Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
231 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
601 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
48 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
67 (7%)

Totaal aantal stemmen: 954


KB12
Berichten: 517
Geregistreerd: 01-06-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 20:06

absque_dubio schreef:
Ik vind die lippen echt verslavend. Vorig jaar 1ml, recent 0,6. En eigenlijk hadden ze van mij achteraf toch wel 1ml mogen doen. :+ en nee, ik heb echt geen mega duckface lippen. Ik denk dat ik van het voorjaar weer ga. :o

Hoe zijn jullie ervaringen met fillers in het gezicht (jukbeenderen, traangoot, kaak) hoelang dat blijft zitten? Is dat vergelijkbaar met lipfillers?

Natasja ik las dat jij bij Robin bent geweest. Doet zij met tandartsverdoving en canule of niet?


Jukbeenderen blijven vrij lang zitten. Ik heb het nu 2 weken geleden weer laten bijwerken en toen zat het er alweer een maand of 11 in. Er zat nog steeds veel volume in.

Pantykous

Berichten: 10501
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 23:10

Ik heb ook bijgeboekt voor mijn kin/kaaklijn, naast lippen. Daar ben ik heel benieuwd naar.

Suzanne F.

Berichten: 49498
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 21:17

Iemand hier ervaring met kliniek Veldhoven?
De arts waar ik 15 jaar een bovenooglidcorrectie heb laten doen is met pensioen zag ik. Dus daar kan ik niet terug. Ik ga een consult aanvragen bij Veldhoven. Kijken wat zij zeggen en hoe het voelt daar.

Anoniem

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 21:50

Ik durf nog steeds niet.
Bang voor hoe het uitpakt, maar ook voor de reacties van anderen. Ik moet ook gewoon werken. Mensen in mijn omgeving hebben nogal de hart op de tong en als ik dan lippen heb als een gootsteen ontstopper krijg ik daar sowieso opmerkingen over.

Suzanne F.

Berichten: 49498
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 22:53

Zonnebloem92 schreef:
Ik durf nog steeds niet.
Bang voor hoe het uitpakt, maar ook voor de reacties van anderen. Ik moet ook gewoon werken. Mensen in mijn omgeving hebben nogal de hart op de tong en als ik dan lippen heb als een gootsteen ontstopper krijg ik daar sowieso opmerkingen over.


Dat zou mij echt een worst zijn.

Willemiens

Berichten: 951
Geregistreerd: 10-10-16
Woonplaats: Julemanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 23:06

Zonnebloem92 schreef:
Ik durf nog steeds niet.
Bang voor hoe het uitpakt, maar ook voor de reacties van anderen. Ik moet ook gewoon werken. Mensen in mijn omgeving hebben nogal de hart op de tong en als ik dan lippen heb als een gootsteen ontstopper krijg ik daar sowieso opmerkingen over.


Ik heb vandaag mijn lippen laten doen, neem morgen vrij en zit maandag weer op mijn werk. Niemand die het ziet.
Ik heb vandaag 0,6ml laten zetten en normaal 1ml, dus vooral als je het subtiel laat doen zien ze het echt niet hoor.
Even je ogen wat meer aanzetten of een nieuwe blush, leid af van je lippen ;-)

c_alsemgeest

Berichten: 20732
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 01:01

Bij mij zie je het altijd wel, terwijl er ook maak 0.5 in gaat... maar ik zwel altijd gewoon enorm op :')
Daarom toen ook met canule gedaan, maar ook toen twee dagen een flinke duckface... na de zwelling zie je niet eens dat het mijn natuurlijke lippen niet zijn.
Ik ben er gewoon heel open over, privé en werk, dus maakt me ook niet zo veel uit als ze me zien die twee dagen :D
Bij mij zit de laatste er nu denk ik een maand of 10 in... en nog steeds mooi genoeg.

Popstra
Berichten: 13868
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 09:38

Mij interesseerd het ook geen moer wat mensen er van vinden en zeggen.
En nu je met een mondkapjes op boodschapjes doet e.d is het toch helemaal geen probleem!?

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 12:19

Niemand heeft het deze keer bij mij gezien. Of beter niemand heeft er een opmerking over gemaakt.

Als mensen er naar vragen zeg ik het ook gewoon.

Willemiens

Berichten: 951
Geregistreerd: 10-10-16
Woonplaats: Julemanden

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 19:00

Heeft iemand ervaring met buccal fat removal? Typisch amerikaans maar benieuwd of ze het hier ook in Nederland doen!

Needje

Berichten: 19216
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 19:20

Google?
Afbeelding

Suzanne F.

Berichten: 49498
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 19:57

Willemiens schreef:
Heeft iemand ervaring met buccal fat removal? Typisch amerikaans maar benieuwd of ze het hier ook in Nederland doen!


Weet wel dat als je ouder wordt je een smaller gezicht krijgt door volumeverlies. Ik weet niet hoe oud je bent maar vroeger had ik best een rond gezicht met wat bolle wangetjes. Nu echt niet meer en niet omdat ik lichter ben in gewicht.

Anoniem

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 22:43

Ja ik vind dat dus wel een ding haha, wil eigenlijk niet dat iedereen het weet.
Wil het voor mezelf ook zo natuurlijk mogelijk houden, maar dat is in het begin wel lastig.
Misschien kan ik het op zaterdag laten doen en dan 2 dagen thuis werken maandag en dinsdag.
Weet ook niet na hoeveel tijd de zwelling doorgaans afneemt?

Suzanne F.

Berichten: 49498
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-21 00:34

Als je het op zaterdag laat doen is woensdag het meeste wel weg.
Blauwe plekken blijven wel langer maar daar heb je make up voor.

Ik ga half januari voor een vrijblijvend consult bij Veldhoven. Ben benieuwd wat hij zegt. Heb de arts gegoogled en hij krijgt goede recensies.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-21 20:04

Zonnebloem92 schreef:
Ik durf nog steeds niet.
Bang voor hoe het uitpakt, maar ook voor de reacties van anderen. Ik moet ook gewoon werken. Mensen in mijn omgeving hebben nogal de hart op de tong en als ik dan lippen heb als een gootsteen ontstopper krijg ik daar sowieso opmerkingen over.


Dit weerhield mij er ook van om te gaan maar ik ben zo ontzettend blij dat ik het wel heb gedaan. Ik heb eerste dag met mondkapje op gewerkt en de tweede dag zonder, maar dat interesseerde me eigenlijk echt niet. Je vergeet het na een aantal dagen gewoon.
Als je echt wilt dat ze niets gaan zien kun je denk het beste eerste 2 a 3 dagen thuisblijven, de zwelling is daarna grotendeels wel weg.

Maar eerlijk gezegd zou ik vooral lak hebben aan meningen, je doet dit voor jezelf. Weet zeker dat je blij gaat zijn met het resultaat.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-21 20:07

NatasjavE schreef:
Shaggy09 schreef:
Heb je een foto Natasja? Of wil je liever niet delen. Ik ben fan geworden van 0,5/0,6 fillers. Zo lekker subtiel.


[ [url=m/7SZ2IG.png]Afbeelding[/url] ]

Let niet op mijn thuiswerkcoupe :')
Ben ook niet echt goed met selfies
Maar voor het idee

Is nu 24 uur geleden.


Erg mooi. Ik ga de volgende keer ook weer bij Robin. Zij werkt ook erg prettig vind ik, weinig pijn ervaren.

Tanya
Berichten: 10084
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 13:19

Ik heb een lip flip laten doen door een vriendin, ben er wel blij mee! Super gemene prikjes maar wel heel mooi subtiel resultaat met een net wat voller ogende bovenlip :j

Popstra
Berichten: 13868
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 15:31

Jammer alleen dat die maar 3 maanden mooi blijft.....
Als er dan toch gemene prikjes gezet moeten worden dan liever resultaat waar je langer plezier van hebt.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 18:21

Hebben jullie je lippen gemasseerd nadat je een behandeling hebt laten doen? (Niet direct erna, maar na één tot twee weken)

Suzanne F.

Berichten: 49498
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 18:25

Shaggy09 schreef:
Hebben jullie je lippen gemasseerd nadat je een behandeling hebt laten doen? (Niet direct erna, maar na één tot twee weken)


Ja dat moest zelfs.

Urielle

Berichten: 50081
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 20:18

Ja

c_alsemgeest

Berichten: 20732
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 21:21

Nee, maar bij mij is het met canule gedaan, dan hoeft dat volgens mij ook niet.
Vriendin van me die het met een gewone naald laat inbrengen moest het wel, dus wellicht zit daar verschil in?

Anoniem

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 21:55

Ik heb eindelijk de stap genomen en een afspraak ingepland voor zaterdag.
Wel eerst voor advies in eerste instantie. Wil het liefst mijn lippen en jukbeenderen laten doen.

Suzanne F.

Berichten: 49498
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 22:38

Zonnebloem92 schreef:
Ik heb eindelijk de stap genomen en een afspraak ingepland voor zaterdag.
Wel eerst voor advies in eerste instantie. Wil het liefst mijn lippen en jukbeenderen laten doen.


Leuk! Waar ga je?

NoTrouble

Berichten: 1546
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 19:12

Hi hi,

Jullie kunnen me waarschijnlijk wel helpen. Uiteraard ga ik deze vraag ook aan de arts stellen, maar ik ben alvast nieuwsgierig.

Ik wil wat Botox laten spuiten tegen de rimpels in mijn voorhoofd en eigenlijk ook frons.. nu is het de eerste keer en direct 2 zones volledig doen is dat niet direct “te”?

Daarnaast vroeg ik me af, als je je voorhoofd laat doen wordt dan niet automatisch ook de frons minder en andersom? Aangezien je dat gedeelte dan minder beweegt?

Alvast bedankt voor jullie hulp :o