Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 395 van de 499 [ 12462 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398 ... 499  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wielrenners/ mountainbikers hier?

 
Profiel   

Wauw Suzanne die fiets is gaaf om te zien. Een kennis van mij heeft ook zo'n set wielen onder zijn fiets. Ze vallen wel lekker op.

Het duurt ook wel een aantal km voor je aan een nieuwe of andere fiets gewend bent. En dan duurt het nog even voor je hem 100% vertrouwd. Maar ook km maken is belangrijk om er aan te wennen al is dat niet altijd even snel.
Snelheid is niet alles natuurlijk, maar ik begrijp wel dat het achteraan fietsen sloopt. Ik ben zelf meestal de persoon die achteraan rijd en als ik dan moe wordt ga ik meer voorin rijden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-21 16:15 



 
Profiel   

Chrissie schreef
Wat een gave fiets!
Hopelijk worden hier in de buurt komende zomer ook wat cursussen gegeven. Ik ga ook langzaam door een bocht omdat ik het eng vind.


Daar heeft bij mij een mtb training erg geholpen! Ik fiets op bochtige strava stukken opeens heel wat van mn pr af. MTB is iets extremer, maar wel echt heel leerzaam

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-21 18:27 



 
Profiel   

@Suzanne_J

Hele gave fiets! Ik vond vroeger snel op de mtb ook spannend op sommige stukken. Wat mij hielp is vaak dezelfde route rijden. De thuisroute hier ken ik inmiddels zo goed dat ik het parcours en waar de bochten zitten uit mijn hoofd ken. Daardoor durf ik het steeds sneller te rijden. Toen ik begon durfde ik de meeste afdalingen niet eens , en nu denk ik daar al niet eens meer over na en wil ik juist alleen maar harder :')

--

Hier staat de fiets ook alweer een week stil. Het weer is bagger , de baan is veelte nat en ik heb gewoon geen tijd door examens := Over 3 weken moet letterlijk alles af , dus daarna kan ik weer meer gaan fietsen hoop ik! We gaan op vakantie naar Limburg , en ik wil eigenlijk de mtb wel mee. Het is alleen afhankelijk of ik mee ga wanneer ik mijn diploma op kan halen. Ik vindt het zonde om te wachten na de vakantie dus misschien blijf ik wel thuis. Dan plan ik in ieder geval een dag Veluwe in :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-21 18:47 



 
Profiel   

Ik ben dinsdag voor het laatst een stuk wezen fietsen. Ja, en vandaag even snel naar Mercatoplein en terug(4km heen en 4km terug) maar dat twlik niet hoor.

Ik hoop echt op vooral minder nat weer maar het weerberixht is nog niet echt hoopvol. Vandaag ook niet aan hardlopen toegekomen, dat schuift maar door naar morgen in de hoop dat ik dan een gaatje tussen de buien door kan vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-21 19:17 



 
Profiel   

Toen ik vanochtend wakker werd zag ik ineens een blauwe lucht en een zonnetje dus ik ben een half uurtje eerder opgestaan dan ik van plan was en heb even een kort rondje gefietst. Ik heb een aantal go to rondjes van zo'n 25 á 30 km waar ik uit kies afhankelijk van de windrichting. Niks bijzonders qua snelheid of wat dan ook maar wel lekker om zonder regen of harde wind even er op uit te kunnen gaan zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-21 09:15 



 
Profiel   

IMAY1990 schreef
Toen ik vanochtend wakker werd zag ik ineens een blauwe lucht en een zonnetje dus ik ben een half uurtje eerder opgestaan dan ik van plan was en heb even een kort rondje gefietst. Ik heb een aantal go to rondjes van zo'n 25 á 30 km waar ik uit kies afhankelijk van de windrichting. Niks bijzonders qua snelheid of wat dan ook maar wel lekker om zonder regen of harde wind even er op uit te kunnen gaan zo.


Dan ben je wel lekker vroeg al actief geweest. Dat is ook wel lekker. Ik heb een beetje kunnen uitslapen. Na een slechte nacht.

En even off-topic.

Gisteren is eindelijk mijn nieuwe fiets binnen gekomen. En zal ik heel hard moeten gaan oefenen. Maar met dit weer wacht ik wel even.
Van het weekend afgesproken met iemand die dezelfde fiets heeft en dit al op langere afstanden rijd.

Het is een Qu-ax 26inch eenwieler. Met een luxe zadel erop. Hij ziet er echt super netjes uit vind ik zelf.
En voor dat geld vind ik hem erg leuk.


[ img ]


We gaan zien of ik inderdaad ermee een keer naar mijn werk kan fietsen.
Dat is wel mijn doel. En dan kan ik ook naar mijn paard toe fietsen.
Ik ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-21 09:24 



 

Lekker, IMAY!

Wat is dit nou, Gothico... Geen groene?! ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-21 09:38 



 
Profiel   

culaccino schreef
Lekker, IMAY!

Wat is dit nou, Gothico... Geen groene?! ;)


Ja dat kan eigenlijk niet he :+
De 26 inch eenwieler is er niet in het groen. Wel is er heel veel in het groen voor te koop. Eerst maar eens kijken of het mij gaat lukken. Dan kan ik hem altijd nog groen maken voor een groot deel.

De 36 inch eenwieler is er wel in het groen. Maar vind ik een veel te grote stap om vanaf een 20 incher over te stappen. Deze vind ik al best wel groot. :o

Ik wilde eerst een groene 20 incher kopen, maar als ik het eenmaal kan zou ik weer een grotere willen. Dus meteen maar een 26 incher gekocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-21 10:49 



 
Profiel   

Tof Gothico *\o/*
Knap dat je erop kan fietsen ....
Geef mij maar liever twee wielen :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-21 15:52 



 
Profiel   

Ik heb mezelf gister wellicht iets te ver uitgedaagd. Ik had voor hardlopen begin ban de maand besloten dat ik de Strava challenge 10k wilde doen maar had hem nog niet volbracht. En toen was het ginsteravond zulk mooi weer (en ik heb nog een maand afstandsdoel staan waar ik nog verder van af zit dan ik zou willen) dat ik ook nog een groot rondje ben gaan fietsen. Ik kan je, voor ik uberhaupt opgestaan ben al zeggen dat mijn bovenbenen lood zijn vandaag...

Maar het was een mooie route
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 07:40 



 
Profiel   

@T2T, Ik kan op mijn 20 inch eenwieler fietsen. Maar nu kan ik met mijn nieuwe oefenen en merk dat het enorm wennen is. Ik ga morgen samen met iemand oefenen en hopen dat het dan lukt.

@IMAY, Dat is zeker een mooi stukje fietsen. En ik denk ook wel een mooie route. (Zelf nog nooit boven Amsterdam gefietst) En je was er vroeg bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 08:57 



 

Zo, goed zeg, IMAY! Flink gesport! Nu lekker bijkomen :)

Het wordt de komende dagen heerlijk fietsweer! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 09:22 



 
Profiel   

Well done Imay +:)+ , nu lekker herstellen .

Succes Gothico .
Heb je wel eens van deze vereniging gehoord ??
Is uit mijn geboorte dorp .
https://www.julianabicycleteam.com/

@Culaccino *\o/* .jjaaaaa eindelijk gaat het qua weer de goede
kant op .

Ik was vanochtend al op tijd zwemmen ,dat idee hadden meerdere .
Het was dus druk .Maar dat voor vandaag al afgevinkt .
Zo nog een 44 minuten hardlopen .
En morgen naar Amstelveen voor ja ja ..een live Kika clinic ( wisselen,
open water en iets met een mecanicien .


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 12:17 



 
Profiel   

Time2Tri schreef
Succes Gothico .
Heb je wel eens van deze vereniging gehoord ??
Is uit mijn geboorte dorp .
https://www.julianabicycleteam.com/


Dank je wel. Ik ben benieuwd of het mij gaat lukken. Misschien niet in 1 dag, maar vast wel met een paar mooie dagen.

De vereniging ken ik niet. Maar zo te zien een mooi show team die ze hebben. Ze gebruiken daar vooral de 20inch en de 20inch giraffe eenwielers wat ik zo zag.
Er zijn ook eenwieler wedstrijden op snelheid en truckjes enzo. Ook mountainbike eenwieler clubs.
De eenwieler die ik heb gekocht is echt om te touren. Maar ik vind het al leuk om er mee naar de wei te gaan ofzo.

Ik ben wel van plan om een keer te gaan kijken tijdens een eenwieler kamp of wedstrijd. Ben ik wel benieuwd naar. Je hebt ook eenwielers zonder zadel. Dus alleen een wiel met 2 trappers. (ultimate wiel) Dat lijkt mij helemaal lastig.

Begrijpelijk dat het druk was bij het zwembad. Lekker weer is voor veel mensen een reden om het water op te zoeken.

Maar de komende dagen is het nog even lekker. Dus lekker genieten van het weer en fietsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 12:39 



 
Profiel   

Vandaag ook weer gefietst na gisteren echt een rot dag gehad te hebben met veel emoties dus het was meer even therapie fietsen dan om te trainen.

Gisteren is helaas de beslissing gemaakt om mijn oma palliatieve sedatie te gaan geven. Gisteren alsnog vrij plots afscheid moeten nemen. Wel een heel mooi en fijn afscheid gehad, wat veel rust aan mij heeft gegeven. Ze was op en dat straalde ze heel duidelijk uit. Ze is nog niet overleden maar slaapt als het ware nu totdat haar hart ermee stopt. Verschrikkelijke ziekte is kanker toch.... Haar lijf protesteerde bij alles wat ze deed. Het is goed zo, dit kon niet langer meer zo doorgaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 12:59 



 
Profiel   

Heel veel sterkte Zebrastreep :(:)
Zo,n situatie is nooit leuk , nu maar hopen dat het niet te
lang duurt .

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 13:10 



 

Lekker, T2T! Leuk van die clinic ook.

Heel veel sterkte, Zebrastreep. Fijn dat je nog afscheid van haar hebt kunnen nemen. Het blijft verdrietig. Hoop dat het fietsen je goed heeft gedaan!

Ik heb ook even een stuk over de dijk gefietst. Vond het wel zweten! Weet niet of de luchtvochtigheid nu zo hoog was of dat ik gewoon zo'n belabberde conditie heb :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 13:45 



 
Profiel   

@Gothico Ik was vroeg wakker gister idd. De harige viervoeters vroegen om een ochtendoffer en met 1 keer 4½ kilo op mijn blaas en nog eens 4½ kilo dreigend om er bij te komen staan heb ik maar aan de eis voldaan. En veel plezier met de eenwieler, dat lijkt me echt gaaf om te kunnen.

@Time2Tri Hoe was de Kika clinic?

@Zebrastreep Sterkte met het (aankomende) verlies van je Oma. Hopelijk gaat het nu snel, rustig en pijnloos.

Hier had ik gisterochtend een uurtje sportschool staan. Ik heb de leg press, het enige been apparaat dat ik doe, op een extra laag gewicht gedaan en verder gewoon de arm, schouder en rug en core dingen die ik gepland had staan. 's Middags wezen picknicken in een park 6km van huis dus even rustig op de fiets de benen los geschud maar verder helemaal niks gedaan. Vandaag een ronde van 50km gefietst gewoon omdat ik het niet kon laten met dit weer, maar lekker rustig aan waren mijn benen wel al helemaal hersteld van vrijdag. Ik kijk echt uit naar de komende weken lekker weer en lekker toeren na werk en in het weekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 16:02 



 
Profiel   

Dankje wel iedereen. Gisteren rond 20:00 is ze overleden , het is gelukkig nog vrij snel gegaan omdat het uiterste was dat het ook nog 2 weken kon duren. We zijn verdrietig , maar ook opgelucht dat ze nu zich niet meer zo ziek hoeft te voelen. Ik voel mij er vrij rustig en kalm onder en ben ook wel vrolijk. Mijn oma was ook altijd vrolijk zo ver het kon ondanks dat ze ernstig ziek was. Ze had wel momenten dat ze emotioneel was , maar over het algemeen genoot ze zover dat kon. En ik denk dat het belangrijk is om dat voort te zetten. Het is ook nog niet helemaal geland bij mij merk ik , denk dat dat deze week nog wel even gaat gebeuren , en dat laat ik maar mooi over mij heen komen.

--

Super dat iedereen weer op de fietst stapt , op dit mooie weer hebben we gewacht! Ik hoop dat ik mijn stalen ros aankomende week ook nog een aantal keer kan pakken. Ik heb niet zoveel school en stage deze week dus die mogelijkheid moet er zijn. Daarnaast wil ik ook veel meer tijd gaan besteden aan mijn jonge merrie. Heerlijk dat het nu langer licht is , en dat je in de avond ook meer mogelijkheden hebt om bezig te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 16:12 



 
Profiel   

@Zebrastreep , gecondoleerd .
Haar lijden heeft nu een einde :(:)
Verdriet hebben is normaal , hou haar als een fitte oma in
herinnering .

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 06:06 



 

Veel sterkte, Zebrastreep :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 08:00 



 
Profiel   

Wat leuk om te zien dat iedereen er weer op uit trekt! Ik neem morgen even de tijd om bij te lezen. :j

Wij zijn gisteren bij indoor mountainbike Arnhem geweest en we waren blij verrast! Wat een leuke baan om je 2 uurtjes te vermaken. Helaas is de dropper van mijn vriend hier gesneuveld en zijn de levertijden gigantisch of prijzen absurd hoog. Nu is mijn vraag of iemand hier toevallig nog iets heeft liggen of een goede tip heeft?


30,9mm x 440mm met 150mm drop

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 21:38 



 
Profiel   

@Time2tri

Dankjewel. Heb je helemaal gelijk in , het lijden hoeft nu niet meer. Ik heb er daarom ook heel veel vrede mee. Ik hou die herinnering zeker! Voordat ze ziek werd , ging ze altijd 3x in de week naar de sportschool ( en dat op 77 jarige leeftijd). Het sporten heeft haar waarschijnlijk langer gegeven en ook een beter herstel na de zware ingreep die ze destijds heeft gehad. Een echte sporter was het zeker! Ik weet nu ook zeker dat ik de Alpe D'HuZes op wil fietsen zodra ik daarvoor genoeg tijd heb en een team mee kan opbouwen.

@culaccino

Dankjewel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 21:46 



 
Profiel   

Sorry helemaal vergeten, gecondoleerd zebrastreep. Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 21:52 



 
Profiel   

Macyy schreef
Sorry helemaal vergeten, gecondoleerd zebrastreep. Y;(


Geeft niks! Dankjewel.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 21:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 395 van de 499 [ 12462 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398 ... 499  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen