Wielrenners/ mountainbikers hier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Time2Tri

Berichten: 6136
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 22:12

MuSLi schreef:
Wat mooi dat je er nog eens 5kg vanaf hebt gekregen door plantaardig te eten. Is dat een beetje te doen in combinatie met fanatiek sporten/trainen?

Staat er voor jou nog iets op de planning? Of is alles weer gecanceld? -O-


Ja hoor , plantaardig en fanatiek sporten gaan heel goed samen . Ik heb ook drie maanden een coaching gehad door een Vegan bodybuilder. ( Puru Schout )
Om te leren mijn maaltijden met sport en werk goed in te delen . En alles en genoeg binnen te krijgen .

*\o/* Jaaa , nu zondag een 1/4 triathlon, Giesbeek , dan in 6 weken de halve triatlon, en twee weken de tijdrit Almere .

MuSLi

Berichten: 5258
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 22:30

Time2Tri schreef:
MuSLi schreef:
Wat mooi dat je er nog eens 5kg vanaf hebt gekregen door plantaardig te eten. Is dat een beetje te doen in combinatie met fanatiek sporten/trainen?

Staat er voor jou nog iets op de planning? Of is alles weer gecanceld? -O-


Ja hoor , plantaardig en fanatiek sporten gaan heel goed samen . Ik heb ook drie maanden een coaching gehad door een Vegan bodybuilder. ( Puru Schout )
Om te leren mijn maaltijden met sport en werk goed in te delen . En alles en genoeg binnen te krijgen .

*\o/* Jaaa , nu zondag een 1/4 triathlon, Giesbeek , dan in 6 weken de halve triatlon, en twee weken de tijdrit Almere .

Die Puru deed mee aan Ex on the beach toch? :x :') of was het Temptation Island? Haha... Wel tof dat je op die manier hebt kunnen leren wat je op een plantaardige leefstyle allemaal kunt doen..

We komt een hoop aan dus **\O/**

Time2Tri

Berichten: 6136
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 06:18

MuSLi schreef:
Die Puru deed mee aan Ex on the beach toch? :x :') of was het Temptation Island? Haha... Wel tof dat je op die manier hebt kunnen leren wat je op een plantaardige leefstyle allemaal kunt doen..


Ooow , dat weet ik niet

Edit ; ge googled ....dat is idd een jaar of 5 geleden .
Hij ziet er nu heel anders uit .
Afbeelding

Gothico

Berichten: 1354
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 21:01

Over plantaardig eten. Mijn fietsmaatje is veganistisch dus doet alles plantaardig. 2 weken terug nog een 1200km in 4 dagen gefietst. En afgelopen weekend ook nog ruim 200km. Ook weer gevraagd om een 1200km brevet voor te rijden en zegt gewoon ja is goed.

Zelf heb ik het een jaartje gedaan. Maar ik verbrand te snel waardoor ik niet anders kan dan wel vlees/vis te eten.

Time2Tri

Berichten: 6136
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 06:06

@Gothico : In de duursport zijn best aardig wat atleten
Vegan/whoole plantbased :j

Gisterenavond nog effe lekker wat intervallen geknald :D
Vanavond 45 bike en 10 minuten hardlopen ( easy) , morgen
rustdag .
Zaterdag moet ik me nog wel laten testen voor toegang .

Gothico

Berichten: 1354
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 11:37

Time2Tri schreef:
@Gothico : In de duursport zijn best aardig wat atleten
Vegan/whoole plantbased :j


Oké dit wist ik niet. Maar ik zie wel hoeveel dat mijn fietsmaatje doet eten om bij te eten.
(En ik eet ook de hele dag wel door mijn snelle verbranding.)

Time2Tri schreef:
Gisterenavond nog effe lekker wat intervallen geknald :D
Vanavond 45 bike en 10 minuten hardlopen ( easy) , morgen
rustdag .
Zaterdag moet ik me nog wel laten testen voor toegang .


Ik hoop voor je dat alle training mooi gaat uitpakken. Je bent er goed voor bezig.

Ik zag dat je in Giesbeek een wedstrijd hebt/had. Ik ben nu in het westen van het land anders was ik wel komen kijken. Dat is voor mij om de hoek vanuit huis.(Voor mij doen)

Marlis

Berichten: 7244
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 18:50

Ik ben sinds vandaag ook in het bezit van een leuke MTB. Net een klein rondje gereden, heb namelijk nog geen fietsbroek en geen helm dus effe klein stukje. Afbeelding

Dus dat worden meer ritjes en als het mag kom ik hier mee volgen en praten

MuSLi

Berichten: 5258
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 21:09

Marlis schreef:
Ik ben sinds vandaag ook in het bezit van een leuke MTB. Net een klein rondje gereden, heb namelijk nog geen fietsbroek en geen helm dus effe klein stukje. [ [url=m/Ayz8pM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dus dat worden meer ritjes en als het mag kom ik hier mee volgen en praten

Leuk ding! *\o/* Heel veel plezier ermee. Gauw die helm en fietsbroek aanschaffen en fietsen maar!

Marlis

Berichten: 7244
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 21:25

MuSLi schreef:
Marlis schreef:
Ik ben sinds vandaag ook in het bezit van een leuke MTB. Net een klein rondje gereden, heb namelijk nog geen fietsbroek en geen helm dus effe klein stukje. [ [url=m/Ayz8pM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dus dat worden meer ritjes en als het mag kom ik hier mee volgen en praten

Leuk ding! *\o/* Heel veel plezier ermee. Gauw die helm en fietsbroek aanschaffen en fietsen maar!

Komen woensdag binnen dus nog effiss geduld en dan gaan we

Zebrastreep

Berichten: 9809
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 21:27

@marlis

Welkom , leuke fiets heb je gekocht! En inderdaad nu maar even wachten op de helm en de fietsbroek.

Gothico

Berichten: 1354
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 21:39

@Marlis, Wel een mooie fiets om lekker mee het bos in te gaan. Heel veel plezier met de mooi aankoop.

Susan88

Berichten: 456
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 08:48

Leuke fiets Marlis. Veel plezier ermee!

Heeft iemand hier interesse in fietskleding maat M? Ik draag inmiddels eigenlijk alleen nog maar de clubkleding (maat S) en voor mij is het te groot geworden. Ik heb een super fijn setje van Santini (betere kwaliteit dan Bioracer performance clubkleding) en een shirtje van Pearl Izumi. Op marktplaats heb ik het setje voor €25 en het shirt voor €5 te koop staan.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Marlis

Berichten: 7244
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 09:01

Susan88 schreef:
Leuke fiets Marlis. Veel plezier ermee!

Heeft iemand hier interesse in fietskleding maat M? Ik draag inmiddels eigenlijk alleen nog maar de clubkleding (maat S) en voor mij is het te groot geworden. Ik heb een super fijn setje van Santini (betere kwaliteit dan Bioracer performance clubkleding) en een shirtje van Pearl Izumi. Op marktplaats heb ik het setje voor €25 en het shirt voor €5 te koop staan.

[ [url=m/WSxIJO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zaIxNp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/e3U7Y9.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/YISwDQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik wil het wel overnemen van je. Heb maat m

Marlis

Berichten: 7244
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 14:02

Thnx voor het welkom heten en Susan88 voor de twee setjes. Kan straks goed vooruit.

Marlis

Berichten: 7244
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 17:52

Hier na een gigantische drukke werkdag en lange reistijd (uur heen en uur terug) toch nog een rondje op de MTB. Wel gewoon over de weg en schelpen, MTB parcours wil ik eerste keer even samen met iemand doen! Toch nog 11,5 km bijna.

MuSLi

Berichten: 5258
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 10:32


Anoniem

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 10:43

Leuuuk!! Ik wil het ook graag een keer proberen maar ik moet nog even moed verzamelen :=

MuSLi

Berichten: 5258
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 10:47

culaccino schreef:
Leuuuk!! Ik wil het ook graag een keer proberen maar ik moet nog even moed verzamelen :=

Het is echt prima te doen op deze manier. Iedereen kan langzaam starten en aftasten tijdens deze trainingen... :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 16:23

Ja, tof! Vond het op de Spelen ook weer indrukwekkend om te zien. Wat een snelheden, zeg := Ik woon helaas te ver weg, maar ik ga ooit wel een keer in het oosten of noorden de baan op :))

Mijn lijf miept nog steeds veel, dus heb helaas weinig gefietst deze zomer. Maar het gaat net weer beter en ik ben binnenkort vrij, dus hopelijk komt er een mooie warme nazomer! Hoe gaat t met jullie?

Time2Tri

Berichten: 6136
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 21:37

Hoi !

Ik woon helaas erg uit de buurt anders had ik dat best leuk gevonden MuSLI :j

Hier verder alles goed , afgelopen zondag weer een echte triathlon gedaan sinds 2 jaar . ( 1/4)
Zwemmen en fietsen ging goed , met het hardlopen was ik niet zo tevreden . Dan nog was ik derde bij de D50 .


Afbeelding

Out of T1 op de fiets .

En vanavond een FTP gedaan die heel erg goed ging
ondanks dat ik erg moe van mijn werk kwam en een uurtje op bed heb gelegen . Ik vermoed een verhoging van 30 watt . Even de e-mail van mijn coach morgen afwachten .

Nog 1 dagje werken , dan weekend *\o/*

Marlis

Berichten: 7244
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 21:50

Goed bezig iedereen.

Time2Tri

Berichten: 6136
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 07:45

Marlis schreef:
Thnx voor het welkom heten


Van mij ook nog welkom in de groep , en veel plezier met je fiets .

Susan88

Berichten: 456
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Enschede

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 11:12

Lekker bezig T2T!

Ik heb donderdag 26 aug weer mijn eerste (trainings)wedstrijd in Doetinchem. Daarna 5 september Studentencup hier in Enschede en 18 september het NSK wielrennen (Nederlands Studentenkampioenschap) bij Eindhoven in de buurt. Het parcours van het NSK is 8km lang met 3km kasseien dus dat lijkt mij wel een gave wedstrijd. Weekend daarna organiseren we met de vereniging een nationale wedstrijd, rondje/criterium op de campus, dus dan zal ik voornamelijk vrijwilliger en fotograaf zijn.

@culacinno, ik hoop ook op een mooie nazomer! Afgelopen dagen alleen maar natgeregend op de fiets van/naar kantoor.

Marlis

Berichten: 7244
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 21:06

Ambitieus allemaal, super.

Hier echt puur voor de beweging en fun. En hopelijk leer ik het snel haha, net een stuk MTB parcours hier bij huis gereden voor het eerst. Pittig.
Ga even ander stuur stukje, geen idee hoe het heet erop zetten dan betere houding voor m'n armen denk.

Deze week wel drie x de MTB gepakt, 2x weg ronde en 1x MTB parcours dan. Scheet laatste stuk wel in m'n broek, stond een boze schotse hooglander, kwam belerend op me af. Zwager lag dubbel, die stond te wachten op me. Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 22:02

Wat een geweldige foto, Marlis! :)) Ik fiets ook puur voor de lol, ik heb geen trainingsschema's of zo.

Tof, Susan! Volgens mij heb je aardig wat kilometers getrapt dit jaar, of niet? :D

Stoere foto is dat, T2T!