[Centraal] Tattoo topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:39

ik hou mijn arm nu de hele zomer uit de zon en water (behalve douchen dan). en dan volgend jaar factor 50 erop :) minstens 2 maanden dus :j

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:40

Leuk een Tattoo topic! :)

Ik heb hier wat mooie dingen voorbij zien komen zeg!

Zelf heb ik er twee. Ik heb een Keltische zon met een Ankh erdoor heen tussen mijn schouderbladen met de letter H er in voor mijn overleden opa. Staat voor het eewige leven. Verder heb ik nog een enkelband die gedeeltelijk over mijn enkel en voet loopt met de initialen van mijn ouders erop.

Beide zwart wit. Ik houd absoluut niet van kleur in tattoo's. :n

Ik wil ook wel tattoo's die een betekenis voor mij hebben en ik laat ze zetten voor mezelf en niet voor ander.

Mijn volgende, dure, project word mijn rechterbeen. Ik wil vanaf mijn voet tot aan mijn heup een soort "tak" die mijn leven symboliseert. En met de tijd zal ik ontzettend graag een sleeve willen. But ay.. One thing at a time.. ;)

Ik heb ze overigens beide laten zetten bij Tattoo Bob. Voor mij twee uur rijden, maar ik weet wat ik ervoor krijg.

@ Aranel.
Mijn eerste is zelfs na 6 maanden, in de winter laten zetten, gruwelijk verbrand geweest. Verder nooit last gehad. Met mijn tweede ben ik na een week alweer in de zon gedoken en wezen zwemmen. Ook nooit last van gehad. Het verschilt heel erg.

Berdien

Berichten: 64539
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:41

Ik houd sowieso niet zo van tattoo's op polsen :) Daarnaast gaat het er niet om wat ik mooi vind, maar wat jij mooi vindt, en wat je voor de rest van je leven op je vel wil :D

Wauw, wat een schitterende 'Ierlandtattoo' Suze! Echt heel erg mooi :j
Andere zijn ook schitterend :j

Ik was in Ierland, het was oktober, dus weinig zon en al helemaal niet echt iets zwemmerigs. Maar zou om die reden dus ook geen tattoo in de zomer laten zetten, I need my sun :))

Cherrypop

Berichten: 1352
Geregistreerd: 13-08-07
Woonplaats: Somewhere nice..

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:42

Ja maar ja miss heb jij nog goede ideeen :P Ik heb namelijk niet zoveel dingen die je met een betekenis zou kunnen plaatsen... voor mij zou het puur voor de sier zijn :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:43

uit de zon blijven is vooral belangrijk om de kleuren mooi te houden :)

Cherrypop

Berichten: 1352
Geregistreerd: 13-08-07
Woonplaats: Somewhere nice..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:44

Ik wilde eerst een tattoo onder mn borst, met swirls, engelenvleugeltjes met halo (allemaal erin verwerkt) en dan aan het uiteinde: My Favorite Mistake, wat slaat op of mijn tattoo :)), de jongen die het kan zien aangezien die onder mn BH kwam en het is ook de titel van een Greys Anatomy aflevering. En ik ben echt heeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal gek van GA :P maarja dat kan niet op de binnenkant van mijn pols :')

Berdien

Berichten: 64539
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:45

Binnenkant enkel vond ik trouwens erg meevallen qua pijn. Je voelt het natuurlijk wel, en soms was het een "aahh biyatch!"gevoel maar verder.. prima te doen!

Nee niet echt ideeën. Ja ik weet wel dingen die ík zou willen laten zetten áls ik mijn pols zou doen, maar dat heeft allemaal ook weer een betekenis :+ :))

Cherrypop

Berichten: 1352
Geregistreerd: 13-08-07
Woonplaats: Somewhere nice..

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:47

Tja het enige waar ik echt zo trots op ben in mijn leven is dat ik van een zeeeer onzeker lelijk eendje uitgegroeid ben tot een zelfverzekerd (lees:niet arrogant), brutaal, gezellige zwaan ;) maarja das ook zo lastig uit te beelden _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:47

bedoel je onder je borsten cherrypop of onder je sleutelbeenderen?

ik vind de pijn zo verschillen per keer.
onderbeen geen probleen, rug ook niet :n
rechterkersje appeltje eitje.. en toen begon hij aan de linker en toen ging ik zowat doood :+ 8)7
mn arm gaat tot nu toe goed, alleen mn ellebog en de binnenkant zijn niet prettig :\

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:48

Binnenkant enkel, achillespees, enkelkapsel en voet vielen mij reuze mee.. Had alleen afentoe het "fakking hell" idee als ie op mijn tere voetje zat te drukken. Maar niks wat bijzonder was eigenlijk..

bicci

Berichten: 5113
Geregistreerd: 11-11-04
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:48

leuk topic....

*in bezit van navelpiercing en tattoo op onderrug*

hier was hij net gezet..

Afbeelding

Cherrypop

Berichten: 1352
Geregistreerd: 13-08-07
Woonplaats: Somewhere nice..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:49

suze_ onder mn borst, in een half rondje zeg maar, heb m zelf ontworpen. Echt heel mooi (vonden wel meer mensen) maar was 150e en die had ik toen niet, dus dat ging toen beetje over :n

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:50

ja als je het mooi wilt, kost het wat he :=
ik heb nog 8x2uur te gaan a 150e voor mn arm :\
maar is het waard :D

maar een hele mooie levensechte zwaan enkel in kleur zou ik bijv. erg mooi vinden dan :)

Berdien

Berichten: 64539
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:50

Mijn klaver, zie vorige blz., was al €70.
Mijn andere tattoo, op mijn andere enkel wordt waarschijnlijk gebaseerd op deze:
Afbeelding
Die zit al jaren in mijn hoofd, vind hem zo mooi.

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:51

Cherrypop schreef:
suze_ onder mn borst, in een half rondje zeg maar, heb m zelf ontworpen. Echt heel mooi (vonden wel meer mensen) maar was 150e en die had ik toen niet, dus dat ging toen beetje over :n


Hoe groot is ie dan?

Heb je miss een plaatje? Ben heel nieuwsgierig! :j

Mijn rug kostte €650,- en mijn enkel €150,-

Cherrypop

Berichten: 1352
Geregistreerd: 13-08-07
Woonplaats: Somewhere nice..

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:53

niet meer helaas :n heb alle ontwerpen volgens mij weggegooid, maar ik kan nog wel ff gaan zoeken zo boven.
Was zeg maar aantal swirls die begonnen uit een hartje en dan liepen die uiteinden dus in "een rondje" en dan ertussen 2 engelenvleugeltjes verwerkt en 3 sterretjes die met 1 swirl mee "liepen"

bicci

Berichten: 5113
Geregistreerd: 11-11-04
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:54

Laatst bijgewerkt door Mars op 20-07-09 10:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto uit quote gehaald

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 18:01

Ik heb sinds 20 dagen een heel erg fel gekleurde vlinder op mijn bovenarm staan.
Ik zal zodra ik mijn camera weer heb zal ik er een foto van maken.
Ik heb hem in Amsterdam latten zetten.
Hij was eigenlijk 100 euro en ik hoefde er maar 80 voor te betalen.
vervolgens wou een vriend van me ook nog eens 20 mee betalen dus toen hoefde ik dus nog maar 60 euro te betalen :P
We moesten nog even wachten en we gingen even naar de dam zie ik daar vervolgens midden op dat plein 50 euro liggen! :j
Kortom ik heb er in totaal maar 10 euro voor betaald :):)
Laatst bijgewerkt door angrywolf op 19-07-09 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Yinka

Berichten: 2982
Geregistreerd: 21-06-05

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 18:06

Berdien, ik vind jouw tattoo prachtig :j Simpel, kleurrijk, mooie betekenis er achter en op een leuke plek!

Berdien

Berichten: 64539
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 18:12

Thanks! :D Ben er zelf ook nog steeds erg blij mee :j

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 18:15

is ook wel heel gaaf dat je hem in Ierland zelf heb laten zetten :D

Berdien

Berichten: 64539
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 18:16

Galway, om precies te zijn :j Irish Ink :D Heb daar vier maanden gewoond, dus hij moest ook gewoon in Galway gezet worden. Maakt hem nog specialer voor mij :)

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 18:17

Galway :+:
*offtopic maar ow ik luvvv Galway* :))
kan me voorstellen dat dat hem nog specialer maakt :j

Berdien

Berichten: 64539
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 18:19

I know! Galway... :+: Heb echt nog elke dag heimwee. Ooit woon ik daar weer :j dit keer mét paarden, dat was het enige wat ik aan NL miste.

Jup, zo is hij echt Iers. Daarom wil ik niet 'zomaar' die vlinder laten zetten, dat moet net zo speciaal worden.

Aims

Berichten: 2164
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: Julianadorp, Den Helder.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 18:23

Wat een leuk topic!
Ik laat, waarschijnlijk, na de zomer vakantie mijn tattoo zet. Samen met mijn tante die voor haar 3e gaat en met een vriendin die ook haar 1ste laat zetten.
Ik heb op dit moment 2 tattoo's in mn hoofd maar welke het word weet ik nog niet :))
En waar ik ook nog over twijfel is de plek, ik denk dat hij op mn enkel gaat. Daar heeft mn tante ook 2. Vind het een erg mooie plek en niet zo zichtbaar :)