[Centraal] Tattoo topic

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cruesli

Berichten: 2026
Geregistreerd: 20-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 13:36

Ik heb 2 tattoo's, 1 op mn onderrug en 1 op mn voet. Nu wil ik heeeeeel graag nog 1 op mn pols, maar ben zo aan het twijfelen over de plaats!
Ik werk namelijk in de zorg, dus altijd met blote armen, horloges of armbanden zijn uiteraard uit den boze. Nu had ik het wel aangekaart bij mijn leidinggevende en ze zei ook dat ze het niet kunnen of mogen verbieden. Maar ik ben nog jong (25) weet natuurlijk niet wat de toekomst gaat brengen met mn werk. En vraag me af of ik niet mn eigen ruiten ingooi, dat ik door die tattoo op mn pols, banen mis ga lopen.
Nu wil ik m wel aan de onderkant van mn linkerpols, dus dat is al minder zichtbaar dan bovenop, maar toch..
Moeilijk hoor!
Ik heb al zitten denken over andere plaatsen, maar kom daar niet echt uit. Enkel vind ik zelf niet mooi. Buik/lies vind ik heel mooi, maar wil eerst eens afwachten of wij kindjes kunnen krijgen en hoe mijn buik er daarna nog uitziet. En verder.. Tja.. Lastig!

zwieke

Berichten: 2390
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 13:37

@ Yinka: Je sterrenbeeld is altijd tof :) Mijn chineesteken betekend ook "draak" het jaar waarin ik geboren ben... Als je ontwerp klaar is, showen he ;)

@Yeyo: No hard feelings! Ik snapte ook wat je bedoelde :) Is niemand toe te wensen...

Yinka

Berichten: 2982
Geregistreerd: 21-06-05

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 13:38

@ zwieke, Natuurlijk laat ik hem hier zien :j Al zijn mijn teken kunsten niet briljant O:)

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 13:39

Yeyo schreef:
Hopelijk heb jíj mijn opmerking niet verkeerd opgevat, dat interresseert me eigelijk het meest.
Anders bij deze mijn excuses.

Ik weet niet precies in welke stijl je het wil, lieflijk, meer oldschool, fantasy achtig?
De dingen die je noemt zijn wel erg mooi in elkaar te passen om een sleeve mee te vullen.
Ik zou ook, of iemand voor je laten tekenen, of zelf aan de slag gaan, met afbeeldingen of uit de hand, daarmee naar een shop gaan en die het op je arm laten inmeten, dan kan hij rekening houden met de ligging van je spieren en de bouw van je arm zeg maar.

ja meer lieflijke stijl toch wel.....

overigens als je even naar vorige pagina scrolt zie je dat ik je niks kwalijk neem ;)
ik had je al gequoted ;)

Yeyo

Berichten: 1096
Geregistreerd: 14-06-09
Woonplaats: Haarlem

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 13:47

Ik zag het ja, gelukkig maar :)

Pfoe, ik ging even googlen, maar ik denk dat je straks (béter!) echt uniek bent met zo'n sleeve, ik kan alleen maar stoere sleeves vinden!
Heb wel een idee in mn hoofd zoals ik het mooi zou vinden, maar ja, hoe krijg je dat eruit ;)

Kitsolu

Berichten: 2631
Geregistreerd: 03-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 13:48


Berdien

Berichten: 64617
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 13:52

Gerrit is een goede :j

marlies85

Berichten: 5310
Geregistreerd: 04-10-06
Woonplaats: Oss

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:10

Ik loop al jaren dubben over een tattoo.Ik weet wat ik wil laten zetten en ook waar, maar ik blijf de angst houden dat ik achteraf toch spijt ga krijgen, dat is de reden dat ik het niet laat doen.

Hebben jullie ooit zulke gevoelens gehad?

Berdien

Berichten: 64617
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:14

Niet heel erg. Ik heb wel heel snel beslist, maar ik was er 100% zeker van. Ierland heeft mij als persoon veranderd, heeft zich in mij verankerd en ik heb er fantastische mensen leren kennen. Mijn tattoo is dus een soort.. permanente herinnering, zodat ik dat nooit weer vergeet :)

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:22

ik denk dat je er vanzelf één zal laten zetten zodra het echt goed voelt :)

mijn eerste tattoo staat voor mijn geloof, mijn tweede toevallig ook voor Ierland zoals Berdien, mijn derde was voor mijn 1ste paard en mijn arm staat voor mijn levensinstelling :)

Cherrypop

Berichten: 1352
Geregistreerd: 13-08-07
Woonplaats: Somewhere nice..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:24

Ik voel helemaal met marlies85 mee. Ik weet ook al wat en waar enzo (ok eigenlijk zijn dat 2 ideeen, een hele dure en een "goedkopere" (kleinere)) maar ik durf niet zo goed := Dadelijk krijg ik spijt, in mijn milieu is het ook neit echt gebruikelijk enzo, maakt het wel lastig!

Aranel
Berichten: 20216
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:25

marloe schreef:
Ik heb sinds 3 weken een tattoo op mijn pols.
http://i248.photobucket.com/albums/gg19 ... 1247992026
(Hier was ie net gezet)

Inmiddels is ie dus vervelt, maar nu zijn de ''omtreklijnen'' van het zwarte pootje veel zwarter dan het binnenste. (Hij heeft eerst beide omtrekken gedaan en daarna het bovenste pootje ingekleurd.)
Misschien dat het daaraan ligt?

Heeft iemand dit ook gehad? Krijgen ze dit met bijwerken nog mooi?
Ik denk dat ik eens langsga als ik hem een maand heb.


Ooh dit is gewoon precies wat ik wil :oo
Deed het veel pijn?
Hoeveel kostte het?
Was dit het kleinste formaat die je kon doen of zou het nog kleiner kunnen denk je?

Zo een heel vragenvuur :o

Berdien

Berichten: 64617
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:26

In mijn milieu ook niet hoor Cherrypop, mijn moeder kreeg een rolberoerte toen ze hem zag :))

Wat voor 'Ierland-tattoo' heb jij Suze? Heb je daar een foto van? :)

Cherrypop

Berichten: 1352
Geregistreerd: 13-08-07
Woonplaats: Somewhere nice..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:26

Afbeelding

Qua locatie en zo vind ik deze zooo vet he ! Alleen dan met hartjes, sterretjes, een sleutel en engelenvleugeltjes.

Wil er zelf een aan de binnenkant van mn pols, maar wil of een kusje (soort lippenstift afdruk) of engelenvleugeltjes met een halo erboven :)

Cherrypop

Berichten: 1352
Geregistreerd: 13-08-07
Woonplaats: Somewhere nice..

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:26

Mijn moeder mag het NOOIT weten, maar ook qua vrienden, vereniging etc past het niet. Maar ik vind het zo mooi :=

Berdien

Berichten: 64617
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:28

Vrienden hebben geen tattoo's of piercings, ik ben echt de 'ontspoorde' van de groep :')
Maar hé, ik heb hem niet voor hén laten zetten, maar voor mezelf :)

Cherrypop

Berichten: 1352
Geregistreerd: 13-08-07
Woonplaats: Somewhere nice..

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:30

Dat is zeker waar, ik ga het ook echt doen :j
Kusje aan de binnenkant van mn hand. Zouden jullie kleur doen (rood of rose) of zwart??

F3nn3

Berichten: 1253
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Midden-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:31

ik vind subtiele tattoo's erg leuk, zelf zou ik best een vraagteken op mijn pols willen hebben :) voor alle vragen en beslissingen die ik maak en heb gemaakt.. Sommige goed.. sommige minder..

Berdien

Berichten: 64617
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:32

Geen van beide, ik vind dat absoluut geen mooie tattoo Cherrypop. Maar, dan zou ik hem roze of rood doen. Een zwarte 'kus' staat wel heel erg gothic :=

Aranel
Berichten: 20216
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:33

Shahazai schreef:
Die shop in Zwolle heeft een site ja :P had even niet bedacht dat dat wel zo makkelijk zou zijn :o

http://www.gerritstattoo.nl


Die ga ik even onthouden, Zwolle is 10 minuutjes rijden van hier :)

Bovenstaande foto vind ik niet mooi :o Ik ben sowieso meer van de subtielere tatoo's, niet zo opvallend.

Berdien

Berichten: 64617
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:36

Mijn klaver toen hij net een kwartiertje oud was:
Afbeelding
:) Nou anderhalf jaar geleden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:37


Aranel
Berichten: 20216
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:38

Hoelang duurde het trouwens voordat jullie weer alles konden doen met tattoo (hoorde dat je niet mag zonnen en zwemmen?)

Cherrypop

Berichten: 1352
Geregistreerd: 13-08-07
Woonplaats: Somewhere nice..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:38

Berdien schreef:
Geen van beide, ik vind dat absoluut geen mooie tattoo Cherrypop. Maar, dan zou ik hem roze of rood doen. Een zwarte 'kus' staat wel heel erg gothic :=


:oo ik vind een klein kusje wel schattig. Idd ik ben ook bang dat als ik m zwart doe dat iedereen dan gothic ideeen bij mij gaat krijgen (ok zal niet heel gauw, ben echt typische "cheerleader" type maar a la). Wat vind jij dan mooi als kleine tattoo op de pols??

kelcy
Berichten: 3500
Geregistreerd: 28-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:39

ik wil mij ook even melden

ik laat dit jaar aan de binnenkant van me enkel iets zetten.
ik weet ook wel wat al (zal eens kijken of ik hier een foto op krijg)
het is iets sierlijks en het heeft met me werk te maken (WAAAAT WERK!!! zullen er vast denken)
maar ik ben ontzettend trots op wat ik heb bereikt met me werk (ben binnen 2 jaar filiaal manager van een telecom zaak geworden) en ik ben 24 en heb geen vooropleidingen dus ik ben hier heel trots op.
weet iemand of binnenkant enkel veel pijn doet??
ik heb een vrij hoge pijn grens dat wel dat scheelt vast ;)

zal eens kijken naar een foto en laat jullie mening horen :)