[info] Tattoo's 14!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Supervixen

Berichten: 12961
Geregistreerd: 28-04-11

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 22:33

Dank je wel!

welmoed__

Berichten: 6572
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 22:35

Heel mooi zeg!

justdiesel
Berichten: 4959
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 22:39

Siers83 schreef:
Er is er nog een, weet ff niet meer hoe ze heet
Mss meld ze zichzelf nog wel


Bedoel je Pepperrr?

Snippergroen

Berichten: 6699
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 16:28

Supervixen schreef:
Deze foto doet de tattoo wat meer eer aan.

[ [url=m/W0kMjF.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik dacht al, die komt me bekend voor :D had hem inderdaad op de Instagram gezien haha. Echt heel tof!

_PatriciaH
Berichten: 4937
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Nistelrode

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 16:58

Anders misschien iemand die heel goed (paarden) kan tekenen die mij advies wil geven? :(

vikawiek

Berichten: 1536
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 17:28

_PatriciaH schreef:
Anders misschien iemand die heel goed (paarden) kan tekenen die mij advies wil geven? :(

Ja hoor, stuur maar :D
Wacht, ik dacht dat ik in een ander topic zat. Als het om het tekenen zelf gaat kan ik wel advies geven, maar ik kan geen tattoo design maken

_PatriciaH
Berichten: 4937
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Nistelrode

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 17:34

vikawiek schreef:
_PatriciaH schreef:
Anders misschien iemand die heel goed (paarden) kan tekenen die mij advies wil geven? :(

Ja hoor, stuur maar :D
Wacht, ik dacht dat ik in een ander topic zat. Als het om het tekenen zelf gaat kan ik wel advies geven, maar ik kan geen tattoo design maken


Dat hoeft ook niet

njiloj

Berichten: 1274
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 22:29

Mooi Supervixen!

_PatriciaH: pb mag altijd hoor. ;)

Bellatrix schreef:
Voor zover ik weet zit er hier 1 in het topic?

Bokker njiloj



Yessss! That’s me. Ik ben weinig online op het moment omdat ik lekker druk met m’n nieuwe shop!
Ben echt zo blij dat ik mijn eigen plek heb kunnen creëeren <3

Hier in de buurt zitten er voornamelijk ‘mannen grotten’ of ‘tandarts wachtkamer’ achtige tattooshops. Dus ik hoop iets anders op de kaart te hebben gezet, een plek waar iedereen zich op z’n gemak voelt en zichzelf kan zijn.

In elk geval hier in de regio dan toch. Richting Randstad zal je vast meer van dit soort shops tegenkomen. :o


Even een kleine impressie voor jullie:


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik loop over van trots. :o
Ik ben nu 2 weken open, en het begint eindelijk te dagen dat het echt mijn eigen shop is. Mochten jullie meer willen zien: http://www.tattooboutique.nl

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102297
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 22:30

Je hebt het echt tof ingericht!! Het is dat ik 2 uur rijden vandaan zit anders had ik een afspraak gemaakt. :D

Supervixen

Berichten: 12961
Geregistreerd: 28-04-11

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 22:34

Is prachtig geworden zeg!

xMyrth

Berichten: 2813
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 22:35

Wauw! Dat ziet er echt prachtig uit! Daar mag je ook gerust trots op zijn :wow: +:)+ **\O/**

Hhilde

Berichten: 7507
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 22:40

Oh echt prachtig <3

Selina

Berichten: 14353
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 22:47

njiloj schreef:
Mooi Supervixen!

_PatriciaH: pb mag altijd hoor. ;)

Bellatrix schreef:
Voor zover ik weet zit er hier 1 in het topic?

Bokker njiloj



Yessss! That’s me. Ik ben weinig online op het moment omdat ik lekker druk met m’n nieuwe shop!
Ben echt zo blij dat ik mijn eigen plek heb kunnen creëeren <3

Hier in de buurt zitten er voornamelijk ‘mannen grotten’ of ‘tandarts wachtkamer’ achtige tattooshops. Dus ik hoop iets anders op de kaart te hebben gezet, een plek waar iedereen zich op z’n gemak voelt en zichzelf kan zijn.

In elk geval hier in de regio dan toch. Richting Randstad zal je vast meer van dit soort shops tegenkomen. :o


Even een kleine impressie voor jullie:


[ [url=m/mUB990.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/KL3Ojh.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/G713qU.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/vin01H.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/wTE7Ra.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/xcGxbp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik loop over van trots. :o
Ik ben nu 2 weken open, en het begint eindelijk te dagen dat het echt mijn eigen shop is. Mochten jullie meer willen zien: http://www.tattooboutique.nl


Ohhh ziet er zo tof uit. Zou er haast een tattoo voor nemen :+

njiloj

Berichten: 1274
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 23:42

Lief allemaal!
Te denken dat dit pand 3 maanden geleden nog een casco betonnen ruimte was… echt ongelofelijk dat mijn man dit voor mij heeft verwezenlijkt in zo’n korte tijd.

Afbeelding
Afbeelding


Wist niet dat hij zò handig is, haha!
Hijzelf heeft een fietsverhuur. We hebben samen het pand gehuurd. De Boutique is zo’n 50 vierkante meter, en hij heeft zo’n 250 vierkante meter tot zijn beschikking.

Het klussen in de fietsverhuur gaat vanaf volgende week voor hem beginnen.

Ik werk gewoon lekker door in de boutique in de hoop dat ie niet teveel herrie hoeft te maken. :o
En ik werk samen met mijn apprentice. Ook zo tof om er iemand bij te hebben die er hetzelfde instaat. Lekker onze klanten verwennen met chocola, persoonlijke aandacht en een mooie tattoo natuurlijk.

Fem

Berichten: 12521
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 07:03

Daar mag je met recht enorm trots op zijn Jolijn!
Wat een mooi, sfeervol, warm en uitnodigend plekje hebben jullie daar samen gemaakt!
Nu lekker genieten van de juiste klanten, die dit ook zo enorm kunnen waarderen <3

Als ik terug denk aan de shops waar ik ben geweest, dan is er 1 shop die net zo warm en gezellig aanvoelt en ik kan je wel zeggen, voor de algehele ervaring is dat echt een pluspunt. +:)+

Fair
Berichten: 3567
Geregistreerd: 18-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 17:46

Ziet er echt heel mooi uit! <3

miereneter

Berichten: 2608
Geregistreerd: 25-05-17

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 19:49

Ik sluit me aan bij de rest, is echt een hele mooie plek geworden. Ik wens jou (en je man als hij klaar is) heel veel klanten!

njiloj

Berichten: 1274
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 20:54

Dank jullie wel! Mochten jullie ooit in Vlissingen terecht komen (je kan hier echt heerlijk vakantie vieren of een weekendje weg :o ) zijn jullie natuurlijk welkom, voor een tattoo of alleen een blik te werpen, haha!

Ik begin het nu echt te beseffen dat dit van mij is. <3 <3 En ik wil elke dag niet naar huis aan het einde van de dag :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102297
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 20:55

Misschien in de zomervakantie. Als ik er een weekend van kan maken wil ik wel in je stoel :))

Kido

Berichten: 5333
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 21:13

Echt een mooie eigen plek heb je njiloj!
Beetje de stijl van de shop waar ik graag kom.
Oogt vriendelijk sfeervol!

Snippergroen

Berichten: 6699
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 14:33

Prachtig Jolijn! Absoluut waard om een weekendje weg voor te overwegen!

Namira542

Berichten: 1061
Geregistreerd: 09-06-16
Woonplaats: Grunnn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 16:10

njiloj schreef:
Dank jullie wel! Mochten jullie ooit in Vlissingen terecht komen (je kan hier echt heerlijk vakantie vieren of een weekendje weg :o ) zijn jullie natuurlijk welkom, voor een tattoo of alleen een blik te werpen, haha!

Ik begin het nu echt te beseffen dat dit van mij is. <3 <3 En ik wil elke dag niet naar huis aan het einde van de dag :+


Ohh, inderdaad heel erg mooi geworden! Ik zal het in mijn achterhoofd houden haha!

Pffff, eind deze week staat mijn afspraak bij Kim. En ik begin toch best wel wat zenuwachtig te worden nu :D Dit is een beetje mijn ''eerste echte tattoo afspraak'' bij echt een studio met een zelfbedacht iets.

Mijn eerste en nu nog enige tattoo is heel impulsief gezet op een evenement. Dus gewoon een standaard ontwerp 'je zonder vooraf spanningen enzo.

Ben echt heel erg benieuwd..
Doen jullie nog bepaalde dingen kwa voorbereiden voor een tattooafspraak? Ik ben wel nieuwsgierig.

colinneke

Berichten: 924
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Noord - Brabant

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 18:37

Ik zit al een ruime tijd na te denken of ik een tattoo wil ter na gedachtenis aan mij zusje.
Mijn Pinterest staat vol met ideeën maar of DE tattoo er tussen staat?

Sowieso vind ik een unalome heel mooi, ook qua betekenis dus die richting zal het op gaan.
Plek weet ik stiekem ook al maar of het slim is om dat te doen...het wordt mijn 1e tattoo.
Maar zou dan voor een sternum willen gaan <3

Earth

Berichten: 7952
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 18:52

colinneke schreef:
Ik zit al een ruime tijd na te denken of ik een tattoo wil ter na gedachtenis aan mij zusje.
Mijn Pinterest staat vol met ideeën maar of DE tattoo er tussen staat?

Sowieso vind ik een unalome heel mooi, ook qua betekenis dus die richting zal het op gaan.
Plek weet ik stiekem ook al maar of het slim is om dat te doen...het wordt mijn 1e tattoo.
Maar zou dan voor een sternum willen gaan <3


Voor je zusje zou ik echt zelf iets ontwerpen. Pik van de dingen die je mooi vindt de mooiste delen eruit en laat een tattooartiest iets moois maken.

Supervixen

Berichten: 12961
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 19:18

Namira542 schreef:
njiloj schreef:
Dank jullie wel! Mochten jullie ooit in Vlissingen terecht komen (je kan hier echt heerlijk vakantie vieren of een weekendje weg :o ) zijn jullie natuurlijk welkom, voor een tattoo of alleen een blik te werpen, haha!

Ik begin het nu echt te beseffen dat dit van mij is. <3 <3 En ik wil elke dag niet naar huis aan het einde van de dag :+


Ohh, inderdaad heel erg mooi geworden! Ik zal het in mijn achterhoofd houden haha!

Pffff, eind deze week staat mijn afspraak bij Kim. En ik begin toch best wel wat zenuwachtig te worden nu :D Dit is een beetje mijn ''eerste echte tattoo afspraak'' bij echt een studio met een zelfbedacht iets.

Mijn eerste en nu nog enige tattoo is heel impulsief gezet op een evenement. Dus gewoon een standaard ontwerp 'je zonder vooraf spanningen enzo.

Ben echt heel erg benieuwd..
Doen jullie nog bepaalde dingen kwa voorbereiden voor een tattooafspraak? Ik ben wel nieuwsgierig.



Nee niks, wat zou je moeten doen dan?