[Centraal] Tattoo topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Onali

Berichten: 18490
Geregistreerd: 16-03-06

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 18:29

Ik ga aan het eind van dit jaar een tattoo laten zetten. Ben nog bezig met het vinden van het perfecte plaatje. Het wordt iig een maan met 3 sterren op mn enkel.

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 18:39

Berdien schreef:
Galway, om precies te zijn :j Irish Ink :D Heb daar vier maanden gewoond, dus hij moest ook gewoon in Galway gezet worden. Maakt hem nog specialer voor mij :)


Weet dat het compleet oftopic is
Maar ik wil ook zoo graag naar Ierland.
En dan vooral naar glendalouhg in wicklow.

Aranel
Berichten: 20206
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 19:05

Ik wil graag even jullie mening :))

Ik wil al een jaar een tattoo laten zetten van de pootafdruk van mijn hondje, maar kan het ook echt van haar pootafdrukje. Kan dat of hebben ze daar standaard ontwerpen voor?

En ik zit te twijfelen tussen 3 plekken;
net boven de enkel
pols
rechter of linkerkant van m'n onderbuik

Welke zouden jullie doen? (en welke doet 't minste pijn? :') )

zwieke

Berichten: 2390
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: België

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 19:28

Ik denk dat zo'n afdruk wel zou kunnen :j Gewoon een shop binnengaan en vragen.

Persoonlijk had ik meer pijn in m'n lies dan aan m'n pols, dat kittelde wat := Boven de enkel heb ik geen ervaring... Wat ik het mooiste vind? De pols...

Yeyo

Berichten: 1096
Geregistreerd: 14-06-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 20:00

Aranel schreef:
Ik wil graag even jullie mening :))

Ik wil al een jaar een tattoo laten zetten van de pootafdruk van mijn hondje, maar kan het ook echt van haar pootafdrukje. Kan dat of hebben ze daar standaard ontwerpen voor?

En ik zit te twijfelen tussen 3 plekken;
net boven de enkel
pols
rechter of linkerkant van m'n onderbuik

Welke zouden jullie doen? (en welke doet 't minste pijn? :') )


Je kan toch een afdruk maken van het pootje van je hond? Die gewoon meenemen, dan kunnen ze hem zo zetten hoor!
Wat pijn betreft, ik zou dat niet laten meewegen in de beslissing waar je hem wil hebben, die pijn duurt maar even, die tattoo is blijvend.
Het zou zonde zijn als je je tattoo ziet en stiekem denkt "had ik hem nou toch maar op die andere plek gedaan".
Lekker is het nooit, maar pijn is ook maar relatief toch?!
Ik heb op alle 3 die plekken een tattoo, en de pijn is op alle plekken echt te doen hoor! Als je je een beetje kan ontspannen valt het echt reuze mee!!

bicci

Berichten: 5113
Geregistreerd: 11-11-04
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 20:01

ik zat ongeveer 3 uurtjes..
en de pijn varieerde van kriebelen tot huilens toe vergaan :)

was vrij flink plaatje...en zit p verschillende soort weefsel..

pijnlijkst was toen de middelste roos werd gezet...
die zit ongeveer op de plek waar ik ooit mn rug brak na val van paard.

Aranel
Berichten: 20206
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 20:59

Yeyo schreef:
Aranel schreef:
Ik wil graag even jullie mening :))

Ik wil al een jaar een tattoo laten zetten van de pootafdruk van mijn hondje, maar kan het ook echt van haar pootafdrukje. Kan dat of hebben ze daar standaard ontwerpen voor?

En ik zit te twijfelen tussen 3 plekken;
net boven de enkel
pols
rechter of linkerkant van m'n onderbuik

Welke zouden jullie doen? (en welke doet 't minste pijn? :') )


Je kan toch een afdruk maken van het pootje van je hond? Die gewoon meenemen, dan kunnen ze hem zo zetten hoor!
Wat pijn betreft, ik zou dat niet laten meewegen in de beslissing waar je hem wil hebben, die pijn duurt maar even, die tattoo is blijvend.
Het zou zonde zijn als je je tattoo ziet en stiekem denkt "had ik hem nou toch maar op die andere plek gedaan".
Lekker is het nooit, maar pijn is ook maar relatief toch?!
Ik heb op alle 3 die plekken een tattoo, en de pijn is op alle plekken echt te doen hoor! Als je je een beetje kan ontspannen valt het echt reuze mee!!


Ja klopt, ik ga 'm ook zeker niet laten zetten op de plek die het minste pijn doet maar die achteraf toch niet zo mooi was :))

_rosita_

Berichten: 6800
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: 't dorpie

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 21:28

Hebben jullie nog shops die jullie dringend aanbevelen in de randstad? ( Utrecht, Rotterdam, A'dam, Den Haag etc)
Ik vind het zó moeilijk een echt goede shop te vinden...
Waar ik naar op zoek ben is een shop die mooi kan ontwerpen én mooie heldere kleuren gebruikt

IcePrincess

Berichten: 7744
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 21:38

Ik ga volgende week naar Inkstitution in Rotterdam, die schijnt erg goed te zijn. Van wat ik online heb gezien ook erg mooi en goed met kleur :j . Ik ga zelf voor een roze/paarse :D .
Eerst gewoon even langs om te kijken, ik wil niet zomaar ergens een afspraak maken en dat je je er vervolgens niet op je gemak voelt. Kan ik meteen terecht is dat mooi zo niet maak ik een afspraak. Ontwerp heb ik al :) .

rockwitch

Berichten: 11749
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 22:06

oeh leuk een tattoo topic.
Ik ben ook lichtelijk verslaafd aan het raken.
Dit was mijn eerste, het Charmed teken die zit tussen mijn schouderbladen op mijn rug.
Afbeelding
En dit is mijn nieuwste, de ankh staat voor leven, de vlinder eromheen staat voor vrijheid en de 2 bloemen strengen aan beide kanten zijn mijn ouders die er altijd voor me zijn.
Afbeelding
Eerst de lijnen
http://i306.photobucket.com/albums/nn27 ... 0004-1.jpg
en helemaal ingekleurd. Na de zomer ga ik de kleuren nog een keer bij laten werken, want ze zijn al wat vervaagd, maar das wel normaal. Maar dan niet meer helemaal in 1 keer, want dat was echt na een tijdje gewoon te pijnlijk. De eerste anderhalf uur gingen super, maar daarna trok ik het niet meer.
Laatst bijgewerkt door Mars op 20-07-09 10:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max 2 foto's ter illustratie, rest in link gezet

Yeyo

Berichten: 1096
Geregistreerd: 14-06-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 22:38

Ik ben erg blij met Zanto in Zandvoort, echt een goede artiest, raad hem echt aan!
http://www.tattoozanto.nl

@tattoowich, mooie tattoo!!

Als je meteen terecht kan bij een artiest zou ik het niet echt vertrouwen, de enige keer dat ik meteen geholpen ben is toen ik naar tattoo Bob in Rotterdam ben geweest en dat was echt puur mazzel omdat er alleen maar klein werd gedaan werd en er 4 artiesten tegelijk aan het werk waren.
Het kan natuurlijk gewoon een goeie zijn hoor, no offense, maar als ik naar Zanto wil, dan mag ik gewoon 3 maandjes wachten omdat hij dus totaal volgeboekt is. Dat zegt in mijn ogen toch ook iets over de kwaliteit van het werk wat hij levert, plus wat hij er bij mij ingeprikt heeft ziet er gewoon echt top uit, en de service is super!


@Aranel, als het je toch niet uitmaakt, dan vond ik mijn pols het minst erg, mijn enkel deed behoorlijk zeer, die zit vlak bij mijn enkelbotje zeg maar, en bij mijn onderbuik ging ik door de grond! Tot iemand een praatje met me ging maken, toen ging het een stuk beter omdat ik me enigsinds kon ontspannen!

Lady1969
Berichten: 1183
Geregistreerd: 12-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 23:09

Yeyo, die maakt idd erg mooie dingen zeg! wauw!

_Noah

Berichten: 3111
Geregistreerd: 30-11-06
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 23:29

Hey,leuk topic. Veel mooie tattoo's gezien, vooral de lotus vond ik echt super mooi. En Rockwitch, heel mooie tattoo, die kleuren echt heel helder.
Zelf heb ik er 2 in mijn lies, 2 Hawaii flowers in zwart. Wil eigenlijk ook nog een gekleurde tattoo maar weet nog niet wat precies. Het is best verslavend moet ik zeggen ;)

Biebabeloeba
Berichten: 653
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 23:36

Vind zwart-witte tattoo's persoonlijk mooier, maar sommige tekeningen komen wel beter over in kleur, dus zou een kleur-tattoo mss wel in overweging nemen. Ben nu enkel ontzettend bang, dat die kleuren na (laten we zeggen) 20 jaar helemaal vervaagd zijn....is er iemand die hier ervaring mee heeft?
Zelf zou ik graag rond februari een tattoo laten zetten op het weke binnendeel van mijn voet, zo langs de rand waar je ballerina komt ong ;)
Wil al geruime tijd (lees: ben al sinds men 14 erdoor gefascineerd :P) een tattoo, maar ben altijd bang dat ik er spijt van zal krijgen ofzo, en ook wel blij dat ik het nog niet heb gedaan, want men huidige ideeën zijn toch ietwat anders dan toen ik klein was ;)
Heb mezelf nu dus een ultimatum gesteld, dat als ik op mijn verjaardag (nov) nog steeds dezelfde tattoo wil en er nog steeds dolblij van word als ik eraan denk, dan laat ik hem gewoon zetten. Want dat eeuwige twijfelen van mij zal er anders toe leiden dat ik op mijn 90 nog steeds tattooloos ben :P

theelichtje_
Berichten: 197
Geregistreerd: 12-02-09

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 23:45

mooie tattoo's komen hier voorbij, Zelf heb ik dr ook èèn in me lies/zij en dan hoog oplopent. Helaas vind ik hem nu aan de kleine kant, leek groter toen die gezet werd, en wil hem dus heel graag uitbreiden. Ben alleen bang dat het dan niet mooi meer wordt.

Jullie ervaringen met uitbreiden van tattoo's?
http://www.mijnalbum.nl/Foto-E6AUNQFQ.jpg
Was toen net gezet.

IcePrincess

Berichten: 7744
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 23:48

Lekker snel met oordelen Yeyo :+ . Ik ga langs om te kijken of ik er mijn tattoo wil laten zetten, ga er niet meteen van uit dat ze het meteen gaan doen. Maar het is een niet al te grote en ik ga vroeg op de dag, dan is er best kans dat ze ergens een gaatje hebben om het dezelfde dag nog tussen te doen, zo niet maak ik gewoon een afspraak. Als ze toevallig wel plek hebben maakt ze niet meteen slecht :+ . Voor mijn kleine heb ik nog nooit een afspraak hoeven maken, grote wel. Maar het was ook niet zo dat je binnenloopt en meteen kunt gaan zitten :+ .
Ik ben iets te perfectionistisch om zo maar iemand aan mijn lichaam te laten prutsen := , vandaar ook dat ik nu hier ga kijken omdat ik meer old/new school stijl wil. Ben ook vaak genoeg weer snel weggegaan uit een zaak omdat het me er niet beviel := , daarom ga ik dus eerst in het echt kijken voor ik ook maar een afspraak maak ;) .

_Noah

Berichten: 3111
Geregistreerd: 30-11-06
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 23:48


Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 08:22

_rosita_ schreef:
Hebben jullie nog shops die jullie dringend aanbevelen in de randstad? ( Utrecht, Rotterdam, A'dam, Den Haag etc)
Ik vind het zó moeilijk een echt goede shop te vinden...
Waar ik naar op zoek ben is een shop die mooi kan ontwerpen én mooie heldere kleuren gebruikt



Als je naar Rotterdam gaat kan ik je Tattoo Bob aanbevelen. Ga alleen wel even op een doordeweekse dag want in het weekend moet je heel lang wachten..

De laatste keer dat ik heen ging voor piercing + tattoo was ik er om twaalf uur in de middag en zat ik om elf uur in de avond weer in de auto naar huis. :)

www.tattoobob.nl

Melvern
Berichten: 4414
Geregistreerd: 14-02-05

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 08:57

Ik ben binnenkort ook weer aan de beurt. Ik heb al een ankh kruis samen gevlochten met een hartje in mijn nek ( net op mijn ruggegraat en een gedeelte in mijn nek.

Mijn volgende tattoo wordt een vlinder met mijn initialen en een lijfspreuk erbij. Deze heeft voor mij een grote betekenis ( de eerste ook ). Geeft mijn vrijheid aan van mijn ziekte, dat ik me daar over heen zet. Dat ik moet accepteren wie ik ben vandaar mijn initialen ( zijn ook de initialen van mijn grootouders ) en de lijfspreuk geeft mij kracht en dat je blij moet zijn met je leven.

Deze wil ik graag of op me rug op me ribben, of op me buik op me ribben of schuin naast/boven mijn heup. Daar ben ik nog niet over uit. Maar moet toch snel gaan beslissen. :P

Yeyo

Berichten: 1096
Geregistreerd: 14-06-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 09:04

IcePrincess schreef:
Lekker snel met oordelen Yeyo :+ . Ik ga langs om te kijken of ik er mijn tattoo wil laten zetten, ga er niet meteen van uit dat ze het meteen gaan doen. Maar het is een niet al te grote en ik ga vroeg op de dag, dan is er best kans dat ze ergens een gaatje hebben om het dezelfde dag nog tussen te doen, zo niet maak ik gewoon een afspraak. Als ze toevallig wel plek hebben maakt ze niet meteen slecht :+ . Voor mijn kleine heb ik nog nooit een afspraak hoeven maken, grote wel. Maar het was ook niet zo dat je binnenloopt en meteen kunt gaan zitten :+ .
Ik ben iets te perfectionistisch om zo maar iemand aan mijn lichaam te laten prutsen := , vandaar ook dat ik nu hier ga kijken omdat ik meer old/new school stijl wil. Ben ook vaak genoeg weer snel weggegaan uit een zaak omdat het me er niet beviel := , daarom ga ik dus eerst in het echt kijken voor ik ook maar een afspraak maak ;) .


Oh ok, sorry!!! Ja ik ben er gewoon heel voorzichtig mee geworden, ik heb nl wel eens wat bij de eerste de beste shop laten zetten toen ik 16 was, dat mocht Zanto dus opknappen en daar had ik mazzel mee, want de meeste artiesten haten het om "andermans rotzooi" op te knappen snap je?
Dus vanuit eigen ervaring zei ik dat, bedoelde er nix mee verder!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 09:08

_rosita_ schreef:
Hebben jullie nog shops die jullie dringend aanbevelen in de randstad? ( Utrecht, Rotterdam, A'dam, Den Haag etc)
Ik vind het zó moeilijk een echt goede shop te vinden...
Waar ik naar op zoek ben is een shop die mooi kan ontwerpen én mooie heldere kleuren gebruikt


Inkstitution, 25tolofe en Luxultura zijn alledrie +:)+
ze hebben wel ieder hun eigen speciliteiten en voor Markus van Luxultura is wel een wachtlijst, die van Rob is korter, hij is degene die mijn zeepaardje,kersen en rugtattoo heeft gezet :)

rockwitch

Berichten: 11749
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 11:14

Volgens mij is Queen of Rings in Rotterdam ook goed. Is tattoo en piercing shop.

Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 12:41

Ik ben in het bezit van 4 tattoo's: 1 op mijn pols, naast mijn rechterheup en twee op mijn rug. Diegene op mijn pols kan perfect verborgen worden door een horloge dus kwa werkgelegenheid later (en ook in mijn studierichting zijn tattoo's nog steeds wat taboe) heb ik niet veel schrik.

Ik merk zelf wel dat mensen nu meer open staan voor tattoo's, maar je blijft toch wel een 'reputatie' behouden hoor.

rockwitch

Berichten: 11749
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 12:48

Ik heb mijn derde en 4e ook al uitgezocht en eigenlijk heb ik ook al een idee voor nummer 5 hahaha.
3 wordt een eenhoorn in animé stijl getekend op mijn enkel.
4 wordt mijn paard in portret op mijn andere enkel
en nummer 5 zou een hele leuke lolly worden met spinnewebben, beetje een duistere maar toch lieve lolly. Vond em wel bij mij passen hahaha, er stond ook nog tekst onder:"lick me" maar dat laat ik maar achterwege.

Melvern
Berichten: 4414
Geregistreerd: 14-02-05

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 15:13

Woensdagavond om half 7 ben ik weer aan de beurt, kan haast niet wachten