Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 100 van de 101 [ 2502 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ritualsverslaafden deel 2!

Profiel   

Ook geinig. De app dacht ineens dat de stone diffuser beschikbaar was, en ik wilde de handzeep ook nog wel, dus bestelling geplaatst. Krijg ik eerst bevestiging met de diffuser, en even later een nieuwe bevestiging zonder.
Maar de rest van de bestelling is hetzelfde gebleven.
Geen slechte deal dan, de handzeep, foam en tasje (en verzending) voor 15 euro.
Maar ze hebben wel het volledige bedrag afgeschreven (inc de diffuser), dus wel even in de gaten houden dat ze de rest terugstorten…
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-24 16:00 

Profiel   

Ben nu ook erg benieuwd naar de diffusor. Misschien in de winkel nog ergens

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-24 16:04 

Profiel   

Kom net uit de winkel maar weet nog niet helemaal wat ik er van moet vinden

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-24 10:51 

Profiel   

Dat heb ik ook bij deze lijn, gisteren een klein beetje van de tester bodylotion op mijn handen gedaan en er meerdere keren gedurende de dag aan geroken maar ik ben niet overtuigd nog. Daarnaast heb ik nog genoeg staan van de basis lijnen dus ik laat het er nu toch maar bij.
De vorige keren al een gratis bodylotion, huisparfum en gewone parfum gratis mee kunnen krijgen dus dat was een leuke aankoop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-24 11:06 

Profiel   

Ik heb de huisparfum gekocht. Voor op het lijf is het niet mijn geur. Misschien de douche foam, maar ik stik van de douche foams en ga eigenlijk altijd in bad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-24 11:43 

Profiel   

Heb net m'n foams en de parfumset binnen en wilde nu dat ik meer had besteld :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-24 16:09 

Profiel   

Ik had de giftset binnen, maar vond de cream toch niet lekker, heb alleen de foam gehouden en de set + mehr handzeep en foam die ik erbij gekregen had weer doorverkocht. Heb nu alleen drie foams, prima zo. Alleen had ik nog een grapje, want bij de giftset stond of misschien nog staat, dat de cream 220ml zou zijn, maar hij kwam gewoon met de 175ml die je ook los kan kopen. Daarover een klacht bij Rituals ingediend en nu krijg ik een 10 euro kadokaart *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-24 20:31 

Profiel   

Ik heb hem nog niet geroken, was vanmiddag wel in de stad maar eigenlijk vergeten om langs de winkel te gaan.
Ik heb eigenlijk nog genoeg staan en geen geld op het moment.
Maar de feestdagen komen er ook aan, dus wie weet....

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-24 21:32 

Profiel   

Alwiene schreef
Ik had de giftset binnen, maar vond de cream toch niet lekker, heb alleen de foam gehouden en de set + mehr handzeep en foam die ik erbij gekregen had weer doorverkocht. Heb nu alleen drie foams, prima zo. Alleen had ik nog een grapje, want bij de giftset stond of misschien nog staat, dat de cream 220ml zou zijn, maar hij kwam gewoon met de 175ml die je ook los kan kopen. Daarover een klacht bij Rituals ingediend en nu krijg ik een 10 euro kadokaart *\o/*

Als ik dit lees ben ik gewoon net zo blij voor je als jezelf bent haha, ze zijn niet kinderachtig in iedergeval :D
Heel leuk, geniet er van!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-24 04:52 

Profiel   

Dallista schreef
Geen slechte deal dan, de handzeep, foam en tasje (en verzending) voor 15 euro.
Maar ze hebben wel het volledige bedrag afgeschreven (inc de diffuser), dus wel even in de gaten houden dat ze de rest terugstorten…
[ Afbeelding ]

Geld inmiddels ook netjes teruggestort.
Zo’n fout mogen ze wel vaker maken van mij.
Neemt niet weg dat ik de diffuser toch nog wel wil hebben. Gewoon voor het mooie. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-24 06:46 

Profiel   

Dat is altijd lekker als je geld terug krijg :))

Ik heb uiteindelijk afgelopen weekend niet besteld. Ik had namelijk niet voor €60,00 nodig en zag ergens dat er binnenkort weer Friends And Family korting komt

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-24 07:28 

Profiel   

Ik ga toch niet voor de Diffusor. Mijn moeder zei terecht: en als die geur weer weg is, dan kan je er niets meer mee?

Goed punt. Dus ik blijf trouw bij mijn geurstokjes van Karma. :)

En ben aan het overwegen om een genie te kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-24 10:57 

Profiel   

Zertab schreef
Ik ga toch niet voor de Diffusor. Mijn moeder zei terecht: en als die geur weer weg is, dan kan je er niets meer mee?

Je kan gewoon allerlei soorten essentiële oliën op Himalaya zoutstukken druppelen hoor. Dus niet alleen die van Rituals

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-24 13:57 

Profiel   

Matheno schreef
Zertab schreef

Je kan gewoon allerlei soorten essentiële oliën op Himalaya zoutstukken druppelen hoor. Dus niet alleen die van Rituals

Blijft die oude geur dan niet hangen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-24 14:38 

Profiel   

Ben toch wel erg enthousiast over de parfums, ruiken ook zo anders afhankelijk van wie het draagt. Mijn man had de Gold op en dat rook bij hem kruidig zoals Versace Eros en bij mij ruikt ie wat zoetiger. De Silver vind ik ook heerlijk, draag beiden elke dag sinds ik ze heb

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-24 11:43 

Profiel   

Oeh daar is die de 15% korting op alles vandaag en morgen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-24 12:36 

Profiel   

Ashleytjuhh schreef

Waar zie jij dat staan? Ik heb bij mijn e-mail gekeken maar daar zie ik het niet staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-24 13:18 

Profiel   

balance schreef
Ashleytjuhh schreef

Waar zie jij dat staan? Ik heb bij mijn e-mail gekeken maar daar zie ik het niet staan.

klopt is een friends and family korting ik zal hem doorsturen naar je per pb

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-24 13:20 

Profiel   

Staat op pepper zag ik net :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-24 18:28 

Profiel   

Mag ik die korting ook? Ik twijfel of ik nog ga bestellen vandaag :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-24 17:07 

Profiel   

Meer mensen die een Genie hebben of hadden, en die met geen mogelijkheid op wifi verbonden krijgen? -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 18:04 

Profiel   

Heb hem. Soms moet ik hem even resetten en nog eens proberen. Dan pakt hij hem wel weer. Had er ook veel ruzie mee in begin en plots pakte hij hem.

Vriend weet hoe weg ik ben van alchemy collectie. Komt die plots thuis met voorraad voor rest van winter van douchschuim en bodylotion. En daarnaast nog de kaars <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 18:13 

Profiel   

Zertab schreef
Meer mensen die een Genie hebben of hadden, en die met geen mogelijkheid op wifi verbonden krijgen? -O-

Sinds wij een nieuwe wifirouter hebben, krijg ik het ook niet meer voor elkaar..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 08:43 

Profiel   

Binnenkort een ict-er naar laten kijken. Lukt het dan niet dan gaat ie maar weer terug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 09:14 

Profiel   

Stille meelezer hier. Iemand die tegen verzendkosten interesse heeft in deze body lotion? twijfel of deze wel in een brievenbus envelop past.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-24 18:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 100 van de 101 [ 2502 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen