Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 73 van de 89 [ 2218 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 89  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Al 10 dagen bloed plassen

Profiel   

Wat een ontzettende fijne update.
Nu op naar een volledig herstel!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 15:52 

Profiel   

Wat fijn dat ze iets gevonden hebben en het verholpen is nu!

Ik kan me heel goed voorstellen dat het raar is en dat je helemaal moet wennen dat je niet meer misselijk bent. Nu rustig aansterken weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 16:04 

Profiel   

Wat een fijne update! Tof dat het nu al zo veel beter gaat. Op naar een voorspoedig herstel *\o/* .

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 16:12 

Profiel   

Wat een fijn nieuws Daphne!
Dat had niemand verwacht denk ik met vrij recent nog een normale CT-scan (iig op dit gebied) en geen verhaal van trauma of ander luxerend moment om dit te krijgen.

Hopelijk vanaf nu geleidelijk vooruit en weer conditie en kracht opbouwen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 16:18 

Profiel   

Wat een fijne update TS! Hopelijk ga je je snel ook beter voelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 16:24 

Profiel   

Wat fijn dat het weer een beetje beter met je gaat ondanks dat je eerst veel slechter was nu lekker aansterken
Mag ik vragen waar van je zo’n breuk kunt krijgen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 16:24 

Profiel   

Fijn TS!
Hier nog een stille meelezer, destijds al van je eerste topic en nu hier. Hopelijk is je vanaf nu alleen maar voorspoed gegund.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 16:32 

Profiel   

Hier ook een stille meelezers, maar wat ontzettend fijn dat je van je misselijkheid af bent TS *\o/*
De oorzaak is natuurlijk een stuk minder, maar hopelijk gaat alles nu gewoon in een stijgende lijn voor je. Dat gunt iedereen je

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 16:39 

Profiel   

Wat fijn voor je, schuif het eten maar naar binnen en aansterken!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 16:50 

Profiel   

pantarhei schreef
Wat fijn dat ze de oorzaak hebben gevonden en je je gelijk zoveel beter voelt. Vraag? Kan dat spontaan gebeuren een middenrifbreuk? Blijkbaar niet zo vaak voorkomend dat ze daar niet aan hebben gedacht. Hopelijk knap je nu goed op.

Ja, helaas kan dat zomaar gebeuren en echt iedereen kan het krijgen. Ik heb het ook en bij mij door verkeerde beweging gekomen.

@TS super fijn dat er een einde aan de tunnel is voor je en alles goed gegaan is. Heel veel beterschap en een goed herstel gewenst. :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 17:03 

Profiel   

Ts wat super fijn dat er iets gevonden is en je je nu beter voelt. Gelukkig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 17:17 

Profiel   

Een middenrifbreuk!! Jeetje zeg, en dat dus al die maanden al. Wat super dat je misselijkheid meteen weg is. Heerlijk dat je je nu {:} voelt _O- . Langzaam maar zeker weer wennen aan normaal eten en weer kracht opdoen. Ben heel blij voor je en fijn dat je een update hebt gegeven +:)+ .

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 18:07 

Profiel   

Wat fijn dat de misselijkheid nu over is! Nu aansterken en dan je nier?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 18:08 

Profiel   

Wat fijn om wat van je te horen TS! En nog veel fijner dat je weer vooruit gaat. Succes met aansterken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 18:37 

Profiel   

Hier ook een stille meelezer! superfijne update en wat fijn ook dat je je direct beter voelt!
ik wist niet wat een middenrifbreuk was en hoe het kwam , dus even gegoogeld..... maar hoe kan het dat niemand bij alle onderzoeken in de afgelopen maanden dit heeft kunnen ontdekken? Komt het niet zo vaak voor dat de symptomen niet herkend worden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 19:29 

Profiel   

saskiaojan schreef
Hier ook een stille meelezer! superfijne update en wat fijn ook dat je je direct beter voelt!
ik wist niet wat een middenrifbreuk was en hoe het kwam , dus even gegoogeld..... maar hoe kan het dat niemand bij alle onderzoeken in de afgelopen maanden dit heeft kunnen ontdekken? Komt het niet zo vaak voor dat de symptomen niet herkend worden?

Stille meelezer, dit vroeg ik me ook af idd, zoiets krijg je toch ook niet spontaan denk ik...?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 19:44 

Profiel   

Eef_Bam schreef
Hoeveel gewicht ben je in totaal kwijt door dit gebeuren vraag ik me af? Als je daar iets over wil delen

Jahoor, dat wil ik wel :j 22 Kilo in 2 maanden. Op 1 September ben ik in het ziekenhuis gewogen en woog ik 97 kilo. Nu weeg ik 75 Kilo..

Hoe ik aan die middenrif breuk kom en waarom dat niet opgemerkt is.. Goede vraag. Er is nooit iets gebeurd waarvan ik denk, dat kan het veroorzaakt hebben.. En er is ook nooit iets over gezegd, terwijl m'n galblaas ook al verwijderd is en er idd meerdere ct scans zijn gemaakt.

Het enige wat ik zelf kan bedenken, is dat het pas ontstaan is ná die ct scans en dat het komt door het constante overgeven. Want ik was eerst natuurlijk gewoon ziek door de problemen met m'n nier.. Misschien begon ik daardoor te overgeven, kreeg ik daardoor de middenrif breuk en bleef ik daardoor overgeven.
Pas toen de slikfoto niet goed was, noemde de arts dat een middenrif breuk een mogelijkheid was.
Op een bepaald moment vertelde ik hier in het topic ook nog, dat het overgeven pijn begon te doen en dat ik druk voelde op m'n borst, alsof er iets klem zat. Dat was 3 weken geleden denk ik?

Maargoed, dat is wat ik denk. Kan me eigenlijk niet herinneren of de chirurg daar nog wat over gezegd heeft toen hij na de operatie bij me kwam.. Volgende week heb ik nog een telefonische afspraak met de verpleegkundige, zal dan eens vragen of ze een idee hebben wat de oorzaak geweest kan zijn.

Dit schreef ik 18 Oktober:
"Ik heb afentoe wel pijn ja, maar dat is niet vanaf het begin al zo. Maar na het overgeven heb ik pijn bij mijn maag, echt een heel naar gevoel. Ook voelt het strak op m'n borst, alsof er iets vast zit. Maargoed, na 2 maanden overgeven weet ik niet zo goed wat oorzaak en gevolg is := "

Laatst bijgewerkt door Daphne__ op 02-11-24 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 21:48 

Profiel   

Jeetje, wat fijn dat deze update er gekomen is! En wat fijn dat je je nu een eind beter voelt TS! Schrik er wel van dat ze dit niet eerder ontdekt hebben, maar ben blij dat je geholpen bent en hopelijk gaat het vanaf hier enkel opwaarts. :*

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 21:49 

Profiel   

Oh wat een opluchting
Niet meer misselijk.
Wat ontzettend fijn voor je.
Nu weer aansterken, lekker eten en drinken en weer conditie opbouwen.
Succes meis

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 21:55 

Profiel   

Wat een ontzettend fijne update!
En wat ben jij door een hek gegaan!
Sterkte met herstelle, en heel fijn wat van je te horen

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 23:38 

Profiel   

Wat goed dat je zo vooruit gaat na de ingreep TS! Ik duim mee dat deze positieve lijn zich doorzet:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 00:37 

Profiel   

Ik lees en leef al vanaf het begin mee maar heb me buiten het topic gehouden omdat ik toch geen goede tips voor je had. Maar wat fijn dat het nu goed met je gaat na de ingreep! Dat is nog eens een fijn bericht om te lezen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 00:42 

Profiel   

Jeetje wat erg dat je jezelf daarmee zo lang voortgesleept hebt.... en vooral: wàt ontzettend fijn dat je eindelijk van die misselijkheid af bent!!!! *\o/*

Hopelijk ga je nu verder in een gestaag lijntje omhoog en dan lekker smikkelen met de kerst O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 07:13 

Profiel   

Zo fijn TS!! Nu herstellen en hopelijk weer een beetje op de been

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 08:47 

Profiel   

Wat goed nieuws dat ze toch een oorzaak hebben en dat je nu veel beter voelt na alle ellende die je hebt meegemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 09:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 73 van de 89 [ 2218 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 89  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen