Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 102 van de 501 [ 12505 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Meer Rituals-liefhebbers hier?

 
Profiel   

Dat kan ik toch niet zeggen maar wat ik wel vind is dat de oudere versie beter of sterker rook. Heb het idee dat deze geur sneller vervliegt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-18 05:12 



 
Profiel   

Ja klopt, maar de oude kreeg na een tijdje een wat typische kruidige geur die ik niet zo heel lekker vond.

Zonneolie of melk? Wat heeft jullie voorkeur? Uiteraard ROK.
Heb meer dan genoeg aan spf 30, ben enigszins gekleurd van mezelf.

Ohja is mede ivm spa bezoek volgende week...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 07:02 



 
Profiel   

die kruidige geur kwam trouwens niet bij iedereen :')
Ligt ook een beetje aan je huid, bij mijn moeder wel, bij mij bleef het meer citrus zeg maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 07:08 



 
Profiel   

In eerste instantie melk, wanneer ik al wat meer gekleurd ben door de zon wil ik wel olie gebruiken. Dit werd mij ook aangeraden in de winkel omdat olie wat meer brandt en ik een relatief lichte huid heb. Zo'n huid die eerst flink verbrandt en dan pas bruin wordt. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 07:09 



 
Profiel   

c_alsemgeest schreef
die kruidige geur kwam trouwens niet bij iedereen :')
Ligt ook een beetje aan je huid, bij mijn moeder wel, bij mij bleef het meer citrus zeg maar.


Kan hoor! Heb je met parfums ook.
Wel bijzonder, die verschillen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 07:26 



 
Profiel   

Jolien87 schreef
In eerste instantie melk, wanneer ik al wat meer gekleurd ben door de zon wil ik wel olie gebruiken. Dit werd mij ook aangeraden in de winkel omdat olie wat meer brandt en ik een relatief lichte huid heb. Zo'n huid die eerst flink verbrandt en dan pas bruin wordt. -O-


Oke dan kan ik wel voor de olie gaan. Ik lijk vaak erg rood, maar heb er nooit last van. Probeer er ook echt mee op te passen.

Bedankt voor je tip!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 07:28 



 
Profiel   

Pfff... wat een smak geld voor dagcreme, foam en zonnebrand :+

Hoelang doen jullie met de dagcreme? En wordt er zo'n spaantje bij geleverd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 16:21 



 
Profiel   

Het kost inderdaad wel wat. :j
Ik vind de dagcreme niet fijn, die blijft plakkerig op mijn gezicht.

Ik heb onlangs via aliexpress plastic spateltjes gekocht voor een prikkie. Werkt prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 16:26 



 
Profiel   

Oeh goed idee! :D

Ik heb een tester van de dagcreme die ik heb gekocht (namasté glow, radiance anti aging day cream). Die bevalt erg goed!
Mijn vorige dagcreme van Zarqa kan ik wegdoen helaas :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 16:28 



 
Profiel   

Ik was gewoon mijn handen voor ik iets op mijn gezicht aanbreng :) dan is het ook geen probleem

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 16:29 



 
Profiel   

Eight schreef
Ik was gewoon mijn handen voor ik iets op mijn gezicht aanbreng :) dan is het ook geen probleem


Mmmja... maar heb jij je nagels zo kort dan?
Sinds ik niet meer nagelbijt vergeet ik ze regelmatig te knippen en met die leuke hobby die ons hier samenbrengt kan ik echt 100% schoon niet garanderen.

Normaal gesproken zou ik het ook geen ramp vinden. Maar aangezien mijn huid zo moeilijk is, durf ik dat eigenlijk niet goed aan. Zeker als ik lang met de creme kan (broei van bacteriën enzo)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 16:33 



 
Profiel   

Van de week mijn Rituals bestelling opgehaald op t afhaalpunt. Bleek als kadootje nog een mini van de zonnebrand in te zitten <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 16:45 



 
Profiel   

Alwiene schreef
Van de week mijn Rituals bestelling opgehaald op t afhaalpunt. Bleek als kadootje nog een mini van de zonnebrand in te zitten <3


:oo

Wat leuk!!

Ik hoop dat ik dat ook heb morgen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 16:46 



 
Profiel   

Janine1990 schreef
Eight schreef
Ik was gewoon mijn handen voor ik iets op mijn gezicht aanbreng :) dan is het ook geen probleem


Mmmja... maar heb jij je nagels zo kort dan?
Sinds ik niet meer nagelbijt vergeet ik ze regelmatig te knippen en met die leuke hobby die ons hier samenbrengt kan ik echt 100% schoon niet garanderen.

Normaal gesproken zou ik het ook geen ramp vinden. Maar aangezien mijn huid zo moeilijk is, durf ik dat eigenlijk niet goed aan. Zeker als ik lang met de creme kan (broei van bacteriën enzo)

Ik werk op het microbiologisch lab dus inderdaad (helaas!) korte nagels :j verder heb je gelijk wat de bacteriën betreft, als je je nagels niet goed schoon krijg zou ik ook voor een spateltje gaan als je snel last hebt van je huid en het is ook zonde van je crème als er bacteriën in gaan zitten :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 16:51 



 
Profiel   

Ooh dat is echt jammer!!
Nouja, liever korte maar nette nagels, dan afgekloven nagels!

Ik werkte eerder in een fabriek waar ik geen nagellak op mocht, nu in een andere fabriek waar dat wel mag, aangezien je daar handschoenen aan mag *\o/*
Oke ik doe geen productiewerk hoor... Weet niet of het dan mag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 16:53 



 
Profiel   

Janine1990 schreef
Alwiene schreef
Van de week mijn Rituals bestelling opgehaald op t afhaalpunt. Bleek als kadootje nog een mini van de zonnebrand in te zitten <3


:oo

Wat leuk!!

Ik hoop dat ik dat ook heb morgen :D


T is echt zo'n heel kleintje hoor zo'n proeftubetje. Heb eerder wel een foto geplaatst hier toen ik hem in de winkel gehad had. Maar zoooo schattig zijn ze :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 17:31 



 
Profiel   

Maar dat is juist het leukste, die kleine schattige cadeautjes.
Het hoeft niet veel te zijn, het maakt de verrassing gewoon zo leuk.

En ik zag wat dingen bij online only staan, best wel interesse in hoor... Maar geen idee hoe ze ruiken, dus bestel het ook niet zomaar. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 17:33 



 
Profiel   

Janine1990 schreef
Maar dat is juist het leukste, die kleine schattige cadeautjes.
Het hoeft niet veel te zijn, het maakt de verrassing gewoon zo leuk.

En ik zag wat dingen bij online only staan, best wel interesse in hoor... Maar geen idee hoe ze ruiken, dus bestel het ook niet zomaar. :o


Die categorie had ik nog niet ontdekt, maar is allemaal Anahata (die ken je wel denk ik?) en gezichtsverzorging :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 17:46 



 
Profiel   

Nope, ken ik niet :o

Ik ben de afgelopen jaren niet verder gekomen dan de Himalaya en Buddha :+
Vond het altijd wel lekker, maar te duur.
Relatief gezien valt dat natuurlijk wel mee, je kan er best lang mee :) Maar in aanschaf dacht ik er nooit over na. Tot ik de oplossing vond in mijn moeilijke huid + parabenen. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 17:49 



 
Profiel   

Oooh oke, de Anahata is de Limited Edition van afgelopen winter en heeft daardoor vrij veel aandacht gehad, daarom dacht ik die ken je vast wel :D Ik vond hem niet lekker, teveel dennenbos, meer iets voor de wc dan voor op mij haha, maar er waren uiteindelijk wel veel fans volgens mij, dus het ligt vast aan mij :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 17:52 



 
Profiel   

In dat opzicht kom ik gewoon te weinig in de stad... Even naar de rituals is er niet echt vaak bij.
Moet ik verandering in brengen. :+

En mensen die mij kennen geven vaak al Buddha omdat ze weten dat ik die lekker vind :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 17:54 



 
Profiel   

[ img ]

Woopsie :o :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-18 18:04 



 
Profiel   

:oo Dide!!!
Heeerlijk!

[ img ]

Hier moet ik het eerst maar even mee doen, vanmiddag een parkeerboete van 95 euro gescoord :+
En hij zat er bij! De mini! *\o/*

Zonnebrand olie ruikt heerlijk en voelt goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-18 19:06 



 
Profiel   

@ Janine, Yessssssssss voor de mini. En Jeetje wat balen die parkeerboete, das altijd verdomd zuur geld, boetes. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-18 20:51 



 
Profiel   

Janine1990 schreef
:oo Dide!!!
Heeerlijk!

[ [url=m/cEBP1x.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier moet ik het eerst maar even mee doen, vanmiddag een parkeerboete van 95 euro gescoord :+
En hij zat er bij! De mini! *\o/*

Zonnebrand olie ruikt heerlijk en voelt goed!


Is ook geen straf om het even daarmee te doen ;)
Oeff boetes zijn jammer van het geld! Te lang auto laten staan?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-18 21:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 102 van de 501 [ 12505 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen