Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 11 [ 257 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat is een fijne zelfbruiner?

 
Profiel   

Door dit topic ook maar eens bondi sands gekocht, as we speak is het aan het intrekken. Mega spannend maar ik voel me nu al beter. Ook altijd witte lelijke melkflessen. Ik heb nooit korte broeken of blote benen. Nu durf ik denk ik wel
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 14:35 



 
Profiel   

Ik ben ook zeer geïnteresseerd geworden in bondi Sands, blijft het ook goed zitten met sporten en dus zweten met dit weer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 15:04 



 
Profiel   

Gwenvd schreef
Door dit topic ook maar eens bondi sands gekocht, as we speak is het aan het intrekken. Mega spannend maar ik voel me nu al beter. Ook altijd witte lelijke melkflessen. Ik heb nooit korte broeken of blote benen. Nu durf ik denk ik wel

Ik zie meerdere soorten als ik erop zoek. Welke heb jij genomen? Ik ben zelfs nog witter dan melkflessen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 15:09 



 
Profiel   

Ik heb de mousse light/medium gekocht. De witte fles.

https://www.etos.nl/lichaamsverzorging/ ... ndi-sands/

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 15:16 



 
Profiel   

Rebel_Jits schreef
St. Moriz tanning mousse! Houdt 2 weken bij mij.
De ruwe plekjes (tenen, hielen, knieen) lichtjes insmeren met bodylotion. Dan de mousse verdelen met een tanning handschoenen. Goed wrijven, half uurtje laten drogen en nachtje laten intrekken. Volgende dag enkel met water afspoelen en droogdeppen.
Geen zeep op je benen gebruiken of wrijven met een handdoek. Dan blijft het resultaat het langst.


Yaas, St Moritz for the win!! Super fijn spul.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 15:37 



 
Profiel   

Gwenvd schreef
Ik heb de mousse light/medium gekocht. De witte fles.

https://www.etos.nl/lichaamsverzorging/ ... ndi-sands/


Die heb ik ook. En mijn benen geven zo ongeveer licht in het donker.
Ik laat het vaak een nacht intrekken, volgende ochtend douche aan en klaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 15:41 



 
Profiel   

Na hoelang is het eigenlijk 'veilig' om er bv zonnebrand op te smeren?

Ik heb er even mee staan prullen, met en zonder handschoen.. wil mn handen niet onder hebben maar die handschoen van de Kruidvat is niet chill :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 15:52 



 
Profiel   

marleen_88 schreef
Gwenvd schreef
Ik heb de mousse light/medium gekocht. De witte fles.

https://www.etos.nl/lichaamsverzorging/ ... ndi-sands/


Die heb ik ook. En mijn benen geven zo ongeveer licht in het donker.
Ik laat het vaak een nacht intrekken, volgende ochtend douche aan en klaar.

En geeft dat niet af op je lakens?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 15:55 



 
Profiel   

Gwenvd schreef
De witte fles.


Toepasselijk _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 15:56 



 
Profiel   

Gwenvd schreef
Ik heb de mousse light/medium gekocht. De witte fles.

https://www.etos.nl/lichaamsverzorging/ ... ndi-sands/

Deze heb ik ook :j Donkerder heb ik niet nodig.

Ik zag nog de vraag of het afgeeft op beddengoed: bij mij niet iig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 16:01 



 
Profiel   

Gwenvd schreef
Door dit topic ook maar eens bondi sands gekocht, as we speak is het aan het intrekken. Mega spannend maar ik voel me nu al beter. Ook altijd witte lelijke melkflessen. Ik heb nooit korte broeken of blote benen. Nu durf ik denk ik wel


Nou echt precies dit hahah. Ik voel me ook een stuk beter nu :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 16:32 



 
Profiel   

Evelyne79 schreef
Gwenvd schreef
De witte fles.


Toepasselijk _O-


_O- _O-


Inmiddels afgespoeld, ik had een beetje donkere knieën, deze kreeg ik wel nog beter met een washandje.

Bruiner dan wat het nu is worden mijn benen nooit, blij met het resultaat! Het is inderdaad heel subtiel en mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 16:44 



 
Profiel   

Hier ook al jaren fan van Bondi Sands :D
Je kunt het feitelijk zo donker maken als je zelf wilt.
Ik vind het vooral ook zo fijn omdat je eronder gewoon 'doorbruint' (of wat er ook voor door mag gaan :P ).

Als je dus snel verbrandt is het wel zaak om in de schaduw te blijven. Maar met zo'n mooi natuurlijk kleurtje is dat natuurlijk totaal geen probleem :D

Ik gebruik ook de lichtste versie. Ook maar een beetje minder wit geeft al een heel mooi resultaat. Als het goed ingetrokken is geeft het niet af. Maar als je dus een paar keer onder de douche bent geweest moet je wel weer opnieuw smeren }:0
Maar eindelijk weer zonder gene gewoon een korte broek aan of die leuke rok of jurk, dat is toch zalig zeker met dit weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 16:47 



 
Profiel   

Gwenvd schreef
Inmiddels afgespoeld, ik had een beetje donkere knieën, deze kreeg ik wel nog beter met een washandje.

Bruiner dan wat het nu is worden mijn benen nooit, blij met het resultaat! Het is inderdaad heel subtiel en mooi.

Nu wil ik het ook zeker weten!

Net wat jullie zeggen. Echt zelden buiten de deur met korte broek door die melkflessen.
Terwijl ik thuis nu best al wat zon heb gehad maar alleen mijn armen wat bruin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 17:07 



 
Profiel   

Als het opgedroogd is geeft het niet af op de lakens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 17:21 



 
Profiel   

Ik heb de garnier mousse, vind die wel fijn aanbrengen. Maar wil nu de bondi ook eens proberen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 19:53 



 
Profiel   

Ik stond in de kruidvat vanmiddag en door dit topic heb ik dus die van kruidvat merk gekocht.. een plekje op mn arm geprobeerd maar ik zie niks :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 19:55 



 
Profiel   

Druppels van Clarin, paar druppels door je eigen bodycream om de 2 dagen even smeren en blijft prachtig.

Ik ben enorm wit en dit is het enige wat natuurlijk oogt en, niet oranje wordt hihi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 20:42 



 
Profiel   

xsensibel schreef
Ik stond in de kruidvat vanmiddag en door dit topic heb ik dus die van kruidvat merk gekocht.. een plekje op mn arm geprobeerd maar ik zie niks :')


Heeft ook wel even nodig om te kleuren. Meestal zijn resultaten zichtbaar vanaf 8 uur bij die van de Kruidvat (mijn ervaring).

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 20:55 



 

xsensibel schreef
Ik stond in de kruidvat vanmiddag en door dit topic heb ik dus die van kruidvat merk gekocht.. een plekje op mn arm geprobeerd maar ik zie niks :')

Ik doe altijd savonds en na een avondje slapen is het perfect

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 21:57 



 
Profiel   

Hmmm, ik had t vanmiddag op mn arm gedaan en zie daar nog niks.. ben erg benieuwd morgen ochtend want ik heb nu heel mn lichaam gedaan…. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 23:48 



 
Profiel   

Romy1234 schreef
xsensibel schreef
Ik stond in de kruidvat vanmiddag en door dit topic heb ik dus die van kruidvat merk gekocht.. een plekje op mn arm geprobeerd maar ik zie niks :')

Ik doe altijd savonds en na een avondje slapen is het perfect


Ik zag ook niks, naar werd de volgende ochtend wakker met bruine benen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 00:01 



 
Profiel   

Haha, dat idee had ik vanochtend ook :)) Gistermiddag na het douchen gesmeerd en vanochtend leek er een stuk meer kleur op te zitten dan gisteren. Als ik 's morgens smeer, dan valt me dat niet zo op over de dag heen.

Op dit moment zit ik er SPF50 overheen te smeren, want ik ga straks wandelen over de heide (weken geleden al gepland). Mijn groepsgenoten hoeven nu iig niet te vrezen dat ik ze verblind :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 07:42 



 
Profiel   

hoi ik gebruik ook Bondi sands, nu dark gebruikt, maar bij mij is alleen het echte mega witte eraf. Zo mooi bruin als op de foto hier in het topic helaas bij lange na niet.
ik douche, scrub en smeer daarna, laat ht een nacht intrekken. spoel ht s morgens weer af, iemand een idee wat ik verkeerd doe?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 12:09 



 
Profiel   

lique68 schreef
hoi ik gebruik ook Bondi sands, nu dark gebruikt, maar bij mij is alleen het echte mega witte eraf. Zo mooi bruin als op de foto hier in het topic helaas bij lange na niet.
ik douche, scrub en smeer daarna, laat ht een nacht intrekken. spoel ht s morgens weer af, iemand een idee wat ik verkeerd doe?


Niet afspoelen en een weekje doorsmeren. Het wordt elke keer een beetje bruiner. :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 12:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 11 [ 257 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen