Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 412 van de 499 [ 12462 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415 ... 499  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wielrenners/ mountainbikers hier?

 
Profiel   

Gothico schreef
@Jeanette, Ik wist niet dat er een open bokt groep op Strava zat. Ga ik even opzoeken al zal ik een van de weinige mannen zijn dan.


Je hebt hem gevonden zag ik *\o/*

Ik ben vandaag 1,5 uur op de fiets naar buiten
gegaan . Had een easy ride op hartslag in mijn schema .
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 15:53 



 
Profiel   

Volgens mij heb ik je ook gevonden Time2try! Althans, de foto’s kwamen me erg bekend voor… ;)

Tussen alle verhuis shizzle door even een kort rondje gedaan net toch nog. Dat was wel even lekker! Nog even genieten van de voor mij zo vertrouwde dorpsweggetjes. Over 2 weken mag ik alles opnieuw gaan ontdekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 17:46 



 
Profiel   

maaikemuis schreef
Volgens mij heb ik je ook gevonden Time2try! Althans, de foto’s kwamen me erg bekend voor… ;) .


:j Maaike toch ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 19:03 



 
Profiel   

Yes! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 20:17 



 
Profiel   

maaikemuis schreef
Yes! :j


Dan heb je mij gevonden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 22:20 



 
Profiel   

@Maaikemuis, Ik heb je ook gevonden en toegevoegd.

@T2T, ja ik heb de groep gevonden en ben inderdaad enige man. Maar dat maakt niets uit.

Ik zou het nu wel leuk vinden om in de zomer een keer mensen van hier te ontmoeten.
Zomers fiets ik wel rustig een keer wat verder weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 22:34 



 
Profiel   

Gothico schreef
@T2T, ja ik heb de groep gevonden en ben inderdaad enige man. Maar dat maakt niets uit.

Ik zou het nu wel leuk vinden om in de zomer een keer mensen van hier te ontmoeten.


Ooohh mij ook niet hoor :D

Leuk , in geloof ik 2020 hebben we wel eens een kleine meeting gehad .
En zijn we gaan fietsen op de Veluwe .

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 06:06 



 
Profiel   

Time2Tri schreef
Gothico schreef
@T2T, ja ik heb de groep gevonden en ben inderdaad enige man. Maar dat maakt niets uit.

Ik zou het nu wel leuk vinden om in de zomer een keer mensen van hier te ontmoeten.


Ooohh mij ook niet hoor :D

Leuk , in geloof ik 2020 hebben we wel eens een kleine meeting gehad .
En zijn we gaan fietsen op de Veluwe .


Ow op de Veluwe is ook heel mooi fietsen. En het ligt er een beetje aan vanaf welke kant, maar het is ook redelijk centraal.

Wie weet ga ik wel wat organiseren tegen die tijd. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 08:28 



 
Profiel   

Fietsen op de Veluwe met een groepje lijkt mij enorm gezellig! En de enige man zijn lijkt mij geen probleem, is wel gezellig juist!

Ik ga nu bijna verhuizen en de laatste ritjes merk ik dat ik een beetje afscheid aan het nemen ben van de voor mij zo bekende wegen en dorpsgezichten. Grappig eigenlijk, de dingen die je als kind verafschuwt, ga je steeds meer waarderen hoe ouder je wordt. Over ongeveer 2 weken ga ik nieuwe wegen moeten ontdekken. En stiekem heb ik daar moeite mee, maar ook zin in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 08:36 



 

Kan het me goed voorstellen, Maaike! Ik ben een paar jaar geleden verhuisd vanuit het noorden naar het oosten van het land en dat vond ik ook wel even slikken. Maar fietsen (en hardlopen) is een hele leuke manier om letterlijk en figuurlijk gauw wegwijs te worden in je nieuwe woonplaats!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 10:01 



 
Profiel   

Ik ben ook wel een keer in voor een mtb meeting op de Veluwe :j

Alleen wel als het weer een stuk beter is en minder koud , ik heb nu voor buiten een winterstop :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 13:19 



 
Profiel   

@maaike, Ik vind het ook geen probleem om met een groep mee te gaan. Als het maar gezellig is.
En ja ik kan mij wel voorstellen om een soort gezonde spanning te hebben als je gaat verhuizen. Het leuke is inderdaad dat je lekker om onderzoek uit kunt gaan voor leuke wegen en paadjes. Maar minder is dat je je vertrouwde omgeving een soort van achter laat.

@Zebrastreep, Ik heb geen mountainbike. Maar een fiets meeting algemeen is wel een keer leuk. Aangezien ik niet te ver van de Veluwe woon(uurtje fietsen) wil ik mijn tweewieler ook wel pakken. Is wel zo eerlijk denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 18:35 



 
Profiel   

Anders bestel jij de koffie en de appeltaart alvast :~

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 18:55 



 
Profiel   

Op zich fietsen op verharde paden hou ik wel een stuk beter vol dan alleen maar singeltrack op de Veluwe want die waren wel pittig met name de klimmetjes. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 19:30 



 
Profiel   

Spannend Maaike een verhuizing in het vooruitzicht. Fietsen is indd een hele mooie manier om een nieuwe omgeving te ontdekken. Ik woon nu een jaartje in Hsum en door het fietsen ontdek ik echt ontzettend veel van de omgeving. Mooie natuurplekjes of spots om te eten.

Zebrastreep haha toevallig mtb of gravelroute Veluwezoom? Ik ging he-le-maal kapot daar door die heuvels. Het was op een gegeven moment gewoon lachwekkend :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 19:48 



 
Profiel   

Queelens schreef
Spannend Maaike een verhuizing in het vooruitzicht. Fietsen is indd een hele mooie manier om een nieuwe omgeving te ontdekken. Ik woon nu een jaartje in Hsum en door het fietsen ontdek ik echt ontzettend veel van de omgeving. Mooie natuurplekjes of spots om te eten.

Zebrastreep haha toevallig mtb of gravelroute Veluwezoom? Ik ging he-le-maal kapot daar door die heuvels. Het was op een gegeven moment gewoon lachwekkend :=


De route Rheden. Maar er aantal singeltracks waren wel heel gaaf! Ben de naam even kwijt maar volgens mij was het granny dat is echt wel de beste singeltrack die ik ooit in mijn leven gereden. En dan heb je ook nog de heuvels die heel breed zijn waar je lekker snel naar beneden kan. Alleen inderdaad omhoog was afzien vooral met losse stenen.

Overigens kwamen we met de route Rheden langs een bizar hoge heuvel (berg haast). Zelfs in Zweden had ik nog niet zo'n stijle heuvel gezien met grind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 20:16 



 
Profiel   

Leuk om te zien dat de Bokt Strava club lekker aan het groeien is. Je mag mij ook een volgverzoek sturen. Zelfde voornaam als hier op Bokt.

Twee jaar geleden hadden we een (mini) Bokt meeting op de Veluwe. Ik vind het geen probleem om daarvoor weer de route te maken, aangezien het gebied op mijn duimpje ken (opgegroeid in Arnhem). Qua fiets ben ik flexibel, want ik heb zowel een racefiets en een mountainbike :D Voor de mountainbike zijn ook de andere routes meer ten westen van Arnhem erg mooi (Schaarsbergen - Renkum - Ede - Otterlo/Lunteren) en iets minder heftig qua hoogtemeters t.o.v. Rheden/Veluwezoom.

Het eerste weekend van november heb ik weer meegedaan met een MTB (funklasse) wedstrijd. De eerste wedstrijd van de MTB Veluwe competitie was in Zuthpen. Parcours lag er goed bij en ik kon lekkere stabiele rondetijden rijden (10sec verschil tussen snelste en langzaamste ronde). Volgende wedstrijd is pas weer in december in Harderwijk en daarna bijna elk weekend in januari en begin februari. Zin in!

Foto's van Bert Jan Plender
[ img ]
[ img ]

Helaas ook iets minder goed nieuws. Vorig weekend ben ik in een gladde bocht uitgegleden met de racefiets en flink onderuit gegaan :( . Ik kreeg meteen een klap op mijn rug en mijn ribben. Afgelopen week heel rustig aan moeten doen en lekker wat pijnstillers geslikt. Sinds het weekend gaat het al wat beter dus ik hoop komend weekend weer op de racefiets/MTB te kunnen stappen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 21:04 



 
Profiel   

maaikemuis schreef
Anders bestel jij de koffie en de appeltaart alvast :~


Dat is inderdaad echt zo'n fietsers dingetje. Thee of koffie met appeltaart. Doen wij met de ligfietsclubs ook. :D

@Susan, Wel erg leuk om die foto's te zien. Wel vervelend dat je nu even rustig aan moet gaan doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 22:37 



 
Profiel   

@Susan, volgens mij heb ik je gevonden op Strava! Wel vervelend dat je een blessure hebt, hopelijk trekt het snel een beetje bij en kun je dit weekend weer lekker fietsen. Wel rustig aan, niet gelijk er vol induiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-21 07:35 



 
Profiel   

Mooie foto’s Susan. Vervelend van je val hopelijk ben je snel weer de oude! Geloof dat ik je ook heb gevonden op Strava :D

Vandaag zijn mijn lampjes binnen gekomen :D dus kan straks ook af en toe in de avond gaan fietsen. Toch wel handig voor als het weekend (overdag) een keer niet wilt lukken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-21 12:42 



 
Profiel   

Queelens schreef
Vandaag eindelijk weer de fiets kunnen pakken voor een rondje. Was ontzettend fijn en zo genieten omdat het hier zo mooi is <3 ook naar de startbaan gereden waar je op kan fietsen. Het was lekker rustig. :)
[ [url=m/iOPrXw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hi7QVV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zijn er hier eigenlijk mensen op Strava die ik kan volgen? Heb het nu sinds een tijdje en vind het wel leuk om wat mensen te volgen voor de motivatie en inspiratie :)


Je mag mij ook volgen op strava hoor, PB voor de voornaam :)
Ik ben alleen niet meer zo actief in het fietsen, voornamelijk nu bezig met hardlopen, fitness en wandelen

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-21 14:22 



 
Profiel   

@Susan, wat gaaf dat je MTB wedstrijden doet :D

@Queeleens, volgen op strava mag altijd! Ik zit al in de bokt groep.

Ik ben net netrug van een last-minute uitstap naar Lanzarote. Dat was even lekker! 6 dagen lang 23 graden, zonnetje en een bak met wind haha. Ook andere dingen gedaan, maar een mooie toch op zowel racefiets als MTB konden natuurlijk niet ontbreken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 10:11 



 
Profiel   

Misschien is er hier nog iemand met een kortingscode van Futurumshop die hij/zij niet gebruikt? Ik zou er blij mee zijn :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 19:20 



 
Profiel   

Lauraennala schreef
@Susan, wat gaaf dat je MTB wedstrijden doet :D

@Queeleens, volgen op strava mag altijd! Ik zit al in de bokt groep.

Ik ben net netrug van een last-minute uitstap naar Lanzarote. Dat was even lekker! 6 dagen lang 23 graden, zonnetje en een bak met wind haha. Ook andere dingen gedaan, maar een mooie toch op zowel racefiets als MTB konden natuurlijk niet ontbreken :D

Ohhhh, dat klinkt heerlijk!! Lanzarote is zoooo mooi <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 19:20 



 
Profiel   

Wat leuk Laura en lekker een andere omgeving om te fietsen. Ik ga je eens opzoeken.

Musli, ik zag toevallig net iets op Strava voorbij komen van een 100km fietsen challenge van Foturumshop waarbij je een korting krijgt icm een donatie. Misschien is dat iets?

Gisteren heb ik even de racefiets van mijn vriend geleend voor een rondje. Was wel benieuwd of je met een racefiets nu daadwerkelijk makkelijker harder gaat dan op een mtb. Het antwoord is: ja :+ waar ik op een mtb al moeite heb met 20km/h op rechte stukken haal ik op een racefiets steady 25 en met een beetje doortrappen 30 op rechte stukken met mijn 0,0 ervaring. Wel een beetje schouder/nekpijn nu van de x aantal framematen te groot… maar was leuk het eens te proberen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 20:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 412 van de 499 [ 12462 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415 ... 499  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen