Op een stalen ros over wegen en door het bos

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gothico

Berichten: 1351
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Op een stalen ros over wegen en door het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-24 22:01

@T2T, Heel veel plezier en succes.

@zebrastreep, Goed nieuws voor jouw. Rustig aan blijven fietsen dus. (Niet zoals ik)

@leeslampje, Leuke foto. En fijn dat je er ook van genoten hebt. Zoveel publiek op het einde moet een heel gaaf gevoel geven.

Ik ga op het moment nog even wat minder. (Ja ik fiets nog altijd te hard)
Maar mijn conditie is niet heel goed en mijn knie doet wat zeer.
26 april moet ik naar het ziekenhuis om te kijken wat er verder kan zijn. (reumatoloog)

Maar ik hoop met Koningsdag een klein rondje met een vriendin te gaan fietsen en dan moet ik wel rustig aan doen. Haar tempo ligt een heel stuk lager en dat is wel goed voor mij.
Ook wil ik met mooi weer mijn tocht van 8 Juni gaan voorrijden. Als het kan met een vriend die het juiste tempo voor die tocht rijd. (Ik blijk echt een te hoog tempo te hebben)

Nu maar hopen dat alles positief is volgende week.

Padoertje
Berichten: 1545
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-24 09:35

T2T, Goede reis en heel veel plezier! Benieuwd naar de foto´s straks :j

Zebrastreep, dat is fijn om te lezen. Rustig fietsen en vooral niet te zwaar. Heb je een keer een bike fit laten doen? Dan weet je zeker dat je goed op je fiets zit en je je knieën niet verkeerd belast. Tip hierboven van fysio, daar sluit ik me ook bij aan.

Leeslampje, super tof! Ik ga dit weekend 2 dagen naar Schin op Geul om daar te klimmen. Moet dit ook echt op mijn eigen tempo gaan doen en niet proberen die fanatieke kerel van mij bij te houden, want dan red ik het niet _O-

Gothico fiets je wel met een hartslagmeter? Het scheelt voor mij nu echt nu ik in het juiste tempo/hartslagzone conditie opbouw. Ik kan nu ook echt veel langer fietsen zonder kleine pijntjes. En ik ga bewust niet mee met een groep die hier op donderdagavond echt alleje@@s hard gaat. Die rijden tussen de 37,7 en 40 gemiddeld over 50 km. Dan ben ik er met 5 kilometer (of eerder) al afgereden en je bouwt nul conditie op. Gewoon roofbouw van je lijf, verzuring en een hartslag die op 90% of hoger van je maximum zit. Nope.... dat hoop ik ooit wel te kunnen, maar daar gaan nog heel wat trainingsuurtjes inzitten :P

Koningsdag ga ik met die groep wel mee de tompoucenrit doen. Maar dan gaan er meer vrouwen mee, ook die vrijwel nooit fietsen maar wel een racefiets hebben staan, en dan ligt het tempo gemiddeld op 25 ofzo. Afhankelijk wie er mee gaan en wat voor weer het is. Met een beetje terrasweer, zit ik waarschijnlijk de rest van de dag in m'n wieleroutfit te borrelen :):)

Welke rit heb je in juni staan?

MarliesV

Berichten: 15201
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-24 10:02

T2T veel succes en plezier!

Gothico, naar dat het zo slecht gaat en dat je op een of andere manier jezelf niet kan temperen. Goed idee om dan voorlopig even met mensen te fietsen die onder jouw tempo zitten om zo jezelf niet teveel te belasten.

Zebrastreek, kalm aan, fijn dat je mag fietsen, pezen en overbelasting is echt lastig. Hopelijk lost je lichaam het zelf op.

Hier ff lekker kalm aan, na 3 dagen vorig weekend alleen afgelopen woensdag voor een training de mtb weer aangetrapt. Lekker getraind, stenen/rock gardens. Blijft uitdagend op elk niveau.
Vandaag dag 5 van de nieuwe baan, wel elke dag 12 heen en 12 terug maar daar heb ik een e-bike voor gekocht. Wel trappen, niet moe worden :+

Zebrastreep

Berichten: 9780
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-24 10:32

Bedankt voor jullie berichten! Ik ben ook blij dat het meevalt!

Gisteren toch wel een slechte dag gehad met pijn. Voordat ik moest werken veel gezeten maar ik had wel echt last ervan tijdens het werken. Collega heeft het meeste zware werk gedaan dat was wel heel fijn.

In de ochtend valt het na een nacht slapen wel weer mee. Wel nu toch een verkoudheid te pakken , het zit niet echt mee. Maar goed we moeten het er maar mee doen.

Gothico

Berichten: 1351
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Op een stalen ros over wegen en door het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-24 15:07

@Padoertje, Ik rijd zonder hartslagmeter. Eigenlijk zonder fietsuitrusting op mijn fietsschoenen en GPS na.
Mijn kruissnelheid is ook 36 a 40 km/u, maar dit is gewoon mijn standaard tempo. Om echt boven dat tempo te rijden is inderdaad niet echt om conditie op te bouwen. Maar ondanks dat ik van doorrijden houd, ik ken de nodige velonauten die racers hebben en ook ruim 10km/u boven mijn gemiddelde rijden. (In Duitsland is er iemand die het heeft weten te redden om 60km met een gemiddelde van 60km/u te rijden.)

@Marlies, Ik rijd gewoon mijn vaste woonwerk ritten en naar de paarden. Dat kleine stukje naar de paarden pak ik soms ook nog een sprint. En woonwerk probeer ik iets te minderen al is dat moeilijk. Maar door alle wegwerkzaamheden rem ik nu ook af.

In groepen rijden is niet iets wat ik wekelijks kan doen. Ligfietsgroepen rijden wel maandelijks. Maar ik heb ook andere hobby's. Zo ben ik muzikant en geluidtechnicus, en het seizoen start weer. Eerste optreden gehad en zondag mag ik geluid doen. Maar met mooi weer kriebelt het fietsen wel.

@Zebrastreep, Het zit je niet mee. Heel veel beterschap in ieder geval. Gelukkig heb je collega's die helpen.

Padoertje
Berichten: 1545
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-24 15:21

Gothico schreef:
@Padoertje, Ik rijd zonder hartslagmeter. Eigenlijk zonder fietsuitrusting op mijn fietsschoenen en GPS na.
Mijn kruissnelheid is ook 36 a 40 km/u, maar dit is gewoon mijn standaard tempo. Om echt boven dat tempo te rijden is inderdaad niet echt om conditie op te bouwen. Maar ondanks dat ik van doorrijden houd, ik ken de nodige velonauten die racers hebben en ook ruim 10km/u boven mijn gemiddelde rijden. (In Duitsland is er iemand die het heeft weten te redden om 60km met een gemiddelde van 60km/u te rijden.)

@Marlies, Ik rijd gewoon mijn vaste woonwerk ritten en naar de paarden. Dat kleine stukje naar de paarden pak ik soms ook nog een sprint. En woonwerk probeer ik iets te minderen al is dat moeilijk. Maar door alle wegwerkzaamheden rem ik nu ook af.
.


Oeh, ja dan is het lastig om rustig op te bouwen. Goed dus om met een buddy te fietsen die een lager tempo heeft. Hopelijk de 26e meer duidelijkheid en niet te streng zijn voor jezelf.

Zebrastreep, beterschap!

Zebrastreep

Berichten: 9780
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-24 17:04

Oh ik zag nog een vraag over klikpedalen , ik fiets zonder. Ik weet dat met klik eigenlijk beter is en je ook betere prestaties oplevert, maar ik ben een aantal jaar geleden flink gevallen met mijn paard en ben toen erg op de feiten gedrukt hoe belangrijk het is dat je los komt van het paard of in dit geval de fiets. Dus ik voel mij veiliger bij schoenen zonder klik.

Ik kreeg voor nu het advies om nog even te wachten met fysio en vooral wat rustiger eraan te doen. De fiets staat ook al even stil mede door het weer.

Gothico

Berichten: 1351
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Op een stalen ros over wegen en door het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-24 23:14

@Padoertje, Ik lees nu net jouw vraag op wat voor een rit ik 8 juni heb. Ik doe voor het eerst zelf een ligfietstocht organiseren. Een kleine tourtocht van 46km (wilde ongeveer 50km) met eigenlijk allemaal verschillende ligfietsen. Ik heb er geen problemen mee als er andere fietsen mee zouden willen.

De bedoeling is om vanuit thuis een route dijken te pakken, op mijn werk(horeca gedeelte op het huifkarcentrum) een pauze houden en dan via twee bossen binnendoor maar achteraf terug.(Niet langs de hoofdwegen)

@Zebrastreep. Ik rijd al jaren met klikpedalen. Het is een kwestie van wennen en het gaat in het begin soms fout omdat je er juist aan moet wennen.(heeft iedereen wel eens)

Maar verder gebruik je met klikpedalen nog andere spieren wat meer waardoor je het soms ook echt langer vol kunt houden. En omdat je meer spiergroepen in je benen gebruikt heb je ook iets minder snel verzuring heb ik het idee. (het verschil tussen moe worden en verzuring kan ik even niet duidelijk maken hierin)

Padoertje
Berichten: 1545
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 20:31

@gothico dan snap ik dat je de route eerst zelf een keer gereden wilt hebben. Ligfiets lijkt me zo eng; laag en knetterhard :j Respect dat je dat doet!

Hier 2 dagen Limburg achter de rug. Conclusie; ik wil een andere fiets :+ Ik heb nu een triple en kom net iets te kort om fijn te klimmen. Compact kost best wat en deze Bianchi had ik al 2e hands, dus van de week even overleggen met de winkel of het zin heeft of dat ik beter een andere fiets kan aanschaffen. Daarnaast heeft deze ook geen schijfremmen, dus afdalen was ook geen pretje. Hier in de polder prima, maar straks in Frankrijk niet handig.
Zon, regen en hagel gehad, dus ook echt rot fietsen met al die troep op de weg. Maarrrrrr, wel 2 dagen grenzen verlegd en mezelf mentaal goed tegengekomen zeg… beetje wind in de polder kan ik nu wel hebben hahaha.

MarliesV

Berichten: 15201
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Op een stalen ros over wegen en door het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 22:19

Padoertje wat lekker. Als je zwaar hebt gefietst in Limburg dan is idd een beetje wind in de polder ineens minder erg hè.

Ik heb schijfremmen op alle drie de laatst gekochte fietsen. Vind dat toch wel erg fijn en een veilig idee. Maar goed, vroeger had je dat ook niet en ging ik gewoon met de velgremmen vol gas een berg af. Als het goed is weet je de grenzen, zolang je daar van weg blijft is het prima toch?

Hier vandaag 50km op de gravelbike. Voelde zwaarder dan ik wou maar qua hartslag en gemiddelde was er niets mis mee.
Gezellig halverwege bij een zieke vriendin even koffie en appeltaart gedaan. Twee vliegen in 1 klap.

Gothico

Berichten: 1351
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Op een stalen ros over wegen en door het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-24 12:14

@Padoertje, dank je wel. Ja het is soms wat te laag betreft struiken. De laatste paar jaar laten ze die groeien voor de bijen. Ik ben daar juist niet blij mee omdat ik soms echt niets kan zien of gezien kan worden. Maar in het algemeen heb ik er verder geen last van. En het gaat zeker af en toe knetterhard. Er zijn bekende van mij die bult af over de 100km/u zijn gegaan. Ik vind 80km/u wel mijn grens.

En dat mentale ben ik ook al een paar keer doorheen gegaan met lange afstand fietsen. Ik ben geen lange afstand rijder. Maar doe ik soms wel omdat het moet of omdat ik het dan wil. Je komt jezelf tegen en als je het eenmaal gedaan hebt is dat een mooie overwinning.

@Marlies, Schijfremmen zijn inderdaad een veiliger gevoel. Mijn gewone ligfiets en trike hebben schijfremmen. Mijn velomobiel heeft trommelremmen en niet eens de grotere, maar werkt goed omdat beide voorwielen remmen.

Zelf ben ik een keer onderuit gegaan omdat de velgremmen niet goed afgesteld stonden. Of als ze versleten waren dat je zo doorschiet en niet afremt. Maar schijfremmen heb ik een hekel aan als ze nat zijn, ze remmen minder en piepen zo hard XD.

maaikemuis
Berichten: 5284
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Re: Op een stalen ros over wegen en door het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-24 15:56

@zebrastreep; overbelasting daar ga je wel even last van houden ben ik bang. Volgens mij werk jij ook in de zorg toch? Dan is rustig aan doen en niet teveel fysiek actief zijn best een uitdaging.

@padoertje; het klinkt wel als een heerlijk weekend. Met een flinke uitdaging (geholpen door het weer, want het was/is zo koud en dan al die regen). Ik rij met schijfremmen en ik vind het wel heel fijn, zeker met nat weer is het iets betrouwbaarder. Ik ben benieuwd wat de conclusie gaat worden van de week!

Ik heb gisteren voor het eerst weer een rondje over de weg gedaan (gravel durf ik nog even niet aan). Uiteindelijk werd het een rondje van 60km naar Lelystad, dus nu hebben we de ‘L’ van Lelystad toegevoegd aan ons alfabet. Het viel me niet tegen, al was de laatste 10km wel een beetje hangen en wurgen met mijn arm. Hopelijk trekt hij snel wat meer bij. Maar conditioneel loopt het wel los bij mij.

Padoertje
Berichten: 1545
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-24 19:36

Klinkt lekker MarliesV! Appeltaartje doet het altijd goed :-)

@Gothico, dat kan ik me voorstellen. Dapper dat je dat durft. Hier ook steeds meer bloeiende bermen en ze maaien maar 2x per jaar tbv biodiversiteit. Gelukkig worden zichthoeken en rotondes wel vaker gemaaid, maar daar heb je midden in de polder weinig aan. En daarnaast nog onvoorspelbare andere weggebruikers, kinderen of loslopende honden op de weg.... Dat blijf ik toch wel spannend vinden als ik wat harder ga of achter in het wiel rijd en zelf minder zie.

@maaikemuis, dat is sneller dan verwacht. Wat fijn dat je al een rondje hebt gereden en 60km is niet niks, want de trillingen en bobbels ga je echt wel voelen in je arm.

Ik ga morgen even bellen met de winkel en als het woensdag mooi weer is, dan rijd ik er met de fiets even naartoe. Hij heeft best wat op voorraad in mijn maat zag ik al. Benieuwd wat hij voor mijn Bianchi teruggeeft bij inruil. Zitten nu dikke velgen onder die ik niet op een andere fiets kwijt kan (ja die op de tacx staat) en anders wissel ik ze weer :o Eind van de week dan horen jullie wat het is geworden.

Gothico

Berichten: 1351
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Op een stalen ros over wegen en door het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 00:47

@Padoertje, Ik ben verplicht aan de ligfiets dus heb weinig keuze. (anders dan een ligfiets kan ik lichamelijk niet meer) En vanavond had ik bijna een fietser te pakken(of hij mij) Ik reed door een groen licht en let op het fietspad of er iets rijd. Van de weg zou niks moeten komen. Komt er een jonge gast op een fiets met een heel klein lampje vanaf de weg en gooit hem echt zo voor mijn fiets terwijl ik ruim boven de 30km/u fietste. Ik had hem echt net optijd in de gaten. Anders had ik hem vol geraakt.

Het blijft opletten en hoop dat iedereen dat goed blijft doen. Een kennis had gisteren een fietser die recht op hem af kwam en dat was frontaal op zijn velo. Kennis kon niet uitwijken op het drukke fietspad en fietser reed zo rechtdoor zijn weghelft op.

Dit zie ik helaas ook regelmatig door automobilisten. Maar deze was echt niet aan het opletten en deed gewoon volgen zonder kijken of nadenken.
https://www.youtube.com/watch?v=EEo-7-0 ... ex=10&t=1s

@Maaike, 60km met hoe het nu gaat is een zeer mooie afstand. Fijn dat het redelijk goed ging en leuk dat je de letter L erbij hebt kunnen fietsen.

Time2Tri

Berichten: 6133
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 01:49

Morgen , of eigenlijk vandaag lees ik bij en geef een update . Ben net thuis .

Deze is iig in de pocket *\o/*

Afbeelding

maaikemuis
Berichten: 5284
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Re: Op een stalen ros over wegen en door het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-24 08:06

Jaaaaa, Time! Wat goed!

IMAY1990

Berichten: 1889
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 08:10

Time2Tri schreef:
Morgen , of eigenlijk vandaag lees ik bij en geef een update . Ben net thuis .

Deze is iig in de pocket *\o/*

[ [url=m/DJYAjU.jpg]Afbeelding[/url] ]


Super goed gedaan, ik heb je zondag gevolgd op de app. Topprestatie weer

MarliesV

Berichten: 15201
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Op een stalen ros over wegen en door het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 08:31

T2T wat goed! Super knap.

Gothico, bah wat naar dat het zo onveilig is af en toe.

Maaike, super netjes 60 km, hoe is het the day after?

maaikemuis
Berichten: 5284
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Re: Op een stalen ros over wegen en door het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-24 10:55

Not too bad. Ik heb niet het idee dat het er erger van is geworden. Op zich kom ik best redelijk uit de voeten. Het lijkt er op dat vooral mijn biceps heel boos is en het operatiegebied is gevoelig. Maar misschien dat mijn verwachting iets ambitieus is voor 2,5 na ok. Ik ben wel lekker aan het werk en dat gaat goed. Ik mag niet tillen, gelukkig veel lieve collega’s die al het tilwerk doen.

Gothico

Berichten: 1351
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Op een stalen ros over wegen en door het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 13:03

Van mijn kant nu slecht nieuws. Rare situatie waardoor ik dit keer over het hoofd ben gezien en dit keer was het raak.

Als ik met mijn gewone ligfiets was geweest zag het er wel anders uit. Mijn velomobiel is link voor bij het wiel aangereden door een bus van een bedrijf. Het gehele stuur inrichting is opgedrukt en krom en het carbon van binnen gebroken. Ik moet nu dus alles regelen en het gaat via de verzekering.

Zelf heb ik totaal niks, alleen de schrik. Die man was ook geschrokken natuurlijk en kwam meteen kijken. Ook hij was blij dat ik niks had natuurlijk. Maar nu is het afwachten en dan Dronten inlichten en zien wat er mogelijk is.

Padoertje
Berichten: 1545
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 14:46

Time2Tri schreef:
Morgen , of eigenlijk vandaag lees ik bij en geef een update . Ben net thuis .

Deze is iig in de pocket *\o/*

[ [url=m/DJYAjU.jpg]Afbeelding[/url] ]



Zo stoer!!!! Gefeliciteerd

Padoertje
Berichten: 1545
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 14:48

Gothico schreef:
Van mijn kant nu slecht nieuws. Rare situatie waardoor ik dit keer over het hoofd ben gezien en dit keer was het raak.

Als ik met mijn gewone ligfiets was geweest zag het er wel anders uit. Mijn velomobiel is link voor bij het wiel aangereden door een bus van een bedrijf. Het gehele stuur inrichting is opgedrukt en krom en het carbon van binnen gebroken. Ik moet nu dus alles regelen en het gaat via de verzekering.

Zelf heb ik totaal niks, alleen de schrik. Die man was ook geschrokken natuurlijk en kwam meteen kijken. Ook hij was blij dat ik niks had natuurlijk. Maar nu is het afwachten en dan Dronten inlichten en zien wat er mogelijk is.


Hè bah, dat is een naar bericht zeg. Gelukkig mankeer je zelf niets, maar de schrik zal er flink inzitten. Sterkte en hopelijk gaat het allemaal voorspoedig met de verzekering. Niet leuk….

MarliesV

Berichten: 15201
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 14:49

Fijn Maaike, dat biedt hoop!

Nee Gothico, jeetje wat oliebol zeg. Super fijn dat je zelf met de schrik bent vrijgekomen maar het gedoe met je fiets en de schade is echt super rot. Allemaal dingen die je er niet bij kan hebben, sterkte!

maaikemuis
Berichten: 5284
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Re: Op een stalen ros over wegen en door het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-24 16:18

Jeetje Gothico! Wat een ellende. Ik ben wel heel blij om te horen dat je zelf niets hebt, maar je fiets stuk en alle reparaties zit je absoluut niet op te wachten. Ik hoop dat ze het allemaal weer kunnen maken.

Gothico

Berichten: 1351
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Op een stalen ros over wegen en door het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 19:53

@T2T, Gefeliciteerd met deze mooie prestatie en medaille, vanmorgen even niet op gelet.

@Padoertje, Dank je wel. Ik ben nu druk met alles bellen en regelen.

@Marlies, Inderdaad wel vervelend. Maaar het komt goed. Beetje jammer dat mijn velomobiel als mijn auto is. Ik heb gelukkig nog een fiets die het wel doet.

@Maaike, Ik heb helemaal niks omdat de velomobiel eigenlijk alles opgevangen heeft. Het repareren moet ik voorlopig sowieso op wachten. velomobiel.nl zit een weekje dicht. Het is waarschijnlijk wel te maken, het is bijna allemaal carbon en aluminium. Maar omdat de lak ook lekker eraf ligt moet hij ook opnieuw gespoten worden. Ik ga dus al snel over de 1000 euro schade. We gaan het zien of alles gaat lukken. Eenmaal in Dronten kunnen ze hem bekijken en dan komt er een expert die alles moet nakijken en toestemming geven ect. Dan kan ik alles richten de verzekering sturen en afwachten. Als alles bij de verzekering geregeld is kunnen ze pas beginnen met het herstel.

Ik ben nu dus een paar weken mijn vervoersmiddel kwijt. Dat is even zuur. Maar ik ben positief dat de velomobiel gewoon zo veilig is voor de bestuurder dat ik niks heb en hij de klap opvangt. Daarbij het was een grote Mercedes Sprinter. Die is een mooi stukje groter, sterker en zwaarder. Het was echt anders geweest met mijn gewone ligfiets die ik nu wel moet gebruiken.

Hopelijk als alles klaar is en achter de rug dat ik weer kan rijden met deze mooie fiets.

En dit heeft indirect gevolgen voor mijn tocht. Ik moet hem proefrijden, maar ben niet bang ofzo en zal het waarchijnlijk met mijn gewone ligfiets gaan doen dan. De rit zelf hoop ik weer een velomobiel te hebben.