[Centraal] Piercings

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xx_Irisje

Berichten: 12347
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 11:22

maandag komt mn tragus..

marlies85

Berichten: 5310
Geregistreerd: 04-10-06
Woonplaats: Oss

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 11:42

Scheve mond ik wil ook piercings.

We krijgen toch wel een foto te zien van je nieuwe aanwinst?

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:27

Ik zal dan aan je denken, maandag komt mijn nieuwe telefoon aan. Huilen van het lachen

Ik heb in de 1e week van nov mijn laptop.. Daarna kan ik me dus weer laten piercen. *LOL* Cheeks of snakebites? Ik mis ze allebei wel.. Maar ik vond cheeks een hel met genezen, en vies. Nagelbijten / Gniffelen

marlies85

Berichten: 5310
Geregistreerd: 04-10-06
Woonplaats: Oss

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 13:07

Dan neem je je snikebites weer....die stonden jou eigenlijk best wel uber

juniper

Berichten: 1580
Geregistreerd: 09-03-05
Woonplaats: USA

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 13:57

Ik heb een neuspiercing en een labret, en ik vind ze heel mooi, alleen de arbeidsmarkt is er minder op gesteld. Volgende week ga ik werken als bushostess en ik zit eraan te denken om er dan retainers in de doen. Maar hoe werkt zoiets? En waar kan ik goeie retainers kopen?
(mijn moeder pusht me al tijden om ze uit te doen, zodat ik een goeie bijbaan kan vinden. En dan kan ik maar beter mijn rose haar donder verven. Ja mam, leuk, zo blijft er niks over!)

Myryana

Berichten: 2139
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Düsseldorf

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 15:09

Kijk eens op alloverpiercings.nl daar vind je retainers voor alle piercings.

xDramaQueen

Berichten: 13023
Geregistreerd: 12-10-05

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 16:25

mijn MD ging maandag ineens pussen ik zo echt zo van hallo wat heb ik jou misdaan Clown weken doet dat kreng niets en nu probeert ie grappig te doen Clown en me tepelpiercing had ik er echt bijna uitgehaald gister, zodra je al in de buurt van me tepel kwam zat ik in de lucht maar hij werd best snel rustig

Red_Savage
Berichten: 9713
Geregistreerd: 29-06-06
Woonplaats: Wien, Österreich

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 16:59

Hm ja mijn linker MD moet ook ff raar doen, uit het niets. Scheve mond

KylaLover

Berichten: 2216
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: ergens in de buurt van nergens

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 18:21

ik lees hier ook weer mee.
Twijfel nog steeds of ik nou een piercing wil of niet. En waar ik er dan eentje zou willen...

Berdien

Berichten: 64538
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 19:12

Die oren vind ik dan weer helemaal niks Bloos Vind tunnels sowieso ontzettend lelijk, zeker bij een meisje Bloos

Maar die rook.. Kwijl Kwijl
Alleen vraag ik me af hoe slim dat is met paardrijden. En dan specifiek met een paard wat het het einde vind om door de bosjes te lopen, met mijn kop in de takken Clown Huilen van het lachen

Navelpiercing is wat rustiger, dus hij zit er nog steeds. Ik vind eruit halen ook zo wat Clown Clown Ik bedoel, dan kan hij er ook niet meer in en dan is al die ellende voor niets geweest Huilen van het lachen

Red_Savage
Berichten: 9713
Geregistreerd: 29-06-06
Woonplaats: Wien, Österreich

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 19:53

Op het begin is geen enkele piercing practisch met paardrijden denk ik zo. Clown
Maar ach, even doorheen bijten, en als hij genezen is hoor je er niets meer van te voelen. Lachen

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 20:17

Ik wil later echt supergraag Snakebite, alleen m'n ouders die walgen van gezicht piercings.. Huilen van het lachen

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 20:23

Rebeccaa schreef:
Ik wil later echt supergraag Snakebite, alleen m'n ouders die walgen van gezicht piercings.. Huilen van het lachen

wat voor piercings heb je dan al?

anders zou je bv met een neusknopje kunnen beginnen en daarna misschien een wenkbrauw.

dat je ze zo kunt overtuigen Cool

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 20:29

Als je het toch 'later' wilt is dat toch niet erg, wacht je gewoon tot je 16 bent.

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 21:07

Anthea, persoonlijk vond ik die cheeks bij jou echt geweldig staan!
Beter dan je snake's Ja

Berdien

Berichten: 64538
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 22:44

Nou Clown na drie jaar navelpiercing is dat ook nog niet altijd gevoelloos hoor Clown
*denkt terug aan een hoge bok, een westernzadel en de navelpiercing*
Blauw oog

Nee, dan een rook Lovers misschien doe ik het ook wel gewoon. Lekker wild Huilen van het lachen

xDramaQueen

Berichten: 13023
Geregistreerd: 12-10-05

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 22:49

Berdien schreef:
Nou Clown na drie jaar navelpiercing is dat ook nog niet altijd gevoelloos hoor Clown
*denkt terug aan een hoge bok, een westernzadel en de navelpiercing*
Blauw oog

Nee, dan een rook Lovers misschien doe ik het ook wel gewoon. Lekker wild Huilen van het lachen

*denkt aan westernzadel, Microdermal op de venusheuvel en een paard dat over een boomstam springt inplaats van stapt, geen succes ROFL *

Berdien

Berichten: 64538
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 22:53

Blauw oog Blauw oog Blauw oog
Moet ook zeggen dat ik dat niet een hele.. praktische plek vind voor een piercing. Of MD Clown
Iets met fietsen, dagelijks leven, strakke broeken..

*huiver*

marlies85

Berichten: 5310
Geregistreerd: 04-10-06
Woonplaats: Oss

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 22:53

Nou, ik heb een aantal oorpiercings, waaronder een conch.Ben er echt megatrots op..Geen last mee bij de paarden...ook niet na een welgemikte kopstoot ofzo Huilen van het lachen

Berdien

Berichten: 64538
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 22:55

Ook niet met een cap op enzo? In de bak rijd ik nog wel zonder, maar buiten heb ik hem liever op. Peerd kan nog wel eens mal doen, en voor takken en regen is het ook wel praktisch *LOL*

Megamutsj

Berichten: 4446
Geregistreerd: 06-11-05

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 22:58

Is het raar dat mijn tongpiercing maar 12 mm is.. Scheve mond
Ik wil eigenlijk een iets kortere, dus 10 mm.. alleen ik ben al een tijd op zoek naar 12 of 10 mm, maar vind niets korters dan 14!

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 23:00


Megamutsj

Berichten: 4446
Geregistreerd: 06-11-05

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 23:02

En ik wil mijn monroe ook wat korter, zit nu een 8 mm in en wil een 6. Had ik een 6 gekocht met een heel klein steentje die je in het staafje moet pielen, zat dat ding helemaal in mijn lip gedrukt.
Zou dat anders zijn als ik er gewoon een klein balletje op draai of blijft het dan zo?
Wil een kortere omdat ik merk dat mijn tandvlees echt al een halve mm hoger is dan normaal Huilen van het lachen doe opleiding tandartsassistente en let er dus heel erg op. Gaap ook al anders (met mijn lip omhoog/opzij Huilen van het lachen ) zodat die niet steeds langs mijn tand en tansvlees schaapt.

En jaajaa, lip en tongpiercings zijn nou eenmaal slecht voor je gebit, maar vind het gewoon erg mooi en probeer de schade dus zo klein mogelijk te houden. Ja

@ Anthea: thnx! Miss ga ik er daar een paar bestellen, ook voor mijn monroe dan, en retainers.. mijn volgende stage zal denk ik niet zo blij zijn als ze mijn piercings zien.. Sigaar

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 23:06

@ Ketaki; Alleen nog maar een helix.. Huilen van het lachen
Maar Neus en wenkbrauw vind ik niet zo heel mooi. Maargoed, denk dat m'n moeder uiteindelijk het toch niet zo heel erg vindt..

@ Anthea; Wachten tot me 16e, en ze dan zetten, zonder dat me vader 't goed vindt? Huilen van het lachen
Nah, dat doe ik niet, dan mag ik nooit meer wat *LOL*

xDramaQueen

Berichten: 13023
Geregistreerd: 12-10-05

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 23:10

Berdien schreef:
Blauw oog Blauw oog Blauw oog
Moet ook zeggen dat ik dat niet een hele.. praktische plek vind voor een piercing. Of MD Clown
Iets met fietsen, dagelijks leven, strakke broeken..

*huiver*


ik heb waarschijnlijk de meest brave piercing ooit ROFL hij zit me nooit in de weg *LOL*
alleen sinds maandag is hij zonder reden gaan pussen, vast omdat hij weet dat er 2 vriendjes bijkomen ROFL