[Centraal] Piercings

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Talisa

Berichten: 8972
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 16:36

Op internet staan wel goeie verhalen over piercings & antibioticazalf.. 't is sowieso het proberen waard denk ik!

Ik wil nu wel even wat leuke tongpiercings kopen! Heb nogsteeds gewoon die saaie standaardpiercing erin.
Wil eentje met een diamantje, en miss ook een gouden ofzo. Lijkt me ook wel 's cool. En dan nog een glow in the dark, maar waar vind ik die :D

Lous

Berichten: 24253
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 16:39

Diamandje is geen handig idee, haal je namelijk je gehemelte mee open. Irl gehad en niet prettig. Helemaal niet als het steenje er ook nog uitvalt. Glow-in-the-dark kun je overal wel krijgen.

Ayasha
Blogger

Berichten: 58008
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 16:40

jacqie70 schreef:
Bah mijn rook is nu toch echt a/h ontsteken. Mijn dochter moest naar de HA en heb gelijk maar even naar laten kijken. Volgens mij is hij nogal ouderwets wat piercings betreft, want hij zei dat het altijd het beste is om hem eruit te halen.... Ik ga eerst maar smeren met antibioticazalf. Eruit halen kan altijd nog! Iemand hier nog ervaring met ontstoken rook of andere kraakbeenpiercing en antibioticazalf?

Er uit halen als er nog een ontsteking op zit is ronduit dom, dan kapselt de ontsteking in. ;)

Goede ervaringen met antibiotica zalf, ga zelfs navragen welke mijn piercer gebruikt gezien mijn helix beetje moeilijk doet... (achter blijven hangen toen ik mousse in mijn haar deed... slechte combi natuurlijk :(:)

Peelie

Berichten: 13426
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 16:44

he blah... lijkt me ook niks...

Hoe weet je eigenlijk of je navelpiercing geheeld is? is er een manier waarop je dat kan zien?

Lous

Berichten: 24253
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 16:46

Er staat negen maanden voor. Het kan voor die tijd wel aan de buitenkant genzen zijn, maar niet aan de binnenkant.
Sommige mensen doen het wel eerder en krijgen er geen problemen mee. Bij andere gaat het mis als ze dat doen (was bij mij dus het geval)

Ayasha
Blogger

Berichten: 58008
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 16:48

Piercings zijn wat dat betreft als paarden; hoe langer je wacht met er allerlei nieuwe dingen mee te doen, hoe langer je er plezier van hebt. Want het is niet omdat ie er volwassen en "klaar" uit ziet, dat ie dat vanbinnen ook is. :+

Lous

Berichten: 24253
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 16:50

pharagirlke schreef:
Piercings zijn wat dat betreft als paarden; hoe langer je wacht met er allerlei nieuwe dingen mee te doen, hoe langer je er plezier van hebt. Want het is niet omdat ie er volwassen en "klaar" uit ziet, dat ie dat vanbinnen ook is. :+



Dat vind ik een hele goede :D

Fiorile

Berichten: 754
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: bos en zee

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 17:17

@ Pharagirlke: laat je nog even weten welke zalf jouw piercer gebruikt??

Ayasha
Blogger

Berichten: 58008
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 17:23

De zalf die ik ga halen noemt neobacitracine zalf. :) Mag je wel niet langer dan twee weken gebruiken ivm uitdroging :) (zal ook wel allemaal in gebruiksaanwijzing staan)

Kaitlyn

Berichten: 9731
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 17:42

pharagirlke schreef:
Leanne: als een 10 mm staafje perfect past is die waarschijnlijk niet uitgegroeit :=



Hij was op 12 mm gezet ;)

Zwartwitje

Berichten: 18603
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Onder de derde boom links

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 17:45

En jullie zijn alweer aan de 100 pagina's beland, dus bij deze een slotje en hier het nieuwe topic: [MW] [Centraal] Piercings :)