[Centraal] Piercings.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zack

Berichten: 4094
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Amsterdam

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 16:14

een vriend van mij heeft een lippiercing.
Het zetten deed geen pijn zei die, maarja hij heeft hem nog... :P

x_Mliss

Berichten: 2288
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Delft.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 18:15

Lieffiefi schreef:
Nee niet allergische.

Hij heeft goed gekeken en anatomisch klopt het dat ik sinds mijn MD een moe gevoel krijg.
Volgend de HA zijn mijn pezen geirriteerd en dat uit zich in een moe gevoel in mijn hand.

Allergisch niet. Heb 25 piercings gehad... Kennis is ook groot. Ik heb met mijn labret een alllergische reactie gehad en dit met mijn MD is heel anders. Ik kan het niet onder woorden brengen. Heel vreemd.

Maar goed ik kijk eigenlijk uit naar woensdag!


Mijne is afgelopen donderdag verwijdert. :D
Ik had eerst ook een afspraak bij mijn dokter maar had gezegt dat ik het niet bij hem wilde omdat ik ooit eens eenmoedervlekje heb weg laten halen waardoor ik nu een lelijk litteken van over heb.
Ik moest naar voorburg naar plastische chirurgie afspraak gemaakt en hij ging kijken zei die OWW die trek ik er wel even uit en dan hecht ik het wel even....
(Dat schoot bij mij natuurlijk in het verkeerde keelgat)
Ik zeg nou dat dacht ik toch even niet weet niet wat voor gat hij er uit wilde snijden maar dat ging me iets te ver en gaf mij geen goed gevoel.
Maar goed afspraak stond.
Tot dat ik afgelopen donderdag een andere piercing winkel inliep en ik eht liet zien kwam eigenlijk voor een balletje voor mijn andere MD.
Hij vertelde dat hij het ook kon doen met verdoving vertelde me precies hoe en wat hij ging doen en dat hij hem daarna netjes zou afplakken met een hecht plijster inplaats van hechten.
(Dat gaf toch een beter vertrouwder gevoel)

En ik vertelde ook tegen hem wat de dokter tegen mij zei dat hij die MD er uit wilde trekken.
En hij stond er werkelijk van tekijken en zei dat hij dat dat dus NIET moest door vanwege die gaatjes waardoor je weefsel groeit.
Logische want dat stond mij ook al tegen.
Ik heb er even een dag over nagedacht d\wat ik liet doen en heb het ziekenhuis afgebeld en ben bij hem gegaan.
Het is nu 5 dagen geleden en het is amper nog zichtbaar. :=

Dus ben echt super tevreden!

x_Mliss

Berichten: 2288
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Delft.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 18:18

Lieffiefi schreef:
Zack schreef:
Ik hga toch eerst voor die andere :D
MD komt pas ergens volgend jaar denk ik..

Maarree hoezo dat? O:)


iemand pakte ineens mijn pols beet, draaide hem om en vroef zich keihard af hoe dat dit kon?


Whahaha geweldig. _O-

Zack

Berichten: 4094
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 18:21

urselin schreef:
Zack schreef:
Voor mn tongpiercing scheet ik idd ook alle kleuren.. maar die viel echt reuze mee!
Ga nu toch echt eerst voor mn clithood :P :+

Heftig :wow:!
Maar stiekem toch heel gaaf!



Ja ga eens kijken wanneer ik het lef heb om hem te zetten :P

x_Mliss

Berichten: 2288
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Delft.

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 18:25

em_papillon schreef:
ff vraagje over een Md... :) als je een nieuw balletje erop wilt... draait dan niet het schijfje onder je huid mee?? dat lijkt me zo eng!

En nog een vraagje.. ik heb het liefst een soort rijtje van 3 glimsteentjes naast elkaar.. maar ik heb ook ergens gezien volgens mij 1 balletje zegmaar.. met een heel breed staafje met 3 steentjes naast elkaar.. bestaan die ook voor MD? of moet je dan 3 MDs nemen?? :P


Ik heb er 1 op mijn heup net boven je bikini broekje zeg maar.
Daar komt er nog 1 naast teminste is de bedoeling.
Na mijn weten worden ze gewoon per stuk geplaatst. :j

En je eerste vraag dat heb ik wel gehad dat het staafje onderhuids mee draaide en ja dat doet goed zeer het balletje kon ik er niet van af draaien en werd na een tijd onwijs lelijk.
Hij werd vies ik had een zilver kleurig doorzichtig steendje die werd na een tijd gewoon groen van het oxideren.
Douche vakantie elke dag in de zee enz enz.
Daardoor ging hij zeer doen naja zeer gevoelig werd hij ik was hem zo zat dat ik hem er toen heb uit laten halen.

Lieffiefi

Berichten: 4696
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 18:25

Citaat:
Mijne is afgelopen donderdag verwijdert. :D
Ik had eerst ook een afspraak bij mijn dokter maar had gezegt dat ik het niet bij hem wilde omdat ik ooit eens eenmoedervlekje heb weg laten halen waardoor ik nu een lelijk litteken van over heb.
Ik moest naar voorburg naar plastische chirurgie afspraak gemaakt en hij ging kijken zei die OWW die trek ik er wel even uit en dan hecht ik het wel even....
(Dat schoot bij mij natuurlijk in het verkeerde keelgat)
Ik zeg nou dat dacht ik toch even niet weet niet wat voor gat hij er uit wilde snijden maar dat ging me iets te ver en gaf mij geen goed gevoel.
Maar goed afspraak stond.
Tot dat ik afgelopen donderdag een andere piercing winkel inliep en ik eht liet zien kwam eigenlijk voor een balletje voor mijn andere MD.
Hij vertelde dat hij het ook kon
Citaat:
doen met verdoving vertelde
me precies hoe en wat hij ging doen en dat hij hem daarna netjes zou afplakken met een hecht plijster inplaats van hechten.
(Dat gaf toch een beter vertrouwder gevoel)

En ik vertelde ook tegen hem wat de dokter tegen mij zei dat hij die MD er uit wilde trekken.
En hij stond er werkelijk van tekijken en zei dat hij dat dat dus NIET moest door vanwege die gaatjes waardoor je weefsel groeit.
Logische want dat stond mij ook al tegen.
Ik heb er even een dag over nagedacht d\wat ik liet doen en heb het ziekenhuis afgebeld en ben bij hem gegaan.
Het is nu 5 dagen geleden en het is amper nog zichtbaar. :=

Dus ben echt super tevreden!


Ik nu hoop ik keihard dat die verdoving niet in spuitvorm was maar in de vorm van Emlazalf...
Laatst bijgewerkt door Lieffiefi op 10-11-09 18:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Lieffiefi

Berichten: 4696
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 18:26

Citaat:
iemand pakte ineens mijn pols beet, draaide hem om en vroef zich keihard af hoe dat dit kon?




Jaa, die was ook erg mooi *D

x_Mliss

Berichten: 2288
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Delft.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 18:26

@Zack
Auw. :')
Succes der mee haha. :D

Zack

Berichten: 4094
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Amsterdam

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 18:31

@x_Mliss
thnx :+

Ik vind je Md dussen je borsten btw ook heel erg mooi! lijkt mij ook wel wat..
Maar doet dat daar niet onwijs veel pijn??

Poiuytrewq
Berichten: 15421
Geregistreerd: 06-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 18:57

Gaaaaaaaaaf Zack dat je voor de clithood gaat

Mijn vriend wil dat liever niet hahaha :P.

Naahhh wat een rare chirurg Melis!!!

x_Mliss

Berichten: 2288
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Delft.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 19:09

Ja het was Emla zalf. :D
Jij blij :P
Moet je gewoon naar vragen ik had alleen een klein beetje waardoor ik op den duur wel pijn ging voelen.
Dus als hij dat gebruikt moet hij der wel een grote kwak op smeren en het dik een half uur inlaten trekken...

x_Mliss

Berichten: 2288
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Delft.

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 19:10

@Zack
Geen idee ik ik heb er ook emla op gesmeerd tijdens het zetten.
Maar die is er dus nu uit. :=

Lieffiefi

Berichten: 4696
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 19:17

x_Mliss schreef:
Ja het was Emla zalf. :D
Jij blij :P
Moet je gewoon naar vragen ik had alleen een klein beetje waardoor ik op den duur wel pijn ging voelen.
Dus als hij dat gebruikt moet hij der wel een grote kwak op smeren en het dik een half uur inlaten trekken...


Ik ken Emla, maar ik heb meer het principe ik wil het zelf, dus ik wil ook geen verdoving.
Ik heb 1 x een verdoving gehad maar dat was tegen mijn zin in. Ik had een tepelpiercing laten zetten, tenminste de canule zat er door heen, toen bleken er weerhaken aan de canule te zitten.
Ik heb heel de boel bij elkaar geschreeuwd en gehuild, dat ding ging er niet meer uit zonder geweld, dus trekken.

Toen hebben ze coldspray gebruikt en een verdoving voor de eikel van de man. Ze konden niet anders.

Ik maakte me zorgen omdat het principe verdoven met een naald erg makkelijk gebruikt word laatste tijd en dit tegen alle regels is.. Vandaar.. :)

Lieffiefi

Berichten: 4696
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 19:17

x_Mliss schreef:
@Zack
Geen idee ik ik heb er ook emla op gesmeerd tijdens het zetten.
Maar die is er dus nu uit. :=


Mijn MD viel echt 10000% mee.. Maar dat was wel in mijn pols.. niet echt een eerlijke vergelijking...

Sally1987

Berichten: 396
Geregistreerd: 05-11-07
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 19:36

Oeei hier ook een piercing verslaafde!!
Ben begonnen op me 14e en nu 22 en word alleen maar meer verslavend.
Al hou ik me wel rustig omdat k bijna nooit geled ervoor heb =(

van eerste tot nu:
navel
tong
snakebite
dermal in me keel.

En zijn nog zeker veel plannen..


Leuk zo'n topic!

Veel mensen met een micro dermal? En hebben jullie last van uitgroeien?
Ken nogal wat mensen waarbij ze snel uitgegroeit waren.

Ik heb mijne nu een jaar en ziet er perfect uit.. Echt de meest relaxte piercing kwa genezen die ik heb

Krijg ook echt supoer gave reacties van mensen.. Heb die van mij ook nog niet bij iemand anders gezien en had die plek al tijden in gedachte.
Mensen zoeken altijd naar het draadje van de ketting:p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 20:33

Ik heb afgelopen zaterdag een navelpiercing laten zetten :D

Ik vond het zetten best zeer doen, het kon ook maar net bij mij want ik heb een beetje een rare navel :')
Nu heb ik er geen last meer van, alleen als ik buk trekt ie een beetje. Ik kreeg het advies 3x per dag met zeezout te wassen, en dat 2 week lang. Maar ik las in de beginpost dat je dat ook weer uit moet spoelen? Want dat is mij niet verteld :+

Overigens was het een super piercing/tatto shop, heb het laten doen bij fine Line in Emmen (drenthe),
ik was al bang voor een rare shop met van die enge piercers vol tattoo's e.d. :P , maar diegene die hem zette had niet eens 1 tatto en ook geen lang haar, haha!

Er zit ook een roze steentje in :D Daar kon je direct uit kiezen zodat je niet een half jaar met alleen een knopje loopt :D

Ayasha
Blogger

Berichten: 58005
Geregistreerd: 24-02-04

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 20:35

3x per dag met zeezout vind ik persoonlijk te veel... Ja je moet dat er sowieso afspoelen anders gaat het net sneller ontsteken. :)

Colorado
Berichten: 4209
Geregistreerd: 11-10-05

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 20:37

Ik vind het juist altijd fijner als mijn piercer zelf onder de piercings zit, dan weet ik iig zeker dat hij zelf weet hoe het voelt. En ik heb altijd meer het idee dat ze weten wat ze doen, omdat ze het zelf ook hebben, beetje vreemd misschien. Maar dat vind ik gewoon een fijner gevoel. En ik vind het eigenlijk wel vet :D

Ayasha
Blogger

Berichten: 58005
Geregistreerd: 24-02-04

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 20:40

Een piercer zonder piercings vind ik niks :D

RavenIris

Berichten: 769
Geregistreerd: 27-01-06
Woonplaats: Scherpenheuvel, België

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 21:02

Eigenlijk vreemd, ik ben gisteren gepierced door iemand zonder (zichtbare) piercings. En ik had écht het gevoel dat ze het beter deed dan degenen die ik al gehad had met piercings :D

Sally1987

Berichten: 396
Geregistreerd: 05-11-07
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 21:10

De piercer waar ik laatste tijd vaak heen ga heeft ook niet echt veel piercings maar hij is super.. Geduldig en legt alles netjes uit.
Heb ook wel eens piercers gehad die chagrijnig waren en daar kan k echt niet tegen.
Maar mij maakt het niet uit of ze nou piercings hebben of niet.

Jenkins

Berichten: 3558
Geregistreerd: 27-02-07
Woonplaats: Koedijk

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 21:16

Ik heb veel mazzel gehad met mijn navelpiercing als ik hier lees wat je allemaal niet mag :P
De dag nadat de piercing gezet was ging ik gewoon weer zwemmen, na het zwemmen gewoon goed afgespoeld onder de douche. verder ook niet schoongemaakt met bepaalde dingen, eerst wel met een zalfje waar me oma mee aan kwam zetten, maar daar werd het erg goor van. Dus toen niks meer aan gedaan behalve goed afspoelen paar keer per dag met water. Verder gebruik ik gewoon sterilon :P

Ayasha
Blogger

Berichten: 58005
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 21:17

Daar kan ik ook niet tegen Sally, in dezelfde stad als waar mijn piercer zit, zit nog eentje (een paar straten verderop) en dat is zó'n chagrijn... Dat kan je je niet voorstellen :=

Jenkins: als dat voor jou werkt is dat prima. Elk lichaam is anders, elk lichaam heeft een andere "favoriete" verzorging. Soms zelfs verschillend voor 2 verschillende piercings. Mijn lichaam reageert bv ontzettend slecht op zeezouten en ik gebruik terramycine (oogzalf) wat super gaat... Maar andere hun lichaam kan dan weer niet om met die terramycine enz. :) Uiteindelijk is dat toch zelf een beetje zoeken hoor, wat bij jouw lichaam past.

Zack

Berichten: 4094
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 21:32

suus_ schreef:
Gaaaaaaaaaf Zack dat je voor de clithood gaat

Mijn vriend wil dat liever niet hahaha :P.

Naahhh wat een rare chirurg Melis!!!


Mijn 'vriend' vind het juist erg euhh opwindend ;)

Maartje1990

Berichten: 22285
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 23:11

oke, piercingloze meld zich... ik wil eigenlijk al heeeell lang een tongpiercing (toch al zeker een jaar of 5 :P ) maar ik heb er gewoon het lef niet voor! ik ben gewoon onwijs bang omdat je er 'altijd' zoveel enge ding van hoort.

Dus, voor diegene die een tongpiercing hebben, is het echt zo erg als er altijd gezegt wordt?