Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 292 van de 322 [ 8027 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295 ... 322  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[info] Tattoo's 14!

 
Profiel   

Lijken voor mij ook beide draken in een bepaalde vorm.
Knap hoor dat je vroeger al zo goed kon tekenen!
Als ik mijn vroegere tekeningen zou laten tatoeëren zou ik niet meer naar buiten durven :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 07:02 



 
Profiel   

Supervixen schreef
Totaal niet mijn smaak, maar als jij zo vroeger al draken tekende.. wauw!!
Zijn die onderste gewoon figuren die je mooi vond of hebben die ook een bepaalde betekenis?


Die op mijn knie vond ik gewoon een prachtige flash die gewoon mooi boven mijn onderbeen past. Ik moet nog eens een goede foto maken waar je ze beide onder elkaar op ziet. Want ze complimenteren elkaar!

Aan de buitenkant van de onderbeen heb ik een tribal draak uit 2015. (even geen goede foto van helaas) Die aan de binnenkant van de foto is de ''nieuwere versie''. Betekenis heeft het niet echt, maar het verbind de ''oude ik'' met de ''nieuwe ik''. Ook in wat ik mooi vind. ;)

Needje schreef
Lijken voor mij ook beide draken in een bepaalde vorm.
Knap hoor dat je vroeger al zo goed kon tekenen!
Als ik mijn vroegere tekeningen zou laten tatoeëren zou ik niet meer naar buiten durven :')


De artiest kreeg deze tekening die ik in 2015 heb gemaakt voor de nieuwste draak

https://m.facebook.com/NBrongers/photos/a.1421425398086598/1693820017513800/?type=3
En mocht hem zijn eigen vorm geven wat die vond dat het beste pasten. Hij wilde niet te veel details voor het lichaam omdat ik al veel details van een draak / schorpioen en bloemen op mijn onderarm heb. :)

Maar draken nemen op mijn lichaam de overhand :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 07:41 



 
Profiel   

Ah OK. Tof idee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 07:43 



 
Profiel   

Ik val even binnen, dit leek me het juiste topic.

Ik ben op vakantie in turkije, nu werden wij benaderd voor het laten zetten van een tattoeage, op de laatste dag dat wij hier zijn (woensdag). Sta er wel enigzins voor open. Zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben en het aan of afraden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 10:03 



 
Profiel   

Als je er al voor benaderd wordt zou ik het niet aandurven. Je kent de shop niet en de artiest. Hygiene regels zijn daar heel anders dan hier. Dus tenzij het er betrouwbaar uit ziet, dus nette shop, artiest met veel ervaring dan zou ik het doen. Maar anders lekker voorbij laten gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 10:05 



 
Profiel   

Hmm, weet ook niet of ik dat zou snel zou doen. Heb je wat werk van de artiest gezien?

Daarnaast zou ik persoonlijk niet zo snel een tattoo in deze zomerperiode zetten, i.v.m. zon en niet kunnen zwemmen etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 10:23 



 
Profiel   

Ik heb het op de laatste dag in cran canaria gedaan. Die is wel heel mooi geworden

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 10:24 



 
Profiel   

ReadTheRulez schreef
Ik val even binnen, dit leek me het juiste topic.

Ik ben op vakantie in turkije, nu werden wij benaderd voor het laten zetten van een tattoeage, op de laatste dag dat wij hier zijn (woensdag). Sta er wel enigzins voor open. Zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben en het aan of afraden?


Gek verhaal. Wilde je überhaupt al wel een tatoeage?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 11:11 



 
Profiel   

Vind ik ook een gek idee. Zeker als ze je benaderen. Heb wel een collega die altijd research doet als die ergens naar toe gaat en zelf contact opneemt voor een herrinering op vakantie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 11:15 



 
Profiel   

Als iemand op straat mensen moet ronselen voor een tattoo vraag ik me af hoe goed zo iemand dan is :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 11:43 



 
Profiel   

Ik heb het ook ooit in Bali laten doen maar wel zelf uitgekozen op shop.
Ik zou nooit zoiets doen als je ervoor benaderd wordt,tatoeerders die goed zijn hebben dat natuurlijk helemaal niet nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 12:44 



 
Profiel   

Er wordt hier bij het hotel ook gelobyed voor de kapper en pedicure etc.
Ik heb 2 tattoeages en een 3e is welkom maar ik heb wel zeer mijn twijfels hierbij :7

Vandaag de reisorganisator gesproken en die gaf ook het advies hier voorzichtig in te zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 13:59 



 
Profiel   

Ik kreeg ook een keer zo'n flyer in turkije toen ik aan het zwembad lag te bakken.. even de insta opgezocht en het was geen kwaliteit zeg maar.

Ik zou dit alleen doen als diegene foto's heeft van genezen tattoos, maar ja je weet nog niet zeker of die echt door diegene zelf gezet zijn denk ik dan. Je kan geluk hebben hoor, maar ook pech en dan zit je ermee :7

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 21:46 



 
Profiel   

De foto's die er hangen zijn vaak fake, van internet gehaald bijvoorbeeld, dus daar zou ik niet op af gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 05:30 



 
Profiel   

Ik zou het ook niet doen. Ik heb in Valencia mijn laatste tattoo gezet. Heel toevallig was deze trip al gepland en zag ik dat mijn tattoo artiest waarvan ik een halve sleeve heb en 2 andere tattoos tegenwoordig in Valencia woont en werkt. Anders had ik nooit die tattoo gezet.

Ik zou ook heel goed onderzoek doen en mensen die op.deze manier werven /klanten zoeken vraag ik me altijd af hoe goed zijn ze dan. Als ze echt goed zijn zouden ze dit niet nodig hebben die promotie/werving.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 11:57 



 
Profiel   

Kom weer even binnenvallen.

Weet iemand een tattoo shop die zoiets super strak kan zetten?

Ik woon in Drenthe/Overijssel. Liefst niet verder rijden dan 100 kilometer.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 13:19 



 
Profiel   

Esaqar schreef
Kom weer even binnenvallen.

Weet iemand een tattoo shop die zoiets super strak kan zetten?

Ik woon in Drenthe/Overijssel. Liefst niet verder rijden dan 100 kilometer.

[ [url=m/tlnl5u.jpg]Afbeelding[/url] ]


https://instagram.com/inkedbyangela?igs ... BiNWFlZA==

Zit in Ruinen maar zit wel de komende maanden vol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 18:52 



 
Profiel   

Ik heb twee weken geleden een nieuwe tattoo laten zetten (op mijn bovenbeen) en nu ben ik benieuwd naar wat jullie aanhouden... Het is nu natuurlijk hartstikke warm, ik draag steeds een losse, lange broek. Wanneer kan ik weer de hond uitlaten in een korte broek? Het zijn nu steeds korte rondjes ivm de warmte (10-15 min).

Ondertussen ben ik ook al een paar keer uitgenodigd om te gaan zwemmen, ik lees hier veel uiteenlopende adviezen over. Wat houden jullie aan? En onder een parasol uit de zon liggen, is dat wel oké, of is de schaduw nog steeds te veel zon? :Y)

De tattoo zelf ziet er rustig uit, heeft eigenlijk niet gejeukt en weinig velletjes gehad, de eerste vijf dagen had ik second skin. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 09:14 



 
Profiel   

Al lang. Even insmeren en gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 09:53 



 
Profiel   

Ik heb een andere plek, maar na 2 weken smeer ik in met factor 50 en dan gewoon in de zon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 09:57 



 
Profiel   

Haha oké thanks! Op zich wel fijn met dit weer als ik buiten weer een korte broek aan kan. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 10:12 



 
Profiel   

Ik smeer ook met factor 50 en loop gewoon in korte broek/met korte mouwen buiten. :j Ik koop voor m’n tattoos vaak wel de “kindervariant” zonnebrand, maar volgens mij kan de gewone ook geen kwaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 10:22 



 
Profiel   

En durven jullie ook al zwemmen? Ik probeer de chloor uit de weg te gaan, maar met een zwembad in de tuin is dat wel moeilijk te weerstaan..
Ik smeer ook met factor 50, sensitive skin. Probeer wel mijn nek zoveel mogelijk uit de zon te houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 11:00 



 
Profiel   

Ik heb zelf een hekel aan zwemmen, dus ik moet zeggen dat ik dat nooit snel na het zetten van een tattoo geprobeerd heb. :') Ik dacht altijd dat het advies “niet zwemmen” voornamelijk werd gegeven in verband met alle bacteriën die er in een (openbaar) zwembad zitten, maar ik weet dat niet met 100% zekerheid hoor. Ik zou het in een eigen zwembad wel aandurven denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 11:11 



 
Profiel   

Een week na het zetten zou ik dat wel aandurven.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 11:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 292 van de 322 [ 8027 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295 ... 322  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen