Wielrenners/ mountainbikers hier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zebrastreep

Berichten: 9748
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 23:20

@culaccino

He bah dat is niks als je na elke keer fietsen 2 dagen knallende koppijn hebt. Misschien nog dat je houding wat moet verbeteren? Vaak kan hoofdpijn wel komen vanuit de nek. Of heb je een tas of iets degelijke mee? Ik merk ook best veel verschil in met en zonder tas fietsen. Zonder lukt het veel beter , en mijn nek en doet ook veel minder zeer.

--

Helaas ben ik gevloerd door een tja wat zal ik het noemen zomergriepje. Was net zo lekker op weg , maar fietsen en niet fit voelen is geen goede combinatie. Ik denk dat ik toch tijdens het fietsen vieze lucht heb ingeademd want na het fietsen is het begonnen. Kwam tijdens de terugweg een auto tegen met van die vegertjes ervoor van de gemeente. Er kwam daar al een walm vanaf en daar fietste ik dwars doorheen. Ben daar best gevoelig dus nog geen paar uur erna verschrikkelijke pijn in mijn mond wat voelde als keelpijn. In de ochtend voel ik mij best goed , maar naar mate de dag verstrijkt trekt het weer wat aan. Voelde tijdens het fietsen wel meer kriebels overal dan anders , dus denk ook aan hooikoorts. De enige plek waar het minder wordt in huis is de badkamer :') Beneden zitten met de deur open maakt alles ook weer erger.... Hopelijk is dit tijdelijk want anders kan ik het fietsen wel gaan vergeten.... Gelukkig ben ik gevaccineerd en veel thuis deze dagen dus maar even goed bijkomen! Heb het wel vaker als alle stress wegvalt wordt ik gelijk gepakt met ziek zijn. De warmte helpt daarbij ook voor geen meter.... Alles jeukt en traant wordt er niet blij van.

Tevens durf ik nu wel met zekerheid te zeggen dat ik ben geslaagd voor mijn persoonlijk begeleider niveau 4 opleiding *\o/* Dus ook weer meer tijd om te gaan fietsen , ik kijk er naar uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 23:36

Gothico schreef:
Wat vervelend dat het fietsen zo'n effect op je lichaam heeft. Dat rustig aan doen ken ik trouwens ook niet. En 15km enkele reis doe ik voor mijn werk ook. Dit is wel op te bouwen hoop ik voor je.

Thanks! Lekker he, ik vind het een perfecte afstand om naar werk te fietsen. Bij aankomst ben ik fris en wakker en bij thuiskomst heb ik mijn hoofd weer leeggefietst! Ik moet vaak een bedrijfswagen mee dus het lukt niet altijd, helaas. Bijkomend voordeel: de kilometervergoeding is gelijk aan die van autokilometers, dus ik kan heeeel langzaam mijn racert terugverdienen :))

Klopt, Zebrastreep! Laptop mee helpt inderdaad niet. Mijn fysio vindt wielrennen sowieso niet slim omdat er veel spanning op mijn nek komt, maar ik vind het zo leuk :o Nou ja, hopelijk kan ik het dus toch opbouwen. En zo niet, dan zet ik er een ander/hoger stuur op, maar liever niet :D

Vervelend dat je niet fit bent! Ik hoorde al waarschuwingen voor smog vandaag. Rustig aan! Zijn er al eikenprocessierupsen? Heee, en gefeliciteerd!!!! Super! *\o/*

Time2Tri

Berichten: 6125
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 06:13

:wave: Druk druk hier ...as always .
Verder gaat het goed , het trainen gaar door .
Al heb ik wel besloten voor Kika niet in Nice te starten , maar dit jaar
in Hoorn .
Waarom ?? Ik was nog bijna 3000,00 euro van mijn sponsor deadline
weg , en dat bezorgde veel onrust en stress bij mij .
Ik had namelijk nog 9 weken om dat bedrag binnen te halen .
Dat was echt niet haalbaar helaas .Door gaan om dan misschien kort
dag te horen dat je niet mag starten vond ik t.o.z iedereen die gedoneerd heeft ook niet eerlijk .Nu start ik dus 2 weken later
in Hoorn waarvoor het te behalen bedrag een heel stuk lager is .
Nu ben ik nog 545,00 Euro van mijn deadline weg , dat is haalbaar
t/m eind augustus . >;)

Gave schoenen Imay , ben je er al mee gefietst ?

@Gothico; vervelend , het blijft altijd oppassen onderweg .
Je moet ten alle tijden opletten en snel kunnen reageren .

Balen van je hoorpijn culaccino , dat moet toch ergens vandaan komen .

@Zebrastreep , beterschap

Laatste dagje werken vandaag , dan lekker weekend .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 07:06

Begrijpelijke keuze, T2T, en knap dat je al zoveel geld verzameld hebt! Wel jammer dat je niet mag starten als je het bedrag niet bijeen hebt. Ik dacht dat je gewoon zoveel mogelijk geld moest verzamelen en dat jij jezelf €x ,- als doel had gesteld :o

Hoe gaat t met trainen? Je ging eerst jaarlijks naar Malta, toch? Of was dat met die trainer die je nu niet meer traint.. Ik ben het even kwijt. :o

Susan88

Berichten: 456
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 10:53

culaccino schreef:
Hoe is t met de rest?

Al weer een tijdje geleden dat ik hier wat van mij heb laten horen, maar met mij/het fietsen gaat het wel lekker. Sinds een aantal weken mogen we met de wielervereniging weer op de openbare weg in een groep fietsen *\o/* . Scheelt dat we een studenten wielervereniging zijn dus iedereen is wel jonger dan 27 jaar. Nu train ik 3x per week, waarvan 1 duurtraining en 1 intensieve intervaltraining op de racefiets en 1 MTB training in de week. Daarnaast ben ik ook heel blij dat ik een stuk minder/nauwelijks meer last heb van deze hogere temperaturen met het fietsen. Vorige jaren ging/kon ik echt niet (intensief) fietsen boven de 25 graden en nu gaat het gewoon nog prima met 30 graden {:}

@calaccino, de afstand naar mijn stage/afstudeerbedrijf is iets meer dan 13km. Ivm de wielertrainingen doe ik dat nu 2x per week op de racefiets. Dan moet ik dus ook alles, inc. zware laptop & oplader meenemen. Hiervoor heb ik een rugtas met een vrijstaand rugpand waardoor er ruimte tussen mijn rug en de rugzak zelf zit. Dit geeft een stuk minder druk. Ook heeft de rugzak een heupband en zit er ook een klikverbinding tussen de twee schouderbanden bij de borst. Als je alles goed afstelt zorgt dat al voor een stuk minder drukpunten en meer comfort. Als je zoiets zou willen kun je het beste bij dagrugzakken voor wandelen/hiken kijken.

@T2T, wat verveld dat je je wedstrijd/doel hebt moeten verzetten. Wel fijn dat je hierdoor wat meer rust hebt.

@Zebrastreep, beterschap gewenst! Hopelijk voel je je snel weer fit genoeg om op de fiets te stappen. Gefeliciteerd met het behalen van je diploma!

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 11:10

Heb gedoneerd T2T! Hopelijk gaat het helpen om weer dichter bij je doel te komen!

Time2Tri

Berichten: 6125
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 13:59

@ Cullacino: Voor Nice was het minimale bedrag 4750,00 Euro .
Dat komt omdat daar ook een reis / hotel aan vast hangt .
Voor Hoorn is het 2000,00 Euro en daar ben ik bijna .
Ik had natuurlijk Nice heel graag gedaan , maar zoveel geld nog in zo,n korte tijd . Ppfff En stel dat het dan net niet lukt , dat zou erg jammer zijn . De afstand ( halve triatlon) blijft hetzelfde.
Ik heb wel gemerkt dat dit soort acties je moeten liggen , en een groot sociaal netwerk moet hebben .

@ Susann88 ; nu geeft het me idd rust .

Time2Tri

Berichten: 6125
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 14:00

Sakura789 schreef:
Heb gedoneerd T2T! Hopelijk gaat het helpen om weer dichter bij je doel te komen!


Ik heb het gezien *\o/*
Heel erg bedankt <3

IMAY1990

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 16:34

Zo, ik ben er gister onverwacht aan herinnerd waarom het zo belangrijk is altijd een telefoon en identificatie mee te hebben. Ik was op de racefiets weg en ongeveer halverwege kwam ik ineens langs een net gebeurd ongeluk waarbij 2 fietsers op elkaar gebotst waren en een van de twee nogal duidelijk head first tegen de grond gegaan was. Ik heb uiteindelijk het gesprek met de 112 centrale gevoerd omdat degene die belde geen Nederlands sprak en dat toch makkelijker was en ben er bij geweest met een paar anderen tot de politie en ambulance er waren. Toen ben ik na een paar woorden tegen de politie weer verder onderweg gegaan, ik had het ongeluk niet zien gebeuren en er waren genoeg andere mensen bij.

Anoniem

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 18:21

Leuk, Susan! Fijn he, weer een beetje verenigingsgevoel. Je traint wel lekker vaak, leuk! En fijn dat je die warmere temperaturen goed trekt! Ga je volgend jaar ook nog bestuur doen? Ik ga eens kijken naar een andere rugzak inderdaad! Als die tas niet teveel op mijn schouders drukt/hangt zal het al schelen, denk ik.

T2T, lijkt me inderdaad niet makkelijk, zoveel geld bijeen sprokkelen! Knap werk!

Heftig, IMAY! Goed dat je hebt gebeld! Ik heb inderdaad altijd een telefoon, id-kaart, pinpas en beetje contant geld mee. :j

Zebrastreep

Berichten: 9748
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 19:36

IMAY1990 schreef:
Zo, ik ben er gister onverwacht aan herinnerd waarom het zo belangrijk is altijd een telefoon en identificatie mee te hebben. Ik was op de racefiets weg en ongeveer halverwege kwam ik ineens langs een net gebeurd ongeluk waarbij 2 fietsers op elkaar gebotst waren en een van de twee nogal duidelijk head first tegen de grond gegaan was. Ik heb uiteindelijk het gesprek met de 112 centrale gevoerd omdat degene die belde geen Nederlands sprak en dat toch makkelijker was en ben er bij geweest met een paar anderen tot de politie en ambulance er waren. Toen ben ik na een paar woorden tegen de politie weer verder onderweg gegaan, ik had het ongeluk niet zien gebeuren en er waren genoeg andere mensen bij.


Oei , klinkt alsof die twee een flinke botsing hebben gehad! En inderdaad mijn ID kaart gaat ook altijd mee , telefoon ook maar meer omdat ik muziek luister tijdens het fietsen. Na de val van mijn paard neem ik nu ook waar ik ook heen ga mijn ID kaart in ieder geval mee , toen kwam ik gelukkig weer bij en wist ik alles nog wel. Mijn telefoon was de dag erna kapot gegaan dus ik heb toen nog zoveel mazzel gehad.

Dat vindt ik wel het nare aan alleen fietsen , stel je valt in het bos en niemand vindt je en je kan er ook niet wegkomen is wel heel vervelend! Ik heb standaard mijn locatie ook maar aan staan voor het geval dat.

Gothico

Berichten: 1344
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 19:51

@IMAY Jeetje best heftig om zoiets dan te treffen. Wel goed dat je kon bellen.

Ik heb ook altijd alles bij me. En soms zelfs iets meer. Maar ik heb iets meer ruimte dan alleen een rugzak.

Trouwens om het toch even te melden. Een ligfiets zal nooit headfirst gaan. Hierdoor dus veiliger. (Iets dat ik dus twee keer bij mijn MTB wel had binnen een jaar. En dat dus niet meer kan helaas. Schouders zijn kapot. Maar ik mis het wel af en toe hoor, lekker door het bos crossen.)

IMAY1990

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 19:58

Ja, als ik ga wielrennen dan neem ik altijd mijn rijbewijs en zorgverzekeringspas mee. Maar dit was iemand die op een gewone fiets ergens naartoe onderweg was, en juist op die momenten wil ik het nog wel eens vergeten om mijn portemonnee mee te nemen omdat mijn telefoon ook als pinpas gebruikt kan worden. Gelukkig was ze bij kennis, maar ze was wel erg loopy en leek langzaam wat weg te zakken dus dan is het voor hulpdiensten ook gewoon beter als iemand geïdentificeerd kan worden zodat ze bijvoorbeeld medische gegevens kunnen opzoeken.

Time2Tri

Berichten: 6125
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 21:01

culaccino schreef:
Hoe gaat t met trainen? Je ging eerst jaarlijks naar Malta, toch? Of was dat met die trainer die je nu niet meer traint.. Ik ben het even kwijt. :o


Klopt , ik ging idd jaarlijks naar Mallorca met de vereniging .
Door Corona is dit al twee jaar uitgevallen , en ik ben natuurlijk geen
lid meer .

Het trainen loopt verder super , nog steeds erg tevreden met de
personal coaching .
Volgende week zondag ( 27-6) ga ik weer een oefen triatlon
in Lelystad doen .Net als vorig jaar .
Effe lekker een lang weekend weg . *\o/*

Susan88

Berichten: 456
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Enschede

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 10:07

@culaccino, ik ga geen bestuur meer doen. Ik ben net begonnen met afstuderen, waarbij de planning is om voor de kerst klaar te zijn dus ''het studentenleven'' begint ook op z'n einde te lopen. Gelukkig kun je bij de vereniging ook donateur worden en mee blijven trainen dus ik hoef dan nog niet meteen weg.

@imay, ik neem ook altijd mijn ID, pinpas, OV kaart, beetje cash en mijn telefoon mee. Past allemaal handig in een plastic telefoonhoesje (Decathlon), waardoor het bij regen/modder/zweet allemaal mooi droog blijft. Het is ook handig om in je telefoon een paar ICE (in case of emergency) nummers te zetten, zodat anderen met jouw telefoon je vriend(in), vader/moeder, buurman/buurvrouw oid kunnen bereiken als je hulp nodig hebt.

@T2T, lekker bezig! Veel plezier alvast volgend weekend.

Time2Tri

Berichten: 6125
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 08:59

culaccino schreef:
T2T, lijkt me inderdaad niet makkelijk, zoveel geld bijeen sprokkelen! Knap werk!


Je moet er echt heel veel tijd in investeren , een groot sociaal netwerk hebben , de bijbehorende gun factor en een goed verhaal .
En het hele "vragen " moet je natuurlijk liggen .

Er zijn mensen die het wel kunnen , en ook precies weten waar ze aan de bel moeten trekken :j . Ik vind het knap hoor .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 09:31

Ja, echt jammer dat je niet meer kan mountainbiken, Gothico! Hoe gaat het met je eenwielerkunsten? :))

Ai IMAY, gewone fiets. Ik zou een helmplicht toch eigenlijk ook niet verkeerd vinden, vooral met al die elektrische fietsen.

O ja T2T, Mallorca was het! Iets met een M. Fijn dat je nog steeds blij bent met je personal coaching! Succes volgende week, leuk dat het weer kan!

@Susan, snap dat je het bestuurswerk gaat overdragen; goed dat je richting afstuderen gaat! Leuk dat je daarna nog bij je vereniging mag blijven trainen. Nog steeds blij met je tip over die racefiets trouwens! :)) ICE-nummers heb ik ook in mijn mobiel inderdaad.

Zebrastreep

Berichten: 9748
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 09:49

Ik ben weer aan de betere hand gelukkig! Een fikse ontsteking aan de keel met als resultaat flink hoesten... Het komt nu allemaal een beetje los dus dat is wel fijn! Baal wel was net zo goed bezig met fietsen maar te vroeg starten als je nog niet fit bent is gewoon niet slim. Nog even wat zelftesten gedaan en gelukkig alles negatief! Ik heb zo vaak dit soort zomer griepjes met 30 plus graden... Was niet te doen.

Vandaag weer werken en als alles goed gaat wil ik denk ik dinsdag weer op de fiets. Track zal wel een waterplas zijn geworden na de hoeveelheid regen van de afgelopen dagen. Denk dat het een kort ritje wordt over de weg om het even goed op te bouwen.

Gothico

Berichten: 1344
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 13:19

@culaccino, Het eenwieleren heb ik niet echt kunnen oefenen. Niet met die hitte en regen. Maar ik kan wel rechtdoor fietsen.Dat is in ieder gebal een goed begin. Maar zodra ik een bocht heb lukt dat nog niet. Ik heb hier wel een 50 meter lang recht stuk. Dus dat lukt al wel. Maar als ik eenmaal kan sturen ga ik een poging wagen om naar de paarden toe te fietsen. 4 km enkele reis zonder te veel heuvels ect. Wel wat bochten en sowieso ene stop. Maar daar staat een paal waar ik er wel weer op kan komen.

Los opstappen vind ik nog heel erg spannend dus dat probeer ik pas te oefenen als ik de eenwieler zelf beter onder controle heb.

scooby09

Berichten: 2207
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 08:14

Zo beetje normalere temperaturen gelukkig.

Iedereen nog druk aan het fietsen.
Hier minder dan gehoopt.
Wel vandaag mijn fiets meting ben heel benieuwd wat daar uit komt.
En dan eindelijk de langere afstanden weer wat op bouwen.

Ben ook druk met mijn puppypaard en mijn werk,

Goede beslissing Jeanette moet wel beetje leuk blijven ook.
Fijn weekend alvast weer is wel iets minder mooi maar dat zal de pret niet drukken.

Oh jakkes Imay dat is heftig.
Mijn pinpas wel bij me maar verder eigenlijk geen ID hmm is iets om over na te denken.

Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 11:35

scooby09 schreef:
Zo beetje normalere temperaturen gelukkig.

Iedereen nog druk aan het fietsen.
Hier minder dan gehoopt.
Wel vandaag mijn fiets meting ben heel benieuwd wat daar uit komt.
En dan eindelijk de langere afstanden weer wat op bouwen.

Ben ook druk met mijn puppypaard en mijn werk,

Goede beslissing Jeanette moet wel beetje leuk blijven ook.
Fijn weekend alvast weer is wel iets minder mooi maar dat zal de pret niet drukken.

Oh jakkes Imay dat is heftig.
Mijn pinpas wel bij me maar verder eigenlijk geen ID hmm is iets om over na te denken.


Ik ook minder dan gepland (op m'n paard rijden heeft toch meer prioriteit merk ik haha).
Gisteren nog wel met een (ervaren) dames mtb clubje op pad geweest. Erg gezellig en leerzaam. Ik kreeg veel tips en heb ook m'n grenzen verlegd. Best trots op mezelf! Pinpas, ID en telefoon heb ik altijd bij me.

Dit weekend ga ik naar Terschelling en ook lekker fietsen daar! Wel gewoon relaxt en op een stadsfiets maar dat is ook leuk!

@scooby, als je tijd en zin hebt wil ik wel weer een keer samen fietsen. :)
Wat is een fietsmeting precies? Edit: door het bericht hieronder snap ik het al. :)
Laatst bijgewerkt door Em_ op 23-06-21 11:44, in het totaal 1 keer bewerkt

MuSLi

Berichten: 5241
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 11:37

Hier ook minder gefietst dan gehoopt. Maar 1x per week lukt gelukkig wel.
Normaal gesproken op dinsdagavond, maar gisteren konden er meerdere dames niet.
Dus nu gaan we vanavond een rondje fietsen :) Wel fijn 's avonds na een dag werken.
Heerlijk even alle gedachten op stil en gewoon die beentjes laten draaien :j

@Scooby hopelijk levert de fietsmeting wat aanpassingen op, waardoor je weer fijner fietst!
Waar ga je naartoe voor de meting? Krijg je de informatie mee op papier?

Time2Tri

Berichten: 6125
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 06:35

scooby09 schreef:
Goede beslissing Jeanette moet wel beetje leuk blijven ook.
Fijn weekend alvast weer is wel iets minder mooi maar dat zal de pret niet drukken.


Jaaa :j , zeker weten .
Moet nog 470,00 en dat gaat goed komen .
Nog 1 dagje werken , dan lekker een lang weekend weg . *\o/*

Hoe was je fietsmeeting ?

Gothico

Berichten: 1344
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 14:17

De vragen staan eigenlijk hierboven al. Maar ik heb gewoon mijn woonwerk gefietst en naar de wei.

Ik ben ook even met paardlief bezig geweest. Maar moet vooral zijn benen blijven controleren.

Verder heb ik niet veel gefietst. Maar ik heb een leuk nieuwtje. Een vriend van mij stuurde een linkje door van marktplaats of dat wat was. Ik zag een leuke ligfiets voor niet zo veel geld. Ik dacht ja dat is wel een leuke fiets voor dat bedrag. Stuurt die vriend van, ja door wat jij vertelde wil ik het wel proberen, zullen we die ophalen. Uhh ja tuurlijk. Dus die vriend heeft een ligfiets gekocht. Ik ga hem helpen met oefenen.
Hij moest eerst van alles afstellen zodat hij er op past. Dus alles ook meten en goed zetten.

Nu is die fiets klaar en kunnen we binnenkort samen oefenen. En misschien de eerste korte ritjes met hem gaan fietsen. Ik heb daar best wel zin in.
En hij mag mij helpen oefenen met de eenwieler. Sturen kan ik nog steeds niet echt.

Zebrastreep

Berichten: 9748
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 19:17

@Gothico

Wat leuk! Een fietsmaatje is altijd goed! samen is toch wat gezelliger plus je motiveert elkaar om beter te worden :j

--
Was mij wel een weekje zeg! Ik wou weer snel op de fiets , maar afgelopen vrijdag begon ik toch enorm te hoesten! En ook nog een hele vervelende kriebelneus en traanogen. Toch een virusje... ik hoestte ook wel slijm op. Hoesten is nog wel wat aanwezig maar gelukkig minimaal en vooral in de ochtend. Voel me sinds gisteren echt weer helemaal goed.

Afgelopen dinsdag even een herstelritje gedaan over de weg , een mooie 19 km gefietst. Viel mij nog mee hoeveel conditie ik was verloren.

Vanmiddag weer de thuis route gereden. Iets te snel begonnen ( iemand liet zich express inhalen , maar hij fietste veel harder als ik ben hem wel een aantal km mooi voor gebleven) dus halverwege dacht ik van ik stop. Maar een stemmetje in mijn hoofd wil het dan af maken. Uiteindelijk was de gemiddelde snelheid ook nog hoger dan normaal. mijn lijf heeft het dus nog niet te zwaar gehad vorige week.

Hebben jullie dat trouwens ook? Niet weten wat je aan moet doen , en dan als gevolg te warm aankleden... Vindt het weer zo onvoorspelbaar! Ene moment is het nog 33 graden , en andere moment 17 en is het in de wind gewoon koud.... Had mij nu echt te warm aangekleed een korte broek en geen hemd had ook wel gekund zeg maar.