Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 396 van de 499 [ 12462 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399 ... 499  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wielrenners/ mountainbikers hier?

 

Leuk Macyy, ik wist niet dat er überhaupt indoorbanen bestonden!

Wat een prachtige dag vandaag, he. Ik heb alleen gewerkt en paardgereden (ook leuk!), maar ben van plan om morgen de racert naar mijn werk te pakken. Iets te lang op de racefiets en ik heb 2 dagen koppijn, maar hoop het met een uurtje heen en uurtje terug toch rustig op te kunnen bouwen!

Het blijft een mooi iets, die Alpe d'HuZes. Gaat je lukken, Zebrastreep!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 21:59 



 
Profiel   

Gecondoleerd zebrastreep... :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 22:05 



 
Profiel   

Gecondoleerd Zebrastreep :(:) Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 22:21 



 
Profiel   

Gecondoleerd Zebrastreep. Y;( Soms is het leven niet eerlijk, haal eruit wat erin zit. En leef zoals je dat het beste kunt.

Mijn opa is nu een paar weken terug overleden. En mijn tante die gisteren 55 geworden is heeft nog maar even te leven. Is geopereerd geweest aan een hersentumor. En was ook topsporter. Dus na de operatie snel en redelijk goed hersteld, maar de tumor is zeer agressief en ze kunnen niks meer doen.

Thuis is het dus chaos omdat we ook oma aan het helpen zijn het huis leeg te halen en uit te zoeken.

Maar ik heb ook nog leuk nieuws. Afgelopen zondag eindelijk mijn nieuwe eenwieler geprobeerd. Dat was wel enorm wennen. En ik ben er ook een keer of 4 mee gevallen. Maar uiteindelijk kan ik nu al wel een meter of 15 a 20 rechtdoor fietsen. Sturen is nog even een ander verhaal. Als dit lukt kan ik oefenen om er los op te komen en kan ik oefenen met afstanden. Dus ik ben enorm benieuwd of het mij gaat lukken om ook op deze eenwieler een keer naar mijn werk te fietsen. Aangezien ik ook 2 keer een aardige brug op en af moet. Dat ga ik voorlopig dus nog niet proberen. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 07:35 



 
Profiel   

@scooby09 en @KleinBoefje

Dank jullie wel!

@caluaccino

Dank je wel heel lief!

@Gothico

Dank je wel en jij ook veel sterkte in deze moeilijke tijd!

En wat ontzettend naar om te horen dat je tante ook vecht tegen deze vreselijke ziekte. Het is zo naar om iemand van fit naar niks te zien gaan. En om te horen we kunnen niks meer is altijd heel definitief. Geniet van de tijd die je samen met haar hebt! Ik heb nog 1,5 jaar ( nog te kort....) gelukkig nog kunnen genieten van de tijd met mijn oma samen. Maar de laatste weken waren wel heel naar.... Foto's van 6 weken geleden en hoe ze er vorige week uit zag was gewoon niet te bevatten! Ik blijf het raar vinden hoe deze ziekte in het lichaam te werk gaat. Vooral het agressieve is gewoon een eng en naar iets.

Leuk een eenwieler! Dat is echt weer een andere tact van het fietsen. Ik doe het je niet na , ik ben veel te bang om dan onderuit te gaan.

--

Ik heb afgelopen dinsdag een rondje gedaan hier in de buurt. En echt genoten met dit prachtige weer! natuurlijk was het warm maar vond het heerlijk. Heel fijn rondje gehad en uiteraard hier en daar een verbetering waar ik echt wel trots op ben.

Morgen ga ik denk ik naar Gieten toe. Ik vindt het nog wel even lekker om mijn hoofd leeg te fietsten voordat de crematie plaats gaat vinden zaterdag. Alleen merk ik toch een kriebeltje in mijn keel / mond ( mijn moeder had dit ook al) dus als ik morgen denk ik voel mij niet fit wordt het eerst een corona testje helaas.

Maar goed het gaat alweer een stuk beter als vannacht en ook beter als vanmiddag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 23:45 



 
Profiel   

Sorry van de post hierboven. Ik moest het ook even kwijt. Het leven is gewoon niet eerlijk.
Heel veel sterkte nog.

-

Ja een eenwieler is dan weer heel anders fietsen. En vallen die je sowieso wel af en toe. Al kun je het wel heel goed. Een tak de je even gemist hebt kan er voor zorgen dat je van de eenwieler af valt. Maar meestal is dat gelukkig alsof je verkeerd afstapt. Dus jij blijft staan en de fiets valt dan. Hier kunnen ze gelukkig wel redelijk goed tegen. En de handvatten zijn los te maken en te vervangen.

Van de week als ik niet te moe ben wil ik het zeker opnieuw proberen. Kijken of het een beetje blijft hangen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-21 07:29 



 
Profiel   

Ja wat is het leven soms hard he...Iedereen die hem nodig heeft een knuffel hoor.

Het besef komt dan altijd weer dat we nu moeten genieten omdat het gewoon niet zeker is of er een later komt.

Ik ben wat weinig hier iets te druk op werk teveel werk druk....
Ik ben met die regen niet op de MTB gestapt wel probeer ik steeds rondje racefiets te doen.
En mijn paarden vriendin krijgt veel aandacht en die doet het echt zo goed. <3
Daar zit ik nu even meer op dan op mijn fiets..

En zo heerlijk met een vriendin shoppen .
Zo leuk is zolang geleden even een dagje geen paard of fiets...

Iedereen fijn weekend

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 08:13 



 
Profiel   

Goedemorgen ...
Gezellig , shoppen Ilonka :j

scooby09 schreef
Ja wat is het leven soms hard he...Iedereen die hem nodig heeft een knuffel hoor.
Het besef komt dan altijd weer dat we nu moeten genieten omdat het gewoon niet zeker is of er een later komt.


Ik sluit me helemaal bij jou woorden aan . _/-\o_ , dat is mijn
levensmotto . :j

Afgelopen zondag was de life Kika clinic in de Bosbaan Amsterdam,
wat was dat leuk weer eens iets in de groep te doen .
De andere atleten te zien en te spreken .


[ img ]


[ img ]


[ img ]

Woensdag ben ik in naar Breda geweest , heb afgesproken met iemand
die ik ken vanuit mijn coaching .Eerst een workout met Puru Schout , daarna een rondje van 2100 meter gezwommen .


[ img ]
[ img ]

[ img ]

Vandaag ga ik naar Hilversum voor een 5 D hardloop analyse .
Ik heb geen blessure , maar op de een of andere manier lijkt het
alsof de belasting in de rechter voet wat ongelijk is , en daarom de
beenspieren mega strak komen te staan .

M.a.w , deze week genoeg km gemaakt ha ha

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 08:49 



 
Profiel   

@Scooby, Wat fijn dat het zo lekker gaat met het paard. En veel plezier met shoppen.

@T2T, Wat een power vrouw ben je ook. Echt goed bezig geweest. En zo knap dat je dit allemaal zo doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 10:44 



 
Profiel   

Gothico schreef
@T2T, Wat een power vrouw ben je ook. Echt goed bezig geweest. En zo knap dat je dit allemaal zo doet.


Thanks *\o/*

Nu kan het allemaal nog omdat ik fit ben . :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 11:27 



 
Profiel   

Om gisteren mijn hoofd nog enig sinds een beetje leeg te maken heb ik gisteren nog 29 km gefietst. Helemaal lek gestoken en onder de modder maar dat was wel lekker koel met de warmte.

Vandaag definitief afscheid genomen van mijn oma. Het was een hele mooie dienst op deze manier. Kort maar krachtig wat heel passend is voor mijn oma. De zaal en het uitzicht was werkelijk prachtig! Tijdens de dienst zag je constant vogels passeren , vond dat heel mooi om te zien. Fijn afscheid kunnen nemen , en ook fijn om mensen die ik al lang niet had gezien weer eens te zien. Uiteraard nog wel gelachen , want ook dat hoort er in mijn ogen wel bij. Net nog heerlijk gegeten en nu even niks meer ( een uitgebreid bad denk ik )

Wat in de speech mij raakte was dat mijn oma altijd overal op de fiets heen ging en altijd fanatieke sporter was. Toen dacht ik helemaal ik wil zeker nu blijven fietsen! Denk toch dat ik dat gedeelte van haar heb meegekregen.

--

@Time2Tri

Je mag trots zijn op hoe je lichaam eruit ziet! En bijzonder dat je je zo inzet voor Kika. Raakt mij nu wel helemaal. En inderdaad fijn dat er weer in groepen gesport mag worden , is toch eigenlijk wel leuker dan alleen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 20:28 



 
Profiel   

Zebrastreep schreef
@Time2Tri
Je mag trots zijn op hoe je lichaam eruit ziet! En bijzonder dat je je zo inzet voor Kika. Raakt mij nu wel heemaal. En inderdaad fijn dat er weer in groepen gesport mag worden , is toch eigenlijk wel leuker dan alleen.


Thanks ... <3
Ik ben ook heel trots op wat ik heb bereikt , en vooral op
hoe ik het roer heb omgegooid .
Het kan , als je wilt . Menig twintiger is niet zo fit als ik met 54 .

Waar ik vandaag de 5D hardloop analyse had wat ook zeer
onder de indruk over hoe ik ben veranderd .
Heb heb een foto laten zien van 8 jaar geleden .

En voor jou nogmaals sterkte , hou je oma zo in herinnering
zoals ze was :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 20:46 



 

Nou inderdaad, je ziet er super uit, T2T! Klinkt echt als een leuke en gezellige dag.

Sterkte met de familieomstandigheden, Gothico en Zebrastreep.

Gisteren stonden de weersvoorspellingen voor mijn regio nog op veel regen en 's middags onweer, maar het was eigenlijk een heerlijke dag! Wilde fietsen, maar ik hoor ergens achter een raar tikje. We zijn maar gaan wandelen en beloond met mooi zicht op een groep zwijnen met jonkies <3 Morgen maar even wat aan die fiets prutsen!

Heeft iemand de fietselfstedentocht nog gereden? :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 21:29 



 
Profiel   

Ik heb ook alleen maar lof voor je prestaties T2T! Echte power woman!

@culaccino, nee staat op de planning voor komende zomer. Volgend weekend eerst mijn ' eerste 1000 :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 09:44 



 

Oeeh wat een end! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 09:56 



 
Profiel   

Chrissie schreef
Ik heb ook alleen maar lof voor je prestaties T2T! Echte power woman!

@culaccino, nee staat op de planning voor komende zomer. Volgend weekend eerst mijn ' eerste 1000 :D


:') Bedoel 100

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 13:27 



 

Hahaha! Ik hoopte al dat het om een lang weekend ging, haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 15:00 



 
Profiel   

Chrissie schreef
Ik heb ook alleen maar lof voor je prestaties T2T! Echte power woman!


Jullie maken me verlegen :o
Maar Thanks hoor .
Ik vind sporten en aan mezelf werken gewoon
Leuk . :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 18:58 



 
Profiel   

Oh wat kan ik genieten zeg van dit weer <3 het mag wat mij betreft altijd wel zo zijn. Net na stage nog even een rondje geknald. Ging echt fijn en ik merk dat mijn conditie best snel weer wat verbeterd. Voelt fijn om lichamelijk bezig te zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 17:40 



 

Goed bezig, Zebrastreep! En fijn dat het je goed doet!

Ik geloof dat ik mijn fiets weer heb gerepareerd. Vandaag alleen paardgereden en gewerkt, morgen weer de racefiets mee naar kantoor. Nog >250 woonwerkritjes en dan heb ik hem terug verdiend met de fietskilometervergoeding! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 20:51 



 
Profiel   

culaccino schreef
Nog >250 woonwerkritjes en dan heb ik hem terug verdiend met de fietskilometervergoeding! :))


You can do it ! +:)+

Lekker Zebrastreep !
Ik heb gisteren ook nog een rustig rondje na mijn werk gedaan .
Zo de Langma in de auto pakken , die gaat voor een setje nieuwe
bitenbanden en dichtmelk .

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 06:01 



 
Profiel   

Vandaag is noeuwe schoenen dag. De schoenen die ik had kon ik als ik ze zo strak mogelijk vast deed nog steeds uit trekken zonder los te maken. Ik was zaterdag al naar de Mantel winkel in Utrecht gereden voor advies en passen maar ik wilde liever blauqe dan zwarte dus ik heb ze online besteld om in de winkel af te halen. Als ze dan om wat voor reden dan ook niet zouden passen of toch zouden tegenvallen dan heb je nog niet betaald en kan je ze gewoon in de winkel laten. Maar ze passen goed en zijn erg mooi...

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 18:02 



 
Profiel   

@IMAY Dat zijn nette schoenen.

Alvast sorry, maar ik moet even van mij af typen.

Gisteravond reed ik naar mijn paard toe. En ik heb altijd problemen bij hetzelfde stukje.
Of niet gezien worden of mensen die de blinde bocht afsnijden door de binnenbocht te pakken. Of jeugd dat naast elkaar die bocht door komt.

Gisteren was er een scooterrijder die vanaf de weg(Links voor mij) voor mijn neus het fietspad op draaide. Waar dit niet mag. Ik wilde die jongen(met een meid achterop) aanspreken. Maar hij ging harder rijden toen ik bij hem wilde komen. Op de plek waar hij wel het fietspad op hoorde te gaan ging hij nog harder rijden. Dus ik fietste even voluit om ernaast te komen. Maar toen ik hem wilde aanspreken zag ik naast mij op de weg dat we even hard als een motorrijden reden. Dus ik keek op mijn tellen en zag dat we 60km/u gingen. Dus die jongen rijd 60 waar hij 40 mag, mij afsnijden waar hij niet eens het fietspad op mag en allebei hadden ze geen helm op. Ik was met recht pissig. verderop het fietspad werd het drukker met fietsers. Gelukkig hield hij iets in zodat ik veilig er voorbij kon. Maar moest wel afremmen voor de veiligheid.

Ik word serieus gek van dat stukje. Altijd is er wat. En moet vaak nog een noodstop maken of heb er heel vaak bijna ongelukken(bijna iedere dag wel een keer.) Echter omdat er bijna nooit een echt ongeluk gebeurd doet de gemeente er niets aan. Het is een stuk waar ik 4 keer per dag overheen kom. Dus wilde het even kwijt.

Hopelijk gaat het hier nog goed met iedereen verder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 07:42 



 

He bah, Gothico. Kan me voorstellen dat je je hier druk om maakt; klinkt gevaarlijk. Fijn dat het goed is gegaan. Hopelijk gaan ze er toch eens iets aan doen... 60 km/u is wel echt hard, zeg! Knap hoor, dat red ik niet op de fiets :o

IMAY, gave schoenen, zeg! Zitten ze fijn?

Ik mocht mijn wielrentochten telkens 2 dagen met knallende koppijn bezuren. Fiets is op maat, maar mijn lijf miept snel. Nu ben ik weer heeeeel langzaam aan het opbouwen door met dit heerlijke weer naar werk te fietsen. 15 km enkele reis. Ik hoop dat als ik dit 2 à 3x per week blijf doen i.c.m. krachtoefeningen van de fysio, dat ik over een paar weken eindelijk ook weer langer dan een uur kan fietsen! Het ging best goed, nu helaas toch gevloerd. Moeilijk om niet te fanatiek die krachtoefeningen te doen :)) :o

Hoe is t met de rest?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 18:08 



 
Profiel   

culaccino schreef
He bah, Gothico. Kan me voorstellen dat je je hier druk om maakt; klinkt gevaarlijk. Fijn dat het goed is gegaan. Hopelijk gaan ze er toch eens iets aan doen... 60 km/u is wel echt hard, zeg! Knap hoor, dat red ik niet op de fiets :o

IMAY, gave schoenen, zeg! Zitten ze fijn?

Ik mocht mijn wielrentochten telkens 2 dagen met knallende koppijn bezuren. Fiets is op maat, maar mijn lijf miept snel. Nu ben ik weer heeeeel langzaam aan het opbouwen door met dit heerlijke weer naar werk te fietsen. 15 km enkele reis. Ik hoop dat als ik dit 2 à 3x per week blijf doen i.c.m. krachtoefeningen van de fysio, dat ik over een paar weken eindelijk ook weer langer dan een uur kan fietsen! Het ging best goed, nu helaas toch gevloerd. Moeilijk om niet te fanatiek die krachtoefeningen te doen :)) :o

Hoe is t met de rest?


60km/u is ook heel hard. Mijn uiterste vlak was namelijk ooit 62km/u, maar als je boos bent kun je meer meestal.

Wat vervelend dat het fietsen zo'n effect op je lichaam heeft. Dat rustig aan doen ken ik trouwens ook niet. En 15km enkele reis doe ik voor mijn werk ook. Dit is wel op te bouwen hoop ik voor je.

Langer dan een uur fietsen doe ik eigenlijk alleen als ik ergens heen wil. Of ik maak een mooi rondje. Dus dat is niet zo heel vaak. Maar ik kan soms ook ineens kiezen 200km te fietsen :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 22:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 396 van de 499 [ 12462 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399 ... 499  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen