3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Castilja

Berichten: 2513
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 19:40

TIP:
Afbeelding

Dit spul is enorm lekker. Super goed qua voedingswaarden (10 gram koolhydraten en 20(!) gram eiwit in 200 gram. Wist niet wat ik proefde, super lekker.
Haal dit als je het tegen komt! :D

Verder gaat het goed hier! Deze week worden er geen groepslessen gegeven in mijn sportschool omdat alle zalen vol liggen met studenten voor de introductieweek van Leiden, dus heb me vanmorgen aangemeld voor het fitnessgedeelte van de sportschool. Werd rondgeleid door een super aardige vrouw, heel leuk mee gekletst ook nog. Ga morgenochtend een circuittraining doen (ook om onder begeleiding alle apparaten even langs te gaan) en dan zelf aan de slag! Laat ook even een schema maken nog, dat willen ze daar graag doen.

Qua eten gaat het ook goed, gisteren cheatday en die was niet eens zo heel erg. Op veel wijn na joe.
Lijstje van vandaag:
Ontbijt: 2 Zelfgemaakte kaas/zaden crackers met een plak kaas erbovenop
Tussendoor: Komkommer met Tzatziki, snack-a-jack
Lunch: 3 Wasa lichtgewicht crackers met 1 avocado
- Halfuur spinning (waarbij ik niet door had dat je zelf de weerstand kon regelen dus was een belabberde work-out hahaha_-
Tussendoor: 2 Glazen tomatensap, 2 gekookte eieren
Avondeten: Salade van light mozzarella, tomaat, avocado, sesamzaad en gemengde zaden.
Na het eten: Mijn nieuwe lievelingspudding (lol) en een losse plak kaas

Heb toch nog een beetje trek, kcal komt uit op 1535 maar heb alleen nog eiwitten over van macro's. Dus ga er waarschijnlijk overheen.

Maanlicht

Berichten: 6855
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 19:43

Waar kan ik dat vinden? En hoeveel calorieen?

Leuk, circuittraining! Dat doen ze hier helaas niet. Hopelijk heb je er veel aan! En een schema is ook heel handig.

Ik heb 23 uur gevast omdat ik straks al mijn calorieen in een maaltijd heb, ga All You Can Eat sushi eten met mijn broertje.

Castilja

Berichten: 2513
Geregistreerd: 21-08-18

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 19:47

150 Kcal! Ik heb hem vanmiddag bij de Dirk vandaan gehaald, maar de Jumbo zou hem ook moeten hebben.
Wat heerlijk, geniet van de sushi! En val je niet om na 23 uur vasten?!

Sherivey
Berichten: 8810
Geregistreerd: 06-11-15

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 19:54

23 uur vasten is best te doen hoor :j

Heb een keer 36 uur gevast. Was te doen, tot het moment dat ik weer wat ging eten. Kreeg direct buikpijn :')

Hier geen kcal bijgehouden vandaag. Wel een heerlijke toch gemaakt met Titane en vriendlief op zn stalen ros.

Afbeelding

Laura82
Berichten: 7467
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 19:55

Die pudding vind ik ook lekker :D jumbo jeeft m idd ook, maar wel vooral de grotere winkels.
Ligt als een baksteen op je maag ook, dus helpt bij mij goed tegen aan snaaiaanval :')

Ik heb gisteren en eergisteren veel te veel wijn gedronken... nu weer ff normaal, want zo schiet t niet op :roll:

fleurtjeuh
Berichten: 10418
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 20:43

Ik was vanochtend sinds meer dan 2 jaar denk ik in een gezonde BMI *\%/*
En onder de 72 kilo *\o/*
Ik was 71.9,maar dan nog :P

Castilja

Berichten: 2513
Geregistreerd: 21-08-18

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 20:45

Wat goed zeg! Gefeli!

raket

Berichten: 4097
Geregistreerd: 07-03-06

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 23:41

Top!

Kimmie25501

Berichten: 7584
Geregistreerd: 19-01-14

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 08:46

Supergoed bezig!

Vanaf vandaag tot vrijdag ga ik op trainingsweek met mijn paard. Wss weer ongezond eten, maar wel veel bewegen. Je mag daar ook geen telefoon hebben (ik neem hem wel mee ivm uitslag echo en longspoeling paard) maar ik kan hier dan ook weer niet reageren. Oh ja, de echo was gelukkig verder wel goed gegaan, wss geen tumoren of ontstekingen, maar daar krijg ik vandaag (als ik kan bellen, ik hoop het wel) de uitslag van.

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 11:18

Die pudding :~

Maanlicht, klinkt alsof je gebruik gaat maken van die all you can eat :D

Fleurtjeuh, goed gedaan!

Laura, ja ik had ook een cocktailavond op zaterdag, was even een ongezonde dag. Nuja, soms mag het eens he. Gewoon er terug tegenaan!

Kimmie, veel plezier! En goed dat tot nu toe lijkt dat er niets mis is.

Sherivey
Berichten: 8810
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 11:23


Castilja

Berichten: 2513
Geregistreerd: 21-08-18

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 11:25

Ooooo leuk Kim! Wat voor trainingsweek is het? Ik vind het een beetje leip dat je als volwassen vrouw je telefoon niet mee mag nemen, ik zou daar echt lak aan hebben. }> Maar have fun, ik hoop dat de uitslag van de echo goed is!

Ja Aria, die pudding :~ Ik koop hem direct weer als ik 'm zie. Mijn nieuwe fave.
Ik zag je topic Dilan, leuk! Gaaf dat je dat met je vriend kan doen. Ik ben jaloers. Heb geen paard, geen vriend.. *\%/*

Heb net wél een heerlijk uur gesport; circuit training. Volgens de hartslagmeter van de sportschool 750 kcal verbrand SJJABEMMM

Sherivey
Berichten: 8810
Geregistreerd: 06-11-15

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 11:31

Mijn vriend heeft na gisteren liever niet dat ik de route alleen rijdt, ivm 2x spoor oversteken, 2x een drukke weg en 1x door Essen, wat best druk is ook. :')

Zou dat zelf liever ook niet alleen doen hoor. Vind vooral verkeerd altijd een dingetje. Paard is verkeersmak hoor, maar ik vertrouw mensen in auto's of op scooters niet altijd :o

Anoniem

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 11:57

Dilan eet jij wel eens plantaardige yoghurt? Ik moet langzaam maar zeker gaan concluderen dat ik lactoseintolerant ben in zekere mate (en dat is voor mij echt klote want kaaaaaaaas) en ik wil een tijdje kijken of het beter gaat als ik alleen maar plantaardige zaken eet ipv griekse yoghurt. Ik heb de koffie in mijn melk al vervangen maar ik heb 's morgens best veel houvast aan mijn griekse yoghurt. Van Alpro mag ik de mild & creamy variant, is die lekker?

Vanillia

Berichten: 7659
Geregistreerd: 22-09-02

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 12:13

Emmaa als het puur om lactose gaat; ik eet zelf Lactofree yoghurt van Arla, dat smaakt gewoon als normale yoghurt. Overigens bevat gewone kaas weinig lactose, grote kans dus dat je dat wel kunt eten als je voor yoghurt / melk een lactosevrije alternatief gebruikt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 12:13

Vanillia schreef:
Emmaa als het puur om lactose gaat; ik eet zelf Lactofree yoghurt van Arla, dat smaakt gewoon als normale yoghurt. Overigens bevat gewone kaas weinig lactose, grote kans dus dat je dat wel kunt eten als je voor yoghurt / melk een lactosevrije alternatief gebruikt.

Thanks! Ik heb inderdaad het idee dat het om lactose gaat, zonder koffiemelk merk ik al een groot verschil en ik hoop de yoghurt daar dus bij te kunnen voegen. Arla is ook een goeie om naar te kijken :j Thanks!

Sherivey
Berichten: 8810
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 12:25

Emmaa_ schreef:
Dilan eet jij wel eens plantaardige yoghurt? Ik moet langzaam maar zeker gaan concluderen dat ik lactoseintolerant ben in zekere mate (en dat is voor mij echt klote want kaaaaaaaas) en ik wil een tijdje kijken of het beter gaat als ik alleen maar plantaardige zaken eet ipv griekse yoghurt. Ik heb de koffie in mijn melk al vervangen maar ik heb 's morgens best veel houvast aan mijn griekse yoghurt. Van Alpro mag ik de mild & creamy variant, is die lekker?

Ik vind die best lekker :j

En anders van Alpro de Go On, of de varianten met een fruitsmaak zonder toegevoegde suiker. De naturel vind ik niet bijzonder, maar dat eet ik meestal met fruit of muesli :)

Heb momenteel dan kokosyoghurt van de lidl. Maar als je voor eiwitten gaat, zou ik Alpro kiezen. En dan met name de Go On :)

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 12:37

Castilja, jammer genoeg hebben ze de pudding hier niet ;( Maar moet eens kijken of ik een equivalent kan vinden!
Soms wil je eens wat zoet en dan is het wel fijn dat zoet niet echt slecht is :):)

Dilan, met twee gaan lijkt me sowieso wel veel leuker! Fijn dat je vriend dat ook wil doen, ken er genoeg die zo iets maar niets vinden.

Sherivey
Berichten: 8810
Geregistreerd: 06-11-15

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 12:52

Ik heb gelukkig een heel sportieve vriend die zoiets juist een uitdaging vind haha

Laura82
Berichten: 7467
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 11:42

Vanmorgen was mn weegschaal opeens heel lief voor me, met bijna een kg minder dan gisteren (ja ik weeg elke dag, I know :+ ). Hopelijk blijft dat zo, dan ben ik tevreden met mn dalende lijn (baalde al dat er niets gebeurde deze week :o )

Ik zit eindelijk ook weer goed in mn ritme van meal preppen, lunch en tussendoortjes voor werk maak ik nu netjes de dag ervoor, dat scheelt bij mij een hoop verleidingen en kcal. Is altijd wel ff een werkje waar i kgeen zin in heb, maar 's ochtends om kwart voor 7 doe ik het zeker niet, dus dan toch maar in de avond.

O: Griekse yoghurt met frambozen en my muesli balans
L: salade met kipreepjes, kikkererwten, tomaat, komkommer en een beetje Remia fijne kruiden. Misschien nog een kom soep in bedrijfsrestaurant, hangt af van aanbod.
T: ananas, bananenmuffin
A: Weet ik niet, bij mn moeder
T: ik denk een cracker met mn nieuwe favoriete 30+ kaas :9

CalipsoLover

Berichten: 5590
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 11:43

Ik ga me toch ook melden. Lees al een tijdje stilletjes mee. Ik ben 20 jaar, weeg rond de 55kg en ben circa 1m66 groot. Heb maat 34-36. Ik heb dus een goed gewicht voor mijn lengte, maar toch ben ik al een tijdje niet meer zo blij met de manier hoe ik eruit zie, vooral mijn bovenbenen en armen erger ik me aan. Qua bodytype ben ik redelijk musculair en dan vooral buik/kuiten zonder echt heel veel te doen. Maar mijn armen en bovenbenen krijg ik dus niet mee. Aan mijn armen heb ik echt vetjes. Ik wil dus niet persé 5kg afvallen, maar ik wil dus wel mooie slanke armen. Heeft iemand tips qua oefeningen of weet hoe ik dit het beste aanpak? Alle tips zijn dus meer dan welkom!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33891
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 11:47

Meiden ik heb even motivatie nodig... het lukt me gewoon niet om de laatste kilo’s af te vallen. Ga maar weer een eetschema volgen. Maar ik ben zo gevoelig voor pizza, patat etc. :n

Pfff wil echt even die laatste kilo’s nog...

Maanlicht

Berichten: 6855
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 13:06

MarlindeRooz schreef:
Meiden ik heb even motivatie nodig... het lukt me gewoon niet om de laatste kilo’s af te vallen. Ga maar weer een eetschema volgen. Maar ik ben zo gevoelig voor pizza, patat etc. :n

Pfff wil echt even die laatste kilo’s nog...


Same here, ben echt aan het bikkelen, maar val niets af..

Sherivey
Berichten: 8810
Geregistreerd: 06-11-15

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 13:43

Ik ben momenteel ook niet echt aan het afvallen. Maar de tarwe uit mijn voeding weglaten helpt wel.
Van het weekend wel weer een maaltijd met tarwe gegeten,de dag erna weer misselijk en moe :=

Maar het afvallen komt over een tijdje hopelijk wel weer als een handige bijkomstigheid. Heb namelijk m'n baan opgezegd. := Ga voorlopig weer terug de logistiek in.

raket

Berichten: 4097
Geregistreerd: 07-03-06

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 14:30

Ik zat ook even stil. Maar opeens ging het weer.
Nog een kilo of 15 te gaan.
Maar de eerste 11 zijn er af.