wie brand er een kaarsje voor mij ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avelienvd

Berichten: 7228
Geregistreerd: 28-12-04

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 23:28

Sterkte marcel en pris..

MarliesV

Berichten: 15225
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 23:41

Nog even hier spieken voor het slapen gaan.

Denk aan jullie. Hopelijk een kalme nacht.

xSCWx
Berichten: 7063
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 23:42

Heel veel sterkte Priscilla en Marcel.
Ook ik zal zaterdag aan je denken, net als vele andere bokkers.
Woorden schieten me tekort en toch wil ik zoveel zeggen, ik vind je zo sterk en dapper.
Als je je alleen voelt, weet dan dat al die bokkers in gedachten bij je zijn, laat dat je steunen.
En natuurlijk Marcel die altijd met liefde aan je zijde staat!

Janneke2

Berichten: 22824
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 23:45

*blaast kaarsen uit om practische redenen*

...maar zal vannacht nog aan jullie denken!

Veel sterkte!

nuscaniels

Berichten: 1968
Geregistreerd: 17-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 00:05

Zo dichtbij dat het nu aan het komen is. Kan me voorstellen dat er angst nu is. Angst voor wat komen gaat en hoe ieder achterblijft.
Wat een kracht heb je Pris om zo vast te kunnen blijven houden.
Had jullie nog zoveel moois samen gegund.
Wens je als het moment daar is alle rust toe en dat dat overheerst en niet de angst.

Galja

Berichten: 993
Geregistreerd: 01-07-02
Woonplaats: 't Krabbegat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 01:21

BusyMissy schreef:
Wat ontzettend moeilijk om die angst los te laten, om je over te geven aan het onbekende en je geliefden achter te moeten laten.... Ik hoop dat je de juiste weg in rust mag vinden.
En wat is er te vieren? Ik vier zaterdag een bijzondere vrouw, die verschil heeft gemaakt in dit leven. Die de kracht heeft gehad om te delen hoe intens moeilijk het is om ineens te horen te krijgen dat je leven binnenkort aan zijn einde is. Ik vier een prachtige vrouw die ons allemaal heeft doen beseffen hoe waardevol het leven is, dat we van iedere dag die ons gegeven is moeten genieten (met het maken van een taart of jam). Ik vier dat we Priscilla hebben mogen leren "kennen". Zij maakt het verschil. Heel veel sterkte, aanvaarding en rust toegewenst. In gedachten bij jullie.


Zo mooi geschreven en niks aan toe te voegen...

xemmafalcon

Berichten: 85
Geregistreerd: 12-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 02:24

BusyMissy schreef:
Wat ontzettend moeilijk om die angst los te laten, om je over te geven aan het onbekende en je geliefden achter te moeten laten.... Ik hoop dat je de juiste weg in rust mag vinden.
En wat is er te vieren? Ik vier zaterdag een bijzondere vrouw, die verschil heeft gemaakt in dit leven. Die de kracht heeft gehad om te delen hoe intens moeilijk het is om ineens te horen te krijgen dat je leven binnenkort aan zijn einde is. Ik vier een prachtige vrouw die ons allemaal heeft doen beseffen hoe waardevol het leven is, dat we van iedere dag die ons gegeven is moeten genieten (met het maken van een taart of jam). Ik vier dat we Priscilla hebben mogen leren "kennen". Zij maakt het verschil. Heel veel sterkte, aanvaarding en rust toegewenst. In gedachten bij jullie.



Prachtig geschreven!

Tinkermuts

Berichten: 9389
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 06:52

Lieve Pris en Marcel. In mijn gedachten.Afbeelding

marije1109

Berichten: 1137
Geregistreerd: 07-02-13
Woonplaats: Kraggenburg

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 08:40

Weet niet wat te schrijven behalve sterkte.
Verwacht iedere keer weer dat je zelf gewoon post over wederom een taart die je hebt gemaakt of jam die je hebt gekookt......

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 08:46

Och wat moet het ook vreselijk zijn om het leven veel te vroeg te moeten verlaten.. Ik kan me daar gelukkig niets bij voorstellen..
Net oma geworden. Dit hoort niet..
Mar het is wel zo. Het is zo ontzettend klote.. laat het los spice. Kies voor de rust..

Heel erg veel sterkte spicegirl, Marcel en iedereen die haar lief heeft!

poetser

Berichten: 4314
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 09:34

Ik weet ook niet wat ik moet schrijven, maar niets schrijven voelt ook niet goed....

Aan de ene kant hoop ik dat je je weer wat 'beter' voelt, aan de andere kant dat je je rust gevonden hebt.

yvje86

Berichten: 2699
Geregistreerd: 18-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 09:38

Hi beiden, al enkele dagen heb ik jullie adres via pb in mijn bezit en toch komt het er niet van om een geschikte kaart te sturen.
Ik kan maar geen keuze maken... de sterkte kaarten vind ik te somber voor een vrouw met zoveel wil om te leven en waar zoveel kracht vanaf spat. Moet ik een kaart sturen met gefeliciteerd? Is dat toepasselijk, want je mag dan wel morgen jarig zijn maar is het ook een feestje nog?
Zoals een ander hier eerder heel sterk heeft geschreven zal ook ik morgen toch een beetje jouw verjaardag vieren, om de persoon die je bent.
Je hebt mij in ieder geval laten inzien dat leven zoiets waardevols kan zijn. En dat het iets fragiel is, een knip met je vingers en het kan gedaan zijn.
Afijn..
Thuis had ik nog een kaart met paarden die ik mogelijk goed genoeg vond maar wat zet je dan op zo'n kaart? Sterkte, hou je taai, ik denk aan jullie?? Ik vind het zo moeilijk om de juiste woorden te vinden om jullie te laten weten dat ook ik veel an jullie denk en met jullie meeleef.

Nú zo ongeveer alles wel in bovenstaande is gezegd hoop ik echt dat jij de rust kunt vinden en zonder pijn morgen een fijne en bijzondere dag mag vieren zoals jij dat graag zou willen.

Spice, ik drink er iig 1 op jou morgen. Proost!!

Ps. Weet je dat dit topic al bijna 250 pagina's heeft?
Kanjer! <<)

sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 10:36

Lieve bokkers,
gisteren was ik bij Pris en Marcel en het gaat heel slecht met mijn lieve vriendin. We hebben gelachen en gehuild en het was allemaal heel heftig en intens, maar toch langs de andere kant heel mooi en om te koesteren.
Pris zal waarschijnlijk zelf niet meer online komen, maar Marcel blijft de berichtjes voorlezen aan haar. Weet dat ze heel erg geniet van al jullie lieve berichtjes, attenties en kaartjes.
Het doet deugd om te zien dat het merendeel van de bokt-community het hart op de juiste plaats heeft. Jullie zijn kanjers!

Pauline
Berichten: 12189
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 10:38

Fijn dat je er even kon zijn Sevke :)

Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 10:41

Ook vandaag zijn jullie weer in mn gedachten.

mala26

Berichten: 5009
Geregistreerd: 05-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 10:41

Jij ook veel sterkte sevke. Is niet niks om je vriendin zo achter uit te zien gaan.

Ik denk nog steeds aan je pris. Hopelijk wordt vandaag weer een wat betere dag dan de afgelopen dagen.

Lay_D

Berichten: 3713
Geregistreerd: 16-12-11
Woonplaats: Overijssel

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 10:42

Sevke, jij ook veel sterkte gewenst.

Marcel en Priscilla ook vandaag zijn jullie weer in mijn gedachten.

Tigress

Berichten: 8946
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 10:44

Wat fijn dat je langs bent geweest sevke! Dat zal vast een dierbaar moment zijn geweest <3
Het is een fijne gedachte dat Pris onze woorden nog mee krijgt. Ze is hier, en van wat ik al wel merk velen met mij, dagelijks in gedachte.
Kaarsjes gaan hier weer aan, dat het warmte, kracht en rust mag brengen.
Morgen gaat er hier een taartje gegeten worden. Proost op het leven! Als er een les is die mij is bijgebracht vanuit dit topic, is dat het wel. Mijn glas wordt morgen geheven op een krachtige vrouw, een prachtige vrouw.

Sharani
Berichten: 4672
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 10:46

Volg dit topic al een poosje maar weet niet goed wat te zeggen. Heb zoveel bewondering voor jouw kracht Spice! Brand iedere dag een kaarsje voor je en wens jou en je man heel veel sterkte Y;( .
Laatst bijgewerkt door Sharani op 24-11-17 10:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Janneke2

Berichten: 22824
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 10:47

...Sevke, ook jij: dank voor de update!

Priscilla en Marcel: goedemorgen...!

De laatste loodjes zullen voor jullie allebei loeizwaar zijn - ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop dat jullie ook vandaag mooie momenten samen kunnen hebben.

MarliesV

Berichten: 15225
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 10:59

Tigress schreef:
Wat fijn dat je langs bent geweest sevke! Dat zal vast een dierbaar moment zijn geweest <3
Het is een fijne gedachte dat Pris onze woorden nog mee krijgt. Ze is hier, en van wat ik al wel merk velen met mij, dagelijks in gedachte.
Kaarsjes gaan hier weer aan, dat het warmte, kracht en rust mag brengen.
Morgen gaat er hier een taartje gegeten worden. Proost op het leven! Als er een les is die mij is bijgebracht vanuit dit topic, is dat het wel. Mijn glas wordt morgen geheven op een krachtige vrouw, een prachtige vrouw.


Prachtig verwoord. Hier wordt morgen (of vannacht om 0.00 uur) ook het glas geheven op jou Priscilla.

Marcel, voor jou ook alle kracht en sterkte. Het lijkt mij bijna onmenselijk om je vrouw los te moeten laten op deze manier.

poetser

Berichten: 4314
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 11:13

Voor jou ook veel sterkte Sevke. Ook voor jou zal het wel heel moeilijk zijn om je vriendin zo te zien.

Ook hier word morgen het glas geheven. Inderdaad een proost op het leven, maar ook om een krachtige vrouw te eren.

dieseltje
Berichten: 1284
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Horst

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 11:21

wij doen mee met de proost op jouw leven! Niet om je verjaardag te vieren zo zeer, maar meer om het leven te vieren en stil te staan bij de vergankelijkheid ervan. Te beseffen dat we in het her en nu leven en daar meer mee bezig moeten zijn ipv alle lange termijn.
Ik ben je dankbaar voor dit inzicht, ik heb bewondering voor je kracht. Voor jou wens ik een rustige overgang omringd door liefde. Je zult in ieder geval door velen nooit vergeten worden!

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 11:37

Jij ook heel veel sterkte gewenst Sevke, dit zal niet makkelijk zijn.. :(:) Lief dat je hier ook even post.

Ik zal morgen ook proosten op jouw leven Pris! :*

petitparis

Berichten: 15994
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 11:48

@Sevke: ook een dikke knuffel, kan best geloven dat het heel heftig is je vriendin zo te zien aftakelen en vechten om erbij te blijven... Bedankt ook voor je update.

Telkens open ik dit topic met een klein hart, niet goed wetend waar ik moet op hopen. Dat Priscilla nog steeds onder ons is (al zal ze altijd in mijn hart en geheugen zitten) of dat ze eindelijk "rust" gevonden heeft en van verder pijn, leed en angst bespaard wordt... Zo dubbel
Maar zoals ik eerder aangaf en anderen inmiddels ook. Om middernacht/morgen hef ik mijn glas op Priscilla en op alles wat ze verwezelijkt en in gang gezet heeft. Hoe ze ons allemaal wakker geschudde...