome, klinkt als een lekker dagje.

Mriek, wow wat goed van Hidde. Lekker joh!


Azmay, sterke dame al die Nimue. Wat goed!


Freekieee lekker genoten van de sushi.



Wat is van jullie het 1e dat je op hebt wat tijdens de zwangerschap niet mocht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 17:44 



 
Profiel   

Freekie mooi dat de Sushi lekker was *\o/*

Azmay, knap hoor!!

Mriek fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad :)

Kiwi lekker toch een middagdutje, als dat kan en je lichaam vind dat fijn lekker nog even blijven doen!

Gnome, mooi dat jullie dat hebben uitgevonden dat dit beter gaat!!


Hier een rustig dagje gehad, paarden verzorgd, honden wilden mee dus hoefde verder niet nog naar het bos ofzo, en verder eigenlijk niks gedaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 17:50 



 
Profiel   

Lekker dagje Lisette,

Begin hier nu wel echt last te krijgen van mn hechtingen… vond het echt meevallen gister dacht oh mooi. Maar helaas.
Verder beetje trots op mijzelf. Net met de voeding poging tot aanleggen gedaan en dat ging goed. Heel blij mee. Vannacht wel gewoon alles kolven en kv want dan ben ik te moe, en liever dat het eerst overdags echt goed gaat.

Vraagje, weet iemand of er ook goedkopere ringen met zakjes zijn voor in die pedaal emmers? Of je ook ander merk kan gebruiken of alleen eigen merk ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 20:10 



 
Profiel   

Freekieee schreef
Lekker dagje Lisette,

Begin hier nu wel echt last te krijgen van mn hechtingen… vond het echt meevallen gister dacht oh mooi. Maar helaas.
Verder beetje trots op mijzelf. Net met de voeding poging tot aanleggen gedaan en dat ging goed. Heel blij mee. Vannacht wel gewoon alles kolven en kv want dan ben ik te moe, en liever dat het eerst overdags echt goed gaat.

Vraagje, weet iemand of er ook goedkopere ringen met zakjes zijn voor in die pedaal emmers? Of je ook ander merk kan gebruiken of alleen eigen merk ?


Hier gaven de knoopjes van de hechtingen ook echt klachten. Aan het einde van de kraamweek konden ze die er gelukkig uit knippen omdat alles dicht zat. Dat scheelde echt enorm. Sterkte!

Tweede denk ik dat je voor luiers bedoeld? Wij gooien alles gewoon in de prullenbak dus daarvoor geen tips.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 20:35 



 
Profiel   

Wij hebben een Korbell en kopen daar gewoon b-merk vullingen voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 20:55 



 
Profiel   

Gnome schreef
@freekie hoe was de sushi?

@mriek ohhh zo jaloers op die tijden haha. Kijk er naar uit.

Vandaag echt een goede dag dus heb het idee dat we de boosdoener gevonden hebben. Hele dag lekker slapen en vlot z'n flesje op zonder daarna krampen te krijgen. Blije beeb. Hebben de hele middag in de tuin kunnen zitten met de visite. Boris lekker in de kinderwagen in de schaduw te slapen. Wel m'n lip verbrand, oeps :')

Fijn dat het goed ging vandaag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 22:49 



 
Profiel   

Azmay: wat knap al zeg
Mriek; Hidde lange ruk gemaakt vannacht
Freekie: sushi gesmaakt haha. Fijn dat aanleggen goed ging.
Marjon; hier was het een redbull en broodje carpaccio
Lisette; klinkt als een heerlijk dagje

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 22:53 



 
Profiel   

Hier had Soof vanmorgen een te hoge temperatuur, 37,6. Dus moest proberen wat te kolven zodat ik haar dan als de temp hoog bleef extra kon geven.

Maar borstvoeding lijkt flink op gang te komen en ze is niet misselijk meer dus komt ook met regelmaat nu voor voeding.

Temp is gelukkig weer netjes 37,0.

Alleen mijn wond is dik, lijkt flink vocht onder te zitten. Terwijl heel rustig aan gedaan niks geks

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 22:56 



 
Profiel   

_Marjon_ schreef
Hoop voor jullie dat het nu beter gaat Gnome.


Vandaag uitgerekend *\o/*. Niet dat er iets gaat gebeuren ofzo.
Vertelde aan mijn schoonmoeder dat ik wel wat krampen had en harde buiken. Die was er heilig van overtuigd dat ze vandaag komt ook omdat het vanochtend volle maan was.
Ik zei al "nee hoor gaat niks gebeuren". Gisteravond was ze hier nog even en toen krabbelde ze al terug. "je zit er nog te ontspannen bij". Uh ok...
Ach nog max 2 weken, dat is toch een leuk vooruitzicht :P.

Spannend! Nog even volhouden

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 06:49 



 
Profiel   

Freekieee schreef
Marjon, Owh spannend! Zelf een idee of gewoon lekker afwachten? Wel grappig dat je schoonmoeder erop terug kwam haha!

Gnome, rot zulke nachten! Klinkt ook zo zielig dan! Wel fijn dat ie uiteindelijk toch heerlijk wat uurtjes geslapen heeft!

Hier ging vannacht beter. Van 22:30 tot half 2 geslapen. Daarna had ze erg veel dorst; maar nog niet genoeg met kolven dus met klein spuitje kunstvoeding. Maar ze bleef echt huilen en vragen om meer. Dus meer gegeven. In bedje terug werd hem niet. Bij m’n man was ze stil, uiteindelijk wilde ik haar overnemen, maar dat was geen goed idee. Voelde mij eerst heel schuldig want kon der ook niet aanleggen. Maar kraamhulp zei dat komt omdat ze bij jou de borstvoeding ruikt en dan gaat zoeken.
Uiteindelijk dus van 3 tot 7 bij m’n man op zijn borst heerlijk rustig geslapen.

Hele nacht tijdens haar voedingen was ik aan het kolven, wel echt op z’n zachtste stand bijna. Vanmorgen opnieuw met hulp aan de borst en nog niet helemaal pijn vrij, maar kon gewoon rustig ontspannen zitten en ging goed! Zo blij dat de dag zo begon. Nu even kijken hoe t gaat. Afwisselen of kolven als ik denk dat het hem even niet wordt.

En straks lekker sushi eten *\o/*

[ [url=m/UQtP1a.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3 hopelijk komt het snel goed op gang

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 06:51 



 
Profiel   

Azmay schreef
Nimue heb ik net voor het eerst op haar buik in de box gelegd. Rolt ze zich 3 keer achter elkaar zo van haar buik op haar rug :=
Dat is een mijlpaal voor maand 4, ze is vandaag 7 weken _O-

Klein maar dapper :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 06:51 



 
Profiel   

Marlis schreef
Hier had Soof vanmorgen een te hoge temperatuur, 37,6. Dus moest proberen wat te kolven zodat ik haar dan als de temp hoog bleef extra kon geven.

Maar borstvoeding lijkt flink op gang te komen en ze is niet misselijk meer dus komt ook met regelmaat nu voor voeding.

Temp is gelukkig weer netjes 37,0.

Alleen mijn wond is dik, lijkt flink vocht onder te zitten. Terwijl heel rustig aan gedaan niks geks

Gelukkig gaat het met Soof weer goed, hopelijk wordt je wond snel weer rustig

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 06:54 



 
Profiel   

Hier vandaag 39 weken, ben er wel klaar voor, laat maar komen :D Merk alleen nog weinig :P
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 06:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 241 van de 279 [ 6975 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244 ... 279  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen