[Centraal] Piercings

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yv_
Berichten: 19122
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 20:26

Ja Kath, ik vind 'm ook wel heeeeel erg gaaf, maar ben niet meer zo'n held met kraakbeen, na mijn tragus. Heb toen zo verschrikkelijk veel pijn gehad :?... Andere optie is christina omdat ik die heel erg mooi vind icm de VCH (alleen dan zit ik weer zo te miepen over het scheerprobleem...) of een MD bij m'n lies/heup... Maar daar twijfel ik weer over omdat ik heb gezien hoe dat ding bij Bo in haar decolloté werd gezet en dat zag er zooo afschuwelijk uit...

He Muus, jij ook hier ;)! Netjes hoor dat je 'm als cadeautje hebt laten zetten! 7/8 kilo, knap hoor :j!

Mooi die surface... Vraag me bij die dingen altijd alleen af hoelang ze gaan houden.

MuSLi

Berichten: 5258
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 20:26

Marloes__ schreef:
@ Musli: Jeuk is een goed teken ;). Hou er wel rekening mee dat de genezingsperiode van een navelpiercing erg lang is...

@ Cherr: Haha ik hoop het ook voor je! Ik heb een surface in mijn pols gehad. Maar die heb ik er na 3 maanden uit gehaald omdat hij aan het uitgroeien was..


Ik weet dat de genezingsperiode lang is hoor, maar zolang ik er geen last van heb, zit het mij wel best...
Hou me ook gewoon netjes aan de voorgeschreven regeltjes, andere piercings ook gedaan, nooit problemen gehad!
Nu maar hopen dat dat met deze ook gewoon zo verloopt ;) toch een plek waar iets meer gebeurt!

Ben er gewoon heel erg blij mee :D

Echt een cadeautje voor mezelf!

Ayasha
Blogger

Berichten: 58003
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 20:27

Yv_ schreef:
Ja Kath, ik vind 'm ook wel heeeeel erg gaaf, maar ben niet meer zo'n held met kraakbeen, na mijn tragus. Heb toen zo verschrikkelijk veel pijn gehad :?... Andere optie is christina omdat ik die heel erg mooi vind icm de VCH (alleen dan zit ik weer zo te miepen over het scheerprobleem...) of een MD bij m'n lies/heup... Maar daar twijfel ik weer over omdat ik heb gezien hoe dat ding bij Bo in haar decolloté werd gezet en dat zag er zooo afschuwelijk uit...

Wb niet zo'n held zijn kan ik je niet helpen :D Daar ben ik echt niet de juiste persoon voor :')

MuSLi

Berichten: 5258
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 20:29

Yv_ schreef:
Ja Kath, ik vind 'm ook wel heeeeel erg gaaf, maar ben niet meer zo'n held met kraakbeen, na mijn tragus. Heb toen zo verschrikkelijk veel pijn gehad :?... Andere optie is christina omdat ik die heel erg mooi vind icm de VCH (alleen dan zit ik weer zo te miepen over het scheerprobleem...) of een MD bij m'n lies/heup... Maar daar twijfel ik weer over omdat ik heb gezien hoe dat ding bij Bo in haar decolloté werd gezet en dat zag er zooo afschuwelijk uit...

He Muus, jij ook hier ;)! Netjes hoor dat je 'm als cadeautje hebt laten zetten! 7/8 kilo, knap hoor :j!

Mooi die surface... Vraag me bij die dingen altijd alleen af hoelang ze gaan houden.


Thnx Yv, gewoon een combinatie van beter eten, beetje sporten en niet teveel snoepen..
Ging dus allemaal wel lekker gemakkelijk en nu zorgen dat het zo blijft :+

Ik vraag me bij die surface piercings ook altijd maar af hoe lang ze erin blijven zitten...
En volgens mij doet het echt godsgruwelijk als je die ergens tegen stoot :x
Zonde als je er een litteken aan overhoudt!

Jij kunt ook geen keuze maken he Yv?

Yv_
Berichten: 19122
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 20:32

Jawel... :j! Die ene die ik wilde zit er al :P...
Nu alleen nog de volgende ;)

Ik moet ook nodig wat kilootjes kwijt, wil weer terug naar 55 kilo, maar pfff... Sport me gek en eet me tegelijik ook helemaal gek. Weet niet wat dat is... Maar werkt voor geen meter. Zal nooit een navelpiercing nemen hoor, dat scheelt weer voor mij :+

Ik zou idd eerder voor een MD gaan dan voor een surface.

kelcy
Berichten: 3500
Geregistreerd: 28-02-06

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 20:33

ik meld me ook weer ff
hb 2 MD's en een tongpiercing.... en eigenlijk wil ik binnenkort ookeen navelpiercing erbij.... maar moet de laatste tijd vaak onder de mri en rontge dus.. tja wachten dan denk ik
want een plastic staafje erin kan wel maar niet als hij net gezet is wel?!?!?!

MuSLi

Berichten: 5258
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 20:35

Yv_ schreef:
Jawel... :j! Die ene die ik wilde zit er al :P...
Nu alleen nog de volgende ;)

Ik moet ook nodig wat kilootjes kwijt, wil weer terug naar 55 kilo, maar pfff... Sport me gek en eet me tegelijik ook helemaal gek. Weet niet wat dat is... Maar werkt voor geen meter. Zal nooit een navelpiercing nemen hoor, dat scheelt weer voor mij :+

Ik zou idd eerder voor een MD gaan dan voor een surface.


Ach, bij mij was het gewoon een goede combinatie, waardoor het heel makkelijk ging..
Nu die kilo's eraf zijn, gaat het ook allemaal niet zo snel meer hoor ;)
Maar dat vind ik niet echt erg, voel me goed nu, gelukkig..

Hmmm, niet echt een hele goede combinatie he veel sporten én veel eten :+
Komt vanzelf allemaal wel weer hoor.. Zou me er niet te druk om maken!

Ja, altijd op zoek naar de volgende piercing he..
Ik zit ook al tijden te denken aan een VCH, maar vind het voor nu nog even niet nodig!
Als ik het over een tijdje nog wil, zal ik er nog eens diep over nadenken.. Zie het allemaal wel!

MuSLi

Berichten: 5258
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 20:36

kelcy schreef:
ik meld me ook weer ff
hb 2 MD's en een tongpiercing.... en eigenlijk wil ik binnenkort ookeen navelpiercing erbij.... maar moet de laatste tijd vaak onder de mri en rontge dus.. tja wachten dan denk ik
want een plastic staafje erin kan wel maar niet als hij net gezet is wel?!?!?!


Lijkt me niet echt heel slim, om net na het zetten de piercing te moeten wisselen..
Beter dan even wachten totdat alle MRI's en röntgens geweest zijn, kan wel toch? ;)

kelcy
Berichten: 3500
Geregistreerd: 28-02-06

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 20:38

oh ja zeker wel maar las op de vorige pagina dat iemand zei dat het kon met een plastic staafje maar had er nog nooit van gehoort...
enige nadeel dat het dan nog wel ff kan duren voor ik hem heb maar goed gedult is een schone zaak :+

Marloes__

Berichten: 5207
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 22:21

@ Cherr: Ja hij kwam gewoon steeds meer 'naar boven'. Dus het stuk huid wordt inderdaad steeds kleiner. Ik heb hem nog geprobeerd te redden door er een ander staafje in te zetten maar dat heeft niet geholpen. Toen heb ik maar besloten hem eruit te halen. Maar er zit nog steeds een lelijk litteken helaas...

@ Idinn: Haha ik heb 2 weken terug ook mijn MD uit mijn hand gekrabt. Was een triest afscheid ;) haha, en vooral ook erg bloederig!

Marloes__

Berichten: 5207
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 22:32

kelcy schreef:
oh ja zeker wel maar las op de vorige pagina dat iemand zei dat het kon met een plastic staafje maar had er nog nooit van gehoort...
enige nadeel dat het dan nog wel ff kan duren voor ik hem heb maar goed gedult is een schone zaak :+


Als ik jou was zou ik inderdaad ook even wachten ;). Het is niet verstandig om meteen je staafje te laten verwisselen als hij net gezet is...

manie
Berichten: 3975
Geregistreerd: 20-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 23:49

Nieuw topic :)!
En nieuwe plannen...ik denk aan een MD onder een van m'n sleutelbeenderen en nog op een andere plek (zet ze graag met 2 tegelijk ;) ).

MuSLi

Berichten: 5258
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 14:53

Ik weet niet zo goed wat ik van die MD's moet vinden...
Vind het er wel onwijs gaaf uitzien, maar zie toch veel van die MD's foutgaan/uitgroeien.. :(
Best jammer, want het kost evengoed gewoon weer aardig wat geld!
En dan geld geef ik dan liever uit aan een piercing met meer overlevingskans :+

Manie; heb je foto's van hoe jij het wilt hebben?

PureSG

Berichten: 4644
Geregistreerd: 24-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 15:16

kelcy schreef:
ik meld me ook weer ff
hb 2 MD's en een tongpiercing.... en eigenlijk wil ik binnenkort ookeen navelpiercing erbij.... maar moet de laatste tijd vaak onder de mri en rontge dus.. tja wachten dan denk ik
want een plastic staafje erin kan wel maar niet als hij net gezet is wel?!?!?!



Hoe doe je dat als je onder de röntgen/MRI moet?
Die kun je d'r niet zo 1,2,3 uithalen, of maak ik nu een hele domme opmerking? B-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 16:30

MuSLi schreef:
Vind het er wel onwijs gaaf uitzien, maar zie toch veel van die MD's foutgaan/uitgroeien.. :(

Uitgroeien is natuurlijk altijd afwachten, bij de 1 gaat dat sneller als de ander.. mijnes zitten tot nu toe goed, heb ze bijna 2 maanden.
Zien er netjes uit (vanaf het begin al, ook weinig last van gehad). Ken ook mensen waarbij ze zijn uitgegroeid, maar hoorde van 1 dat die van
mij er een stuk rustiger en mooier uit zag (toen had ik m net een maand). Hangt denk ook af van de nazorg, daarvoor had zij niks gekregen (dat ding rotte er zo ongeveer uit)
Weet er ook zat waarbij ze wel gewoon netjes zitten al ruim 2 jaar... ligt er ook net aan wie je erover spreekt denk ik..

Jodie_

Berichten: 2770
Geregistreerd: 22-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 20:03

Zaterdag toch maar die tragus laten zetten denk ik. :D
Vroeg me alleen af, wie van jullie heeft er een tragus gehad en hem er toch uitgehaald oid, geneest dat eigenlijk mooi?

Niet dat ik 'm er gelijk alweer uit wil halen, maar stel dat ik dat ooit wil of hij gaat ontsteken vind ik een gat in mn kraakbeen ook niet echt charmant

dakplaat
Berichten: 1038
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 20:26

Is hier eigenlijk iemand met een anti-eyebrow?

Ik zag ze laatst in Parijs echt heel veel, mooie dingen.. tot ik iemand zag wiens piercing ontstoken oid was :r

Ayasha
Blogger

Berichten: 58003
Geregistreerd: 24-02-04

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 20:41

Jodie: Kraakbeen groeit weer dicht al weet ik niet of het kraakbeen nog echt "terug komt" maar van mijn helix zie je iig niets meer. :)

danielle_x

Berichten: 1676
Geregistreerd: 24-04-08
Woonplaats: Zoetermeer

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:36

Ik heb mijn navelpiercing! :D
Zal morgen even een foto maken.

Jodie_

Berichten: 2770
Geregistreerd: 22-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:30

Ayasha schreef:
Jodie: Kraakbeen groeit weer dicht al weet ik niet of het kraakbeen nog echt "terug komt" maar van mijn helix zie je iig niets meer. :)


Ohh gelukkig maar :D
He oliebol nu houd ik voor mezelf geen excuus meer over om het niet te doen.
Morgen maar even bellen dus!

Hollando

Berichten: 346
Geregistreerd: 15-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:37

Ik meld me ok weer,
Heb een tongpiercing, navel piercing en aan de onderka van me navel een surface.
Laat morgen mijn onderlip en neus piercen :D

Samiyah

Berichten: 5867
Geregistreerd: 18-02-05
Woonplaats: Groningen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:50

Gaaf Hollando, succes :D

Ik wil ook graag een neuspiercing, maar ben bang dat het te druk wordt in mn gezicht..

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:51

Sophie_midas schreef:
Gaaf Hollando, succes :D

Ik wil ook graag een neuspiercing, maar ben bang dat het te druk wordt in mn gezicht..

wat voor piercings heb je dan al?

Samiyah

Berichten: 5867
Geregistreerd: 18-02-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:53

Ketaki schreef:
Sophie_midas schreef:
Gaaf Hollando, succes :D

Ik wil ook graag een neuspiercing, maar ben bang dat het te druk wordt in mn gezicht..

wat voor piercings heb je dan al?


Madonna en tong.

Hollando

Berichten: 346
Geregistreerd: 15-01-09

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 01:54

hihi ben best zenuwachtig