Welke shapewear om buikje weg te 'shoppen'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mar_jolijn

Berichten: 541
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Noordwijk

Welke shapewear om buikje weg te 'shoppen'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-23 19:10

Geen idee of het hier goed staat maar anders word het vast op magische wijze verplaatst :+

2 jaar geleden kind gekregen, helemaal leuk. Lijf in redelijke staat terug, best tevreden. Als ik mijn buik aanspan ziet het er allemaal vrij aardig uit. Maarrrrr, als ik dat niet doe, zit daar de welbekende mommy-belly, mompouch, ofwel hangbuikje. Net jammer.
In het dagelijks leven niet mee bezig. Tis ook niet schokkend, ik zie het meer dan een ander.
Maar over een paar weken geven we een themafeestje (roaring 20's) en draag ik de hele avond een vrij strak zittende jurk. Een half uur mijn buik aanspannen moet wel lukken :') maar laten we het gezellig houden en gewoon lekker genieten. Dat ga ik overigens sowieso doen hoor, klein buikje of niet, maar wie weet heeft iemand de gouden tip om die een beetje weg te shoppen zonder photoshop :j

Comfortabel hoeft het niet te zijn, ik kan wel wat hebben. Tis wel middenzomer dus een driedelig shape-kosyuum sla ik even af. Maar verder... Korset, hempjes, banden, onderjurkjes, kom maar door met de tips en trics!

Melzazu
Berichten: 1776
Geregistreerd: 13-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 19:23


luuntje

Berichten: 13972
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Welke shapewear om buikje weg te 'shoppen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 19:33

Je hebt ook Spanx en Skims. Geen idee hoe dat zit en hoe goed het is.

Ik heb zelf een corrigerende lange boxershort die ik draag onder een jurk of rok.

Mar_jolijn

Berichten: 541
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-23 21:13


Excalibur

Berichten: 261
Geregistreerd: 05-10-04
Woonplaats: Stroe

Re: Welke shapewear om buikje weg te 'shoppen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 21:26

Ik heb verschillende keren shape wear gekocht bij de Hunkemöller. Twee onderjurkjes en twee corrigeerde slips. De jurkjes vind ik fijner zitten. De slips die ik heb zitten iets minder fijn omdat de randjes bij de benen van wat stugger materiaal zijn maar ze corrigeren de buik wel goed.

Zie nu op de site dat ze tegenwoordig andere slips hebben misschien zitten die iets fijner.

xSwanHeart

Berichten: 4422
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Re: Welke shapewear om buikje weg te 'shoppen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 21:31

Spanx! Blijft toch echt de beste.

Mar_jolijn

Berichten: 541
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-23 21:58

luuntje schreef:
Je hebt ook Spanx en Skims. Geen idee hoe dat zit en hoe goed het is.

Ik heb zelf een corrigerende lange boxershort die ik draag onder een jurk of rok.


Dankje voor je tips!

HorseChica

Berichten: 889
Geregistreerd: 09-03-09

Re: Welke shapewear om buikje weg te 'shoppen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 22:33

Ik zweer bij deze, hier kan ik prima m’n mombelly mee verbergen in een strak jurkje, en omdat het 1 geheel is heb je geen lelijke naden die tekenen…
https://www.fabchiq.com/snatched-bodysuit-hooks.html

Ik zie wel dat deze enkel nog in grote maten verkrijgbaar is, maar als je ffe googelt vind je ze wel meer.

Mar_jolijn

Berichten: 541
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-23 22:34

xSwanHeart schreef:
Spanx! Blijft toch echt de beste.


Ja dat weet ik dus niet haha!

Peuk

Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 22:57

Werk jij op dezelfde plek als ik. Wij hebben over een paar weken op het werk ook een feest met dat thema. :P

Ik vind zelf de shapewear van de Zeeman fijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 06:58

Zeeman en Action, prima :j . Misschien niet het grootste corrigerende effect, maar het prijsverschil met "merk" shapewear is immens, en de resultaten maar marginaal beter voor mijn gevoel.

Ik vind de broekjes van de action ook gewoon fijn als "fietsbroekje" onder mijn jurk.

Mar_jolijn

Berichten: 541
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-23 19:19

Peuk schreef:
Werk jij op dezelfde plek als ik. Wij hebben over een paar weken op het werk ook een feest met dat thema. :P

Ik vind zelf de shapewear van de Zeeman fijn.



Haha nee ik geef het feestje, dus tenzij je bij mij werkt is het een ander :D
Heb je een leuke outfit? (En haar)

Mar_jolijn

Berichten: 541
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-23 19:20

HorseChica schreef:
Ik zweer bij deze, hier kan ik prima m’n mombelly mee verbergen in een strak jurkje, en omdat het 1 geheel is heb je geen lelijke naden die tekenen…
https://www.fabchiq.com/snatched-bodysuit-hooks.html

Ik zie wel dat deze enkel nog in grote maten verkrijgbaar is, maar als je ffe googelt vind je ze wel meer.


Die ziet er goed uit!!

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Welke shapewear om buikje weg te 'shoppen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 19:33

Absoluut spanx! Ik vind de broekjes die tot aan je BH band komen het fijnste. Dan kan je ook nog fatsoenlijk naar de wc

Hutcherson

Berichten: 7349
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: Welke shapewear om buikje weg te 'shoppen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 19:44

https://www.bonprix.nl/product/corriger ... 748/#image

Ik heb deze voor zulke gelegenheden.
Het voelt echt als een kogelwerend vest ofzo. Alles wordt zo lekker bij elkaar gehouden dat ik t idee heb dat ik niet eens een foute houding aan zou kunnen nemen :')
Enige nadeeltje is dat het ritsje tegen de ijzeren rits kleppert als je flink loopt :')

Mar_jolijn

Berichten: 541
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-23 19:52

Liselot schreef:
Absoluut spanx! Ik vind de broekjes die tot aan je BH band komen het fijnste. Dan kan je ook nog fatsoenlijk naar de wc


Die heb ik nu besteld, morgen komt ie binnen...ik hou jullie op de hoogte

Mar_jolijn

Berichten: 541
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-23 19:53

Hutcherson schreef:
https://www.bonprix.nl/product/corriger ... 748/#image

Ik heb deze voor zulke gelegenheden.
Het voelt echt als een kogelwerend vest ofzo. Alles wordt zo lekker bij elkaar gehouden dat ik t idee heb dat ik niet eens een foute houding aan zou kunnen nemen :')
Enige nadeeltje is dat het ritsje tegen de ijzeren rits kleppert als je flink loopt :')


Met jouw link kom ik op de gewone site (homepage) van bonprix, maar zie geen shapewear

Cilianne
Berichten: 327
Geregistreerd: 11-11-18

Re: Welke shapewear om buikje weg te 'shoppen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 21:18

Op de site van top vintage vind ik altijd wat ik nodig heb voor mijn blijvende herinnering aan de drie dochters wat te camoufleren.

Anoniem

Re: Welke shapewear om buikje weg te 'shoppen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 21:49

Ik draag vaak spaghettitops vd hema. Zitten heerlijk en is ook fijn tegen doorkijk. Ze rekken ook lekker mee mocht er weer een kindje komen ;)

san4nie
Berichten: 3562
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 22:06

Evamarie schreef:
Ik draag vaak spaghettitops vd hema. Zitten heerlijk en is ook fijn tegen doorkijk. Ze rekken ook lekker mee mocht er weer een kindje komen ;)


Maar dat heeft toch helemaal niks met shapewear te maken?

Ik heb de broekjes en jurkjes van de Hema. De dunne stof doet niet zo heel veel, de dikkere en stuggere stof werkt beter.

Mar_jolijn

Berichten: 541
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-23 23:03

Evamarie schreef:
Ik draag vaak spaghettitops vd hema. Zitten heerlijk en is ook fijn tegen doorkijk. Ze rekken ook lekker mee mocht er weer een kindje komen ;)


In mijn gewone garderobe heb ik die ook ja, prima dingen, maar als buikwegwerker niet geschikt

Mar_jolijn

Berichten: 541
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-23 23:03

Cilianne schreef:
Op de site van top vintage vind ik altijd wat ik nodig heb voor mijn blijvende herinnering aan de drie dochters wat te camoufleren.


Maar welke dan?

Hutcherson

Berichten: 7349
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 23:05

Mar_jolijn schreef:
Hutcherson schreef:
https://www.bonprix.nl/product/corriger ... 748/#image

Ik heb deze voor zulke gelegenheden.
Het voelt echt als een kogelwerend vest ofzo. Alles wordt zo lekker bij elkaar gehouden dat ik t idee heb dat ik niet eens een foute houding aan zou kunnen nemen :')
Enige nadeeltje is dat het ritsje tegen de ijzeren rits kleppert als je flink loopt :')


Met jouw link kom ik op de gewone site (homepage) van bonprix, maar zie geen shapewear



Sorry
https://www.bonprix.nl/product/corriger ... 748/#image

Cilianne
Berichten: 327
Geregistreerd: 11-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-23 07:50

Mar_jolijn schreef:
Cilianne schreef:
Op de site van top vintage vind ik altijd wat ik nodig heb voor mijn blijvende herinnering aan de drie dochters wat te camoufleren.


Maar welke dan?


De maxi sexy hi bermuda werkt voor mij het beste, als je goed strak wil zitten neem je je eigen maat, als ik weet dat ik een lange dag heb, neem ik de maat groter: iets minder druk en toch een mooie lijn.

goldenarrow

Berichten: 8660
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: Welke shapewear om buikje weg te 'shoppen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-23 08:33

Ik heb ze van de hünkemuller, draagt als een gewone slip, maar komt tot mijn taille. Zakt niet af en werkt alles netjes glad :) En was niet te duur, wat ook wel fijn is.