Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 67 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Naar verhaal met een positief randje?

 
Profiel   

Heftig TS, heel veel sterkte. Super fijn dat je na de operatie schoon bent, maar het hele traject nu is vreselijk zwaar.
Knuff!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-23 08:18 



 
Profiel   

Amado7 schreef
Wat een heftig nieuws. Respect voor jou hoe je dit schrijft en hoe positief je eigenlijk bent. Dat hoeft niet altijd hè :* Heel veel sterkte, goed dat je een topic opent!

Ja dat is ook zeker zo, dat dat niet altijd lukt.. maar probeer het toch.

Bedankt voor de lieve berichtjes allemaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-23 19:43 



 
Profiel   

Hoi Monique,
hoe is het nu met je...?
Je schreef over dat de eerste vier van de twaalf achter de rug waren, hoe ver ben je nu...?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 17:46 



 
Profiel   

Een paar fijne dagen achter de rug :) Vanmiddag bloed prikken en dan gaan we morgen voor chemo 5!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 11:48 



 
Profiel   

Phoe hey !
Net je topic gelezen.
Heel veel sterkte de aankomende tijd :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 13:01 



 
Profiel   

Ik herkende je van een oud topic (en meeting) waar we samen in zaten lang lang geleden. Jeetje wat schrik ik van je verhaal. Het leven lachte je volgens mij ontzettend toe , leuke vriend, samenwonen. Ik gun dat je zo en dan opeens dit. Ik wil je heel veel kracht wensen voor de chemo’s die er nog aan komen. En de tijd erna. Take your time, het is niet niks wat je overkomen is :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 20:56 



 
Profiel   

moniiquee schreef
Een paar fijne dagen achter de rug :) Vanmiddag bloed prikken en dan gaan we morgen voor chemo 5!

Veel succes en alvast sterkte!
Je kan het!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 11:12 



 
Profiel   

Heel veel sterkte,

Ik hoop dat je chemo wat is meegevallen en dat je er niet al te ziek van bent… en dat dit vooral zo blijft! Om de hoeveel tijd moet je chemo krijgen?

Blijf genieten van de kleine dingen en doe ook vooral de dingen die je graag doet als je je goed genoeg voelt! Maar laat ook toe om af en toe verdrietig te zijn en dit te uiten! Schaam je ook niet om professionele hulp te zoeken en niet te denken dat je het wel kan en je sterker voor te doen als je bent (dit merk ik nu ook, had ik hier maar vroeger over gebabbeld met iemand professioneel)

Het valt de laatste tijd enorm op hoe hard jonge mensen getroffen worden… in Belgie is een groep die allerlei leuke activiteiten doet met kanker patiënten (al dan niet genezen) misschien is er in Nederland ook zo’n groep, moest je hier nood aan hebben!

Je mag mij ook altijd contacteren, al is het een andere vorm van kanker/behandeling. Ik heb wel bestraling en chemo gehad, nu heb in immunotherapie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 13:05 



 
Profiel   

Ik heb om de week, mits mijn bloed goed is, een kuur. Ik ben vooral het weekend erna, doodmoe. Dan slaap ik echt heel veel..
Maar dat herstelt zich gelukkig steeds heel snel, bijzonder hoe hard je lichaam kan werken :)
Dinsdag is hopelijk nummer 6! Voelt zo goed, dat ik weet dat ik dan op de helft ben. Voor mijn gevoel, begint het dan echt af te tellen! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 08:47 



 
Profiel   

moniiquee schreef
Ik heb om de week, mits mijn bloed goed is, een kuur. Ik ben vooral het weekend erna, doodmoe. Dan slaap ik echt heel veel..
Maar dat herstelt zich gelukkig steeds heel snel, bijzonder hoe hard je lichaam kan werken :)
Dinsdag is hopelijk nummer 6! Voelt zo goed, dat ik weet dat ik dan op de helft ben. Voor mijn gevoel, begint het dan echt af te tellen! *\o/*

Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 08:50 



 
Profiel   

Fijn dat je al een flink eind op weg bent.

Je schreef 'dat je in het weekend veel sliep' - dus ik verwachtte dat vrijdag je vaste dag voor 'het nieuwe shot' was....

In ieder geval +:)+ voor komende dinsdag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 09:46 



 
Profiel   

moniiquee schreef
Ik heb om de week, mits mijn bloed goed is, een kuur. Ik ben vooral het weekend erna, doodmoe. Dan slaap ik echt heel veel..
Maar dat herstelt zich gelukkig steeds heel snel, bijzonder hoe hard je lichaam kan werken :)
Dinsdag is hopelijk nummer 6! Voelt zo goed, dat ik weet dat ik dan op de helft ben. Voor mijn gevoel, begint het dan echt af te tellen! *\o/*


Dat is echt een fijn gevoel te weten dat je dan op de helft bent! Dat geeft weer wat meer energie om door te gaan!

Goed luisteren naar je lichaam en de rust nemen, ookal is dat niet altijd makkelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 10:40 



 
Profiel   

Inmiddels afgelopen dinsdag nr 9 gehad! Het wordt wel steeds zwaarder.. Zoals ze altijd zeggen, de laatste loodjes wegen het zwaarst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 20:31 



 
Profiel   

Ik vind het knap hoe positief je instelling is. Heel veel respect voor jou. En natuurlijk heel veel sterkte met de laatste loodjes. Kop op en maak je klaar voor de toekomst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 20:56 



 
Profiel   

moniiquee schreef
Inmiddels afgelopen dinsdag nr 9 gehad! Het wordt wel steeds zwaarder.. Zoals ze altijd zeggen, de laatste loodjes wegen het zwaarst.


Heel veel beterschap… je bent goed op weg! Nog 3 te gaan, powervrouw!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 21:05 



 
Profiel   

Zet hem op met de laatste loodjes. Kan me voorstellen dat je heel hard aan het aftellen bent!
Ik hoop dat de laatste 3 chemo’s meevallen voor je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 21:06 



 
Profiel   

It’s my birthday! 32.. Het getal vind ik ergens niet zo heel leuk. Maar toch denk ik, dat het misschien wel mijn mooiste verjaardag zal zijn. Toen ik in oktober te horen kreeg, dat ik kanker had, schrok ik behoorlijk. Het was voor het eerst in mijn leven, dat ik de dood wat dichterbij zag komen. Gelukkig waren ze snel heel positief.
Maar ik ben dankbaar. En heel blij dat ik gewoon mijn 32e verjaardag mag vieren. Ik ga er een geweldig levensjaar van maken, want het leven is zo mooi! *\o/* :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 21:41 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je verjaardag

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 21:50 



 
Profiel   

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. :)F
Dat er maar vele mooie (verjaar-) dagen volgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 21:53 



 
Profiel   

Van harte gefeliciteerd! Y)(^)

Wat bijzonder dat dit misschien wel voor jou het meest spannende jaar van je leven is, maar dat je ten midden van dit alles maar dan ooit bewust stil staat en je leven kan vieren. Alsof jouw verjaardagstaart nu een bijzonder goud randje heeft gekregen, juist door de moeite van het leven heen.
Ik vier het, vanachter mijn laptop, met je mee! :)


Laatst bijgewerkt door Sellyxx op 06-06-23 21:58, in het totaal 3 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 21:56 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je extra bijzondere verjaardag! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 21:56 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je verjaardag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 03:13 



 
Profiel   

Proficiat met je verjaardag en vanaf nu gaat alles weer de goede kant op!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 06:57 



 
Profiel   

Gefeliciteerd en nog vele jaren!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 07:23 



 
Profiel   

Dank julliewel allemaal :)

Sellyxx schreef
Van harte gefeliciteerd! Y)(^)

Wat bijzonder dat dit misschien wel voor jou het meest spannende jaar van je leven is, maar dat je ten midden van dit alles maar dan ooit bewust stil staat en je leven kan vieren. Alsof jouw verjaardagstaart nu een bijzonder goud randje heeft gekregen, juist door de moeite van het leven heen.
Ik vier het, vanachter mijn laptop, met je mee! :)

Dat beschrijf je heel mooi..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 07:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 67 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen