Forums » Algemeen » [MWS] Mensenwelzijn en sport |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 347 van de 352 [ 8781 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350 ... 352 Volgende |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
[info] Tattoo's 14! |
---|
Needje | |
Mijn tekstje had Gerrit van Sailors&Crooks gezet. Die denkt goed mee ook over evt dichtlopen. Daarom bij mij zelfs wat letters aangepast zodat dat niet zou gebeuren.
|
Laatste bericht |
Geplaatst: 11-09-24 10:41 |
Prima2Donna | |
Haai ik kom even binnenvallen in het topic. Ik zit al een tijdje met een idee in mijn hoofd en vond het nou wel tijd om er serieuzer naar te gaan kijken.
Van jongs af aan heb ik iets met wolken en onweer gehad. Mooi om naar te kijken, maar ook interessant hoe het fysisch werkt. Vroeger was ik er bang van, nu juist gefascineerd. Het idee van een tattoo trekt mij de laatste paar jaar wel. Een kleine tattoo van een wolkje met bliksemschicht leek mij daarom heel geschikt en past perfect bij mij. Maar, ik ben een complete leek in de tattoo wereld en heb allerlei vragen voordat ik er überhaupt aan ga beginnen - Ik wil dus een kleine, minimalistische tattoo met een bliksemschicht die uit een wolk komt (zie voorbeeldfoto's van pinterest) - Mijn eerste gedachte was binnenkant pols van mijn linkerarm. Maar, als ik een armband draag, heb ik deze ook altijd links. Wel kleine armbanden, dus ik denk dat het opzich niet zo erg is? - Is binnenkant pols een erg pijnlijke plek? - Hoeveel zou zoiets kunnen kosten? - hebben jullie tips voor een goede plek in Apeldoorn/Utrecht? - Misschien dat ik het eerst met henna wil laten zetten (wel door een prof) om het idee te kunnen zien zonder dat het gelijk permanent is. Zijn hier bekende adressen voor? Voorbeeldfoto's even in een spoiler! Spoiler: |
Geplaatst: 11-09-24 20:17 |
Supervixen | |
Zo'n mini tattoo is echt niet pijnlijk hoor en het is zo klaar, dus als het al wat gevoelig is ben je er zo vanaf.
Persephoni (insta) zou dit goed kunnen, zij doet alleen maar kleine tattoos en van dit soort dingen. Alleen wel in Arnhem, maar dan kun je er een dagje weg van maken. Hoeveel kost zoiets.. ik schat zo'n 100 euro. Kan wat meer of wat minder zijn. |
Geplaatst: 11-09-24 20:24 |
Kido | |
Supervixen schreef Zo'n mini tattoo is echt niet pijnlijk hoor en het is zo klaar, dus als het al wat gevoelig is ben je er zo vanaf. Persephoni (insta) zou dit goed kunnen, zij doet alleen maar kleine tattoos en van dit soort dingen. Alleen wel in Arnhem, maar dan kun je er een dagje weg van maken. Hoeveel kost zoiets.. ik schat zo'n 100 euro. Kan wat meer of wat minder zijn. Zei kan dit idd erg goed! Minder zal het niet snel zijn vanwege vaak start tarief en ook al is de tattoo klein er moet hetzelfde voorbereid worden kwa spullen. |
Geplaatst: 11-09-24 20:27 |
Kinke | |
wat je ook kunt doen, via Etsy 'nep' tattoos bestellen.
Ik heb ooit eens via deze besteld: https://www.etsy.com/nl/shop/smalltatto ... d=33643315 |
Geplaatst: 11-09-24 21:24 |
batje | |
Je kan zelfs je eigen ontwerp op een plakplaatje laten zetten om te testen of je het wat vindt:
https://inkdays.nl/products/custom-tattoo |
Geplaatst: 11-09-24 21:48 |
Bellatrix | |
Wel prijzig maar interessant!
|
Geplaatst: 11-09-24 21:59 |
Prima2Donna | |
Dank voor de tips tot dusver!
|
Geplaatst: 11-09-24 22:12 |
Jester_ | |
Prima2Donna schreef Haai ik kom even binnenvallen in het topic. Ik zit al een tijdje met een idee in mijn hoofd en vond het nou wel tijd om er serieuzer naar te gaan kijken. Van jongs af aan heb ik iets met wolken en onweer gehad. Mooi om naar te kijken, maar ook interessant hoe het fysisch werkt. Vroeger was ik er bang van, nu juist gefascineerd. Het idee van een tattoo trekt mij de laatste paar jaar wel. Een kleine tattoo van een wolkje met bliksemschicht leek mij daarom heel geschikt en past perfect bij mij. Maar, ik ben een complete leek in de tattoo wereld en heb allerlei vragen voordat ik er überhaupt aan ga beginnen - Ik wil dus een kleine, minimalistische tattoo met een bliksemschicht die uit een wolk komt (zie voorbeeldfoto's van pinterest) - Mijn eerste gedachte was binnenkant pols van mijn linkerarm. Maar, als ik een armband draag, heb ik deze ook altijd links. Wel kleine armbanden, dus ik denk dat het opzich niet zo erg is? - Is binnenkant pols een erg pijnlijke plek? - Hoeveel zou zoiets kunnen kosten? - hebben jullie tips voor een goede plek in Apeldoorn/Utrecht? - Misschien dat ik het eerst met henna wil laten zetten (wel door een prof) om het idee te kunnen zien zonder dat het gelijk permanent is. Zijn hier bekende adressen voor? Voorbeeldfoto's even in een spoiler! Spoiler: [ Afbeelding ] [ Afbeelding ] [ Afbeelding ] [ Afbeelding ] Blackswordtattoo in apeldoorn is heel goed! Die kunnen dit prima |
Geplaatst: 12-09-24 00:06 |
Seraphia | |
Kinke schreef Seraphia schreef Hoe lang heeft die met de uil bij jou geduurd? Ik vind een hele dag zitten ook best een lange zit maar ze nemen regelmatig pauzes en duiken dan even de Jumbo in. Die zit er letterlijk om de hoek. Vragen ze ook heel super tof of ze iets moeten mee nemen voor je. Blikje drinken of iets te eten of zo .. Dus dan is het allemaal wel goed uit te houden! bijna 3 uur, zonder 2 kleine pauzes van een minuut of 10. Da's mij nog niet overkomen, dat ze iets te eten of drinken gaan halen. Krijg hooguit thee/koffie/water aangeboden (ik neem zelf voor de zekerheid een snackje mee) Ah 3 uur is ook wel een tijdje maar ik kan me voorstellen dat je een dagsessies best lang zal vinden. Hier werd zelfs bananensoep aangeboden. Heb maar vriendelijk bedankt. Ik ben op de helft met sparen voor mijn volgende tattoo. Over een paar maandjes kan ik een afspraak gaan maken. |
Geplaatst: 19-09-24 19:38 |
silvericathy | |
Ik kom eventjes binnenvallen. Ik weet wat ik wil, maar niet hoe ik het wil en hoopte dat er hier wat mensen willen meedenken en mogelijk een ruw ontwerp maken. Dat mijn gedachten een beeld krijgt erbij.
Ik wil een tattoo van een loszittend enkelbandje van deze zin laten maken: Second chances are rarely offered. Ik twijfel al een half jaar op welke plek ik deze zin wil en hoe. Ik denk nu dat dit wel een mooie optie kan zijn, mits het haalbaar is in formaat. Anders zou ik het leuk vinden als jullie eens willen meedenken.. Ik wil hem zelf kunnen zien, dus mijn rug en lastige plekken is geen optie. Ik wil hem kunnen verbergen en dat het meer iets toevalligs is als iemand hem eens ziet. Voor mijn werk moet ik netjes gekleed en tattoos liever niet zichtbaar ook. Ik vind dat het tevens iets subtiels moet blijven en van mijzelf, niet de hele wereld hoeft het te zien. Veel plekken zijn door mijn overgewicht een minder goede optie. Weet bijvoorbeeld dat slanke mensen er vaak een hebben aan de zijkant ribbenkast, maar bij mij is dat niks... |
Geplaatst: 20-09-24 22:13 |
Earth | |
Dat kun je het beste met je artiest overleggen, die kan een mooi ontwerp maken en meedenken over plaatsing etc.
|
Geplaatst: 20-09-24 22:39 |
Sweetgirl1 | |
silvericathy schreef Ik kom eventjes binnenvallen. Ik weet wat ik wil, maar niet hoe ik het wil en hoopte dat er hier wat mensen willen meedenken en mogelijk een ruw ontwerp maken. Dat mijn gedachten een beeld krijgt erbij. Ik wil een tattoo van een loszittend enkelbandje van deze zin laten maken: Second chances are rarely offered. Ik twijfel al een half jaar op welke plek ik deze zin wil en hoe. Ik denk nu dat dit wel een mooie optie kan zijn, mits het haalbaar is in formaat. Anders zou ik het leuk vinden als jullie eens willen meedenken.. Ik wil hem zelf kunnen zien, dus mijn rug en lastige plekken is geen optie. Ik wil hem kunnen verbergen en dat het meer iets toevalligs is als iemand hem eens ziet. Voor mijn werk moet ik netjes gekleed en tattoos liever niet zichtbaar ook. Ik vind dat het tevens iets subtiels moet blijven en van mijzelf, niet de hele wereld hoeft het te zien. Veel plekken zijn door mijn overgewicht een minder goede optie. Weet bijvoorbeeld dat slanke mensen er vaak een hebben aan de zijkant ribbenkast, maar bij mij is dat niks... K ben ook steviger en heb 3 op mn onderarmen aan dr binnenkant. 2 enkels binnenkant en 1 grote op mn schouder. En ze zijn allemaal nog stuk voor stuk mooi. Oudste staat nu 12 jaar op mn pols ( de gene waar nu die blaar over zat ) |
Geplaatst: 20-09-24 23:42 |
Needje | |
Lijkt mij op zich dat als je een loszittend enkelbandje wil je deze op je enkel laat zetten
|
Geplaatst: 21-09-24 13:00 |
Supervixen | |
Ik denk dat ze een enkelbandje heeft met die zin en die zin ergens wil..
Maar ik dacht hetzelfde. Een tattoo van een loszittend enkelbandje moet op je enkel |
Geplaatst: 21-09-24 13:36 |
silvericathy | |
Supervixen schreef Ik denk dat ze een enkelbandje heeft met die zin en die zin ergens wil.. Maar ik dacht hetzelfde. Een tattoo van een loszittend enkelbandje moet op je enkel Nee haha, mijn idee was om met die zin eventueel een enkelbandje te laten tatoeëren. Maar er zijn natuurlijk tig mogelijkheden waar dit zin anders zou kunnen. Maar als ik hem om mijn enkel wil, als een soort bandje dan wil ik geen strakke lijn maar met wat speling erin alsof je een enkelbandje omhebt dat losjes zit. |
Geplaatst: 21-09-24 21:18 |
Jester_ | |
Ik heb ook vakantie deze grappige laten zetten, en vind de betekenis erachter ook erg leuk en goed bij me passen
En ook nog wat op me bil |
Geplaatst: 23-09-24 13:55 |
XxMariellexX | |
Wat een mooie tatoeages komen voorbij
Ik wil echt al zeker 6 jaar op de gehele binnenkant van mijn onderarm een fineline tatoeage met bloemen uit mijn bruidsboeket. Destijds iemand gevonden maar zij stopte er helaas mee dus bleef het bij een droom want ben heel precies en had op elke tattoo artiest die fine line tattoos zetten wel wat aan te merken Een oude vriend van mij is 2 jaar geleden naar Polen verhuisd en zijn vriendin is dus een fine line artist en zet echt prachtige tatoeages had al 10 x tegen mijn man gezegd dat ik zo baalde dat ze 12 uur hier vandaan wonen haha Vorige maand kreeg ik ineens bericht van hem dat ze in oktober een weekje naar Nederland komen en ze dan wel mijn tatoeage wilt zetten Heb gister het ontwerp gehad en wauww was echt sprakeloos precies zoals ik het me altijd had voorgesteld. 6 oktober is het zo ver. Poep nou al 100 kleuren in mn broek zetten duurt 4,5 uur en is mijn eerste tatoeage. Heb vooral verhalen nodig van mensen die op de binnenkant van hun onderarm een tattoo hebben en die me even willen vertellen dat de pijn best wel mee valt haha |
Geplaatst: 23-09-24 20:25 |
Marocje | |
Hmm, ik ben de dag ervoor aan de beurt dus dat zal vast te kortdag zijn, haha. Of dit onderarm of toch bovenarm wordt gaan we daar pas bepalen.
|
Geplaatst: 23-09-24 20:37 |
tones | |
Ik ga morgen een gedeelte van mijn onderarm laten doen. Ik denk dat het wel meevalt.
|
Geplaatst: 23-09-24 20:46 |
Hhilde | |
Gefeliciteerd Tones!
Marielle, ik heb een tattoo op mijn onderarm die ook ongeveer 4,5 uur duurde. Bij mij hielp het vooral om suikers tijdens het zetten goed aan te vullen. De pijn vond ik over het algemeen wel meevallen, al werd het na 3 uur of zo wel wat vervelender. Het is ook echt heel persoonlijk. Mijn tattoo van eind oktober komt op mijn bovenarm en daar heb ik ook al over horen zeggen dat het rotplek is. Ik ga het zien |
Geplaatst: 23-09-24 20:51 |
tones | |
Dankjewel Hilde.
Bovenarm vond ik helemaal niet pijnlijk. Alleen dat verrekte doekje. |
Geplaatst: 23-09-24 21:12 |
Eulogy | |
Ik vond binnenkant onderarm ook meevallen, alleen de stukjes richting de binnenkant van m'n elleboog waren wat vervelend. Maar het is zo persoonlijk en ook afhankelijk van de tattoo.
Had wel al vrij snel geen gevoel meer in m'n hand door de positie |
Geplaatst: 23-09-24 21:52 |
Supervixen | |
Mijn onderarm staat vol en was prima te doen. Zelfs aan de binnenkant van mijn elleboog.
Kuiten waren veel pijnlijker |
Geplaatst: 24-09-24 06:40 |
Lijsken | |
Ik heb als eerste (en enige) tattoo ook een flinke tattoo op mijn onderarm. Dat was heel spannend maar het viel alles mee
|
Omhoog |
Geplaatst: 24-09-24 06:42 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 347 van de 352 [ 8781 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350 ... 352 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » [MWS] Mensenwelzijn en sport |
Inloggen |