beugel bh,s ggrrrr

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Madelen
Berichten: 689
Geregistreerd: 06-01-06
Woonplaats: Veldhoven (NB)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 14:12

Hmmm, heb daar gelukkig geen last van. Irriteren de synthetische stofjes je dan? H&M-bh’s gingen bij mij altijd zo snel kapot, helaas.

Sanniej_

Berichten: 4901
Geregistreerd: 12-03-05

Re: beugel bh,s ggrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 14:14

Nog nooit last van gehad

(klopt af! )

Koop al me bh`s bij de hunkemoller misschien ligt het daar aan

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-06 14:19

nou ik ben niet direct merk/winkelvast, koop me bh waar ik hem vind, en waar hij goed zit . Maar ik nu allemaal eens zit te overdenken, zijn de bh,s die al wat langer heb de boosdoeners. Mmmmm vervelend hoor nieuwe kopen. Zouden die water bh,s wat zijn. Loop je dadelijk met een natte plek haha denken ze dat je overkookt (moeders snappen dit wel, andere misschien ook)

Fairytail

Berichten: 5501
Geregistreerd: 16-11-05

Re: beugel bh,s ggrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 14:22

heb ik gelukkig geen last van mag ook wel voor de prijs die ik ervoor betaal(23 tot 32 pond is dus tussen de 40 50 euro en soms meer)
en aftepen en terug stoppen ja lijkt me slim maar op tijd een nieuwe kopen kan ook geen kwaad:)

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 14:23

70C is toch zo geen gekke maat? Hunkemoller heeft die zeker wel

Vriendin heeft wel 65 D . Dat is pas lastig vinden. Door verkeerde maten krijgt ze ook steeds problemen met de bh zelf...

Bij mij gebeurt het soms dat niet de beugel eruit komt (niet vanzelf) maar hij zgz te sterk gebogen is (al is de omtrekmaat juist) en vanzelf eigenlijk al prikt... heb raar model denk ik

verootjoo
Berichten: 35689
Geregistreerd: 19-10-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 14:24

Madelen schreef:
Hmmm, heb daar gelukkig geen last van. Irriteren de synthetische stofjes je dan? H&M-bh’s gingen bij mij altijd zo snel kapot, helaas.


Ja, synthetisch krijg ik uitslag van .

Citaat:
70C is toch zo geen gekke maat? Hunkemoller heeft die zeker wel


En heb al gevraagd bij de hunkemoller, maar die vrouw daar zei dat het verdraait lastig zou worden zoiets te vinden, als je het ook nog in katoen, en voorgevormd wilt..

Fairytail

Berichten: 5501
Geregistreerd: 16-11-05

Re: beugel bh,s ggrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 14:28

@ponyzotje
ik heb ook een moeilijke maat en kan ze in Nederland niet krijgen simpel weg omdat ze hier niet bestaan. of ze hier heel duur zijn en niet goed zitten
ik koop ze in engeland
als je het adres wil weten voor je vriendin moet je maar even pb, je kunt via internet bestellen
heb zelf net twee nieuwe:)

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 14:30

65 D? serieus? ik pb wel even ja
Woon wel in Belgie, misschien is het hier alsnog te vinden, maar kan het adres evengoed gebruiken

Kelly_ann

Berichten: 5156
Geregistreerd: 11-10-02
Woonplaats: Op 't durp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 14:32

SpikkelFire schreef:
Ik heb et ook bij mn dure Esprit bh dan verwacht je toch wel een beetje kwaliteit? Na een paar weken al



Mij is hetzelfde overkomen bij 2 esprit bh's..... Erg jammer, want ze waren echt heel leuk

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 14:33

verootjoo schreef:
Citaat:
70C is toch zo geen gekke maat? Hunkemoller heeft die zeker wel


En heb al gevraagd bij de hunkemoller, maar die vrouw daar zei dat het verdraait lastig zou worden zoiets te vinden, als je het ook nog in katoen, en voorgevormd wilt..


Goh, hier zijn ze wel te vinden.... raar zo'n verschil Maar misschien niet in katoen en voorgevormd, daar heb ik niet echt een idee van
Ik zit nu in 75C en dat is zeker heel goed te vinden, alleen de pasvorm wil weleens lastig doen maarja, daarom bestaan er verschillende merken he...

Fairytail

Berichten: 5501
Geregistreerd: 16-11-05

Re: beugel bh,s ggrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 14:38

Voor alle mensen met moeilijke maten plaats ik de site dan toch maar hier
ik zelf heb een grote cup en smalle omvang en koop mijn bh's daar maar ook kleinere maten zijn daar te krijgen en grotere omvang enz ook
ze kosten wel wat(23 pond) maar zijn echt van super kwaliteit!
www.bravissimo.com
www.brastop.com (uitverkoop site uit engeland)

Happiness

Berichten: 4356
Geregistreerd: 12-12-04
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 18:36

Madelen schreef:
Voor mij geldt hetzelfde. Ik heb nog nooit last gehad van beugelbh´s. Ik heb 70D, da´s een nog leukere maat. Bij de Hunkemöller hebben ze fijne bh´s. Ik weet alleen niet of ze ook puur katoenen bh´s hebben, ik heb de laatste tijd vooral voorgevormde.


waar vind jij goede voorgevormde bh's ??
ik kan ze nooit vinden in 70D (die maat heb ik ook)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 19:48

Cayusejuhh schreef:
magt ik vragen hoe je dat voor elkaar heb gekregen?? paard staat dus BOVEN op je borstbeen?


Hmm, ongeveer volgens mij. Viel, paard galopeert door schrikt omdat ik viel stijgert draait 180 graden om dr achterhand en land boven op mij. Tenminste zo zag het van af de grond er uit. Ze is percies op een beugel van mn bh geland.

kathris

Berichten: 739
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Houten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:11

Happiness schreef:
Madelen schreef:
Voor mij geldt hetzelfde. Ik heb nog nooit last gehad van beugelbh´s. Ik heb 70D, da´s een nog leukere maat. Bij de Hunkemöller hebben ze fijne bh´s. Ik weet alleen niet of ze ook puur katoenen bh´s hebben, ik heb de laatste tijd vooral voorgevormde.


waar vind jij goede voorgevormde bh's ??
ik kan ze nooit vinden in 70D (die maat heb ik ook)


ik weet niet of je in de buurt van utrecht komt.. maar daar hebben ze een zaakje SandraBra en daar verkopen ze bh's vanaf maat 65D
wel wat duurder geloof ik (ben er zelf nog niet geweest..) maar misschien t proberen waard

Happiness

Berichten: 4356
Geregistreerd: 12-12-04
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:44

kathris schreef:

ik weet niet of je in de buurt van utrecht komt.. maar daar hebben ze een zaakje SandraBra en daar verkopen ze bh's vanaf maat 65D
wel wat duurder geloof ik (ben er zelf nog niet geweest..) maar misschien t proberen waard


Oke bedankt!
ga ik daar wel een keer met me moeder heen.
Die kan nooooit bh's vinden.

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:46

Hihi hadden een vriendin en ik ook last van op school. Ik liep met haar door de gang en zij zegt dat er iets zit te prikken. Opeens doet ze haar hand in haar shirt en haalt ze er zo een beugel uit, hihi midden in de gang.

Paar weken later had ik hetzelfde, maar dan niet op school, echt irritant die dingen.

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:53

Ik heb altijd bh's van Esprit. Die zijn wel wat duurder, maar ze zitten heerlijk en gaan heel lang mee

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 17:36

Happiness schreef:
Madelen schreef:
Voor mij geldt hetzelfde. Ik heb nog nooit last gehad van beugelbh´s. Ik heb 70D, da´s een nog leukere maat. Bij de Hunkemöller hebben ze fijne bh´s. Ik weet alleen niet of ze ook puur katoenen bh´s hebben, ik heb de laatste tijd vooral voorgevormde.


waar vind jij goede voorgevormde bh's ??
ik kan ze nooit vinden in 70D (die maat heb ik ook)

Honkemuller. Alice heten ze geloof ik. In zwart en wit hebben ze ze vaak wel in 70D en E. Ik vind ze hartstikke fijn, zeker de D, daar zti een breder bandje bij, kun je zelfs mee gaan sporten (heb toch maar een aparte sportbh). Als de kleurtjes in zijn is het wat lastiger. Heb laatst 75C gekocht, dat is voor de eerste paar maanden wel ok, maar als het elastiek iets uitrekt is het al niks meer. Jammer hoor, ben gek op kleurtjes 75 C zit wel iets minder fijn trouwens, 70 D zit het meest ideaal bij mij.
Laatst een hele discussie met een vriendin, zij vond het not-done om van hetzelfde model meerdere Bh's te kopen... nou, na jaren ergernis ben ik blij dat ik een bh heb gevonden die gewoon góéd zit, dan amar alleen bh's van dat soort. Ok, sexy zijn ze niet, maar mijn sexy bh's draag ik niet onder een dagelijks truitje.
Heb ooit ook een superfijne pushup gehad, maar helaas is die te klein. Met kant en al, zou graag nog zo'n model vinden ergens. (Ik ben ook altijd veel te zuinig op kanten bh's, die draag ik nooit en dan zijn ze te klein)

Happiness

Berichten: 4356
Geregistreerd: 12-12-04
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 17:43

Laui! schreef:
Honkemuller. Alice heten ze geloof ik. In zwart en wit hebben ze ze vaak wel in 70D en E. Ik vind ze hartstikke fijn, zeker de D, daar zti een breder bandje bij, kun je zelfs mee gaan sporten (heb toch maar een aparte sportbh). Als de kleurtjes in zijn is het wat lastiger. Heb laatst 75C gekocht, dat is voor de eerste paar maanden wel ok, maar als het elastiek iets uitrekt is het al niks meer. Jammer hoor, ben gek op kleurtjes 75 C zit wel iets minder fijn trouwens, 70 D zit het meest ideaal bij mij.
Laatst een hele discussie met een vriendin, zij vond het not-done om van hetzelfde model meerdere Bh's te kopen... nou, na jaren ergernis ben ik blij dat ik een bh heb gevonden die gewoon góéd zit, dan amar alleen bh's van dat soort. Ok, sexy zijn ze niet, maar mijn sexy bh's draag ik niet onder een dagelijks truitje.
Heb ooit ook een superfijne pushup gehad, maar helaas is die te klein. Met kant en al, zou graag nog zo'n model vinden ergens. (Ik ben ook altijd veel te zuinig op kanten bh's, die draag ik nooit en dan zijn ze te klein)


daar heb ik er 1 van. (als t goed is bedoelen we dezelfde)
maar die zakt bij mij af..

Jockey_my

Berichten: 2263
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: boxmeer

Re: beugel bh,s ggrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 18:27

Ik draag meestal voorgevormd, met beugel.

En heb 75C dus kan in elke winkel komen.
Haal ook vaak bij de zeeman ofzo, heb je gewoon een leuke voor 5/6 eurootjes.
Kwaliteid is wel wat minder maar dan koop ik liever 4 goedkope die niet zo lang mee gaan (Afwisseling he ) dan 1 van 20 euro die wel langer mee gaat.

Vind het gewoon ontzettend leuk om ondergoed te kopen.
Maar 1 keer gehad (Net bij een bh van de hunkemoler .)

paardjes___l

Berichten: 1070
Geregistreerd: 02-10-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 19:56

hmm.. vervelend.
heb er niet zo veel last van.
ik draag meestal voorgevormd met beugel.
dat vind ik het fijnste

Fairytail

Berichten: 5501
Geregistreerd: 16-11-05

Re: beugel bh,s ggrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 21:42

ik zou ook wel eens een wat mooieren bh willen maarja de maat bestaat niet in nederland..
vorgevormd zal bij mij wel niets worden denk:P